مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش

دوباره سفره هفت‌سینمان پهن می‌شود و روزی نو در انتظارمان خواهد بود. حالا در این واپسین روزهای سال خوب است لحظاتی سرمان را به عقب برگردانیم و ببینیم چه کرده‌ایم با خود و با دیگران؟ چه دل‌هایی را شکسته‌ایم و چه دوستانی را آزرده‌ایم؛ با رفتار‌ها و گفتار‌هایمان؟

حالا چقدر خوب است گوشی تلفن را در این واپسین فرصت‌های باقیمانده از سال برداریم و به همه کسانی که فکر می‌کنیم دلخورشان کرده‌ایم، زنگی بزنیم و فقط بگوییم «مرا ببخش» و بعد معجزه این جمله را در زندگی تجربه کنیم و لذت آرامش را بچشیم.

ما در هیاهوی کار و زندگی روزمره خیلی وقت‌ها متوجه گذر عمر نیستیم و ناگهان دوره جوانی را رد می‌کنیم و به سنین بالا می‌رسیم و می‌افتیم در سراشیبی جاده زندگی؛ اگر خیلی خوش‌شانس باشیم و گرفتار انواع بیماری‌های قرن کنونی نشویم، در بهترین حالت دو ـ سه دهه از زندگیمان باقی می‌ماند و بعد باید کوله‌باری را که بسته و نبسته جلوی پایمان است برداریم و برویم.

باور کنید بسیاری از کدورت‌ها و کینه‌های کهنه‌شده با یک جمله «مرا ببخش» از سینه‌هایمان زدوده می‌شود و نه‌تن‌ها ما را به آرامشی وصف‌نشدنی می‌رساند، بلکه کوله‌بار جلوی پایمان را هم سبک‌تر می‌کند. بیایید این آرامش را از خودمان دریغ نکنیم.

همین امروز... نه، دیر است؛ همین لحظه که دارید این یادداشت را می‌خوانید اگر از کسی دلخورید، به او زنگ بزنید و از او بخواهید شما را ببخشد؛ حتی اگر گمان می‌کنید در ایجاد این دلخوری مقصر نیستید.

باور کنید دنیا ارزش این دلخوری‌ها و کدورت‌ها را ندارد. وقتی به انتهای جاده می‌رسیم، دیگر هیچ چیز برایمان مهم نیست جز این‌که گمان کنیم آدم خوبی بوده‌ایم و همه دوستمان داشته‌اند.

برایتان سالی پر از دوستی و آشتی و آرامش آرزو می‌کنم.(زهرا عرب /دبیر چاردیواری، ضمیمه دو شنبه روزنامه جام جم )

600



لینک منبع :معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش

معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../معجزه-یک-جمله-کوتاه؛-فقط-بگو-منو-ببخش‎Cached17 مارس 2015 ... تصویر معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش. دوباره سفره هفت‌سینمان پهن می‌شود و روزی نو در انتظارمان خواهد بود. حالا در این واپسین روزهای سال ... Images for معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش - جام جم آنلاین - تی نیوز tnews.ir/news/117c38976954.html‎Cached17 مارس 2015 ... تصویر معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش. دوباره سفره هفت‌سینمان پهن می‌شود و روزی نو در انتظارمان خواهد بود. حالا در این واپسین روزهای سال ... معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش | سال 93 هم گذشت، مانند - قطره www.ghatreh.com/news/.../معجزه-جمله-کوتاه-فقط-بگو-منو-ببخش 17 مارس 2015 ... سال 93 هم گذشت، مانند یک چشم بر هم زدن، مانند نوشیدن جرعه ای آب در یک روز گرم تابستانی. باز هم سالی بر عمر ما افزوØ. معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش - دانلود،دانلود آهنگ جدید،دانلود ... filemarkt.blogsky.com/1394/01/01/post-1842 معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش. جام جم سرا: سال ۹۳ هم گذشت، مانند یک چشم بر هم زدن، مانند نوشیدن جرعه‌ای آب در یک روز گرم تابستانی. باز هم سالی بر عمر ما ... غذای سبک: طرز تهیه کتلت عدس – news news.adbx.ir/d/2017/06/04/غذای-سبک-طرز-تهیه-کتلت-عدس/‎Cached4 ژوئن 2017 ... سیب‌زمینی‌ها را خرد کرده و با هم در یک قابلمه بریزید و بپزید. بعد از این‌که آب آن ... پیشین نوشته قبلی: معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش. تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش – news news.adbx.ir/d/2017/06/04/تو-همچو-باد-بهاری-گره‌گشا-می‌باش/‎Cached4 ژوئن 2017 ... شادی و خرسندی در واقع یک حالت روانی متعادل است که می‌گذارد انرژی درونتان بخوبی .... پسین نوشته بعدی: معجزه یک جمله کوتاه؛ فقط بگو منو ببخش. درد دل با امام زمان عج dardehezareh.blogfa.com/‎Cached Similarاقا جان یه معجزه کن از همون ها که خودتون می دونید .... ببخش منو ازت خواهش میکنم کمکم کن تا بنده ای بشم ک فقط تو دوسم داشته باشی خدایا نبینم اون روزی که امام زمانم منو ... جملات عاشقانه معذرت خواهی و ببخشید 95 | یک احساس www.1ehsas.ir/جملات-عاشقانه-معذرت-خواهی-و-ببخشید-95/‎Cached Similar9 آوریل 2015 ... مجموعه بی نظیر اس ام اس و جملات معذرت خواهی و منت کشی و ببخشید جدید ... طعنه و دشنام تلخ اینهمه شیرین / چهره پر از خشم و قهر اینهمه زیبا ... منو ببخش که گرفتم به جای دست عاشق تو دست عشق دیگرون رو ... در پایان زندگی خواهیم گفت: کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت .... دلبرکم چیزی بگو به من که از گریه پرم گلچینی از خاطرات خـواندنی مـردم از معجـزات امام رضا علیه السلام www.bultannews.com/.../گلچینی-از-خاطرات-خـواندنی-مـردم-از-معجـزات-امام-رضا-علیه-السلام داستان مـرگ یک کودک و زنـده شدن دوبـاره پس از چند ساعت توسط امـام رضـا(ع) ... حاج میرزا رو کرد به من و گفت: برو منزل اوستا و طوری که هول نکند بهش بگو که کارگاه ... با شنیدن این جملات، دنیا دور سرم چرخید، مغزم سوت کشید و اعصابم به هم ریخت، ... این وضع ناراحته هر روز صبح میرفتیم حرم و ساعت هشت شب هم برمی گشتیم ما فقط تو حرم ...