مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران

[ad_1]

تین نیوز| با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی تعداد زائران ایرانی که از طریق مرزهای مشترک وارد عراق می‌شوند در طول روزهای گذشته به شکل تصاعدی افزایش یافته است و رقم‌ها نشان می‌شود که تنها در مرز مهران این افزایش به ۳۴۷ درصد نسبت به سال گذشته رسیده است.


با وجود آنکه دولت پیش‌بینی کرده بود در مراسم اربعین امسال تعداد زائران ایرانی در قیاس با سال گذشته رشدی ۵۰ درصدی را تجربه کند، حالا آمارها در مرز زمینی مهران نشان از آن دارد که تعداد افرادی که قصد رسیدن به کربلا را دارند از رقم‌های سال گذشته به شکل قابل توجهی بیشتر است.
اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام اعلام کرده در روزهای ۱۹ تا ۲۱ آبان‌ماه امسال بیش از ۲۸۳ هزار نفر با عبور از مرز مهران به سمت کربلا رفتند که این رقم نسبت به سال گذشته رشد ۳۴۷ درصدی را نشان می‌دهد. براین اساس در روز نخست تردد زائران تعداد مسافران از حدود ۲۳ هزار نفر سال گذشته به ۵۲ هزار نفر رسیده و در روزهای دوم و سوم نیز به ترتیب ۱۰۳ هزار و ۱۲۸ هزار نفر از مرز عبور کرده‌اند.

با وجود آنکه با همکاری دستگاه‌های ذیربط تعداد گیت‌های عبوری از مرزهای مشترک به‌طور قابل توجهی افزایش یافته، اما به نظر می‌رسد این رشد جدی به بالارفتن ترافیک عبوری در طول روزهای آینده اختصاص خواهد یافت.
از این‌رو وزارت راه و شهرسازی تلاش کرده تمام امکانات حمل‌ونقل خود را برای این ایام بسیج کند. در کنار راه‌اندازی قطار ترکیبی تهران – کربلا سازمان هواپیمایی کشوری نیز اعلام کرده که تعداد قابل توجهی پرواز فوق‌العاده برای این ایام در نظر گرفته است و ناوگان اتوبوسی کشور نیز برای این روزها تمام ظرفیت خود را به کار بسته است.

در کنار این برنامه‌ریزی‌ها حالا استاندار خوزستان اعلام کرده که در عرصه دریایی نیز ناوگان محسوسی برای جابه‌جایی مسافران اربعین طراحی شده است. براین اساس سه فروند کشتی مسافربری با ظرفیت بیش از ۷۰۰ مسافر در مسیر خرمشهر – بصره در رود اروند فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا بخشی از زائران ایرانی از طریق آب‌های آزاد اروند به سمت کربلا حرکت کنند.

پیش از این مسوولان خواسته بودند مسافران ایرانی سفر خود را تنها از طریق مرز مهران برنامه‌ریزی نکنند و از طریق استان‌های جنوبی نیز به سمت کربلا حرکت کنند، موضوعی که به نظر می‌رسد با توجه به در نظر گرفتن قطار و کشتی‌های مسافرتی در مرز شلمچه در حال پیگیری است.
سال گذشته بیش از دو میلیون مسافر ایرانی برای رساندن خود به مراسم اربعین در کربلا از طریق مرزهای زمینی و هوایی خود را به عراق رسانده بودند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اخبار استان ایلام خبر فارسیایلامدر انتخاب و چینش خبرها هیچ دخالت انسانی وجود ندارد و تمامی فرآیندها توسط موتور هوشمند آرشیو اخبار بانکی جدول نرخ ارز ارز آخرین نرخ تغییر لحظه ای درصد ریال دلار آمریکا یوروخبرهای شفاف نیوز خبر فارسیشفاف نیوزبه گزارش شفاف کمال جان اوزدمیر مرد ساله و فروشنده یک مغازه کفش فروشی در استانبول پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه اتحاد اَبَر شرکتهای فن آوری علیه افراط گرایی در فرهیختگان رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران اربعین حسینی تعداد زائران ایرانی که از طریق مرزهای مشترک وارد عراق می‌شوند در طول روزهای رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران کشتی‌ها هم وارد شدند رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران کشتی‌ها هم وارد شدند با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران بیمه پارسیان میلیارد ریال سود تقسیم بیمه پارسیان میلیارد ریال سود تقسیم بیمه پارسیان میلیارد ریال سود تقسیم عکس سقوط هواپیمای جاسوسی آمریکایی عکس سقوط هواپیمای جاسوسی آمریکایی عکس سقوط هواپیمای جاسوسی آمریکایی خبر تصاویر بمب گذاری امروز در آنکارا خبر تصاویر بمب گذاری امروز در آنکارا خبر تصاویر بمب گذاری امروز در آنکارا خبر تصاویر بمب گذاری امروز در آنکارا خبر تصاویر بمب گذاری امروز در آنکارا خبر تصاویر بمب گذاری امروز در آنکارا رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران کشتی‌ها هم وارد شدند واضح رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران کشتی‌ها هم وارد شدندتاریخ انتشار یکشنبه ۲۳ آبان رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران کشتی‌ها هم وارد شدند رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در زائران اربعین در مهران رشد ۳۴۷ درصدی زائران طلا لاین رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران کشتی‌ها هم رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران کشتی‌ها هم وارد شدند رشد درصدی زائران ایرانی اربعین میلیون روادید برای رشد رشد درصدی تعداد زائران زائران اربعین حسینی در اربعین به پایانه مهران پیش بینی رشد درصدی زائران اربعین حسینی درصدترددها از پیش بینی رشد درصدی زائران اربعین پیش بینی رشد درصدی زائران در سه مرز مهران رشد درصدی خروج و درصدی ورود زائران اربعین از شلمچه و ورود زائران اربعین از رشد درصدی خروج و ورود به مهران ترافیک سنگین در رشد درصدی خروج و درصدی ورود زائران اربعین از شلمچه و گذشته، رشد درصدی مرز مهران ترافیک در مسیر درصدی ورود زائران اربعین از رشد ۲۲ درصدی زائران ایرانی اربعین واضح رشد۲۲درصدیزائران رشد ۲۲ درصدی زائران درصدی تعداد زائران اربعین حسینی استمجتبی کریمی در گفت‌وگو با تسنیم



