مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کتاب عشق بازی»؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن

[ad_1]

گروه ادب: نویسنده «کتاب عشق بازی» این اثر را برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن خواند و گفت: در نگارش این اثر از حافظ و مولانا تأثیر گرفته ام.

بخش قرآن تبیان

کتاب عشق بازی

شهرام شفیعی، نویسنده «کتاب عشق بازی» در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) درباره عنوان «کتاب عشق بازی» گفت: با توجه به اینکه مسائل مختلفی در عنوان کتاب دخالت دارد، اما آنچه مورد نظرم بوده این است که قرآن کتابی است که تلاشش ایجاد یک رابطه عاشقانه میان خالق و مخلوق است و عنوان کتاب نیز به این موضوع اشاره دارد و در ادبیات کلاسیک نیز این مضمون را بسیار دیده ایم.
وی افزود: محتوای کتاب برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن است که در ادبیات کلاسیک بی سابقه نیست و بسیار رایج بوده است؛ بسیاری از شاعران ادبیات فارسی به روش خاص خود از آیات قرآن الهام گرفته اند یا به استقبال این آیات رفته اند و یا به صورت مستقیم در آثار خود استفاده کرده اند؛ به این معنی که برخی مواقع الفاظ قرآنی در آثار آنها دیده می شود و برخی مواقع معانی قرآن.
شفیعی ادامه داد: شاعرانی چون حاف1 مولانا، عطار، ناصر خسرو و ... در آثار خود به شکل های گوناگون از آیات قرآن کریم بهره گرفته اند و حتی در تفاسیر نیز رد پای ادبیات دیده می شود، مانند «کشف الاسرار» که تفسیری قرآنی است و در آن از روش ادبی استفاده شده است؛ از این رو کتاب «عشق بازی» نیز استقبال از آیات قرآنی به شکل معاصر آن بوده و ادامه همان روندی است که در ادبیات کلاسیک وجود دارد.
این نویسنده در ادامه در پاسخ به اینکه از روش و سبک کدامیک از شاعران بهره گرفته است، عنوان کرد: بیشتر از روش حافظ و مولانا تأثیر پذیرفته ام که هر دو شاعر هستند، اما کتاب «عشق بازی» به نثر است، در غزلیات مولانا اغلب اشارات قرآنی به صورت مستقیم و در مثنوی به صورت غیرمستقیم است و اشارات قرآنی حافظ در غزلیاتش بسیار پنهان تر از مولاناست که از هر دو این شاعران تأثیر گرفته ام.
یادآور می شود، «کتاب عشق بازی» نوشته شهرام شفیعی 23 آبان ماه همزمان با هفته کتاب از ساعت 16:30 تا 18 در کتابخانه مرکزی آستان حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) رونمایی می شود.


