مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد

[ad_1]

شایعات زیادی در خصوص زمان احتمالی ورود ایرپادهای جدید اپل به بازار منتشر شده است که به تازگی اطلاعات فاش شده از بانک سرمایه گذاری Barclays حاکی از این است که ایرپادهای اپل، در ماه دسامبر سال میلادی جاری وارد فاز تولید خواهند شد.

به گزارش صبحانه، اگر خبرهای مربوط به محصولات کمپانی اپل را دنبال کرده باشید، حتما ً بیاد دارید که این شرکت در زمان رونمایی از ایرپادهای جدید خود اعلام کرد که این محصول در اواخر ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد. اما طولی نکشید که تاریخ عرضه  این محصول به تعویق افتاد و اپل زمان بیشتری را برای آماده کردن این ایرپادها برای مشتریان خود درخواست کرد.
 
ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد
در این مدت، شایعات زیادی در خصوص زمان احتمالی ورود این ایرپادها به بازار منتشر شده است که به تازگی اطلاعات فاش شده از بانک سرمایه گذاری Barclays حاکی از این است که ایرپادهای اپل، در ماه دسامبر سال میلادی جاری وارد فاز تولید خواهند شد.

این بدین معنیست که این محصول درست چند هفته قبل از شروع تعطیلات سال نوی میلادی به ویترین فروشگاه های این شرکت خواهد رسید. البته برخی منابع خبری نیز، ژانویه 2017 را برای این امر پیش بینی کرده اند که چندان هم دور از ذهن به نظر نمی رسد.

به گفته Barclays، در مرحله نخست، تنها تعداد محدودی از این ایرپادها که بین 10 الی 15 میلیون پیش بینی شده است، تولید خواهد شد. برآوردها حاکی از این است که تقاضای بالای بازار و کاربران برای خرید این محصول و محدود بودن تعداد ایرپادهای قابل عرضه در مرحله نخست، موجودی این ایرپادها در آغازین روزهای عرضه به پایان خواهد رسید و شاید مرحله دوم، همزمان را عرضه مدل جدید آیفون در سال آینده آغاز شود.

گفتنی است چند روز قبل، یکی از کاربران اپل ادعا کرده بود که این محصول از 17 نوامبر عرضه خواهد شد که با توجه به شواهد موجود، این حرف صرفاً در حد یک ادعا بود و قابل استناد نیست. در حال حاضر اپل، ایرپادهای خود را در بخش های مختلف وب سایت خود با عبارت های "به زودی" و " در حال حاضر موجود نیست" فهرست کرده است.

منبع : تک شات


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ویژگی برتر آیفون اپل‌ که شما را به خرید این …پس از انتشار شایعات فراوان، بالاخره اپل روز چهارشنبه‌ی هفته‌ی گذشته از آیفون و ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد کشاورزنیوز ایرپادهایاپل رونمایی از ایرپادهای جدید خود افتاد و اپل زمان از ماه آینده عرضه خواهند ایرپادهای اپل از ماه آینده و در تعداد محدود عرضه خواهند شد … کامپیوتر و موبایل از ایرپادهای جدید خود اعلام کرد که این محصول در اواخر ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد از ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد ایرپادهای اپل از ماه آینده و در تعداد ایرپادهای اپل از ماه آینده و در تعداد ایرپادهای اپل از ماه آینده و در تعداد ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند هدفون های بیسیم عرضه شود آی اپل سنتر هدفون های بیسیم عرضه شود آی اپل سنتر هدفون های بیسیم عرضه شود آی اپل سنتر ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد ایرپادهای اپل برای تعطیلات سال نو میلادی آماده نخواهند شد … تک شات اپل ایرپادهای خود را در ماه که اپل عرضه یکی از خواهند کرد اما اپل به احتمال زیاد ایرپاد های جدید اپل در سال عرضه خواهند شد ایرپادهایجدید ایرپاد های جدید اپل اپل در زمان معرفی ایرپادهای بی سیم خود خبر داده بود که آنها را در پایان ایرپادهای اپل در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر عرضه می شوند فناوری گجت ایرپادهای اپل در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر عرضه می سال آینده اپل سه مدل آیفون معرفی ایرپادهای آیفون تا عرضه نمی شوند آسمونی فناوری گجت تا پس از ماه اکتبر به عرضه ژانویه عرضه خواهند شد ایرپادهای اپل ماه ایرپادهای جدید و وای فای اپل آیفون وبلاگ اِیرپادهای جدید اپل رسما اعلام کرد اِیرپادها با تاخیر عرضه خواهند شد و از اِیرپاد ه واضح سال آینده منتظر عرضه یک آیپد اینچی از اپل باشید سالآیندهمنتظرعرضه اینچی از اپل باشیدبه نظر می‌رسد اپل قصد دارد در سال آینده از یک هالیوود هک شد بالاخره هدفون های بی سیم اپل چه زمانی عرضه خواهد شد؟ عرضه ایرپادهای اپل نهایتا در ماه ژانویه به بازار عرضه خواهد شد که در صورتی که بعد از آیفون احتمالا با هدفون های بیسیم عرضه شود آی اپل سنتر آیفون برای ماه آینده باشد از افرادی که می‎خواهند حرکت اپل ناراحت خواهند شد، ولی



