مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کیا سول توربو به بازار می‌آید

[ad_1]

وب سایت خودروبانک: کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفته است که مدل جدید سول را با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت روانه‌ی بازار کند.

 

 کیا سول توربو به بازار می‌آید

این پیشرانه‌ی جدید توربو ۴۰ اسب بخار قدرت بیشتر و ۶۱ نیوتون متر گشتاور بیشتری در مقایسه با پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱۶۱ اسب بخاری کیا سول دارد. پیشرانه‌ی تنفس طبیعی سول دارای ۲ لیتر حجم است. مصرف سوخت ترکیبی مدل توربو نیز تنها ۸.۴ لیتر در هر صد کیلومتر است.
 کیا سول توربو به بازار می‌آید

این مدل اسپرت به صورت ویژه مجهز به گیربکس ۷ دنده از نوع دوبل کلاچ است و کیا موتورز این خودرو را با تجهیزات اسپرتی بیشتری نظیر رینگ‌های ویژه‌ی ۱8 اینچی، تودوزی و رنگ‌های خاص، خطوط قرمز در بدنه، جلوپنجره‌ی کرومی، نوشته‌ی خاص سول بر روی در صندوق بار و برای نخستین بار در مدل سول خروجی اگزوزهای کرومی دوگانه عرضه می‌کند.
 کیا سول توربو به بازار می‌آید

تجهیزات استاندارد این مدل شامل غربیلک فرمان چرمی، استارت بدون کلید، سیستم رسانه‌ای مجهز به اپل کار پلی و اندروید اتو، سیستم صوتی هارمن کاردون 315 واتی به همراه ۸ عدد بلندگو و صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی هستند. سیستم‌های جدید این خودرو نیز شامل سیستم هشدار نقطه کور و سیستم هشدار ترافیک پشت سر هستند.
 کیا سول توربو به بازار می‌آید


کیا برای سال 2017 نمای ظاهری سول را کمی بروزرسانی کرده است و تغییراتی را در بخش چراغ‌های اصلی و مه شکن ها ایجاد کرده که در کنار رنگ‌های جدید قابل سفارش نمایی اسپرت تر به این خودرو داده اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان


عبارات مرتبط با این موضوع

قیمت انواع خودروهای وارداتیقیمت خودروهای بنز نام خودرو قیمت نمایندگی قیمت بازار جزئیات به روز رسانی بنز بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و مشخصات کلی بی ام دبلیو اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان خارجی تویوتا بر سر کمری قمار می اروند پلاک صفحه از قیمت روز خودرو اخبار …۵ خودروی دوست داشتنی با گیربکس دستی خبرهای مربوط به آلفارومئو جیولیا که در آمریکا تصاویر و مشخصات فنی خودرو دناقیمت خودرو …خودرودناناراحتی بهنوش طباطبایی به خاطر جدایی از همسرش؟ عکس بازیگر معروف ایرانی پس از مهاجرت عکس و اطلاعاتی در مورد ماشین های جدید ماشین های …مرسدس جی‌ال به جی‌ال‌اس تغییر نام داده است و این موضوع همراه با فیس‌لیفت و تغییراتی کیا سول توربو به بازار می‌آید کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفته است که مدل جدید سول را با مجهز به سیستم کیا موتورز کیا سول کیاکیاسول کیا سول توربو به بازار می‌آید تو این سه ماهی که خریدمش تا حالا نشده یه روز با کیا سول تصاویر بونسای معلق به بازار می آید بازارآیدتصاویر تصاویر بونسای معلق به بازار می آید برچسب ها کیا سول توربو به بازار می کیا سول توربو به بازار می‌آید کیا سول توربو به بازار می‌آید کیا سول توربو به بازار می‌آید کیا سول توربو به بازار می‌آید کیا سول توربو به بازار می‌آید کیا سول توربو به بازار می‌آید کیا سول توربو به بازار می‌آید کیا سول کیا سول کیا سول کیا سول تصاویر کیا سول توربو کیا سول کیا سول تصاویر کیا سول توربو کیا سول کیا سول تصاویر کیا سول توربو کیا سول کیا سول توربو به بازار می‌آید دستگاه کاهش درد به بازار می آید دردبازارآید کیا سول توربو به بازار می اولین پانکراس مصنوعی به بازار می آید خودروهای کیا موجود در بازار ایران کیا در این سایت تست و بررسی خودرو ها و ماشین های بازار ساخت به ایران می آید کیا سول تعداد آخرین اخبار خودرو صفحه خودرو کیا سول توربو به بازار می‌آید کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفته است که مدل جدید سول را با کیا سول با موتور و تجهزات جدید می آید کیاسولمی کیا سول مدل با تغییرات عمده ای در پیشرانه و تجهزات راهی بازار های کیا در به مشخصات بررسی کامل کیا سول توربو ۲۰۱۷ تصاویر کیا سول توربو ۲۰۱۷ به عقیده کیا به توربوشارژر وارد بازار شد به گزارش پدال نیوز به سورن با موتور توربو به بازار می‌آید سورن با موتور توربو به بازار می کیا بودن میگفتن توربو شارژ بدرد کوپتر نیز می آید تصاویر و مشخصات فنی خودرو دناقیمت خودرو دناماشین دنا خودرودنا کیا سول توربو به بازار می خودرویی ارزان قیمت به بازار ایران می آید ایران ایفون ٧ کی به بازار می اید



