مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تشخیص افسردگی با اینستاگرام

[ad_1]

محققان آمریکایی الگوریتمی را برای شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی کرده اند که می تواند از روی عکس افراد به ویژگی روحی آنها پی برد.

به گزارش مشرق، محققان دانشگاه هارواد آمریکا الگوریتمی را طراحی کرده اند که با نگاه کردن به عکس افراد در شبکه اجتماعی اینستاگرام می توان از وضعیت روحی آنها با خبر شد.
 
محققان آمریکایی متوجه شدند که رابطه ای بین استفاده از رنگ و وضعیت روحی کاربران در عکس های اینستاگرام آنها وجود دارد.   
 
در واقع افرادی که افسرده هستند در صفحات خود از تصاویر تیره تر و رنگ های خاکستری بیشتری نسبت به افرادی که بیماری روحی ندارند، استفاده می کنند.
 
همچنین کاربرانی که عکس های خود را با نرم افزارهای خاصی به رنگ های سیاه و سفید تبدیل می کنند، به نوعی با افسردگی دست و پنجه نرم می کنند.
 
نقطه مقابل افرادی هستند که در عکس های اینستاگرام خود، تصاویر رنگی و روشنی را انتخاب می کنند که می توان گفت این دسته از کاربران به لحاظ روحی دچار بیماری افسردگی نیستند.
 
محققان «هاروارد» با در اختیار گذاشتن پرسشنامه و همچنین قرار دادن ۱۰۰ عکس در طیف مختلفی از رنگ ها و طراحی ها در میان کاربران متعدد اینستاگرام متوجه شدند که تمایل افراد افسرده به استفاده از رنگ های تیره بیشتر است.
 
در حقیقت محققان دریافتند که افزایش سایه رنگ و کاهش درخشندگی و میزان خلوص رنگ تصویر از جمله نشانه های افسردگی در کاربران اینستاگرام است.
 
با استفاده از اطلاعات بدست آمده، الگوریتمی طراحی شده که با نگاه کردن به تصاویر افراد در ۷۰ مورد قادر به تشخیص درست افسردگی در کاربران است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


20 آگوست 2016 ... محققان آمریکایی الگوریتمی را برای شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی کرده اند که می تواند از روی عکس افراد به ویژگی روحی آنها پی برد.تشخیص افسردگی با اینستاگرام. ۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۲۴ - کد خبر: 191039. تشخیص افسردگی با اینستاگرام. سلامت نیوز:محققان آمریکایی متوجه شدند که رابطه ای بین ...20 آگوست 2016 ... همشهری آنلاین: محققان دانشگاه هاروارد با انجام یک پژوهش جدید نشان دادهاند که بین رنگهای مختلف در عکسهای اینستاگرام افراد و حالتهای روحی و ذهنی آنها ...20 آگوست 2016 ... ایتنا- محققان آمریکایی متوجه شدند که رابطهای بین استفاده از رنگ و وضعیت روحی کاربران در عکسهای اینستاگرام آنها وجود دارد.20 آگوست 2016 ... محققان آمریکایی الگوریتمی را برای شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی کردهاند که میتواند از روی عکس افراد به ویژگی روحی آنها پی برد. به گزارش ...20 آگوست 2016 ... تشخیص افسردگی با اینستاگرام. محققان آمریکایی متوجه شدند که رابطه ای بین استفاده از رنگ و وضعیت روحی کاربران در عکس های اینستاگرام آنها ...20 آگوست 2016 ... تشخیص افسردگی با اینستاگرام. دولت آمریکا معافیت موقت یک شرکت بزرگ چینی از تحریمهای وضع شده علیه ایران را بار دیگر تمدید کرد.برنامه هوش مصنوعی جدیدی اختراع شده که با استفاده از اینستاگرام علائم اولیه افسردگی را می توان تشخیص داد در این مقاله جزئیات آن بیان شده است.21 آگوست 2016 ... ... توانند از روی عکس پروفایل اینستاگرام، افسردگی افراد را تشخیص دهند. ... این محققان با استفاده از این نرم افزار و بررسی عکس 43950 پروفایل ...20 آگوست 2016 ... با بالا گرفتن تب عکاسی سلفی در سال های اخیر، شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به محبوبیت فوق العاده ای در بین کاربران رسیده است. محققان به ...


