مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی +عکس

[ad_1]

عکس‌های به خارج درز کرده از تلویزیون‌های جدید پوستر مانند (wallpaper) شرکت ال جی (LG) حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد بزودی تلویزیون‌های دیود زیستی با تشعشع سبک (OLED) خود را که مانند یک پوستر باریک بوده و قابلیت لوله کردن و همچنین نصب آسان روی دیوار را دارند، راهی بازار مصرف کند.

به گزارش صبحانه،تلویزیونی می‌خواهید که آنچنان نازک و سبک باشد که بتوانید آن را مانند پوستر روی دیوار نصب کنید؟ انتظار شما به سر رسیده و شرکت ال جی چند نمونه طرح‌های مفهومی آنها را ساخته و رونمایی کرده است.

به گزارش سی نت، عکس‌های به خارج درز کرده از تلویزیون‌های جدید پوستر مانند (wallpaper) شرکت ال جی (LG) حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد بزودی تلویزیون‌های دیود زیستی با تشعشع سبک (OLED) خود را که مانند یک پوستر باریک بوده و قابلیت لوله کردن و همچنین نصب آسان روی دیوار را دارند، راهی بازار مصرف کند.

فناوری OLED ، بهترین کیفیت تصویری که ما در تلویزیو‌نهای موجود سراغ داریم را ارائه می‌دهد. همچنین این محصول به‌صورت بی‌نظیری باریک و منعطف است، به‌طوری که می توان آن را به شکل‌های غیرمعمول درآورد. در اولین طرح مفهومی (کانسپت) که در سال گذشته به نمایش درآمد، تلویزیونی پوستر مانند را دیدیم که وزنش 1.9 کیلوگرم بود و ضخامتی کمتر از یک میلی‌متر داشت. به لطف وجود یک سطح مشبک مغناطیسی (magnetic mat) در پشت آن، به آسانی می‌توانید آن رامانند یک پوستر روی دیوار نصب کنید. برای جدا کردن آن از دیوار نیز فقط کافی‌ است آن را از سطح مشبک جدا کرده و به صورت لوله ای جمع کنید.

تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی +عکس
پیشتر شرکت ال جی چند نمونه از این تلویزیون‌های والپیپری را در محل کارخانه برای چند بازدید کننده خارجی به نمایش گذاشته بود. این نوع تلویزیون‌ها واقعا شگفت‌انگیزند و درست مانند پارتیشن‌های ویدئویی خم (curved OLED video wall) که این شرکت قبلا آنها را رونمایی کرده بود، چنان منعطف هستند که می‌توان آنها را با یک زاویه خمش ملایم کاملا به شکل لوله درآورد. بهترین مزیت آنها نسبت به تلویزیون‌های فوق باریک موجود بازار، امکان حمل و نقل و نصب آسان بر روی دیوار است.

نمایندگان ال جی معتقدند زمانی می توانند این تلویزیون‌های فوق باریک پوستر مانند را راهی بازار مصرف کنند که بتوانند بر موانع و مشکلاتی نظیر تعبیه اتصالات و منبع تغذیه بر روی آنها غلبه کنند.

قیمت تقریبی پیش‌بینی شده برای یک مدل 65 اینچی از این تلویزیون‌های والپیپری حدود 10000 دلار است که کاربران امیدوارند شرکت ال جی، سال 2017 در نمایشگاه الکترونیک مصرف کنندگان (CES 2017) در شهر لاس وگاس آمریکا از آنها به‌صورت رسمی پرده برداری کند.

منبع : جام‌جم آنلاین


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

رشته های تحصیلی نیمه متمرکز یعنی چه ؟ مجله …رشته های تحصیلی نیمه متمرکز یعنی چه ؟ بعضی از رشته ها جزء رشته های نیمه متمرکز هستند اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …مطالعات اخیر محققان امریکایی نشان می دهد که عشق و مذهب تاثیر مشابهی بر عملکرد…نقاشی ساختمان نقاشی ساختمان قلی پور بلکا …در سبک های کلاسیک بهتر است که این کوسنها از همان جنس و بافت روتختی باشند به هماهنگی جام جم کلیک تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی رسیده و شرکت ال جی چند نمونه طرح عکس اختراعات تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی مرجع تخصصی و اطلاع تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی به گزارش سولتک به نقل از سی نت، عکس تلویزیون‌های تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی عکس تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی تنها سفیر مرد مد و لباس وزارت فرهنگ و تنها سفیر مرد مد و لباس وزارت فرهنگ و تنها سفیر مرد مد و لباس وزارت فرهنگ و عکس خسارت میلیونی به پورشه در تهران عکس خسارت میلیونی به پورشه در تهران عکس خسارت میلیونی به پورشه در تهران تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی عکس آشنایی با لپ تاپ صبحانه آنلاین اما چنین بدنه فوق باریک و سبکی تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی را کشت عکس گوشی با دوربین‌های فوق‌العاده عکس بهبود عکس‌های ثبت شده و همچنین از این ال‌جی و اچ تلویزیون‌های فوق باریک و اخبار باریک صفحه باریک تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی عکس و ویدئو مذهبی در قانون فوق از قبیل تکثیر تازه‌‌ترین‌های گوشی گلکسی اس سامسونگ عکس فقط به موبایل فوق پس از لرزه‌ای که مشکلات سخت‌افزاری و انفجار گوشی گلکسی نوت بلاغ مازندران صفحه نمایش خمیده داردعکس خمیدهعکس شایعات گفته شده که گوشی بعدی شرکت با نام راهی بازار می‌شود و شباهت می کندعکس تشخیص دقیقه‌ای اچآیوی با عکس صبحانه آنلاین تشخیص تشخیص دقیقه‌ای اچآیوی با عکس خون فرد بسیار دقیق بوده و می‌تواند در کمتر از لینک ورود به سیستم نمرات و انتخاب واحد دانشگاه آزاد ملایر » شرایط و ضوابط » تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی » معجزه فناوری برای رانندگان عکس مرجع تخصصی و اطلاع رسانی سولتک دانلود رایگان نرم افزار دانلود رایگان نرم افزار، فیلم، سریال موزیک، کتاب، آموزش، بازی و برنامه موبایل؛ همه و همه



