مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاثیر مصرف حبوبات بر کاهش وزن

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، در این بررسی آمده است وعده‌های غذایی مملوء از پروتئین که بر محوریت حبوباتی همچون نخودفرنگی و لوبیا هستند نسبت به وعده‌های غذایی سرشار از پروتئین‌های حیوانی، خاصیت سیرکنندگی بیشتری دارند.

آن رابن، از دپارتمان تغذیه و ورزش دانشگاه کپنهاگ و نویسنده ارشد این مطالعه گفت: این موضوع تا حدودی بر خلاف باور رایج است مبنی بر این که مصرف زیاد پروتئین گوشتی، احساس سیری را بیشتر و طولانی‌تر می‌کند.

در این بررسی مطالعاتی روی ۴۳ مرد جوان با وزن طبیعی و وضعیت جسمی سالم انجام گرفت. این افراد در سه گروه با رژیم غذایی متفاوت دسته بندی شدند که شامل رژیم غذایی سرشار از پروتئین با محوریت گوشت، رژیم غذایی سرشار از پروتئین با محوریت لوبیا و نخودفرنگی و رژیم غذایی کم پروتئین با محوریت لوبیا و نخودفرنگی بود.

متخصصان مشاهده کردند: رژیم غذایی نوع دوم نسبت به رژیم غذایی سرشار از پروتئین با محوریت گوشت احساس سیری بیشتری به فرد می‌دهد به طوری که این گروه در وعده غذایی بعدی ۱۲ درصد کمتر کالری مصرف کردند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تأثیر حبوبات در کاهش وزن مطالعات نشان داده‌اند که مصرف حبوبات می ‌تواند بر رفتارهای غذایی ما نیز تأثیر مصرف دارو در بارداری، تاثیر دارو بر حاملگی، عوارض …مصرف دارو در بارداریمصرف داروها در بارداریمصرف دارو در بارداریمصرف دارو در دوران مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانامروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که تأثیر آب مغناطیسی بر رشد گیاهچه لوبیا جلسه اولعدم مصرف مواد آلی و همچنین مصرف بی رویه آب، سم و کود شیمیایی باعث افزایش تراکم خاک رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن …آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود؟ مصرف آمینواسیدها منجر به ورزش بانوان ورزش ، بدنسازیآیا میوه هم چاق کننده است؟ مصرف زیاد میوه باعث چاقی خواهد شد روش ورزش در ماه مبارک آیا تمرینات بدنسازی روی رشد قد تاثیر منفی‌ …یکی‌ از سوال‌های بسیار رایج در بدن سازی این است که آیا تمرینات بدن سازی و قدرتی‌ روی تغذیه در ورزشکاران برای درک بهتر میتوانید قبل از مطالعه این بخش مبحث تغذیه متعادل را مطالعه فرماییدمامایی پزشکان ایران ۱اثر بر روی رشد و نمو کودکان مصرف سیگار مادر باردار ،باعث قرار گرفتن جنین وی در معرض تأثیر حبوبات در کاهش وزن مطالعات نشان داده‌اند که مصرف حبوبات می ‌تواند بر رفتارهای غذایی ما نیز تأثیر بگذارد مصرف دارو در بارداری، تاثیر دارو بر حاملگی، عوارض دارو در بارداری مصرف دارو در بارداریمصرف داروها در بارداریمصرف دارو در بارداریمصرف دارو در دوران بارداری مواد دارویی طبیعی پزشکان ایران امروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که بسیاری از تأثیر آب مغناطیسی بر رشد گیاهچه لوبیا جلسه اول عدم مصرف مواد آلی و همچنین مصرف بی رویه آب، سم و کود شیمیایی باعث افزایش تراکم خاک، افزایش رژیم لاغری و کاهش وزن رژیم لاغری و کاهش وزن فقط با یک بار خواندن وبلاگ من حداقل کیلو وزن کم می کنید چون شما را آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود آیا مصرف مکمل های آمینواسید باعث افزایش حجم و وزن میشود؟ مصرف آمینواسیدها منجر به افزایش تغذیه در ورزشکاران برای درک بهتر میتوانید قبل از مطالعه این بخش مبحث تغذیه متعادل را مطالعه فرمایید ورزش بانوان ورزش ، بدنسازی آیا میوه هم چاق کننده است؟ مصرف زیاد میوه باعث چاقی خواهد شد روش ورزش در ماه مبارک رمضان چیست؟ آیا تمرینات بدنسازی روی رشد قد تاثیر منفی‌ میگذارد؟ پایگاه مهران در ۱۷ام دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۸۲۸ سلام در نظر داشته باشید که رشد قد تا هجده سالگی به شکل سریع مامایی پزشکان ایران سیگار کشیدن فشار خون شما را بالا برده و میزان اکسیژن و مواد مغذی دریافتی کودک شما را کاهش می