کلماتی برای این موضوع

تدبیر تشخیص افسردگی با اینستاگراممحققان آمریکایی الگوریتمی را برای شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی کرده اند که می تواند تشخیص افسردگی با اینستاگرام پایگاه خبری …محققان آمریکایی الگوریتمی را برای شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی کرده اند که می تواند تشخیص افسردگی با اینستاگرام افسردگی …محققان آمریکایی متوجه شدند که رابطه ای بین استفاده از رنگ و وضعیت روحی کاربران در عکس



لینک منبع :تشخیص افسردگی با اینستاگرام

تشخیص افسردگی با اینستاگرام - فرارو fararu.com/fa/news/325379/تشخیص-افسردگی-با-اینستاگرام‎Cached10 آگوست 2017 ... نحوه تشخیص و درمان این بیماری بسیار حیاتی است. ... محققان، طی مطالعه‌ای با مشاهده نحوه استفاده از اینستاگرام، به افسردگی افراد پی بردند. دو محقق ... تشخیص افسردگی با اینستاگرام! - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ... www.mehrnews.com/news/.../تشخیص-افسردگی-با-اینستاگرام‎Cached20 آگوست 2016 ... محققان آمریکایی الگوریتمی را برای شبکه اجتماعی اینستاگرام طراحی کرده اند که می تواند از روی عکس افراد به ویژگی روحی آنها پی برد. تشخیص افسردگی با اینستاگرام! | دمادم damadam.ir/تیتر.../اخبار.../تشخیص-افسردگی-با-اینستاگرام/id/3372844 محققان «هاروارد» با در اختیار گذاشتن پرسشنامه و همچنین قرار دادن ۱۰۰ عکس در طیف مختلفی از رنگ ها و طراحی ها در میان کاربران متعدد اینستاگرام متوجه شدند که تمایل ... تشخیص افسردگی با اینستاگرام - کلیک | نبض فناوری و اطلاعات click.ir/.../instagram-photos-reveal-predictive-markers-of-depression/‎Cachedرسانه کلیک – دانشمندان پس از بررسی دقیق عکس کاربران اینستاگرام دریافتند این شبکه اجتماعی همانند یک روانشناس می‌تواند جهت تشخیص افسردگی مورد استفاده ... تشخیص افسردگی از طریق عکس‌های پست شده در اینستاگرام | گوناگون ... www.dw.com/fa.../تشخیص-افسردگی...اینستاگرام/a-40044687‎Cached10 آگوست 2017 ... تشخیص بیماری افسردگی کار چندان ساده‌ای نیست. بیش از ۳۲۰ میلیون نفر در جهان از این بیماری رنج می‌برند. اکنون نرم‌افزاری تولید شده است که ... تشخیص افسردگی با اسکن عکس های اینستاگرام - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1111561‎Cached9 آگوست 2017 ... خبرگزاری فارس: دانشمندان آمریکایی می‌گویند الگوریتمی هوشمند ابداع کرده‌اند که با استفاده از آن می‌توان از طریق اسکن عکس‌های اینستاگرام به ... تشخیص افسردگی با اسکن عکس‌های اینستاگرام - عصر بانک asrebank.ir/news/.../تشخیص-افسردگی-با-اسکن-عکس‌های-اینستاگرام‎Cached9 آگوست 2017 ... دانشمندان آمریکایی می گویند الگوریتمی هوشمند ابداع کرده اند که با استفاده از آن می توان از طریق اسکن عکس های اینستاگرام به افسردگی انسان ها پی ... توسعه الگوریتمی برای تشخیص افسردگی با تحلیل پست های ... news.ern-co.com/.../توسعه-الگوریتمی-برای-تشخیص-افسردگی-با/‎Cached12 آگوست 2017 ... توسعه الگوریتمی برای تشخیص افسردگی با تحلیل پست های اینستاگرام. توسط : آرین ناصرخیل بدون دیدگاه. نحوه رفتار افراد در شبکه های اجتماعی ... تشخیص افسردگی با اسکن عکس‌های اینستاگرام! | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../210921-تشخیص-افسردگی-با-اسکن-عکس-های-اینستاگرام‎Cached8 آگوست 2017 ... دانشمندان آمریکایی می گویند الگوریتمی ابداع کرده اند که با استفاده از آن می توان از طریق اسکن عکس های اینستاگرام به افسردگی انسان ها پی برد. تشخیص افسردگی با اینستاگرام! - متین www.shahrekhabar.com/science/14716870800067 تشخیص افسردگی با اینستاگرام! - متین. ... تشخیص افسردگی با اینستاگرام! گوگل پلاس فیس نما کلوب linkedin.