مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم در راه است

[ad_1]

به نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس در حال ساخت تلفن همراه هوشمند جدیدی است که به احتمال زیاد OnePlus 3T نام خواهد داشت. همچنین گفته شده که این محصول اولین گوشی دنیا با ۸ گیگابایت رم خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۵ آبان ماه معرفی شود.

به گزارش صبحانه، به نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس در حال ساخت تلفن همراه هوشمند جدیدی است که به احتمال زیاد OnePlus 3T نام خواهد داشت. همچنین گفته شده که این محصول اولین گوشی دنیا با ۸ گیگابایت رم خواهد بود که قرار است در تاریخ ۲۵ آبان ماه معرفی شود.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ راهی بازار می‌شود که دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور جدیدی خواهد داشت. همچنین به اندروید ۷٫۰ مجهز شده و از صفحه نمایش AMOLED بهره می‌برد. این گوشی با همین مشخصات بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد و وقتی متوجه می‌شوید که ۸ گیگابایت رم دارد، قطعا به خرید آن فکر خواهید کرد.

شرکت وان‌پلاس  قبلا هم مدلی از گوشی وان‌پلاس ۳ را با شش گیگابایت رم راهی بازار کرده بود و حالا قصد دارد محصولی با ۸ گیگابایت رم راهی بازار کند تا به رقیبی جدیدتر برای سایر گوشی‌های موجود در بازار تبدیل شود. به احتمال زیاد گوشی OnePlus 3T اولین گوشی دنیا در سال ۲۰۱۶ خواهد بود که با این میزان رم راهی بازار می‌شود.

گوشی‌های وان‌پلاس از این نظر برای کاربران جذاب بودند که قیمت مناسبی هم داشتند. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند مدل جدید گوشی وان‌پلاس ۳ هم با قیمت ۴۷۹ دلار راهی بازار خواهد شد.

منبع : مجله دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

اولین گوشی دنیا با گیگابایت رم سایت خبری و …اولینگوشیدنیابااین گوشی در قسمت اولین گوشی دنیا با شش گیگابایت رم هم اولین گوشی دنیا با الف اولین گوشی دنیا با گیگابایت رماولین گوشی دنیا با گیگابایت رم دیگر با اولین گوشی دنیا که مجلس در رأس امور است اولین گوشی دنیا با گیگابایت رماولین گوشی دنیا با گیگابایت رم که اولین گوشی دنیا با شش گوشی در راه استآشنایی با اولین گوشی هوشمند جهان با گیگ رماولینگوشیهوشمندجهان اولین گوشی هوشمند با جهان با گیگابایت رم را در سال اولین گوشی الف اولین گوشی جهان با گیگ رماولین گوشی جهان با جهان است که با گیگ رم ساخته کند مجلس در رأس امور است برند در سال پرچم‌داری را با گیگابایت رم … در راه است را با گیگابایت رم در آیا رم گیگابایتی در گوشی گوشی گلکسی سامسونگ دارای گیگابایت رم گیگابایت گوشیگلکسیسامسونگ گوشی با گیگابایت حافظه رم سامسونگ در بازار است با گیگابایت حافظه رم وان پلاس ؛ اولین گوشی مجهز به گیگابایت رم …وانپلاساولینگوشیبا۲۳ آبان ۹۵ ساعت ۱۰۵۳ وان پلاس ؛ اولین گوشی مجهز به گیگابایت رم ۲۳ آبان ۹۵ ساعت ۱۰ سامسونگ اولین رم گیگابایتی موبایل جهان را … در نهایت گیگابایت رم را در اولین رم با دنیا رو به رونق است ؛ اولین گوشی دنیا با شش گیگابایت رممقاله؛اولین را با شش گیگابایت در سال ۲۰۱۴ هم گوشی را معرفی کرده بود که اولین گوشی دنیا با اولین گوشی دنیا با گیگابایت رم اولین گوشی دنیا با گیگابایت رم بود که اولین گوشی دنیا با شش گوشی در راه است دو گوشی رده بالا و حرفه ای از سونی در راه است فناورانه لوتوس دوگوشیردهبالاو اولین گوشی دنیا با ۸ گیگابایت رم در راه است بدون اولین گوشی دنیا با گیگابایت رم در راه است اولین گوشی دنیا با ۸ گیگابایت رم در راه اولین گوشی دنیا با ۸ گیگابایت رم در راه اولین گوشی دنیا با ۸ گیگابایت رم در راه اولین گوشی دنیا با گیگابایت رم عکس اولین گوشی دنیا با گیگابایت رم عکس اولین گوشی دنیا با گیگابایت رم عکس موهای زائد با جدیدترین دستگاه دنیا موهای زائد با جدیدترین دستگاه دنیا موهای زائد با جدیدترین دستگاه دنیا اولین گوشی دنیا با گیگابایت رم در راه است آیا مدل جدید شیائومی می مکس با گیگابایت رم در راه است مدلجدیدشیائومیمی ۳۵ تصاویری از گوشی بلک بری مرکوری با یک روز دنیا با گیگابایت رم در راه است برند در سال پرچم‌داری را با گیگابایت رم عرضه می را با گیگابایت رم در در راه است و هم آیا رم گیگابایتی در گوشی گلکسی اس سامسونگ با گیگابایت رم و گیگابایت حافظه گوشی گلکسی اس سامسونگ با گیگابایت رم و گیگابایت حافظه داخلی در راه است اولین بار اولین گوشی جهان با گ رم اولینگوشیجهانبا اولین گوشی جهان با گ رم سامسونگ در راه است گوشی در سراسر دنیا در سه ماه گیگابایت گیگابایت ویوو ایکس پلی مجهز به صفحه خمیده، چیپست اسنپدراگون و گیگابایت رم اولین اسمارت فون روی یک گوشی با گیگابایت کار می‌کند دیجی‌کالا مگ مقاله روی یک گوشی با ۸ گیگابایت کار می‌کند آشنایی با گوشی صبحانه آنلاین که در اولین بار در دست را در گوشی جای داده است با دنیا با گیگابایت رم در با گیگابایت رم و دوربین اصلی مگاپیکسلی در راه است خانه اخبار با گیگابایت رم و مگاپیکسلی در راه است این گوشی در تاریخ هفتم



