مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند

[ad_1]

 

برای نمایش در یک فیلم علمی‌تخیلی

لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۴۳

 

فضاپیمای تک سرنشین SkyJet بطور خاص برای تعقیب طراحی شده و شامل ویژگیهایی مشابه خودروی LC کوپه لکسوس است. البته متاسفانه این فضاپیما فقط در دنیای تخیل وجود داشته و تا 700 سال دیگر ممکن نخواهد شد.

به گزارش ستاره ها؛ شرکت خودروسازی لکسوس اخیرا نشان داده که فقط در طراحی خودروهای لوکس قابلیت ندارد و می‌تواند فضاپیما نیز بسازد. فضاپیمای تک سرنشین SkyJet بطور خاص برای تعقیب طراحی شده و شامل ویژگیهایی مشابه خودروی LC کوپه لکسوس است. البته متاسفانه این فضاپیما فقط در دنیای تخیل وجود داشته و تا 700 سال دیگر ممکن نخواهد شد.

 

 لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند

این فضاپیما قرار است در فیلم علمی تخیلی "والرین و شهر هزار سیاره" نمایش داده شود. لوک بسون، کارگردان این فیلم، دلیل انتخاب لکسوس برای طراحی این فضاپیما را متمرکز بودن این شرکت بر آینده و توجه آن به نوآوری و فناوری‌های جدید عنوان کرده است.

هدف لکسوس، ساخت خودرویی بود که آینده را به تصویر می‌کشد اما ریشه در واقعیت دارد. نتیجه شامل یک فضاپیمای لوله‌ای ساده شد که شبیه یک جت پَس‌درون‌شارشی است و دو بال در کناره‌ها، دو باله اضافی در زیر و یک باله در بالا و بخش عقبی فضاپیما دارد.در تصاویر ارائه شده می‌توان ورودی‌های هوای بزرگ را در کناره‌های فضاپیما مشاهده کرد و خلبان در کابینی با چشم‌اندازی تقریبا پانارومایی قرار می‌گیرد.

 

 لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند

بخشهای این فضاپیما که ریشه در واقعیت دارند شامل چراغ‌های جلو هستند که از چراغ‌های خودروی LC کوپه الهام گرفته‌اند و همچنین پنجره مشبک این خودرو نیز که نوعی امضای شرکت لکسوس است، در جلوی آن قرار گرفته است. از سوی دیگر، لگوی این شرکت نیز روی این فضاپیما استفاده شده است.

فیلم والرین و شهر هزار سیاره بر اسسا مجموعه داستان‌های والرین و لورین است که توسط پیر کریستین، نویسنده فرانسوی نوشته شده است.

فضاپیما SkyJet نخستین خودروی طراحی شده توسط لکسوس برای استفاده در فیلم‌ها نیست و این شرکت پیش از این نیز خودروی تام کروز در فیلم "گزارش اقلیت" را نیز طراحی کرده بود.

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عصر خودرو ۱۰ خودروی برگزیده سال را بشناسیدبه گزارش پایگاه خبریعصرخودرو به نقل از افکارنیوز، خریداران خودرو همیشه به دنبال اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که قیمت خودرو در بازار ایران پس از انتخاب ترامپ جدول …قیمتخودرودربازارسوسیس و کالباس؛ بمب های سرطان زا تذکر یک نماینده به داعش مطهری فکر نمی کنم تذکر شما دنیای اتومبیل انواع اتومبیلدنیای اتومبیلعکستصاویرقدرتمند ترین اتومبیلمشخصات خودروهاایران پژو صندوق دار عکس پژوصندوقدارعکسپژو صندوق دار هاشم یکه زارع گفت پس از برجام و با فرصتی که با تلاش های دولت و تدبیر و اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار ستاره ها لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند مشابه خودروی کوپه لکسوس این فضاپیما فقط در دنیای تخیل فضاپیما طراحی می‌کند واضح طراحی لباسی که انرژی خورشید را ذخیره می کند طراحیلباسیکهانرژی طراحی لباسی که به تازگی موفق به طراحی پارچه ای شده اند که نیرو را در خود ذخیره می کندبا لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند طراحی شده است و در سال به بازار عرضه طراحی شده است و در سال به بازار عرضه طراحی شده است و در سال به بازار عرضه این ماشین قادر است پرواز کندعکس این ماشین قادر است پرواز کندعکس این ماشین قادر است پرواز کندعکس لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند برچسب ها فضاپیما فضاپیما لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند فضاپیما ی تک سرنشین خودروی کوپه لکسوس است البته ستاره ها ارسال این مطلب به دوستان لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند نام شما آدرس ایمیل شما نام دوست شما آدرس ایمیل دوست شما لکسوس خاص با هزار عکس اتاق خبر لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند لکسوس خاص در ایران لوکس طراحی و تولید برچسب ها لکسوس جدید لکسوس جدید لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند متاسفانه این فضاپیما دلیل انتخاب لکسوس برای طراحی انشا دربارهی درون یک فضاپیما که روی کره ی ماه توقف کرده انشا م انشادربارهیدرون لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند شرکت خودروسازی لکسوس اخیرا نشان داده که تنها در طراحی فضاپیمای تک سرنشین لکسوس همراه با یک فیلم سینمایی رونمایی شد لکسوسازطرحمفهومی شکلی جدید تداعی می‌کند لکسوس می‌گوید که برسون طراحی این فضاپیما را طوری انتخاب فضاپیمایی که لکسوس ساخت قابلیت نداشته و می‌تواند فضاپیما نیز انتخاب لکسوس برای طراحی این فضاپیما را فضاپیمایی که لکسوس ساخت خبر آنلاین خبروان فضاپیماییکهلکسوس برای طراحی این فضاپیما را طراحی شده توسط لکسوس برای می کند برگزاری



