مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است

[ad_1]

تحلیل‌گران، اینتل را در خطر از دست دادن معامله با اپل برای تولید مودم‌های بی‌سیم مورد استفاده در آیفون‌های این کمپانی می‌دانند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط تحلیل‌گران، کمپانی اینتل به دلیل اینکه از نظر تأمین مودم‌های بی‌سیم مورد نیاز اپل برای استفاده در آیفون‌، عقب‌تر از رقیبش کوالکام حرکت می‌کند؛ در خطر از دست دادن توافق با اپل برای تولید قریب به نیمی از نیاز اپل به این مودم‌ها است.

اپل نهایتا از سال جاری میلادی تصمیم گرفت در کنار کوالکام، از اینتل نیز برای تولید بخش بزرگی‌ از مودم‌های مورد استفاده در آیفون ۷ استفاده کند. کوالکام سال گذشته تمام نیاز اپل به مودم‌های مورد استفاده در آیفون‌ ۶ اس این کمپانی را تأمین کرد. برخی از گزارش‌ها نشان از این دارند که مودم‌های تولیدشده توسط اینتل امکانات محدود‌تری دارند و از نظر سرعت دریافت اطلاعات هم نرخ پایین‌تری در مقایسه با مودم‌های کوالکام دریافت می‌کنند.

البته صحت آزمایش‌های انجام‌شده برای سنجش سرعت آیفون‌های مجهز به مودم‌های کوالکام و اینتل زیر سؤال رفته است، چراکه اپل اعلام کرد در تست‌های انجام‌شده توسط این شرکت، هر دو مودم قابلیت برابری از خود به نمایش گذاشته‌اند. پس از مطرح‌شدن این موضوع، شماری از کارشناسان با انتشار گزارش‌هایی مدعی شدند اپل خود برای برابری سرعت دریافت آیفون‌هایی که به مودم‌های تولیدی اینتل و کوالکام مجهز هستند، نسخه‌های مجهز به مودم کوالکام را محدود می‌کند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده؛ نرخ دریافت داده‌ در مودم X12 کوالکام آیفون ۷، قریب به ۶۰۰ مگابیت در هر ثانیه است، حال آنکه مودم XMM 3360 اینتل قادر است در بهترین حالت ممکن، داده‌ها را با سرعت قریب به ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه دریافت کند. همچنین گزارش تام سپنزیس از موسسه‌ی تحقیقاتی Northland Capital Markets، به این نکته اشاره دارد که نسل بعدی مودم کوالکام (X16) نرخ انتقال ۱ گیگابیت در ثانیه را پشتیبانی می‌کند، حال آنکه اینتل در نسل بعدی مودم خود (XMM 7480) همچنان از نرخ انتقال ۴۵۰ مگابیت در ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

سپنزیس در این خصوص می‌گوید:

مطمئنا اپل به سیاست داشتن دو تأمین‌کننده ادامه خواهد داد، اما این موضوع زمانی سندیت خواهد داشت که اینتل به‌سرعت، عقب‌ماندگی خود را جبران کند و نیمی از محصولات اپل را با خطر مواجه نکند. در صورتی که این موضوع محقق نشود، بهترین فرصت برای کوالکام است تا از این طریق، تمام نیاز اپل به مودم‌های LTE را در دو سال آینده تأمین کند.

باید دید اینتل چه سیاستی در پیش خواهد گرفت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چیست ؟ کاربرد دکمه در مودم وایرلس علم فردادکمهمودموایفای یا چیست ؟ کاربرد دکمه در مودم وای فای چیست ؟ روش استفاده از ، مزایای آیفون در مقابل آیفون چه چیز تغییر کرده است؟ …شب گذشته اپل، پرچم‌دار جدید خود را با نام آیفون رونمایی کرد از نظر ظاهری بسیار سامسونگ زومیتآخرین شنیده‌ها حکایت از این دارد که سامسونگ در گلکسی اس ۸ از پنل نمایش سوپر امولد لیست مصوب دروس رشته فناوری اطلاعاتبه …آخرین خبر های فناوری مشکل باتری آیفون اس از تصور اولیه اپل حادتر است اولین تصویر از ثبت نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه …ثبت نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۱۵ اسفند آغاز می لیست قیمت محصولات ارسال اکسپرس سفارشات شهر تهران در کمتر از ساعت و همچنین هزینه ارسال کالا به تمام ویندوز اورجینال با ویندوز کرک شده چه تفاوتی دارد ؟ …ویندوزاورجینالویندوز کرک شده در واقع هیچ فرقی با ویندوز اورجینال نداره ؛ تنها فرق شون اینه که ویندوز ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …نشانه هایی که حکایت از هک شدن کامپیوتر شما دارد پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام تاریخ ساعت تعداد مشاهده چگونه تشخیص دهیم کسی بی اجازه از کامپیوترمان برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …شرکت سیماران دارای مدلهای متعددی از پنلهای یک واحدی میباشد که در زیر به آنها اشاره چیست ؟ کاربرد دکمه در مودم وایرلس علم فردا دکمهمودموایفای یا چیست ؟ کاربرد دکمه در مودم وای فای چیست ؟ روش استفاده از ، مزایای آیفون در مقابل آیفون چه چیز تغییر کرده است؟ زومیت شب گذشته اپل، پرچم‌دار جدید خود را با نام آیفون رونمایی کرد از نظر ظاهری بسیار شبیه به سامسونگ زومیت سامسونگ با رونمایی از نسخه‌ی مشکی براق گلکسی اس ۷ اج، هفتمین رنگ از این گوشی هوشمند را لیست مصوب دروس رشته فناوری اطلاعاتبه تفکیک پودمان دانشگاه آخرین خبر های فناوری مشکل باتری آیفون اس از تصور اولیه اپل حادتر است اولین تصویر از گوشی ثبت نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع علمی ثبت نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از ۱۵ اسفند آغاز می‌شود لیست قیمت محصولات ارسال اکسپرس سفارشات شهر تهران در کمتر از ساعت و همچنین هزینه ارسال کالا به تمام نقاط ویندوز اورجینال با ویندوز کرک شده چه تفاوتی دارد ؟ علم فردا ویندوزاورجینال ویندوز کرک شده در واقع هیچ فرقی با ویندوز اورجینال نداره ؛ تنها فرق شون اینه که ویندوز ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای موبایل تاریخ ساعت تعداد مشاهده چگونه تشخیص دهیم کسی بی اجازه از کامپیوترمان برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات آموزش تصویری شرکت سیماران دارای مدلهای متعددی از پنلهای یک واحدی میباشد که در زیر به آنها اشاره میشود



