مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی [+عکس]

جام جم سرا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت: علیرضا جدایی اظهارکرد: روز گذشته متاسفانه در حادثه‌ای باور نکردنی دانش آموز یکی از دبیرستان‌های شهرستان بروجرد دبیر فیزیک مدرسهٔ خود را مورد حمله قرار داد که متاسفانه بر اثر ضربه چاقوی این دانش آموز معلم بروجردی در بیمارستان درگذشت.
به گزارش جام جم سرا به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، رئیس مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش درباره جزئیات این حادثه افزود: براساس بررسی‌های اولیه صورت گرفته این دانش آموز به همراه ولی خود به مدرسه مراجعه می‌کند و با مشاهده نمره درس فیزیک، به کلاس درسی معلم که در حال تدریس بود رفته و با ضربه چاقو به وی حمله می‌کند.
وی از پی گیری این حادثه به صورت ویژه به منظور روشن شدن ابعاد قضیه و صیانت از حقوق این معلم خبرداد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مراجع انتظامی و قضایی نسبت به واکاوی ابعاد مختلف حادثه وپی گیری حقوق این همکار شایسته فرهنگی در کوتاه‌ترین زمان، اقدامات جدی به عمل آورند.
جدایی تصریح کرد: به دستور وزیر آموزش وپرورش معاونت حقوقی این وزارتخانه مامور شده است در همه مراحل رسیدگی به این پرونده حمایت قضایی ویژه از خانواده مرحوم محسن خشخاشی را معمول نماید.
رئیس مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش با اشاره به اهمیت اخبار آموزش وپرورش و تاثیر آن در سطح جامعه از اصحاب رسانه خواست همانند گذشته، در تنظیم و توزیع اخبار دقیق این حادثه دقت و صحت را مورد عنایت ویژه قرار دهند.
وی، درگذشت این معلم گرامی را به جامعه فرهنگیان فرهیخته استان لرستان و شهر بروجرد و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت و تعزیت گفت. خبر اولیه این اتفاق را که امروز در جام جم سرا منتشر شد با کلیک بر روی لینک «ضربه چاقوی دانش آموز، جان معلم بروجردی را گرفت» می‌توانید بخوانید.

جام جم سرا

(عکس: فرهاد داوودوندی)



لینک منبع :حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی [+عکس]

حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی [+عکس] - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../حمایت-قضایی-ویژه-از-خانواده-معلم-بروجردی-عکس‎Cached23 نوامبر 2014 ... رئیس مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از دستور وزیر آموزش وپرورش برای حمایت قضایی ویژه از خانواده محسن خشخاشی، معلم ... حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی [+عکس] | رییس مرکز - قطره www.ghatreh.com/news/.../حمایت-قضایی-ویژه-خانواده-معلم-بروجردی-عکس 23 نوامبر 2014 ... رییس مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، از دستور وزیر آموزش وپرورش برای حمایت قضایی ویژه از خا. قتل یک معلم در بروجرد با ضربات چاقوی دانش‌آموز - BBC Persian www.bbc.com/persian/iran/2014/11/141123_l57_boroujerd_school‎Cached23 نوامبر 2014 ... حق نشر عکس MEDU. ... وزارت آموزش و پرورش ایران می‌گوید معلمی که روز گذشته در شهر بروجرد با ضربات چاقوی یک دانش‌آموز ... از دستور وزیر آموزش و پرورش برای حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی، پدر دو کودک، خبر داده است. قضیه، ساده نبود: معلم بروجردی زیر خاک خفت [مجموعه عکس] - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../قضیه،-ساده-نبود-معلم-بروجردی-زیر-خاک-خفت-مجموعه-عکس‎‎Cached24 نوامبر 2014 ... جام جم سرا: محسن خشخاشی، معلم بروجردی که در کلاس درس هدف اصابت ضربۀ چاقوی دانش آموزی ۱۵ .... حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی [+عکس]. ضربه چاقوی دانش آموز، جان معلم بروجردی را گرفت - جام جم آنلاین 77.104.65.15/.../ضربه-چاقوی-دانش-آموز،-جان-معلم-بروجردی-را-گرفت‎‎Cached23 نوامبر 2014 ... یک معلم فیزیک در بروجرد بر اثر اصابت ضربه چاقوی یکی از دانش آموزان، ساعتی پس از انتقال ... حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی [+عکس]. چرا به جایی رسیدیم که دانش‌آموزی معلمش را بکشد؟! [+عکس] - تالار ... forum.hammihan.com/thread159245.html‎Cached[+عکس]. اخبار اجتماعی - یادداشتی از یک معلم بروجردی: چرا به جایی رسیدیم ..... آموزش وپرورش برای حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی خبر داد. قضیه، ساده نبود: معلم بروجردی زیر خاک خفت [مجموعه عکس] - تی نیوز tnews.ir/news/6d1b33581584.html تصویر قضیه، ساده نبود: معلم بروجردی زیر خاک خفت [مجموعه عکس]. جام جم سرا: محسن .... حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی [+عکس]. یکشنبه 2 آذر 1393 14:29. قتل یک معلم در بروجرد با ضربات چاقوی دانش‌آموز 1 س... - Marya Ysofzay https://maryaysofzay.blogspot.com/2014/11/1.html‎Cached23 نوامبر 2014 ... ... عکس محسن خشخاشی را منتشر کرده و گفته از خانواده این معلم در بروجرد ... حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی، پدر دو کودک، خبر داده است. بایگانی‌ها دستور وزیر آموزش وپرورش برای حمایت از خانواده معلم ... nb250.pw/tag/دستور-وزیر-آموزش-وپرورش-برای-حمایت-از-خ‎Cachedدستور وزیر آموزش وپرورش برای حمایت از خانواده معلم بروجردی که به دست دانش ... از دستور وزیر آموزش وپرورش برای حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی خبر داد. ... اتمی ظریف در کابین خلبان+عکس · تکنیک های پخت یک کیک خانگی تمام عیار ... قتل یک معلم به خاطر نمره پایین+عکس - خبرگزاری بیان گلپایگان bayangolpayegan.ir/.../قتل-یک-معلم-به-خاطر-نمره-پایینعکس/?...‎Cachedقتل یک معلم به خاطر نمره پایین+عکس. به گزارش پایگاه خبری ... دستور وزیر آموزش و پرورش برای حمایت قضایی ویژه از خانواده معلم بروجردی. علیرضا جدایی رئیس ...