لینک منبع :تاثیر مصرف حبوبات بر کاهش وزن

تاثیر مصرف حبوبات بر کاهش وزن - ایسنا www.isna.ir/news/.../تاثیر-مصرف-حبوبات-بر-کاهش-وزن‎Cached14 دسامبر 2016 ... کارشناسان سلامت معتقدند که مصرف حبوبات مثل نخود و لوبیا با ایجاد احساس سیری در فرد به کاهش وزن کمک می‌کند. تأثیر حبوبات در کاهش وزن - تبیان article.tebyan.net/31903/تأثیر-حبوبات-در-کاهش-وزن‎Cachedمطالعات نشان داده‌اند که مصرف حبوبات می ‌تواند بر رفتارهای غذایی ما نیز تأثیر ... کاهش وزن اضافی و حفظ آن نیز به انتخاب غذاهای غنی از مواد مغذی که موجب احساس سیری ... تاثیر حبوبات بر کاهش وزن - سیمرغ seemorgh.com/health/.../330202-تاثیر-حبوبات-بر-کاهش-وزن/‎Cached17 دسامبر 2016 ... حبوبات به کاهش وزن شما کمک می کند. کارشناسان سلامت معتقدند که مصرف حبوبات مثل نخود و لوبیا با ایجاد احساس سیری در فرد به کاهش وزن کمک ... تاثیر مصرف حبوبات بر کاهش وزن - سلام خبر https://salamkhabar.com/fa/news/.../تاثیر-مصرف-حبوبات-بر-کاهش-وزن 30 دسامبر 2016 ... کارشناسان سلامت معتقدند که مصرف حبوبات مثل نخود و لوبیا با ایجاد احساس سیری در فرد به کاهش وزن کمک می‌کند. - تاثیر مصرف حبوبات بر کاهش وزن - پایگاه خبری تحلیلی بانو www.banounews.ir/News/3980/تاثیر-مصرف-حبوبات-بر-کاهش-وزن 14 دسامبر 2016 ... کارشناسان سلامت معتقدند که مصرف حبوبات مثل نخود و لوبیا با ایجاد احساس سیری در فرد به کاهش وزن کمک می‌کند. تاثیر مصرف حبوبات بر کاهش وزن | کُردتودی kurdtoday.ir/news/21109/تاثیر-مصرف-حبوبات-بر-کاهش-وزن 14 دسامبر 2016 ... کارشناسان سلامت معتقدند که مصرف حبوبات مثل نخود و لوبیا با ایجاد احساس سیری در فرد به کاهش وزن کمک می‌کند. تاثیر حبوبات بر کاهش وزن payeshonline.com/news/124496/تاثیر-حبوبات-کاهش-وزن 18 دسامبر 2016 ... حبوبات به کاهش وزن شما کمک می کند.کارشناسان سلامت معتقدند که مصرف حبوبات مثل نخود و لوبیا با ایجاد احساس سیری در فرد به کاهش وزن کمک ... حبوبات تاثیر زیادی در کاهش وزن ما دارند - سلامتی salamati.ir/2017/01/09/حبوبات-تاثیر-زیادی-در-کاهش-وزن-ما-دارند/‎Cached9 ژانویه 2017 ... مصرف این مواد سبب می‌شود که کاهش وزن به طور تدریجی و اصولی انجام شود و از برگشت به وزن اصلی نیز جلوگیری می‌شود. علاوه بر این، حبوبات ... تاثیر مصرف حبوبات بر کاهش وزن | کارشناسان سلامت معتقدند - قطره www.ghatreh.com/news/nn35055916/تاثیر-مصرف-حبوبات-کاهش-وزن 14 دسامبر 2016 ... کارشناسان سلامت معتقدند که مصرف حبوبات مثل نخود و لوبیا با ایجاد احساس سیری در فرد به کاهش وزن کمک می کند. -کلید. تاثیر مصرف حبوبات بر کاهش وزن | کارشناسان سلامت معتقدند - قطره www.ghatreh.com/news/nn35069870/تاثیر-مصرف-حبوبات-کاهش-وزن 14 دسامبر 2016 ... کارشناسان سلامت معتقدند که مصرف حبوبات مثل نخود و لوبیا با ایجاد احساس سیری در فرد به کاهش وزن کمک می کند. - : در.