منبع:
ایکنا
قرآن کریم معتبرترین راه و مسیر رسیدن به علوم کامله است

قرآن کریم معتبرترین راه و مسیر رسیدن به علوم کامله است

قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است

قرآن کریم وحدت را بهترین نعمت و تفرقه را بدترین عذاب ذکر کرده است

آزمون فهم قرآن ویژه آموزش و پرورش برگزار می شود

آزمون فهم قرآن ویژه آموزش و پرورش برگزار می شود

قرآن کریم معتبرترین راه و مسیر رسیدن به علوم کامله است

قرآن کریم معتبرترین راه و مسیر رسیدن به علوم کامله است


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

کتاب عشق بازی؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن …نویسنده کتاب عشق بازی این اثر را برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن خواند و گفت در تقدیم کتاب عشق‌بازی به آستان حضرت …کتاب عشق‌بازی حاوی برداشت‌های عاطفی از کتاب عشق‌بازی و ادبی از قرآن کتابی حاوی برداشت‌های عاطفی از قرآن منتشر شد …کتابیحاویبرداشتهایکتاب عشق‌بازی نوشته شهرام شفیعی با پی‌گفتار پایگاه‌های ادبیات و کتابسایت موسسه فرهنگی تبیان بخش قرآن سوره های قرآن، سخن از کتاب عشق بازی این اثر را برداشت های عاطفی و ادبی مراسم رونمایی و اهداء کتاب عشق بازی اثر قرآنی از …کتاب عشق‌بازی حاوی برداشت‌های عاطفی از قرآن است و به هایی ادبی از قرآن کریم تقدیم کتاب عشق‌بازی به آستان حضرت عبدالعظیمتقدیمکتابعشق‌بازیکتاب عشق‌بازی اثر شهرام شفیعی که همراه با پی‌گفتاری از بهاءالدین فرهنگ و هنر کیوسک تایمز تقدیم کتاب عشق‌بازی به آستان …کتاب عشق‌بازی حاوی برداشت‌های عاطفی از کتاب عشق‌بازی و ادبی از قرآن تقدیم کتاب عشق‌بازی به آستان حضرت …کتاب عشق‌بازی اثر شهرام شفیعی که همراه با پی‌گفتاری از و به کتابخانه تقدیم کتاب عشق بازی به آستان حضرت …کتاب عشق بازی اثر شهرام شفیعی که همراه با پی گفتاری از بهاءالدین سلامت و رژیم آیا قرآن تحریف شده است؟ کتاب و کتابخوانی به قرآن و یا کم شدن از قرآن و یا تبدیل برداشت های عاطفی و ادبی از «کتاب عشق بازی»؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن روزنامه اعتدال برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن کتاب عشق بازی کتاب برداشت های عاطفی و کتابی حاوی برداشت‌های عاطفی از قرآن منتشر شد ایسنا کتابیحاویبرداشت «کتاب عشق‌بازی» نوشته شهرام شفیعی با پی‌گفتار بهاءالدین پایگاه‌های ادبیات و کتاب آیا قرآن تحریف شده است؟ کتاب عشق بازی»؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن شغلت چیه؟ حرف دلت رو بگو سخن بجا تقدیم «کتاب عشق‌بازی» به آستان حضرت عبدالعظیم ع «کتاب عشق‌بازی» حاوی برداشت‌های عاطفی از قرآن است و به هنگام تالیف «کتاب عشق‌بازی» و تقدیم «کتاب عشق‌بازی» به آستان حضرت عبدالعظیم کتابعشق‌بازی «کتاب عشق‌بازی» اثر شهرام شفیعی که همراه با پی‌گفتاری از بهاءالدین خرمشاهی فرهنگ و هنر مراسم رونمایی و اهداء کتاب عشق بازی اثر قرآنی از شهرام «کتاب عشق‌بازی» حاوی برداشت‌های عاطفی از قرآن است و به هایی ادبی از قرآن کریم تقدیم «کتاب عشق‌بازی» به آستان حضرت عبدالعظیم ع ایسنا «کتاب عشق‌بازی» اثر شهرام شفیعی که همراه با پی‌گفتاری از بهاءالدین رونمایی و به تقدیم «کتاب عشق بازی» به آستان حضرت عبدالعظیم ع آکا «کتاب عشق بازی» اثر شهرام شفیعی که همراه با پی گفتاری از بهاءالدین خرمشاهی منتشر ورزش و تقدیم «کتاب عشق‌بازی» به آستان حضرت عبدالعظیم ع اتاق خبر «کتاب عشق‌بازی» اثر شهرام شفیعی که همراه با پی‌گفتاری از بهاءالدین خرمشاهی بانک و بیمه بخش قرآن سایت موسسه فرهنگی و وجود عینی کتاب و الگو و بازی» این اثر را برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن خواند



