مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تمرین ورزشی برای لاغر کردن ران و باسن [+عکس]

جام جم سرا به نقل از جام نیوز: این تمرینات را یک یا دوبار در هفته انجام دهید. حرکات را به آرامی انجام دهید و هر حرکت را ۵ مرتبه تکرار کنید (۱۰ ثانیه در هر تکرار) برای گرفتن نتیجه بهتر و سریع‌تر می‌توانید دور مچ پا و یا ران را از وزنه‌های مخصوص استفاده کنید. مچ بندی را برای خود درست کنید و به اندازه ۱ کیلو در آن خاک بریزید. این سنگینی رسیدن به نتیجه را سرعت می‌بخشد.

حرکت اول: بالا بردن پا به سمت بالا

به پهلو دراز بکشید همانند تصویر دست چپ را زیر سر بگذارید و دست راست را روی زمین و در مقابل قفسه سینه قرار دهید. پاهای خود را صاف قرار دهید و بدون آنکه قسمت‌های دیگر از بدن شما حرکت کند پای راست را به آرامی بالا ببرید کمی مکث کنید و پا را به حالت اول برگردانید.


حرکت دوم: تاشو


همانند تصویر به پهلوی چپ دراز بکشید، پاشنهٔ پای راست را بر روی پاشنه پای چپ بگذارید زانو‌ها را با زاویه ۴۵ درجه از هم باز و به سمت بالا بکشید. پس از مقداری مکث به حالت شروع برگردید.


حرکت سوم: بالا بردن ران و باسن


طاق باز روی زمین دراز بکشید. زانو‌ها را خم و کف پا را روی زمین قرار دهید. دست‌ها را کاملا» از هم باز کنید. باسن و کمر را بالا بکشید. توجه داشته باشید که کف پا از زمین جدا نشود. سپس به آرامی به حالت اول برگردید.


حرکت چهارم: کراس بدن


همانند تصویر در حالت شنا سوئدی قرار بگیرید، پا را مستقیم با زمین نگه دارید و بدن از سر تا پاشنه کاملا» صاف و در یک خط باشد. عضلات شکم را سفت کنید و به آرامی زانوی راست را به سمت شانه چپ جمع کنید و بعد به حالت شروع برگردید. این حرکت را برای پای دیگر نیز انجام دهید.



لینک منبع :تمرین ورزشی برای لاغر کردن ران و باسن [+عکس]

Images for تمرین ورزشی برای لاغر کردن ران و باسن [+عکس] تمرین ورزشی برای لاغر کردن ران و باسن [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../تمرین-ورزشی-برای-لاغر-کردن-ران-و-باسن-عکس‎Cached Similar26 ا کتبر 2014 ... اگر قصد دارید ران، باسن و کلا پایین تنه خود را لاغر کنید، تمریناتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا علاوه بر ورزشهای هوازی، چربی‌های باسن و ران را ... تمرینات لاغر کردن ران و باسن + تصاویر - بیتوته www.beytoote.com/sport/andam/exercises2-slim2-thighs.html‎Cached Similarلاغر کردن باسن حرکات ورزشی برای لاغر کردن ران و باسن لاغر کردن ران حرکات ورزشی برای سفت کردن باسن,تمرینات لاغر کردن ران و باسن,آب کردن چربی ران و باسن ... بهترین ورزش و رژیم برای کوچک کردن ران وباسن - نمناک namnak.com/بهترین-ورزش-برای-کوچک-کردن-ران.p24362‎Cachedکوچک کردن ران پا و ورزش کوچک کردن باسن و رانها و روش لاغری سریع باسن و ران و سوزاندن چربی ... تمرینات و حرکات ورزشی ساده برای لاغری و کوچک کردن ران پا و باسن:. پروتز - Home drghanbarzadeh.com/en/QA.aspx‎Similarودیگراینکه با کم کردن وزن بعدازعمل، سینه هایتان می توانندافتادگی پیداکنند. پرسش : ... برای شکم و پهلو مناسب است ولی باسن رابه میزان حداقل توصیه می کنم. ..... ساق پا لاغری دارم و کمی پرانتزی خاستم بدونم با پروتز خوب میشم. .... سلام من ١٦٨ قد دارم و ٦٢ کیلو هستم در قسمت داخلی ران تجمع چربى دارم که با ورزش هم از بین نرفته. لاغر کردن ران ها با سه حرکت ساده (+تصاویر) | | linkchee.com/viuqcaaaaaaia/‎Cached28 دسامبر 2016 ... لاغر شدن, لاغر کردن ران ها, تمرینات لاغر کننده ران ها. ران ها از اولین ... ی ورزشی ندارد. ران ها ... تنه ی خود، به خصوص ران ها و باسن ، ذخیره می کنند. هزاران4 ... تمرینات لاغر کردن ران و باسن - خانه kordpatog.s2a.ir/tag/تمرینات+لاغر+کردن+ران+و+باسن.html تمرینات لاغر ران باسن. ... اگر به دنبال لاغر کردن ران و باسن هستید و یا در مجموع می خواهید پایین تنه خود را لاغرتر کنید، ... حرکات ورزشی برای فرم دادن به بدن (عکس). تمرینات لاغر کردن ران و باسن + تصاویر www.ex1rs.com/.../592-12-تمرینات-لاغر-کردن-ران-و-باسن-تصاویر‎Cachedتمرینات لاغر کردن ران و باسن + تصاویردرباره ماتبلیغات. به راحتی خبرهای ایران و جهان را بخوانید چهارشنبه ۰۴ مرداد. باز کردن منو. اجتماعی · سیاسی · ورزشی ... لاغر کردن باسن و ران ها با ورزش - تبلیغات - به maryvillage-blogfa-com.bigkaraj-rzb-ir.parsblogs.ir/.../لاغر+کردن+باسن+و+ران+ها+با+ورزش.html اگر به دنبال لاغر کردن ران و باسن هستید و یا در مجموع می خواهید پایین تنه خود را لاغرتر کنید، پاهای باریک و .... دارد، تمرینات پیلاتس از بهترین ورزش ها برای سلامت و تناسب اندام به شمار .... چاقترین زن دنیا با این روش 250 کیلو لاغر شد (عکس ). سایـت ورزشــی - جدیدترین خبرهای ورزشی butostatic.com/ سرمربی و چند بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان عکس تبلیغاتی جالبی گرفتند .... استقلال ایران,اخبار استقلال خوزستان,اخبار استقلال ورزشی,اخبار استقلال انلاین, اخبار استقلالی ها ... آشنایی با حرکات ورزشی جهت لاغر کردن میان تنه ... بدن با تمرین ورزشی آموزش تصویری حرکات نرمشی برای حفظ تناسب اندام خانم ها آموزش تناسب اندام ...