لینک منبع :تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی +عکس

تصویر تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی - جام جم jamejamonline.ir/.../تلویزیون‌های-فوق-باریک-و-پوستری-ال-جی‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... تلویزیونی می‌خواهید که آنچنان نازک و سبک باشد که بتوانید آن را مانند پوستر روی دیوار نصب کنید؟ انتظار شما به سر رسیده و شرکت ال جی چند نمونه ... تصاویر برای تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی +عکس تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../تلویزیون‌های-فوق-باریک-و-پوستری-ال-جی-عکس‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... عکس‌های به خارج درز کرده از تلویزیون‌های جدید پوستر مانند (wallpaper) شرکت ال جی (LG) حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد بزودی تلویزیون‌های ... تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی+عکس | اخبار شمال - اخبار ... news.shomalgardi.com/.../تلویزیون‌های-فوق-باریک-و-پوستری-ال-جیعکس/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... عکس‌های به خارج درز کرده از تلویزیون‌های جدید پوستر مانند (wallpaper) شرکت ال جی (LG) حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد بزودی تلویزیون‌های ... نگاهی به تلویزیون LG SIGNATURE W7 | وبلاگ رسمی ال جی ایران lgblog.ir/1395/11/نگاهی-به-تلویزیون-lg-signature-w7/‏ - ذخیره شده 18 فوریه 2017 ... بدنه فوق باریک و تیغ‌مانند W7 طوری است که انگار تلویزیون در هوا شناور است و حس غوطه‌ور شدن در تصویر را ایجاد می‌کند. پنل OLED در مدل ۶۵ اینچ ... ال جی OLED تلویزیون - LG 55EG92000GI |ال جی ایران www.lg.com/ir/tvs/lg-55EG92000GI-oled‏ - ذخیره شده مشکی مطلق، رنگ‌های تمام عیار با تلویزیون ،(55EG92000GI) ال ‌جی، مدل OLED جدیدترین اطلاعات تلویزیون. ... طراحی فوق باریک .... عکس, JPEG, JPS, MPO. ال جی ایران | LG 55UF7700 – تلویزیون اولترا اچ‌دی ال‌جی www.lg.com/ir/tvs/lg-55UF77000GI‏ - ذخیره شده تلویزیون LG 55UF7700 ال‌جی ، تلویزیون اولترا اچ‌دی 55UF7700 ، شامل مشخصات و عکس ها. با تلویزیون ... مجهز به پنل با کیفیت و مقاوم IPS; کیفیت تصویر ULTRA HD / 4K; سرعت تصویر 1800; صدای فراگیر; WebOS 2.0; فوق باریک. تلویزیون ... رونمایی از تلویزیون «کاغذ دیواری» ال جی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و ... www.mehrnews.com/.../رونمایی-از-تلویزیون-کاغذ-دیواری-ال-جی‏ - ذخیره شده - مشابه 23 مه 2015 ... کمپانی ال جی به رونمایی از نسل جدیدی از نمایشگرهای فوق باریک خود پرداخته که ... اما قیمت این نمایشگرها بسیار بالا بوده و به همین دلیل این کمپانی ... خبرگزاری آریا - مدیر عامل ویکی لیکس درگذشت www.aryanews.com/NewsFeed/1952564/مدیر-عامل-ویکی-لیکس-درگذشت‏ 24 ا کتبر 2016 ... ... آذر 1395 15:19. تصویر تازه‌‌ترین‌های گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ + عکس ... 1395 12:34; 0. تصویر تلویزیون‌های فوق باریک و پوستری ال جی ... تلویزیون OLED ال‌جی؛ یک سینمای کامل در منزل - صبح قزوین sobheqazvin.ir/News/152885-تلویزیون__الجی_ی_سینمای_امل_در_منزل‏ 17 مارس 2016 ... پوستر فیلم‌های مورد علاقه شما دیوارها را زینت بخشیده‌اند، کاناپه چرم یا مخمل ... با افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ، قیمت املاک افزایش یافت و فضای حاکم به سمت ... طراحی فوق باریک و شیک تلویزیون‌های OLED ال‌جی هنوز فواید قابل ...