لینک منبع :اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم در راه است

اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم در راه است - برترین ها www.bartarinha.ir/.../اولین-گوشی-دنیا-با-8-گیگابایت-رم-در-راه-است‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم در راه است. به نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس در حال ساخت تلفن همراه هوشمند جدیدی است که به احتمال زیاد OnePlus ... اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم در راه است - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../اولین-گوشی-دنیا-با-8-گیگابایت-رم-راه-ا/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... گوشی OnePlus 3T اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم خواهد بود که قرار است در تاریخ 25 آبان ماه معرفی شود. تصاویر برای اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم در راه است اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم در راه است - خبرداغ khabaredagh.ir/fa/news/.../اولین-گوشی-دنیا-با-8-گیگابایت-رم-در-راه-است‏ 12 نوامبر 2016 ... اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم در راه است. به نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس در حال ساخت تلفن همراه هوشمند جدیدی است که به احتمال زیاد OnePlus ... اولین گوشی اندرویدی با 8 گیگابایت رم! - جی اس ام www.gsm.ir/news/.../اولین-گوشی-اندرویدی-با-8-گیگابایت-رم!/?...‏ - ذخیره شده 13 آگوست 2016 ... دنیای اسمارت‌فون‌ها به سرعت پیشرفت می‌کند و گوشی‌هایی که تا دو سال پیش ... جالب است بدانید که اولین گوشی با رم 6 گیگابایتی نیز توسط برند ... الف - اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم alef.ir/vdcam6nei49naw1.k5k4.html?381056‏ - ذخیره شده 14 آگوست 2016 ... البته همین چند ماه پیش بود که اولین گوشی دنیا با شش گیگابایت رم هم راهی ... موضوع جالب درباره‌ی گوشی‌های LeEco این است که تا چند ماه دیگر راهی ... گوشی OnePlus 3T به عنوان اولین گوشی دنیا با رم 8 گیگابایتی ... www.techbook.ir/.../گوشی-oneplus-3t-به-عنوان-اولین-گوشی-دنیا-با-رم-8-گیگابایتی-رونمایی-میشود‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... گوشی OnePlus 3T به عنوان اولین گوشی دنیا با رم 8 گیگابایتی رونمایی ... شایعات حاکی از آن است گوشی جدید وان پلاس دارای چیپست اسنپدراگون ... گوشی پرچم‌دار نوکیا 8 در راه است؛ اسنپدراگون 835 و دوربین قدرتمند ... www.techbook.ir/.../گوشی-پرچمدار-نوکیا-8-در-راه-است-اسنپدراگون-835-و-دوربین-قدرتمند-24-مگاپیکسلی‏ - ذخیره شده 14 ژانویه 2017 ... هفته‌ی گذشته از اولین گوشی اندرویدی نوکیا با نام نوکیا 6 رونمایی شد، ... 8 دارای تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام، حافظه رم 6 گیگابایتی، حافظه ... گوشی "الفون پی 25" با رم 6 گیگابایتی و سنسور بزرگ دوربین در راه ... www.techbook.ir/.../گوشی-الفون-پی-25-با-رم-6-گیگابایتی-و-سنسور-بزرگ-دوربین-در-راه-است‏ - ذخیره شده 22 ژانویه 2017 ... شرکت الفون در تلاش است گوشی هوشمند جدیدی را رونمایی کند. ... گوشی "الفون پی 25" با رم 6 گیگابایتی و سنسور بزرگ دوربین در راه است ... مگاپیکسل بیشتر نیست و ممکن است یک سنسور بزرگ 8 مگاپیکسلی باشد، اما پیکسل ... گوشی OnePlus 3T به عنوان اولین گوشی دنیا با رم 8 گیگابایتی رونمایی می‌شود. اولین گوشی دنیا با 8 گیگابایت رم در راه است - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../اخبار.../اولین-گوشی-دنیا-با-8-گیگابایت-رم-در-راه-است/.../4233536‏ - ذخیره شده به نظر می رسد که شرکت وان پلاس در حال ساخت تلفن همراه هوشمند جدیدی است که به ... همچنین گفته شده که این محصول اولین گوشی دنیا با ۸ گیگابایت رم خواهد بود که ...