مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان

[ad_1]

در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد.

 به گزارش مشرق، در راستای توسعه همکاریهای دو جانبه به ویژه تعاملات مالی، شرکت پست در زمینه خدمات مستر کارت با شرکت ویژن کارت ایرانیان مشارکت می کند و متقاضیان پس از دریافت کارت از طریق وب سایت شرکت مذکور می توانند نسبت به شارژ کارت صادره اقدام کنند.
 
 خبر این توافق را نجاری، عضو هیات مدیره پست اعلام کرده که براساس آن فرایند های احراز هویت، ثبت نام، تایید و تحویل این کارت های اعتباری به پست سپرده شده است.
 
بنا بر اعلام شرکت ویژن کارت ایرانیان مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح داخلی و بین المللی را کسب کرده و تنها شرکت داخلی مورد تایید از سوی مستر کارت جهانی می باشد.
 
عضو هیات مدیره پست بانک های طرف قرارداد شرکت مذکور را بانک های HSBC ،ملی چین ، ملی هنگ کنگ و چندین بانک دیگر اعلام کرده و گفته است که دارندگان کارت های مذکور می توانند از طریق سایت های مسترکارت، ترانس فارکس و وب سایت ویژن کارت ایرانیان از طریق تخصیص کد کاربری خدمات مربوطه نظیر مشاهده موجودی، خرید الکترونیکی، فریز کردن کارت و ... را دریافت کنند.
 
در حال حاضر خدمات مستر کارت از طریق دفاتر پست سهند واقع در خیابان شهید بهشتی و منطقه 15 پستی واقع در خیابان شهید مفتح به شهروندان ارایه می شود. همچنین از اول شهریورماه سال جاری تمامی مناطق پستی تهران و از اول مهرماه در 170 واحد منتخب سراسر کشور مستر کارت ثبت نام و صادر خواهد شد.
 
نجاری با بیان این که این کارت های اعتباری به صورت کارت های پیش پرداخت می باشد خاطرنشان کرد: این نخستین بار است که هموطنان بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه خاطر می توانند از کارت های مذکور برای انجام تبادلات مالی بین المللی به صورت قانونمند استفاده کنند.
 
این کارت ها در 190 کشور دنیا معتبر و قابل استفاده است و حمل و نقل آسان و مطمئن پول را در سراسر جهان فراهم آورده است.
 
براساس این گزارش، این خدمت جدید پستی اخیرا و با حضور دکتر واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


15 آگوست 2016 ... در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد. به گزارش ایسنا، در راستای توسعه همکاریهای دو جانبه به ویژه ...15 آگوست 2016 ... در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد.به گزارش ایسنا، در راستای ...شرایط دریافت و جزییات استفاده از کارت اعتباری با عنوان ویژن کارت ایرانیان در ... هزینه صدور مستر کارت برای هر فرد به مبلغ 350 هزار تومان می باشد و برای صدور ...15 آگوست 2016 ... در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد. به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، در راستای توسعه ...جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان. کد خبر: ۲۸۵۸۷۱. ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰. در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد.15 آگوست 2016 ... عضو هیات مدیره شرکت پست: جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان. کارت اعتباری مهر امسال در۱۷۰ واحد پست سراسر کشور صادر می شود/ ازاول ...ی هر سهم و توقف نماد معاملاتی شرکت بانک گردشگری با توجه به اطلاعا.جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان - عصر ایران.15 آگوست 2016 ... در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد. به گزارش ایسنا، در راستای توسعه همکاریهای دو جانبه به ویژه ...در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد.


کلماتی برای این موضوع

الف جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیاندر راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد به گزارش عصر اعتبار جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان صفحه اصلی اخبار بیمه بانک درباره ما تماس با ماجزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان ایسنادر راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شدجزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان بورس …در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شدجزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان مستر کارت …در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد به گزارش جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیانجزئیاتصدوردر راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شدجزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیاندر همین زمینه جزئیات صدور حکم برای ۳ پرونده قاچاق در هرمزگان صدور کارت ارزیابی سلامت جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان در راستای …در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شدجزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان شفا …شفا آنلاینبیمه و بانکدر راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان سایت خبری …در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد به گزارش



لینک منبع :جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان

جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان - ایسنا www.isna.ir/news/95050115838/‎Cached15 آگوست 2016 ... در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد. به گزارش ایسنا، در راستای توسعه همکاریهای دو جانبه به ویژه ... جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/.../جزئیات-صدور-مسترکارت-برای-ایرانیان‎Cached15 آگوست 2016 ... جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان. در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد. به گزارش ایسنا، در ... جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان | فاوا نیوز www.favanews.com/17600/جزئیات-صدور-مسترکارت-برای-ایرانیان‎Cached15 آگوست 2016 ... در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد. به گزارش فاوانیوز به نقل از ایسنا، در راستای توسعه ... جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/news/.../جزئیات-صدور-مسترکارت-برای-ایرانیان-1‎Cached15 آگوست 2016 ... اقتصاد ایران: اکونیوز-در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد. عصر بازار - جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان www.asrebazar.com/News/.../جزئیات-صدور-مسترکارت-برای-ایرانیان‎Cached15 آگوست 2016 ... عضو هیات مدیره شرکت پست: جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان. کارت اعتباری مهر امسال در۱۷۰ واحد پست سراسر کشور صادر می شود/ ازاول ... جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان - ایران جیب | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23693371 15 آگوست 2016 ... صدور مسترکارت برای ایرانیان در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد. به گزارش ایسنا، در راستای ... جزئیات ورود مستر کارت به ایران - نمناک namnak.com/مستر-کارت-به-ایران.p34978‎Cached14 آگوست 2016 ... مستر کارت و ورود مسترکارت به ایران و جزئیات استفاده از مسترکارت در کشور در نمناک. ... و هنرگوناگون · نمناک اخباراقتصاد جزئیات ورود مستر کارت به ایران ... جزئیات جدید صدور کارت هوشمند ملی · ورود جدیدترین مازراتی به ایران ... نحوه صدور «مستر کارت» برای ایرانی ها - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../نحوه-صدور-مستر-کارت-برای-ایرانی-ها‎Cached15 آگوست 2016 ... در راستای توسعه خدمات پستی، ثبت نام و صدور مسترکارت ایرانیان به پست سپرده شد. عصر اعتبار - جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان www.asretebar.com/News/.../جزئیات-صدور-مسترکارت-برای-ایرانیان‎Cached15 آگوست 2016 ... جزئیات صدور مسترکارت برای ایرانیان. عصر اعتبار- عضو هیات مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: ثبت نام متقاضیان کارت های ... صدور مستر کارت برای ایرانیان در شبکه پستی - شرکت ملی پست www.post.ir/DesktopModules/.../NewsView.aspx?...1...‎Cached12 آگوست 2016 ... صدور مستر کارت برای ایرانیان در شبکه پستی. در راستای توسعه خدمات پستی ، ثبت نام و صدور مستر کارت ایرانیان به پست سپرده شد. به گزارش ...