مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فیس‌بوک کاربرانش را کشت

[ad_1]

فیس‌بوک کاربرانش را کشت

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
نقص فنی غیرعادی در فیس‌بوک باعث شد تعداد زیادی از کاربران این شبکه اجتماعی به صورت موقت به عنوان مرده نشان داده شوند.

براساس گزارش BBC، نقص فنی که روز جمعه 11 نوامبر 2016 در این شبکه اجتماعی رخ داد باعث شد روی صفحه کاربرانی که هنوز در قید حیات هستند، آگهی یادبود نمایش داده شود.

این نقص باعث شد کاربران مجبور شوند تا برای اطمینان اقوام و دوستانشان از زنده‌بودن آنها مطالب جدیدی روی فیس‌بوک منتشر کنند. سخنگوی فیس‌بوک با ابراز تاسف از بروز این نقص آن را اشتباهی وحشتناک توصیف کرد که به سرعت برطرف شده‌است.

مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس‌بوک نیز از این نقص فنی بی‌نصیب نماند و روی صفحه فیس‌بوک او نیز آگهی یادبودی به نمایش درآمد: امیدواریم افرادی که مارک را دوست داشتند از آنچه دیگران درباره او به اشتراک می‌گذارند آرامش گرفته و زندگی او را گرامی بدارند.

با این همه کاربران فیس‌بوک چندان با این نقص فنی مشکلی پیدا نکردند زیرا جنبه سرگرمی آن را در نظر گرفتند و به سرعت مطالب طنز‌آمیز درباره آن در فضای فیس‌بوک پراکنده شد.

کاربران فیس‌بوک می‌توانند صفحه خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که پس از مرگشان به صفحه یادبود آنها تبدیل شود تا دوستان آنها پس از مرگشان بتوانند برایشان پیام یادبود بفرستند یا خاطراتی از آنها را به اشتراک بگذارند. گزینه دیگر این است که می‌توان از فیس‌بوک درخواست کرد پس از مرگ حساب کاربری را حذف کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کهنه سربازایرانی آموزش نظامی اطلاعاتیاین نوع جنگ از ارتباط چهره به چهره تا اجتماعات بزرگ و کوچک را در بر می‌گیرد؛ با این اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت عکس افکار خبروان فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت مشکل فنی فیس بوک روز زاکربرگ مرده فضای مجازی کشت فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت عکس بین الملل ، فیس بوک ، مشکل فنی ، کاربر ، حساب کاربری فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت عکس هزاران کاربر هنگام ورود به فیس بوک با مرگ آب سنگین ایران را کاربرش را کُشت فیسبوک کاربرانش را قبل از مرگ کشت شبکه اجتماعی فیسبوک به اشتباه بعضی از پروفایل‌ها را انتخاب کرده و اعلام کرده که صاحبان این هک کاربران فیس بوک با عکس سایبربان واضح هککاربرانفیسبوک هک کاربران فیس بوک با عکس مسافران هواپیما این آدم آهنی را در حال قدم زدن روی ابرها دیدند فیس بوک هزاران کاربرش را کشتعکس فیس بوک هزاران کاربرش را کشتعکس سایت خوان روزنامه دنیای مشکل فنی فیس بوک روز گذشته فیس‌بوک هزاران کاربرش را کشت عکس هزارانراکشت فیس‌بوک هزاران کاربرش را کشت عکس مشکل فنی فیس بوک روز گذشته جمعه فیسبوک کاربرانش را قبل از مرگ کشت علم و فناوری فیسبوک کاربرانش را قبل از مرگ کشت شبکه اجتماعی فیسبوک به اشتباه بعضی از پروفایل‌ها فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت عکس فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت مشکل فنی فیس بوک امیدواریم آدم‌هایی که مارک را دوست حفره‌ای که زاکربرگ و کاربران فیس بوک را کشت اقتصادی وجود یک نقص فنی در شبکه اجتماعی فیس بوک موجب شد تا پیام های و کاربران فیس بوک را کشت



لینک منبع :فیس‌بوک کاربرانش را کشت

فیس‌بوک کاربرانش را کشت - همشهری www.hamshahrionline.ir/details/352510/Science/Hi-Tech‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: نقص فنی غیرعادی در فیس‌بوک باعث شد تعداد زیادی از کاربران این شبکه اجتماعی به صورت موقت به عنوان مرده نشان داده شوند. فیس بوک هزاران کاربرش را کشت!+ عکس | رکنا www.rokna.ir/.../229620-فیس-بوک-هزاران-کاربرش-را-کشت-عکس‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... رکنا: هزاران کاربر هنگام ورود به فیس بوک با مرگ خود مواجه شدند. فیس بوک هزاران کاربرش را کشت!+ عکس. به گزارش رکنا: به نقل از ایندیپندنت؛ ... فیسبوک کاربرانش را قبل از مرگ کشت! - گذارنیوز gozarnews.ir/فیسبوک-کاربرانش-را-قبل-از-مرگ-کشت/‏ فیسبوک کاربرانش را قبل از مرگ کشت! مجله دیجی کالا – اسماعیل دلخموش: شبکه اجتماعی فیسبوک به اشتباه بعضی از پروفایل‌ها را انتخاب کرده و اعلام کرده که ... فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت!+ عکس - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../فیس-بوک-هزاران-کاربرش-را-کُشت-عکس‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... هزاران کاربر هنگام ورود به فیس بوک با مرگ خود مواجه شدند. فیس بوک هزاران کاربرش را کُشت!+ عکس - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../570671-فیس-بوک-هزاران-کاربرش-را-شت-عکس‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... هزاران کاربر هنگام ورود به فیس بوک با مرگ خود مواجه شدند. فیس‌بوک کاربرانش را کشت | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/13/1549420‏ 11 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: نقص فنی غیرعادی در فیس‌بوک باعث شد تعداد زیادی از کاربران این شبکه اجتماعی به صورت موقت به عنوان مرده نشان داده شوند. فیسبوک کاربرانش را قبل از مرگ کشت! 94.182.146.175/fa/news/.../فیسبوک-کاربرانش-را-قبل-از-مرگ-کشت‏ رتبه: ۱۸% - ۴۷۸ نقد 12 نوامبر 2016 ... فیسبوک کاربرانش را قبل از مرگ کشت! شبکه اجتماعی فیسبوک به اشتباه بعضی از پروفایل‌ها را انتخاب کرده و اعلام کرده که صاحبان این صفحه‌ها ... هرلحظه، فیس‌بوک کاربرانش را کشت harlahze.com/اخبار-علم-و-فناوری/فیس-بوک-کاربرانش-را-کشت‏ 13 نوامبر 2016 ... فیس‌بوک کاربرانش را کشت. دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین: نقص فنی غیرعادی در فیس‌بوک باعث شد تعداد زیادی از کاربران این شبکه اجتماعی به ... فیس‌بوک هزاران کاربرش را کشت! +عکس www.fardanews.com/.../فیس‌بوک-هزاران-کاربرش-را-کشت-عکس‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... باشگاه خبرنگاران: مسوولان شرکت فیسبوک اعلام کردند، به دنبال بروز مشکل غیر منتظره فنی، برای مدتی حساب تعدادی از کاربران "مُرده" نشان داده شده ... فیس‌بوک کاربرانش را کشت - kodoom.com - Kodoom news.kodoom.com/.../فیس-بوک-کاربرانش-را-کشت/.../6069016/‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... این نقص باعث شد کاربران مجبور شوند تا برای اطمینان اقوام و دوستانشان از زنده بودن آنها مطالب جدیدی روی منتشر کنند. سخنگوی فیس بوک با ابراز ...