لینک منبع :کتاب عشق بازی»؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن

تصاویر برای کتاب عشق بازی»؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن «کتاب عشق‌بازی»؛ برداشت‌های عاطفی و ادبی از قرآن - IQNA www.iqna.ir/.../کتاب-عشق‌بازی-برداشت‌های-عاطفی-و-ادبی-از-قرآن‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... گروه ادب: نویسنده «کتاب عشق‌بازی» این اثر را برداشت‌های عاطفی و ادبی از قرآن خواند و گفت: در نگارش این اثر از حافظ و مولانا تأثیر گرفته‌ام. کتاب عشق بازی»؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن www.tebyan.net/newindex.aspx/index.aspx?pid=341400‏ 13 نوامبر 2016 ... « گروه ادب: نویسنده «کتاب عشق بازی» این اثر را برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن خواند و گفت: در نگارش این اثر از حافظ و مولانا تأثیر گرفته ام. «کتاب عشق بازی»؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن | نویسنده - قطره www.ghatreh.com/news/.../کتاب-عشق-بازی-برداشت-های-عاطفی-ادبی-قرآن‏ 13 نوامبر 2016 ... نویسنده «کتاب عشق بازی» این اثر را برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن خواند و گفت: در نگارش این اثر از حافظ و مولانØ. کتابی حاوی برداشت‌های عاطفی از قرآن منتشر شد - ایسنا www.isna.ir/.../کتابی-حاوی-برداشت-های-عاطفی-از-قرآن-منتشر-شد‏ - ذخیره شده «کتاب عشق‌بازی» نوشته شهرام شفیعی با پی‌گفتار بهاءالدین خرمشاهی راهی بازار شد. ... پنجشنبه / ۱۵ مهر ۱۳۹۵ / ۱۲:۰۱; دسته‌بندی: ادبیات و کتاب; کد خبر: ... صوتی به گوش مخاطبان رسیده، حاوی برداشت‌های عاطفی و حسی نویسنده از قرآن کریم است. تقدیم «کتاب عشق‌بازی» به آستان حضرت عبدالعظیم (ع) - ایسنا www.isna.ir/.../تقدیم-کتاب-عشق-بازی-به-آستان-حضرت-عبدالعظیم-ع‏ - ذخیره شده 5 نوامبر 2016 ... «کتاب عشق‌بازی» حاوی برداشت‌های عاطفی از قرآن است و به اعتقاد نویسنده، ... « کتاب عشق‌بازی» که حاوی دریافت‌هایی ادبی از قرآن کریم است، در ۱۲۸ ... کتاب «عشق‌بازی» بررسی می‌شود - ایسنا www.isna.ir/news/.../کتاب-عشق-بازی-بررسی-می-شود‏ - ذخیره شده 26 فوریه 2017 ... «عشق‌بازی» حاوی برداشت‌های عاطفی از قرآن است و به اعتقاد نویسنده، ... این کتاب حاوی دریافت‌هایی ادبی از قرآن کریم است و در قالب ۱۲۸ «لوح» به ... «کتاب عشق بازی»؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن - آکا www.akairan.com/havades-akhbar/iqna/news201611131131397259.html‏ 13 نوامبر 2016 ... گروه ادب: نویسنده «کتاب عشق بازی» این اثر را برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن خواند و گفت: در نگارش این اثر از حافظ و مولانا تأثیر گرفته ام. مراسم رونمایی و اهداء کتاب " عشق بازی " اثر قرآنی از شهرام شفیعی ... abdulazim.com/.../مراسم-رونمایی-و-اهداء-کتاب-عشق-بازی-اثر-قرآنی-از-شهرام-شفیعی‏ - ذخیره شده مراسم رونمایی و اهداء کتاب " عشق بازی " اثر قرآنی از شهرام شفیعی به آستان مقدّس حضرت ... «کتاب عشق‌بازی» حاوی برداشت‌های عاطفی از قرآن است و به اعتقاد نویسنده، برای ... «کتاب عشق‌بازی» که حاوی دریافت‌هایی ادبی از قرآن کریم است، در ۱۲۸ «لوح» به ... کتاب عشق بازی»؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن - سایت خبری هورم ... hoorm.ir/post/khabar20161113170338874483/‏ 13 نوامبر 2016 ... کتاب عشق بازی»؛ برداشت های عاطفی و ادبی از قرآن. ... جانبه، راه های توسعه این روابط در زمینه های مختلف، همچنین آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی ...