مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید

[ad_1]

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدیوهایی از بخش های مختلف زندگی و افکار کاربران است.

به گزارش صبحانه، چند سالی است که از فعالیت این سرویس می گذرد اما با وجود سن نه چندان کم، این سرویس هم چنان فاقد برخی قابلیت‌های بسیار مهم است که کاربران از مدت‌ها پیش انتظار آنها را می‌کشیدند. در هر حال در جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام برخی از این ویژگی‌های مورد انتظار بالاخره عرضه شدند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد. هدف از اضافه شدن تمامی این قابلیت‌ها این است که کاربران بتوانند کنترل بیشتری روی مخاطبانی که محتوای آنها را می‌بینند داشته باشند و نحوه تعامل خود با این افراد را مدیریت کنند. با تک شات همراه باشید.
با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید
اولین قابلیت جدید اینستاگرام به شما امکان می‌دهد که به صورت مستقیم و بدون نیاز به منشن کردن، به کامنت‌های سایر افراد زیر پست‌های خود یا سایر پیج‌ها پاسخ دهید. علاوه بر این اکنون می توانید با ضربه زدن روی قلب کوچکی که کنار کامنت‌ها قرار دارد، آنها را لایک کنید.

با یکی دیگر از این قابلیتهای جدید از این پس می‌توانید پیش از انتشار یک پست، با استفاده از قابلیتی به نام Advanced Setting که در آخرین مرحله انتشار یک پست، در پایین صفحه نمایش داده می‌شود، امکان کامنت گذاشتن روی این پست را به صورت کامل غیر فعال کنید.

علاوه بر این اکنون می‌توانید به راحتی کاربرانی که نمی‌خواهید دیگر در فهرست فالوورهای شما باشند را حذف کنید. برای این کار باید به فهرست فالوورها رفته و روی گزینه سه نقطه ضربه بزنید. اینستاگرام به شما اطلاع می دهد که کاربر مورد نظر از این که او را از فهرست فالوورهای خود حذف کرده‌اید، خبر دار نخواهد شد. تا پیش از این تنها راه برای جلوگیری از دسترسی برخی افراد موجود در فهرست فالوورها به پست‌ها، بلاک کردن آنها بود.

در کنار تمامی موارد اکنون قابلیت جدیدی برای گزارش افرادی که به خود آسیب می‌رسانند به اینستاگرام اضافه شده است. اگر کاربران ببینید که شخصی تصویر یا ویدیویی را در حال آسیب رساندن به خود منتشر کند، می‌تواند به صورت ناشناس این فرد را به اینستاگرام معرفی کند. به این ترتیب ممکن است این فرد در نهایت بتواند با یک متخصص ملاقات کرده و مشکلات خود را حل کند. به گفته Kevin Systrom مدیر عامل و موسس اینستاگرام، تیم پشتیبانی این شبکه 24 ساعته هفت روز هفته در حال تلاش هستند و بدون وقفه تمامی این گزارش‌ها را بررسی می‌کنند.

اینستاگرام قصد دارد با ارایه تمامی این قابلیت‌ها سرویس خود را به محیطی ایمن‌تر برای کاربران تبدیل کند. علاوه بر این اینستاگرام معتقد است که با استفاده از این قابلیت‌های جدید کاربران با آرامش بیشتری علاقه مندی ها و تفکرات خود را به اشتراک می‌گذارند. علاوه بر این اینستاگرام مدعی شده که این تنها شروع کار است و به زودی شاهد اضافه شدن قابلیت‌های مشابه بیشتری خواهیم بود.

با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید

با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید

منبع : تک شات


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟دیجیاتو – زندگی با تکنولوژیزندگی با تکنولوژی تا به حال چند بار شده که فکر کنید از یک بازی واقعا خسته شده اید دانلود آموزش اینستاگرام برای کسب و کار…دانلود فیلمدانلود آموزش اینستاگرام برای کسب و کارشما با تماشای این آموزش ، راه های کسب و کار در ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام آپدیت اینستاگرام با قابلیت های جدید تاثیر با لوازم خانگی کیفیت، اطمینان و دقت را تجربه …بیشتر بدانید با تعقیب ما هم از لوازم خانگی جدید و هم از کمپین های فروش باخبر شویدفان وسرگرمیمتن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام بازم برف خیلی از سال گذشت حس تو برنگشت یه نکاتی برای اینستاگرام رسانه‌های اجتماعیدر ادامه سری مطالب آموزشی مرتبط با سرویس اینستاگرام، سوالات ابتدایی برای کاربران معرفی همه ربات‌های فارسی تلگرام – شاهوار دات نتابزارهای اینترنتپانوشت در این مطلب فقط به معرفی ربات‌های فارسی پرداختیم و از معرفی ربات‌های شبکههوش مصنوعی ممکن است در ارتباط با دستیاران دیجیتالی که کاربردهای عمومی دارند، پیشرفت چگونه دو اکانت مختلف از اینستاگرام روی یک موبایل …اکانتاینستاگرامموبایلببخشید من دو حساب اینستا با دو ایمیل متفاوت دارم که یکی شون با برنامه هست ولی لینکدونی سافت مسابقه ای متفاوت با جایزه ای فوق العاده استثنایی شما کدام رنگ را انتخاب می کنید؟ دیجیاتو – زندگی با تکنولوژی زندگی با تکنولوژی تا به حال چند بار شده که فکر کنید از یک بازی واقعا خسته شده اید، ولی دانلود نرم افزار پی سی ورلد با نرم افزار می توانید در هنگام کار با سیستم خود از عملیات های انجام شده عکس گرفته فان وسرگرمی متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده بنام بازم برف خیلی از سال گذشت حس تو برنگشت یه جورایی که آب با لوازم خانگی کیفیت، اطمینان و دقت را تجربه کنید بیشتر بدانید با تعقیب ما هم از لوازم خانگی جدید و هم از کمپین های فروش باخبر شوید آموزش کامل استوریز اینستاگرام فارنت قابلیت یا داستان‌ها در اینستاگرام به‌تازگی اضافه شده و می‌توان آن را تا حدی یک کپی ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند موبایل کامپیوتر پاک شدن خودکار پیام ها در اینستاگرام آپدیت اینستاگرام با قابلیت های جدید تاثیر سرما بر نکاتی برای اینستاگرام رسانه‌های اجتماعی در ادامه سری مطالب آموزشی مرتبط با سرویس اینستاگرام، سوالات ابتدایی برای کاربران تازه وارد دانلود رایگان مقالات عمران و معماری مهندسی معماریمهندسی عمران مهندسی ساختمانمقالات مهندسیدانلود رایگان مقالات مهندسی



