مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد

[ad_1]

 

کد مطلب: 412950

اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد

بخش دانش و فناوری الف،22 آبان95

رییس پلیس فتای خراسان‌جنوبی گفت: سهل انگاری خانم جوان در ذخیره تمامی مشخصات بانکی خود در گوشی و پاک نکردن آن هنگام فروش گوشی منجر به خالی شدن حساب او شد.

تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۴

 ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا حسینی در تشریح این خبر اظهارکرد: خانمی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که از حساب بانکی من پول برداشت شده و به کسی هم در این باره مشکوک نیستم.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا بررسی پرونده خانم دانشجو را آغاز کردند که با انجام بررسی‌های سایبری رد خانم دیگری را در این پرونده پیدا کردند که ابتدا ظن به همکلاسی‌ها و هم خوابگاهی‌های شاکی قوت گرفت ولی از آنجایی که شاکی به کسی مظنون نبود با هماهنگی های قضایی خانمی که از حساب شاکی برداشت کرده بود به پلیس فتا احضار شد.

سرهنگ حسینی اظهارکرد: وقتی فرد مظنون مورد بازجویی قرار گرفت مشخص شد که گوشی مورد استفاده در اختیار پسر این خانم است که وی به پلیس فتا احضار و مورد بازجویی قرار گرفت.

وی ادامه داد: فرد مظنون لب به اعتراف باز کرد و گفت گوشی خودم را با گوشی شخص دیگری معامله کردم و قرار براین شد تفاوت قیمت آن را به من پرداخت کند، ولی این کار را انجام نداد و من هم وقتی به لیست مخاطبین گوشی مراجعه کردم دیدم که تمامی مشخصات کارت بانکی، رمز دوم، شماره کارت و... در آن ذخیره است و من هم به دلیل پرداخت نشدن طلبم اقدام به خرید اینترنتی به مبلغ چهار میلیون ریال کردم.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: با اعتراف صریح متهم جوان پرونده به همراه طرفین برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.

 

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گوشی های هوشمند

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد الف اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد پرداخت نشدن طلبم اقدام به خرید اینترنتی اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام اقدام به به دادسرا ارسال شد اقدام عجیب تازه دامادی که دستمزدش را دود کرد واضح اقدامعجیبتازه اقدام عجیب تازه دامادی که به گزارش جام‌جم رکورد گرانترین منوی رستوران در ایران زده شد زنجان حوادث اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد به سرعت فراگیر شد، فیلمی که به نظر می اقدام عجیب خواستگار شکست‌خورده جوانی که بعد از شنیدن جواب جوانی که بعد از شنیدن جواب رد از دختر موردعلاقه‌اش دست به شد دبلیو خبر اقدام عجیب دانشجوی ایرانی دانشجویایرانی اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام به خاک سپرده شد دانشجوی کردستانی به عکس اقدام زیباى دانشجویان آمریکایى در حمایت از یک دانشجوی پس از اینکه یک دانشجوی عکس اقدام اقدام عجیب دانشجوی سهل انگار به ضررش تمام شد اینجا مرکز عکس تصادفات رانندگی ایران است عکس اقدام عجیب دانشجوی سهل انگار به ضررش تمام شد مسابقه ع سفره ساده افطاری سحر سال اقدام عجیب روزنامه الرایه؛ دژاگه تصویر اول روزنامه‌های مطرح های امروز قطر منتشر شد اقدام عجیب روزنامه الرایه اقدام به توقیف کشتن و اعدام الف لیموزین فوق لوکس ترامپ آماده شد اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد مجسمه نتانیاهو در تل‌آویو به زیر کشیده شد



لینک منبع :اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد

الف - اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد alef.ir/vdciwra5ut1az32.cbct.html?412950‏ - ذخیره شده اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد. بخش دانش و فناوری الف،22 آبان95. رییس پلیس فتای خراسان‌جنوبی گفت: سهل انگاری خانم جوان در ذخیره تمامی ... اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد - تابناک زنجان www.tabnakzanjan.ir/.../اقدام-عجیب-دانشجوی-سهل‌انگار-به-ضررش-تمام-شد‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد. رییس پلیس فتای خراسان‌جنوبی گفت: سهل انگاری خانم جوان در ذخیره تمامی مشخصات بانکی خود در ... اقدام عجیب دانشجوی سهل انگار به ضررش تمام شد - الف | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28006652‏ 12 نوامبر 2016 ... اقدام عجیب دانشجوی سهل انگار به ضررش تمام شد. رییس پلیس فتای خراسان جنوبی گفت: سهل انگاری خانم جوان در ذخیره تمامی مشخصات بانکی خود در ... تصاویر برای اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد - خبر فارسی khabarehfarsi.ir/fa/342121‏ ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غلامرضا حسینی در تشریح این خبر اظهارکرد: خانمی به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد که از حساب بانکی من پول برداشت شده ... اقدام عجیب دانشجوی سهل انگار به ضررش تمام شد | سهل انگاری - قطره www.ghatreh.com/news/.../اقدام-عجیب-دانشجوی-سهل-انگار-ضررش-تمام‏ 12 نوامبر 2016 ... سهل انگاری خانم جوان در ذخیره تمامی مشخصات بانکی خود در گوشی و پاک نکردن آن هنگام فروش گوشی منجر به خالی شدن حسØ. الف - اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد khabaryab.in/.../35237-0-الف-اقدام-عجیب-دانشجوی-سهل-انگار-به-ضررش‏ - ذخیره شده الف - اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد. الف - اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ , 26 February 2017 ... اقدام عجیب دانشجوی سهل انگار به ضررش تمام شد www.rahekhob.ir/ch/اقدام_عجیب_دانشجوی_سهل_انگار_به_ضررش_تمام_شد‏ اقدام عجیب دانشجوی سهل انگار به ضررش تمام شد. دانلود دابسمش باحال خنده دار آرزوهای عجیب پسر ایرانی برای مردم ... دانلود آهنگ جدید گروه پالت به نام تمام ناتمام. سهل انگاری و اصلاح آن clinic.sbu.ac.ir/index.php/educational.../58-1395-11-24-10-53-31‏ - ذخیره شده 12 فوریه 2013 ... هنگامی که مشغول نوشتن در مورد سهل انگاری بودم صحنه های زیادی را به خاطر آوردم، صحنه ... یعنی90درصد دانشجویان درگیر به تاخیر انداخن انجام تکالیف ... دریک پژوهش دیگر اشاره شد حدود 70درصد افرادی که در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری اقدام به ترک ... در مطالعات دیگر مشخص شد مردان بیشتر از زنان سهل انگار هستند. برچسب ها - پلیس فتا - تابناک رضوی www.tabnakrazavi.ir/fa/tag/1/پلیس%20فتا‏ شهرستان داراب ارسال شده است رییس پلیس فتا فارس افزود. ... با مدارک و مستندات قوی پلیس مجبور به اعتراف شد. ... اقدام عجیب دانشجوی سهل‌انگار به ضررش تمام شد.