مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی

[ad_1]

 

کد مطلب: 413350

هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی

بخش دانش و فناوری الف،23 آبان95

مسابقه هک موسوم به PwnFest در سئول سورپرایزی بزرگ داشت و آن گروه کلاه‌سفیدی بود که گوگل پیکسل را 60 ثانیه هک کرد.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۳

 خبرآنلاین، گروه چینی Qihoo 360 توانست با کشف حفره‌ای بزرگ در کروم و بازکردن گوگل پلی، گوشی پیکسل را در کمتر از یک دقیقه هک کرده و پیام "Pwned By 360 Alpha Team" را روی آن نقش ببندد تا جایزه 120 هزار دلاری را از آنِ خود کند.

این بار دوم است که در هفته‌های اخیر گوگل پیکسل به‌راحتی دور زده می‌شود.

ظاهراً اجرای کد از راه دور به‌صورت خودکار از باگ موجود در گوشی‌های موجود در بازار با موفقیت انجام‌شده است و دسترسی کامل به تمام قسمت‌های گوشی، دیتای کاربر، مولتی‌مدیا، فهرست کاربران و کانال‌های ارتباطی را در بر می‌گیرد.

گروه مذکور در این رخداد هکری توانست مایکروسافت اج روی ویندوز 10 و ادوب فلش را نیز هک کرده و درمجموع 520 هزار دلار جایزه دریافت کند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ گوگل پیکسل

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

هک گوشی تنها با داشتن شماره‌ تلفن فرد موردنظر …هکگوشیهک گوشی تنها با داشتن شماره‌ تلفن فرد موردنظر ۲۶۲ دیدگاه ارسال شده توسط رضا اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشی هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای گروه چینی هکگوگلپیکسلدر۶۰ثانیه هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط بود که گوگل پیکسل را ثانیه هک چینی هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی گوگل است در کمتر از ۶۰ ثانیه توسط یک گوگل است در کمتر از ۶۰ ثانیه توسط یک گوگل است در کمتر از ۶۰ ثانیه توسط یک هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷ با تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷ با تصاویر و مشخصات فنی لافراری ۲۰۱۷ با هجوم برای خرید سیستم سرگرمی مینی هجوم برای خرید سیستم سرگرمی مینی هجوم برای خرید سیستم سرگرمی مینی هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای خبرآنلاین، گروه چینی ایتنا هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی هکگوگلپیکسل هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای بود که گوگل پیکسل را ۶۰ ثانیه هک چینی توانست گوشی پیکسل گوگل در ۶۰ ثانیه هک شد زومیت ۶۰ ثانیه توسط یک گروه چینی در کمتر از ۶۰ ثانیه توسط پیکسل گوگل در ۶۰ ثانیه هک هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی سایت خبری اخبار روز سفیدی بود که گوگل پیکسل را ۶۰ ثانیه هک ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی در مونیخ هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی – اخبار ایران و جهان هکگوگلپیکس هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی دیده بان بورس هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط بود که گوگل پیکسل را ثانیه هک گروه چینی وب سایت پیام آنلاین اخبار هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای را در کمتر از یک دقیقه هک گوگل پیکسل به هک بهترین گوشی اندرویدی جهان در کمتر از ۶۰ ثانیه سایت خبری هکبهترینگوشی تیمی از هکرهای چینی هک گوگل در کمتر از ۶۰ ثانیه همراه پیکسل در



لینک منبع :هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی

هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/600435/ict/internet‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... مسابقه هک موسوم به PwnFest در سئول سورپرایزی بزرگ داشت و آن گروه کلاه‌سفیدی بود که گوگل پیکسل را 60 ثانیه هک کرد. هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/...بازار.../158007-هک-گوگل-پیکسل-در-ثانیه-توسط-هکرهای-چینی‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... مسابقه هک موسوم به PwnFest در سئول سورپرایزی بزرگ داشت و آن گروه کلاه‌سفیدی بود که گوگل پیکسل را 60 ثانیه هک کرد. هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/13/1549377‏ 13 نوامبر 2016 ... مسابقه هک موسوم به PwnFest در سئول سورپرایزی بزرگ داشت و آن گروه کلاه‌سفیدی بود که گوگل پیکسل را 60 ثانیه هک کرد. هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی - تبیان article.tebyan.net/.../هک-گوگل-پیکسل-در-۶۰-ثانیه-توسط-هکرهای-چینی‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... مسابقه هک موسوم به PwnFest در سئول سورپرایزی بزرگ داشت و آن گروه کلاه سفیدی بود که گوگل پیکسل را 60 ثانیه هک کرد. هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../هک-گوگل-پیکسل-در-۶۰-ثانیه-توسط-هکرهای-چینی/‏ 9 دسامبر 2016 ... مسابقه هک موسوم به PwnFest در سئول سورپرایزی بزرگ داشت و آن گروه کلاه‌سفیدی بود که گوگل پیکسل را 60 ثانیه هک کرد. هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی -آکا www.akairan.com/tecnoloji/.../news2016111316452171186.html‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... مسابقه هک موسوم به PwnFest در سئول سورپرایزی بزرگ داشت و آن گروه کلاه سفیدی بود که گوگل پیکسل را 60 ثانیه هک کرد.هک گوگل پیکسل در ۶۰ ... هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی payeshonline.com/news/.../هک-گوگل-پیکسل-ثانیه-توسط-هکرهای-چینی‏ 13 نوامبر 2016 ... خبرآنلاین، گروه چینی Qihoo 360 توانست با کشف حفره‌ای بزرگ در کروم و بازکردن گوگل پلی، گوشی پیکسل را در کمتر از یک دقیقه هک کرده و ... هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی | مسابق...- کانال آکابانو akabanoo.com/post/201611140848506768.html‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... هک گوگل پیکسل در ۶۰ ثانیه توسط هکرهای چینی | مسابقه هک موسوم به PwnFest در سئول سورپرایزی بزرگ داشت و آن گروه کلاه‌سفیدی بود که گوگل ... هک شدن گوگل پیکسل در 60 ثانیه توسط یک تیم چینی | DPM آژانس ... https://dpm.co.com/google-pixel-hacked-in-under-60-seconds-by-chinese-team/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... پرچمدار جدید گوگل یعنی پیکسل در کمتر از ۶۰ ثانیه توسط یک تیم هکر چینی هک شد . در مسابقه ای به نام PwnFest که در سئول پایتخت کره جنوبی ... هک گوشی گوگل پیکسل در کمتر از 60 ثانیه توسط هکرهای چینی ... www.istgahit.net/1395/08/24/google-pixel-gets-hacked-in-under-a-minute/‏ 14 نوامبر 2016 ... یک تیم متشکل از هکرهای کلاه سفید چینی در یک مسابقه مخصوص هکرها در کشور کره جنوبی، موفق شدند تا کمتر از یک دقیقه پرچمدار موبایل‌های ...