لینک منبع :با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید

با قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شوید | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...بازار.../178733-با-قابلیت-جدید-اینستاگرام-آشنا-شوید‎Cached23 فوریه 2017 ... به گزارش سی‌نت، در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام شما می‌توانید تصاویر را با هم انتخاب کنید و به اشتراک بگذارید. این کار اینستاگرام به منظور به ... با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید pricom.ir/اخبار/ArtMID/.../با-قابلیت‌های-جدید-اینستاگرام-آشنا-شوید‎Cached7 دسامبر 2016 ... با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدیوهایی از بخش های ... با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../news/.../با-قابلیت‌های-جدید-اینستاگرام-آشنا-شوید‎Cached7 دسامبر 2016 ... با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید. اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک گذاری عکس‌ها و ویدیوهایی از بخش های ... با امکانات جدید قابلیت لایو اینستاگرام آشنا شوید - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../با-امکانات-جدید-قابلیت-لایو-اینستاگرا/‎Cached Rating: 4 - 1 review 9 آگوست 2017 ... شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش یک قابلیت جدید است که به کاربران امکان می‌دهد همراه با یک کاربر دیگر به استریم زنده بپردازید. با ۷ ویژگی مخفی اینستاگرام که خیلی ها نمی دانند آشنا شوید - نت نوشت netnevesht.ir/hidden-features-in-instagram/‎Cached29 سپتامبر 2015 ... با ۷ ویژگی مخفی اینستاگرام که خیلی ها نمی دانند آشنا شوید ... کنید و برای بارگزاری مطلب جدید باید تصاویر خود را در سایز دلخواه همراه با بکارگیری ... Direct Message به شما امکان استفاده از تمامی امکانات و فیلتر ها را می دهد اما تنها ... با قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شوید - واران نیوز https://www.varannews.ir/.../با-قابلیت-جدید-اینستاگرام-آشنا-شوید-2‎Cached27 مارس 1996 ... واران خبر: با افزوده شدن امکانات تازه به اینستاگرام کاربران کنترل بیشتری بر محتوای تولیدی خود در این سرویس به اشتراک گذاری عکس خواهند ... با قابلیت جدید اینستاگرام آشنا شوید / استیکر سلفی - دیتا لینک www.data-link.ir/1396/.../با-قابلیت-جدید-اینستاگرام-آشنا-شوید-اس/‎Cached17 آوریل 2017 ... اینستاگرام اخیرا استیکر های جدید به بخش استوری خود اضافه کرده است که به طبق نظر برخی کاربران، این شرکت می خواهد محیطی مانند اسنپ چت ... با قابلیت های کاربردی نسخه جدید اینستاگرام آشنا شوید! beroozresani.com/...news/4041-instagram-adds-live-video-broadcasts-and-disappearing-photos.html‎Cachedروز گذشته آپدیت جدید اینستاگرام منتشر شد. در این مقاله با ویژگی های نسخه 10.0 اینستاگرام آشنا شوید.با ما همراه باشید. با قابلیت‌های جدید اینستاگرام آشنا شوید - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/با-قابلیت‌های-جدید-اینستاگرام-آشنا-شوید/4518624‎Cached7 دسامبر 2016 ... با قابلیت های جدید اینستاگرام آشنا شوید اولین قابلیت جدید اینستاگرام به شما امکان می دهد که به صورت مستقیم و بدون نیاز به منشن کردن، به ... با قابلیت های جدید اینستاگرام آشنا شوید - تبیان article.tebyan.net/.../با-قابلیت-های-جدید-اینستاگرام-آشنا-شوید‎Cached16 مه 2016 ... اما با نگاهی به آمار ها متوجه می شوید که امروزه اینستاگرام حدود ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد؛ و این یعنی به اشتراک گذاری تصاویر دیگر یک تب زودگذر ...