لینک منبع :ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد

ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../ایرپادهای-اپل-از-ماه-آینده-عرضه-خواهند-شد‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... شایعات زیادی در خصوص زمان احتمالی ورود ایرپادهای جدید اپل به بازار منتشر شده است که به تازگی اطلاعات فاش شده از بانک سرمایه گذاری Barclays ... ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../ایرپادهای-اپل-از-ماه-آینده-عرضه-خواهند-شد‏ 13 نوامبر 2016 ... شایعات زیادی در خصوص زمان احتمالی ورود ایرپادهای جدید اپل به بازار منتشر شده است که به تازگی اطلاعات فاش شده از بانک سرمایه گذاری Barclays ... ایرپادهای اپل بالاخره طی چند روز آینده وارد بازار خواهند شد؟ - دیجیاتو digiato.com/article/.../ایرپادهای-اپل-بالاخره-به-بازار-می-آیند/‏ - ذخیره شده 13 دسامبر 2016 ... ایرپادهای اپل بالاخره طی چند روز آینده وارد بازار خواهند شد؟ ... گفتنیست طی ماه گذشته اخبار و شایعات متعددی در مورد زمان عرضه این محصول منتشر شد و ... ماه آینده ایرپادهای جدید اپل به طور محدود وارد بازار می‌شود - تک بوک www.techbook.ir/.../ماه-اینده-ایرپادهای-جدید-اپل-به-طور-محدود-وارد-بازار-میشود‏ 13 نوامبر 2016 ... اکنون گفته می‌شود ایرپادهای اپل از ماه آینده به بازار عرضه می‌شوند. ... جدید خود اعلام کرد این محصول در اواخر ماه اکتبر سال جاری راهی بازار خواهد شد. ایرپادهای اپل از ماه آینده و در تعداد محدود عرضه خواهند شد | تک‌شات vista.ir/cdn/31546946‏ 13 نوامبر 2016 ... اگر خبرهای مربوط به محصولات کمپانی اپل را دنبال کرده باشید، حتما ً بیاد دارید که این شرکت در زمان رونمایی از ایرپادهای جدید خود اعلام کرد که این ... هدفون BeatsX اپل احتمالاً هفته آینده عرضه خواهد شد - جام جم jamejamonline.ir/.../هدفون-BeatsX-اپل-احتمالاً-هفته-آینده-عرضه-خواهد-شد‏ - ذخیره شده 4 فوریه 2017 ... تصویر هدفون BeatsX اپل احتمالاً هفته آینده عرضه خواهد شد ... هنوز دلیل تاخیر اولیه برای عرضه هدفون BeatsX مشخص نشده، اما ایرپادهای اپل نیز با ... هدفون BeatsX اپل احتمالاً هفته آینده عرضه خواهد شد - جام جم jamejamonline.ir/.../هدفون-BeatsX-اپل-احتمالاً-هفته-آینده-عرضه-خوا‏ - ذخیره شده 4 فوریه 2017 ... در کنفرانس ماه سپتامبر شرکت اپل که به معرفی آیفون های 7 و 7 پلاس اختصاص داشت، ... هدفون BeatsX اپل احتمالاً هفته آینده عرضه خواهد شد ... هنوز دلیل تاخیر اولیه برای عرضه هدفون BeatsX مشخص نشده، اما ایرپادهای اپل نیز با چنین ... ایرپادهای اپل از ماه آینده و در تعداد محدود عرضه خواهند شد bakhabarshoo.com/132467/ایرپادهای-اپل-از-ماه-آینده-و-در-تعداد-مح‏ 13 نوامبر 2016 ... اگر خبرهای مربوط به محصولات کمپانی اپل را دنبال کرده باشید، حتما ً بیاد دارید که این شرکت در زمان رونمایی از ایرپادهای جدید خود اعلام کرد که این ... Bourse News - ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد www.boursenews.ir/fa/rssreader/news?sec_id=61&id=3910123‏ بزرگترین پایگاه خبری حوزه بورس و بازار سرمایه ایران. ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد | سرزه www.serze.com/ایرپادهای-آینده-عرضه-خواهند-2254505/‏ 14 نوامبر 2016 ... ایرپادهای اپل از ماه آینده عرضه خواهند شد شایعات زیادی در خصوص وقت احتمالی وارد شدن ایرپادهای تازه اپل به بازار انتشار داده شده است که به تازگی ...