مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دراپ باکس هم هک شد

[ad_1]

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: ابتدای هفته‌ی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال ۲۰۱۲ اقدام به تغییر رمز عبور نکرده بودند، ریست کرد. این کمپانی پس از کشف فایلی هش شده که شامل پسووردهای شماری از کاربران بود، دست به ریست کردن رمزهای عبور زد.

 

  هکرها رمز عبور بیش از ۶۸ میلیون حساب کاربری دراپ باکس را به سرقت بردند

دراپ باکس پس از آنکه فایلی هش شده را حاوی رمزهای عبور شماری از حساب‌کاربری خود کشف کرد، رمز عبور کاربرانی را که از سال ۲۰۱۲ اقدام به تغییر پسوورد نکرده بودند، ریست کرد. این رمزهای عبور با استفاده از روزنه‌ای امنیتی که پیش‌تر در ساختار دراپ‌باکس وجود داشته، به دست آمده است.

حال Motherboard گزارشی منتشر کرده که حکایت از هک شدن سیستم دراپ باکس در سال ۲۰۱۲ میلادی دارد. براین اساس هکرها موفق شده‌اند تا اطلاعات مربوط به بیش از ۶۹ میلیون حساب کاربری دراپ باکس را به سرقت ببرند. این اطلاعات توسط Motherboard تایید شده است.

اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که از سال ۲۰۱۲ رمز عبور حساب کاربری دراپ باکس خود را تغییر نداده‌اید، پس احتمال به سرقت رفتن اطلاعات کاربری شما نیز وجود دارد، هرچند نباید از این بابت نگران باشید، چراکه دراپ باکس با ریست کردن رمزهای عبور کاربران را واداشته تا رمزعبور خود را از نو وارد کنند. شنیده‌ها حکایت از این دارد که ۳۲ میلیون رمزعبور با استفاده از روش bcrypt بصورت پیچیده‌ای هش شده و باقی رمزهای عبور نیز با استفاده از الگوریتم SHA-1 رمزگذاری شده‌اند.

نگرانی در مورد کاربرانی است که از رمزعبور یکسانی در تمام سرویس‌های خود استفاده می‌کنند. در صورتی که شما نیز جزو کاربرانی هستید که از یک رمز عبور در تمام سرویس‌های خود استفاده کرده و این رمز را پیش از سال ۲۰۱۲ در دراپ باکس مورد استفاده قرار داده‌اید، پس بهتر است تا این رمز را برای جلوگیری از سواستفاده احتمالی عوض کنید. هکرها معمولا از اطلاعات به دست آمده در طیف گسترده‌ای از سرویس‌ها به منظور کسب اطلاعات بیشتر و سرقت اطلاعات استفاده می‌کنند.

سال ۲۰۱۶ را باید مقطع زمانی بسیار بدی برای حوزه‌ی فناوری از منظر امنیت خواند. ابتدای سال جاری میلادی نیز حساب کاربری ۳۲ میلیون کاربر توییتر هک شده و در فضای دارک وب در ازای دریافت ۵٫۸۰۷ دلار به فروش گذاشته شد. در ماه می اطلاعات ۱۱۷ میلیون حساب کاربری لینکدین هک شد و مجددا این اطلاعات در ازای دریافت ۲٫۲۰۰ دلار برای فروش در دارک وب قرار گرفت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


1 سپتامبر 2016 ... دراپ باکس هم هک شد. ابتدای هفتهی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال ۲۰۱۲ اقدام به تغییر رمز عبور نکرده بودند، ریست کرد."دراپ باکس هک نشده است، و متاسفانه نام کاربریها و پسوردهایی که دزدیده شدهاند، از .... وای ماله من هم هک شده چه باکلاس من به دراپ باکس شکایت می کنم و دو میلیون دلار ...9 سپتامبر 2016 ... اما در هر صورت از آنجا که امکان رمزگشایی رمزهای عبور هک شده وجود دارد، بهتر است باز هم رمزعبور حساب کاربری دراپباکس خود را تغییر دهید تا احتمال ...دراپ باکس هک شدن نزدیک به ۶۹ میلیون حساب کاربری را تأیید کرد دراپ باکس هک شدن نزدیک ... رخنه اطلاعاتی دراپ باکس در سال ۲۰۱۲ گسترده تر از آنچه تصور می شد بوده است رخنه اطلاعاتی ... ۶۸ میلیون اکانت دراپ باکس به چنگ هکرها افتاد! .... رویکرد نرمتر هم قطارانش شد · خوش تیپ ترین پرسپولیسی پیشنهاد بازیگری را رد کرد ...حساب کاربری دراپ باکس خود را تغییر ندادهاید، پس احتمال به سرقت.1 سپتامبر 2016 ... ابتدای هفته ی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال ۲۰۱۲ اقدام به تغییر رمز عبور نکرده بودند ریست کرد این کمپانی پس از ...14 ا کتبر 2014 ... به گفته دراپ باکس اگر پسورد کسی هم لو رفته باشد از طریق ابزارهای جانبی و Third-party ... مشخص نیست که حساب ها دقیقا از چه طریقی هک شده اند.دراپ باکس و قابلیت دریافت فایل از شبکه دیگر nاگر کاربر دراپ باکس هستید و می خواهید از کابران غیر از دراپ باکس نیز فایل دریافت کنید با این آموزش همراه ...1 روز پیش ... سپس در می همان سال او شرکت خدمات پردازش ابری دراپباکس را هک کرد. الکساندرویچ همچنین به هک کردن سایت Formspring هم متهم شده است که این سایت ...ابتدای هفتهی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال ۲۰۱۲ اقدام به تغییر رمز عبور نکرده بودند، ریست کرد. این کمپانی پس از کشف...


