مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بانوی سیرجانی راننده اتوبوس خط واحد شد

جام جم سرا: شهرزاد بیگ زاده گفت: قادر به رانندگی وسایل نقلیه سنگین و حتی تراک در معادن هستم و هشت سال سابقه مربیگری و آموزش رانندگی در آموزشگاه های تعلیم رانندگی دارم.

یکی از مسافران اتوبوسی که این خانم راننده آن است گفت: ما افتخار می کنیم که راننده امروز خط واحد ما از جنس خودمان است؛ کار که زن و مرد نمی شناسد. این خانم جسارت رانندگی اش هم خوب است.

به نقل از ایرنا، یکی دیگر از مسافران افزود: خانم ها توان کمتری از مردان در کار کردن ندارند و توانایی خانم بیگ زاده نمونه حرف من است.

مسافر دیگری نیز که در این اتوبوس شرکت واحد نشسته بود، بیان کرد: خیلی خوب است که زن ها هم بتوانند خطوط اتوبوس را عهده بگیرند و جای تبریک دارد به جامعه زنان که اینگونه مسوولیت پذیر هستند.

حسین آزادیخواه مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی سیرجان هم گفت: یک ماه است که این خانم رانندگی اتوبوس خط واحد را به صورت آزمایشی بر عهده دارد و بسیار ماهر و خوب است که جذب شرکت می شود.



لینک منبع :بانوی سیرجانی راننده اتوبوس خط واحد شد

Images for بانوی سیرجانی راننده اتوبوس خط واحد شد بانوی سیرجانی راننده اتوبوس خط واحد شد - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../بانوی-سیرجانی-راننده-اتوبوس-خط-واحد-شد‎Cached17 ژوئن 2014 ... یک بانوی سیرجانی با فراخوان شهرداری سیرجان مبنی بر دعوت به کار راننده پایه یک ، پشت فرمان اتوبوس نشست تا در شرکت اتوبوسرانی به مردم ... Fars News Agency : بانوی سیرجانی رانندگی اتوبوس خط واحد را بر ... www.farsnews.com/printable.php?nn=13930326001148‎Cached16 ژوئن 2014 ... بانوی سیرجانی رانندگی اتوبوس خط واحد را بر عهده دارد شهرزاد بیگ‌زاده تنهای بانوی راننده اتوبوس خط واحد سیرجان است که برای ... به تحویل اتوبوس خط واحد شهرداری سیرجان شد تا ثابت کند که هم پای مردان هم می‌توان شغل اجتماعی داشت. ایرنا - مشارکت اجتماعی/ بانوی سیرجانی راننده اتوبوس خط واحد www.irna.ir/.../مشارکت_اجتماعی_بانوی_سیرجانی_راننده_اتوبوس_خط_واحد‎Cached17 ژوئن 2014 ... کرمان- ایرنا- ˈشهرزاد بیگ زادهˈ بانوی سیرجانی است که با در اختیار گرفتن اتوبوس شرکت واحد شهرداری ثابت کرد که هم پای مردان هم می تواند شغل ... مشارکت اجتماعی/ بانوی سیرجانی راننده اتوبوس خط واحد - خبرگزاری ... tnews.ir/news/0CA426568934.html‎Cachedکرمان- ایرنا- ˈشهرزاد بیگ زادهˈ بانوی سیرجانی است که با در اختیار گرفتن اتوبوس شرکت واحد شهرداری ثابت کرد که هم پای مردان هم می تواند شغل اجتماعی و سخت ... بانونی سیرجانی رانندگی اتوبوس خط واحد را بر عهده دارد | شهرزاد - قطره www.ghatreh.com/news/.../بانونی-سیرجانی-رانندگی-اتوبوس-واحد-عهده-دارد 16 ژوئن 2014 ... شهرزاد بیگ زاده تنهای بانوی راننده اتوبوس خط واحد سیرجان است که برای ... به تحویل اتوبوس خط واحد شهرداری سیرجان شد تا ثابت کند که هم پای مردان ... مشارکت اجتماعی/ بانوی سیرجانی راننده اتوبوس خط واحد | ˈشهرزاد - قطره www.ghatreh.com/.../مشارکت-اجتماعی-بانوی-سیرجانی-راننده-اتوبوس-واحد‎Cached17 ژوئن 2014 ... مشارکت اجتماعی/ بانوی سیرجانی راننده اتوبوس خط واحد. ˈشهرزاد بیگ زادهˈ بانوی سیرجانی ... 230 شکارچی غیرمجاز در سال گذشته در قم دستگیر شد ... آنچه از نحوه رانندگی زنان می‌گویند درست است یا نه؟ - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../آنچه-از-نحوه-رانندگی-زنان-می‌گویند-درست-است-یا-نه؟‎‎Cachedحالا حتی ممکن است این راننده زن نباشد، اما اولین حدس، حدس جنسیتی است و باور اینکه زن‌ها رانندگان خوبی نیستند و ... تصویر بانوی سیرجانی راننده اتوبوس خط واحد شد ... تعیین مسیر و خطوط رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی سازمان ... ardabilcity.ir/DesktopModules/.../NewsView.aspx?...‎Cached19 سپتامبر 2015 ... عنوان : تعیین مسیر و خطوط رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی سازمان ... رانندگان اتوبوس های بخش خصوصی تحت نظارت این سازمان تعیین و اعلام شد. زن گلفروشی که تمام دنیایش را با «گل» پر کرده است - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../زن-گلفروشی-که-تمام-دنیایش-را-با-گل-پر-کرده-است 28 مارس 2015 ... تا اینکه توجه دوستان و فامیل جلب شد و از من خواستند به آنها هم آموزش بدهم. کم‌کم از 6-5 نفر دوست .... تصویر بانوی سیرجانی راننده اتوبوس خط واحد شد ...