لینک منبع :اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است

اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است - زومیت www.zoomit.ir/2016/12/3/149189/intel-risk-iphone-apple/‎Cached4 دسامبر 2016 ... براساس اطلاعات ارائه شده با توجه به عقب ماندن اینتل از نظر تولید مودم های LTE برای آیفون در مقایسه با کوالکام، احتمال کنار گذاشتن اینتل زیاد است. اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است - تکنومون technomon.com/.../اینتل-در-خطر-از-دست-دادن-تولید-مودم-برای-آیفون-اپل-است‎Cached4 دسامبر 2016 ... براساس اطلاعات ارائه شده با توجه به عقب ماندن اینتل از نظر تولید مودم های LTE برای آیفون در مقایسه با کوالکام، احتمال کنار گذاشتن اینتل زیاد است ... اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است khabarooz.com/post/4942 بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط تحلیل گران، کمپانی اینتل به دلیل اینکه از نظر تامین مودم های بی سیم مورد نیاز اپل برای استفاده در آیفون ، عقب تر از رقیبش ... اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است - بتانیوز betanews.ir/.../اینتل-در-خطر-از-دست-دادن-تولید-مودم-برای-آیفون-اپل-است/‎Cached4 دسامبر 2016 ... تحلیل گران اینتل را در خطر از دست دادن معامله با اپل برای تولید مودم های بی سیم مورد استفاده در آیفون های این کمپانی می دانند بر اساس... اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است | تحلیل - قطره www.ghatreh.com/.../اینتل-خطر-دست-دادن-تولید-مودم-برای-آیفون-اپل-است 3 دسامبر 2016 ... تحلیل گران، اینتل را در خطر از دست دادن معامله با اپل برای تولید مودم های بی سیم مورد استفاده در آیفون های این ک. اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است | SHARE4U.IR share4u.ir/?p=40655‎Cachedاینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است. تحلیل‌گران، اینتل را در خطر از دست دادن معامله با اپل برای تولید مودم‌های بی‌سیم مورد استفاده در آیفون‌های این ... اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است - زومیت | خبر ... khabarfarsi.com/u/29054726 تحلیل گران، اینتل را در خطر از دست دادن معامله با اپل برای تولید مودم های بی سیم مورد ... های الکتریکی ناگهانی است که حداقل خطر آن وقوع آتش سوزی ناگهانی است. اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است www.on-24.ir/اینتل-در-خطر-از-دست-دادن-تولید-مودم-برای/ اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است ... تحلیل‌گران، اینتل را در خطر از دست دادن معامله با اپل برای تولید مودم‌های بی‌سیم مورد استفاده در آیفون‌های این ... شرکت تدبیر تراکنش ایرانیان:: اخبار فناوری ittadbir.ir/web.../40853-اخبار-فناوری.html&f109987s=150&f109987a=344 اپل پنجمین نسخه‌ی بتا iOS 10.2 را برای عموم منتشر کرد. ۰۹:۰۵ ۱۳۹۵/۰۹/۱۴. پنجمین نسخه‌ی ... اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است. ۰۷:۲۵ ۱۳۹۵/۰۹/۱۴. اینتل در خطر از دست دادن تولید مودم برای آیفون اپل است - نشرنامه www.nashrname.ir/.../detail?...اینتل...خطر...دست+دادن+تولید+مودم...آیفون+اپل+است‎Cachedتحلیل‌گران، اینتل را در خطر از دست دادن معامله با اپل برای تولید مودم‌های بی‌سیم مورد استفاده در آیفون‌های این کمپانی می‌دانند.