مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید

دکتر بهروز توانا در گفت‌وگو با جام‌جم با تاکید بر این که ورزش‌نکردن و امتناع از حرکات ورزشی و تقویتی عضلانی به عوارض عضلانی و اسکلتی به دنبال کار کردن طولانی با کامپیوتر منجر می‌شود، افزود: بروز عوارضی چون احساس گزگز و سوزن‌سوزن‌شدن در دست‌ها و بی‌حسی،‌ درد در ناحیه گردن و شانه‌ها می‌تواند ناشی از حالت‌های غلط هنگام کار کردن پشت رایانه باشد، اما لزوما برای همه افرادی که با رایانه کار می‌کنند به طور شدید اتفاق نمی‌افتد. در نتیجه به دنبال بروز این عوارض باید ریشه‌یابی دقیقی صورت بگیرد تا معلوم شود مشکل عضلانی، عصبی یا اسکلتی در شخص وجود دارد یا خیر.

وی تاکید می‌کند: درمان دردهایی که به بد قرارگرفتن بدن حین کار بازمی‌گردد با اصلاح فرم نشستن، انتخاب صندلی و میز مناسب و ورزش دادن عضلات، کمر، پشت و دست‌ها در حین کار و نیز خودداری از کار کردن ممتد برای بیش از دو ساعت ممکن است.

Share



لینک منبع :گردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید

گردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید - روزنامه جام جم press.jamejamonline.ir/Newspreview/1527679232133632347‎Cachedیک متخصص طب فیزیکی گفت: پایین‌گرفتن طولانی گردن و تکیه‌دادن آرنج به دسته صندلی هنگام کار با رایانه به بروز دردهای شدید در ناحیه دست‌ها و گردن منجر می‌شود . گردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/sara/.../گردنتان-را-هنگام-کار-با-رایانه-پایین-نگیرید 12 ژوئن 2014 ... یک متخصص طب فیزیکی گفت: پایین‌گرفتن طولانی گردن و تکیه‌دادن آرنج به دسته صندلی هنگام کار با رایانه به بروز دردهای شدید در ناحیه دست‌ها و ... familweb.com - گردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید familweb.com/.../1814-گردنتان+را+هنگام+کار+با+رایانه+پایین+نگیرید.php‎Cachedگردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید. یک متخصص طب فیزیکی گفت: پایین‌گرفتن طولانی گردن و تکیه‌دادن آرنج به دسته صندلی هنگام کار با رایانه به بروز ... گردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید - سلامتی | دمادم https://damadam.ir/.../گردنتان-را-هنگام-کار-با-رایانه-پایین-نگیرید/4092031 یک متخصص طب فیزیکی گفت: پایین گرفتن طولانی گردن و تکیه دادن آرنج به دسته صندلی هنگام کار با رایانه به بروز دردهای شدید در ناحیه دست ها و گردن منجر می ... پونیلا - گردنتان را هنگام کار... ponila.com/post/390783/‎Cachedگردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید ... یک متخصص طب فیزیکی گفت: پایین گرفتن طولانی گردن و تکیه دادن آرنج به دسته صندلی هنگام کار با رایانه به ... میز و صندلی مناسب برای کامپیوتر - جام جم آنلاین 77.104.65.15/sara/.../میز-و-صندلی-مناسب-برای-کامپیوتر‎Cachedبرای استفاده از رایانه، نیازمند استفاده از میز و صندلی مخصوص آن هم هستیم. ... اکنون یک میز کامپیوتر وارداتی یا تولید داخل، از 90 هزار تومان به بالا (تا 450 هزار تومان) بسته به ... کند به طور مثال اگر یک میز کار کامپیوتر، کامل ثابت و محکم نباشد ممکن است در هنگام روشن بودن .... تصویر گردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید ... میز و صندلی مناسب برای کامپیوتر - جام جم آنلاین 188.75.89.4/sara/.../میز-و-صندلی-مناسب-برای-کامپیوتر 1 ا کتبر 2013 ... برای استفاده از رایانه، نیازمند استفاده از میز و صندلی مخصوص آن هم هستیم. ... اکنون یک میز کامپیوتر وارداتی یا تولید داخل، از 90 هزار تومان به بالا (تا 450 هزار تومان) بسته به .... تصویر گردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید ... توصیه های مهم پزشکی هنگام کار با کامپیوتر https://mava.ict.gov.ir/.../توصیه-های-مهم-پزشکی-هنگام-کار-با-کامپیوتر‎Cachedاگر تمامی نکات بالا را به طور صحیح اجرا کنید اما بر روی یک صندلی چوبی خشک و ساده ... به طوری که افراد هنگام کار با رایانه تقریبا یک پنجم حالت عادی پلک می زنند. اگر کمر درد دارید و خوب نمی شوید / آرشیو farspage.com/w/23/2l40k‎Cachedهمیشه حق با مادرهاست، مثلا در مورد ... در این زمان شما باید به‌راحتی با کف پا بتوانید پدال‌های گاز، ترمز و کلاچ را لمس ... گردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید. عوارض تعویض مفصل شانه چیست؟ / آرشیو farspage.com/w/23/i7d4r‎Cached... شانه چیست؟ عمل جراحی تعویض مفصل شانه مانند هر جراحی دیگر ممکن است با عوارض احتمالی همراه باشد. ... گردنتان را هنگام کار با رایانه پایین نگیرید · آیا استخر ...