کلماتی برای این موضوع

دراپباکسهمهکشدابتدای هفته‌ی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال ۲۰۱۲ اقدام به دراپ باکس هم هک شد ابتدای هفته‌ی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال ۲۰۱۲ اقدام به دراپ باکس هم هک شد ابتدای هفته‌ی جاری دراپ باکس …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از خبرایرانی شهریور ١١ دراپ باکس هم هک شد ابتدای هفته‌ی دراپ باکس هک شد دراپباکسهکشددراپ باکس هک شد که حکایت از هک شدن سیستم دراپ باکس در سال ایسر را هم هک دراپ باکس هم هک شد شمار از خوراک کشاورزنیوز …به گزارش دبلیوخبر و به نقل از کشاورزنیوز شهریور ١١ دراپ باکس هم هک شد شمار از خوراک دراپباکسهمهکشدابتدای هفته‌ی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال ۲۰۱۲ اقدام به دراپ باکس هم هک شد امروز آنلایندراپباکسهمهکشدابتدای هفته‌ی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال ۲۰۱۲ اقدام به اجتماعی دراپ باکس هم هک شداجتماعیدراپباکسهمهکشددراپ باکس هم هک شد اجتماعی و و بعد الهه کرده شب فیلم اکران از داده سنین ها از جا دراپ باکس هم هک شد دراپباکسهکشاخ و شانه دراپ باکس برای گوگل ابتدای هفته ی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از دراپ باکس هم هک شد پرتال جامع تایادراپباکسهمهکشددراپ باکس پس از آنکه فایلی هش شده را حاوی رمزهای عبور شماری از حساب‌کاربری خود کشف



لینک منبع :دراپ باکس هم هک شد

دراپ باکس هم هک شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/380263/دراپ-باکس-هم-هک-شد‎Cached1 سپتامبر 2016 ... ابتدای هفته‌ی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال ۲۰۱۲ اقدام به تغییر رمز عبور نکرده بودند، ریست کرد. این کمپانی پس از ... دراپ باکس هم هک شد | امروز آنلاین www.emruzonline.com/1395/06/دراپ-باکس-هم-هک-شد/ 1 سپتامبر 2016 ... دراپ باکس پس از آنکه فایلی هش شده را حاوی رمزهای عبور شماری از ... در ماه می اطلاعات ۱۱۷ میلیون حساب کاربری لینکدین هک شد و مجددا این اطلاعات در ... دراپ باکس هک شد - جی اس ام www.gsm.ir/news/show/24082/دراپ+باکس+هک+شد/‎Cached14 ا کتبر 2014 ... پیامی که در ابتدای این لیست از طرف شخص هک کننده نوشته شده نشان می‌دهد این ... " دراپ باکس هک نشده است، و متاسفانه نام کاربری‌ها و پسوردهایی که ... اطلاعات هک شده دراپ باکس در دارک نت به فروش گذاشته شد - زومیت https://www.zoomit.ir/.../hacked-dropbox-data-available-purchase-on-darknet/‎Cached9 سپتامبر 2016 ... اما در هر صورت از آنجا که امکان رمزگشایی رمزهای عبور هک شده وجود دارد، بهتر است باز هم رمزعبور حساب کاربری دراپ‌باکس خود را تغییر دهید تا احتمال ... 68 میلیون پسورد دراپ باکس هک شد | DPM آژانس طراحی دیجیتال https://dpm.co.com/68-million-dropbox-passwords-stolen-hackers/‎Cached14 سپتامبر 2016 ... اگر شما هم از کاربران دراپ باکس هستید و فایلهای خود را روی آن نگه داری ... قبل از خبر هک شدن دراپ باکس اعلام شده بود که ۳۲ میلیون پسورد هک شده ... دراپ باکس هم هک شد - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24558298 1 سپتامبر 2016 ... دراپ باکس هم هک شد. zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: ابتدای هفته ی جاری دراپ باکس رمز عبور شماری از کاربران خود را که از سال 2012 اقدام به تغییر ... هک شدن دراپ باکس و دردسر تازه برای هزاران کاربر | پلیس فتا https://www.cyberpolice.ir/news/13671‎Cached6 آگوست 2012 ... گفتنی است از یکی از کلمات عبور حساب های هک شده برای دسترسی به اطلاعات پروژه ای محرمانه که در اختیار یکی از کارکنان دراپ باکس بوده هم ... DropBox هک شد.همین الان پسوردتان را عوض کنید - پرتال جامع علم دیلی elmdaily.ir/.../7385-dropbox-هک-شد-همین-الان-پسوردتان-را-عوض-کنید‎Cached1 سپتامبر 2016 ... DropBox هک شد.همین الان ... اگر شما هم از کاربران جدی دراپ باکس هستید، درحال حاضر عوض کردن پسوورد بهترین کاری است که می توانید انجام دهید. اطلاعات ۷ میلیون حساب کاربری در دراپ باکس به دست هکرها افتاده است digiato.com/.../10/.../۷-میلیون-حساب-کاربری-دراپ-باکس-هک-شد/‎Cached Similar14 ا کتبر 2014 ... به گفته دراپ باکس اگر پسورد کسی هم لو رفته باشد از طریق ابزارهای جانبی و Third-party ... مشخص نیست که حساب ها دقیقا از چه طریقی هک شده اند. هک اکانت دراپ باکس | FaraIran IT News www.farairan.com/news/466/3405‎Cachedفراایران-داده دراپ باکس ۶۸ میلیون اکانت کاربر هک شد! ... طریقه تغییر پسورد هم بدین ترتیب بود که با کلیک بر لینکی که در این ایمیل مشاهده می‌شد به صفحه‌ای وارد ...