مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جواب رد دختر به خواستگار جوان: می‌خوام با پدرت ازدواج کنم!

جام جم سرا به نقل از باشگاه خبرنگاران: پسر جوان یمنی که ۲۰ ساله است گفت: پدر ۴۰ ساله‌ام به من پیشنهاد کرده بود با دختری که او را نمی‌شناختم، ازدواج کنم. پس از موافقت من، هفته گذشته با پدر و مادر و عمه‌ام به خواستگاری رفتیم و حتی قرار شد یک میلیون ریال یمنی معادل ۵ هزار دلار مهریه به عروس خانم بدهیم، اما آن دختر در آخرین لحظه از ازدواج با من خودداری کرد و خواستار ازدواج با پدرم شد!

وی افزود: او بصراحت این موضوع را به پدرم اعلام کرد و پدرم نیز مدعی شد که با این ازدواج موافق است.
العالم از قول این جوان نوشت: پدرم در منزل خانواده دختر ماند تا میزان صحت این پیشنهاد را بیازماید؛ آن دختر هم جدی بودن خود را ثابت کرد و پس از گذشت چند روز آن‌ها با هم ازدواج کردند!



لینک منبع :جواب رد دختر به خواستگار جوان: می‌خوام با پدرت ازدواج کنم!

جواب رد دختر به خواستگار جوان: می‌خوام با پدرت ازدواج کنم! - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../جواب-رد-دختر-به-خواستگار-جوان-می‌خوام-با-پدرت-ازدواج-کنم‎Cached22 ا کتبر 2014 ... در رویدادی عجیب، یک دختر یمنی ۱۸ ساله به رغم موافقت اولیه برای ازدواج با پسری جوان، پیشنهاد او را رد کرد و به عقد پدر ۴۰ ساله خواستگارش درآمد! جواب رد دختر: می‌خوام با پدرت ازدواج کنم! - ایرانیان انگلستان iranianuk.com/.../جواب-رد-دختر-می-خوام-با-پدرت-ازدواج-کنم‎Cached26 ا کتبر 2014 ... یک دختر یمنی ۱۸ ساله به رغم موافقت اولیه برای ازدواج با پسری جوان، پیشنهاد او را رد کرد و به عقد ... جواب رد دختر: می‌خوام با پدرت ازدواج کنم! ... پس از موافقت من، هفته گذشته با پدر و مادر و عمه‌ام به خواستگاری رفتیم و حتی قرار شد یک ... جواب رد دختر: می‌خوام با پدرت ازدواج کنم! - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/.../جواب-رد-دختر-می‌خوام-با-پدرت-ازدواج-کنم‎Cached Similar23 ا کتبر 2014 ... در رویدادی عجیب، یک دختر یمنی ۱۸ ساله به رغم موافقت اولیه برای ازدواج با پسری جوان، پیشنهاد او را رد کرد و به عقد پدر ۴۰ ساله خواستگارش درآمد! با مخالفت والدین در ازدواج، چه باید کرد؟ | شهر سوال www.soalcity.ir/node/363‎Similar13 آوریل 2013 ... نکته قابل توجه در ازدواج جوانان اینجاست که هر مخالفتی با ما به معنای بد بودن .... چون من خیلیا رو دیدم دختر بااینکه میدونه مامانش خالفه ازدواج کرده باهم رفت و ..... حالا از شما میخوام راهنمایی بفرمایید که من چطور میتونم پدرمو راضی کنم که اجازه ...... به دلیل مخالفت شدید مادرم (در طول یک سال و نیم)تاکنون ۳ بار جواب رد داده اند! با یه بار جواب رد، میدون و خالی نکنید :: خانواده برتر https://khbartar.blog.ir/post/.../با-یه-بار-جواب-رد-میدون-و-خالی-نکنید‎Cached Similar25 سپتامبر 2015 ... ... خواهش می کنم اگر به خواستگاری دختری رفتید و جواب منفی شنیدید با ... نظرات ( ۱۳۰) - نمایش (۱۳۹۵۸) - نمایش کادر نوشتن نظر. جوان. جمعه ۳ مهر ۹۴; ۲۲:۲۰ .... من تازه ازدواج کردم اونم با کسی که یک بار بهش جواب رد دادم سر یه موضوعی . ... واسطه کرد ، با پدرم صحبت کرد خانم دوستش با من صحبت کرد و دوباره اومد خواستگاری ... جواب رد دختر، می‌خوام با پدرت ازدواج کنم - ساسان اس ام اس www.sasansms.ir/Forum/Post/11595‎Cached24 ا کتبر 2014 ... در رویدادی عجیب، یک دختر یمنی ۱۸ ساله به رغم موافقت اولیه برای ازدواج با پسری جوان، پیشنهاد او را رد کرد و به عقد پدر ۴۰ ساله خواستگارش درآمد! چگونه جواب رد بدهیم؟ | گروه اینترنتی رهروان ولایت www.welayatnet.com/fa/forum/چگونه-جواب-رد-بدهیم؟‎Cachedچطوری باید به خواستگار جواب رد داد؟(هم از جانب پسر هم از جانب دختر)اگه زنگ نزنیم ایرادی داره؟ بی احترامیه؟(دو روز که طرف زنگ نزنه متوجه میشن جواب ... «نه» شنیدن دختران از خواستگار - تبیان article.tebyan.net/267255/-نه-شنیدن-دختران-از-خواستگار‎Cached4 ژانویه 2014 ... هر دختری که پسری به خواستگاری اش بیاید، ممکن است با جواب منفی ... جواب رد شنیدن برای دخترها، با جواب ردی که پسرها می شنوند یکسان ... دختر جوان تحصیل کرده و با کمالاتی را تصور کنید که چند نفر به ... تحمل ناراحتی شنیدن جواب منفی، بسیار راحت تر از تحمل سختی های ازدواج ناموفق است. .... ازدواج جرات میخواد . دختری که به خاطر جواب رد به خواستگارش، پدرش را کُشت! | تی وی پلاس ... plus.ir/news/16700/‎Cached28 خرداد 90، جسد مردی میانسال که با اصابت چند ضربه چاقو به قتل رسیده بود، در ... بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم اما پدرم مخالفت کرد، برای همین نقشه قتلش را با مادرم کشیدیم. ... پیرمرد بیچاره به جرم دادن جواب رد به خواستگار دخترش به آتش کشیده شد ... مسجد را به گریه انداخت/نزاع خیابانی جان جوان بیست ساله را گرفت/لحظه بخشش ... هیچ خواستگاری ندارم - سایت دکتر شیری doctorshiri.com/fa/?p=2532‎Cached6 نوامبر 2012 ... دکتر چجور میشه یه دختر آروم و تقریبا خندان با ظاهر متوسط رو به بالا و ..... من 25 سالمه پدرم ایرانی نی, لیسانس شیمی قد166و ظاهر بامزه البته نظر .... اونقدر که در این کشو مسلمان جوان تشویق به ازدواج موقت صیغه میکنن ..... و با جواب خودش باید پیش بیاد یا این که خودت باید پیدا کنی مواجه شدم ( یه جور بی تفاوت بودن ) .