لینک منبع :لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند

تصاویر برای لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند | ITIRAN itiran.com/فضاپیمای-تخیلی-لکسوس‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... کمپانی لکسوس یک فضاپیمای تک سرنشین با نام SkyJet طراحی کرده که شامل ویژگیهایی مشابه خودروی LC کوپه لکسوس است. البته این فضاپیما ... لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/205897.aspx‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... لکسوس فضاپیما طراحی می‌کند شنبه 22 آبان 1395 این فضاپیما قرار است در فیلم علمی‌تخیلی "والرین و شهر هزار سیاره" نمایش داده شودشرکت ... «لکسوس» فضاپیما ساخت (+عکس) - پول نیوز www.poolnews.ir/fa/news/206197/لکسوس-فضاپیما-ساخت-عکس‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... لکسوس یک فضاپیمای تک سرنشین موسوم به SkyJet را برای تعقیب طراحی ... شده و پنجره مشبک که امضای لکسوس است در قسمت جلوی آن دیده می‌شود. عصر خودرو - لکسوس فضاپیما ساخت www.asrekhodro.com/News/98369/لکسوس-فضاپیما-ساخت‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... چراغهای جلو این فضاپیما از چراغ‌های خودروی ال سی کوپه الهام گرفته شده و پنجره مشبک که امضای لکسوس است در قسمت جلوی آن دیده می‌شود. BEDANTO | همه‌ چیز را بدان تو | لکسوس از یک فضاپیما رونمایی کرد! www.bedanto.ir/لکسوس-از-یک-فضاپیما-رونمایی-کرد/‏ - ذخیره شده این روزها شرکت خودروسازی لکسوس با خودروهای لوکس و زیبایی که تولید می‌کند ... لوک بسون، کارگردان این فیلم، دلیل انتخاب لکسوس برای طراحی این فضاپیما را ... فضاپیمای "لکسوس" برای یک فیلم علمی‌-تخیلی - همیار مردم hamyaremardom.ir/فضاپیمای-لکسوس-فیلم-علمی‌-تخی/‏ 13 نوامبر 2016 ... فضاپیما SkyJet نخستین خودروی طراحی شده توسط لکسوس برای استفاده در فیلم‌ها ... استارتاپ ویکند درحوزه کارآفرینی و گردشگری برگزار می‌شود. فضاپیمای تک سرنشین لکسوس همراه با یک فیلم سینمایی رونمایی شد ... technomon.com/.../فضاپیمای-تک-سرنشین-لکسوس-همراه-با-یک-فیلم-سینمایی-رونمایی-شد‏ 11 نوامبر 2016 ... شرکت لکسوس می‌گوید که برسون طراحی این فضاپیما را طوری انتخاب کرده ... آن نصب شده و در قسمت بالایی آن نیز یک باد شکن یا همان دم دیده می‌شود. لکسوس با فضاپیمای اسکای‌ جت به پرده‌‌ سینما باز می‌گردد - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/14/148456/lexus-skyjet-spaceship/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... بالاخره لکسوس از رؤیاپردازی برای هاوربورد دست کشیده و دوباره توجه خود را به پرده‌ی نقره‌ای معطوف کرده است. لکسوس این بار با طراحی فضاپیمایی ... لکسوس فضاپیما طراحی می کند - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/p426273/.../لکسوس-فضاپیما-طراحی.html‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... علمی تخیلی، فضاپیما، لکسوس، فیلم فضاپیمای تک سرنشین SkyJet بطور خاص برای تعقیب طراحی شده و شامل ویژگیهایی مشابه خودروی LC کوپه ...