لینک منبع :کیا سول توربو به بازار می‌آید

تصاویر برای کیا سول توربو به بازار می‌آید کیا سول توربو به بازار می‌آید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../کیا-سول-توربو-به-بازار-می‌آید‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفته است که مدل جدید سول را با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت روانه‌ی بازار ... کیا سول توربو به بازار می‌آید - خودروبانک www.khodrobank.com/.../کیا-سول-توربو-به-بازار-می‌آید‏ - ذخیره شده 10 نوامبر 2016 ... کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفته است که مدل جدید سول را با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت روانه‌ی بازار ... کیا سول توربو به بازار می‌آید | آریانا نیوز aryananews.ir/1395/08/23/کیا-سول-توربو-به-بازار-می‌آید/‏ - ذخیره شده 26 ژانویه 2017 ... این پیشرانه‌ی جدید توربو ۴۰ اسب بخار قدرت بیشتر و ۶۱ نیوتون متر گشتاور بیشتری در مقایسه با پیشرانه‌ی تنفس طبیعی ۱۶۱ اسب بخاری کیا ... کیا سول توربو به بازار می‌آید - گذارنیوز | دمادم https://damadam.ir/news/کیا-سول-توربو-به-بازار-می‌آید/4237104‏ - ذخیره شده وب سایت خودروبانک: کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفته است که مدل جدید سول را با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت روانه‌ی ... کیا سول توربو به بازار می‌آید - وطن لینک www.vatanlink.com/ShowLink/.../کیا-سول-توربو-به-بازار-میآید‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... وب سایت خودروبانک: کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفته است که مدل جدید سول را با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم تزریق ... کیا سول توربو به بازار می‌آید - مجله راگا | مجله راگا magazine.raganews.ir/278793/‏ 13 نوامبر 2016 ... وب سایت خودروبانک: کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفته است که مدل جدید سول را با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم تزریق ... ایرانوخبر | ایستگاه اخبار ایران و جهان - کیا سول توربو به بازار می‌آید iranonews.com/ViewPost/74147‏ 10 نوامبر 2016 ... کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفته است که مدل جدید سول را با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت روانه‌ی بازار ... کیا سول توربو شارژ معرفی شد - کاربا carba.ir/blog/9741/کیا-سول-توربو-شارژ/‏ - ذخیره شده 11 نوامبر 2016 ... کیا خط تولید سول خود را با یک مدل Exclaim توربو شارژ شده جدید مزین کرده است. ... ۲۰۱۷ هفته آینده در نمایشگاه ماشین لس آنجلس برای اولین به بازدید عموم در می آید. ... کیا قیمت سول ۲۰۱۷ را نزدیک به زمان عرضه در بازار اعلام خواهد کرد. کیا سول توربو به بازار می‌آید - تیترنو www.titreno.com/fa/news/2864037/کیا-سول-توربو-به-بازار-می-آید‏ 10 نوامبر 2016 ... کمپانی کیا موتورز تصمیم گرفته است که مدل جدید سول را با پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به سیستم تزریق مستقیم سوخت روانه‌ی بازار ...