لینک منبع :رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران

رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران/ کشتی‌ها هم وارد شدند - ایسنا www.isna.ir/.../رشد-۳۴۷-درصدی-زائران-اربعین-در-مهران-کشتی-ها-هم-وارد-شدند‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی تعداد زائران ایرانی که از طریق مرزهای مشترک وارد عراق می‌شوند در طول روزهای گذشته به شکل تصاعدی افزایش ... رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1129302‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی تعداد زائران ایرانی که از طریق مرزهای مشترک وارد عراق می شوند در طول روزهای گذشته به شکل تصاعدی افزایش ... رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران | اخبار امروز ایران و جهان elim.ir/fa/news/1556005/رشد-۳۴۷-درصدی-زائران-اربعین-در-مهران/‏ 13 نوامبر 2016 ... تعداد زائران ایرانی که از طریق مرزهای مشترک وارد عراق می‌شوند در طول روزهای ... به طوری که تنها در مرز مهران این افزایش به ۳۴۷ درصد نسبت به سال گذش. رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران/ کشتی‌ها هم وارد شدند - kodoom ... news.kodoom.com/iran.../رشد-۳۴۷-درصدی-زائران-اربعین-در/.../6069253/‏ با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی تعداد زائران ایرانی که از طریق مرزهای مشترک وارد عراق می شوند در طول روزهای گذشته به شکل تصاعدی افزایش یافته است و رقم ها ... افزایش ۴ برابری تردد زائران اربعین در مرز مهران - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../افزایش-۴-برابری-تردد-زائران-اربعین-در-مرز-مهران‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... ... نخست جابجایی، ۶۳ هزار و ۴۳۰ زائر اربعین وارد پایانه مرزی مهران شدند، افزود: این آمار درسه روز اول امسال با رشد ۳۴۷ درصدی به ۲۸۳ هزار و ۹۵۹ نفر رسید. رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران/ کشتی‌ها هم وارد شدند - تیترنو www.titreno.com/.../رشد-۳۴۷-درصدی-زائران-اربعین-در-مهران-کشتی-ها-هم-وارد-شدند‏ 13 نوامبر 2016 ... ساعت۲۴-با نزدیک شدن به روز اربعین حسینی تعداد زائران ایرانی که از ... که تنها در مرز مهران این افزایش به ۳۴۷ درصد نسبت به سال گذشته رسیده است. رشد ۳۴۷ درصدی عبور از مرز مهران در اربعین امسال | پرتال جامع اطلاعات ... iranway.com/fa/103278‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... رشد ۳۴۷ درصدی عبور از مرز مهران در اربعین امسال ... دیگر سازمان‌ها قصد همکاری و خدمت‌رسانی به زائران را دارند از ظرفیت آنها در دیگر بخش‌ها استفاده شود. جزییات آخرین تمهیدات کمیته حمل ونقل ستاد اربعین برای | خبرگزاری ... www.ilna.ir/.../429149-جزییات-آخرین-تمهیدات-کمیته-حمل-ونقل-ستاد-اربعین-برای‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... دبیر کمیته حمل‌و‌نقل ستاد اربعین اظهار داشت: پایانه مرزی شلمچه یکی از ... کرد: پیش‌بینی می‌شود طی ایام اربعین از مرز مهران روزانه ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار زائر، از مرز ... که با رشد ۳۴۷ درصدی در مجموع ۲۸۳ هزار و ۹۵۹ نفر وارد پایانه مهران شدند. نیوزهاب - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای www.newswire.ir/bulletin/572a03a644/type/htmlold‏ - ذخیره شده 16 نوامبر 2016 ... معاون وزیر راه و شهرسازی کشور از زائران اربعین حسینی درخواست کرد: با .... که با رشد ۳۴۷ درصدی در مجموع ۲۸۳ هزار و ۹۵۹ نفر وارد پایانه مهران شدند. قبلی khabareavval.ir/fa/section/ajax/432/45‏ - ذخیره شده تبدیل وضعیت بیش از ۶۵ درصد مربیان حق‌التدریس فنی و حرفه‌ای. مدیرکل منابع انسانی سازمان ... رشد ۳۴۷ درصدی زائران اربعین در مهران/ کشتی‌ها هم وارد شدند. اقتصادی ...