مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

زیباترین شهرهای ساحلی جهان

[ad_1]

آشنایی با بهترین شهرهای ساحلی و زیبایی های آن

چه چیزی در انتخاب یک شهر برای مقصد گردشگری مهم است؟ اگر علاقه‌ای به دریا و ساحل‌های شگفت انگیز دارید پس با ما همراه شوید تا بهترین شهرهای ساحلی جهان را به همراه برترین ساحل‌های هر شهر را معرفی کنیم.

به گزارش آلامتو و به نقل از الی گشت؛ زندگی در شهری زیبا و آرام با سواحلی دیدنی آرزوی هر شخصی است. این که محل زندگی ات مملو از زیبایی های طبیعی باشد ، خود به خود آرامش را به زندگی می آورد. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بهترین شهرهای ساحلی دنیا کدام ها هستند!؟

حال فکر کنید که در یک شهر ساحلی زندگی می کنید؛ جایی که هر زمان که از خانه بیرون می آیید صدای امواج دریا و اقیانوس را می شنوید ، وقتی تنفس می کنید بوی دریا را استشمام می کنید و هر زمان که بخواهید می توانی به کنار ساحل بروید و بر روی شن های ساحل قدم بزنید.

۱. هنگ کنگ | چین

شاید اولین چیزی که با شنیدن نام هنگ کنگ به ذهن می رسد ، آسمان خراش های سربه فلک کشیده و یک ظاهر صنعتی باشد اما این پایتخت بزرگ سواحل زیبای متعددی نیز دارد که برای استراحت و فعالیت های تفریحی جزو بهترین ها هستند. در حال حاضر، ۴۰ ساحل عمومی قابل دسترس در این شهر وجود دارد. شما می توانید سواحل متنوعی را به خاطر وضعیت جغرافیایی در شهر هنگ کنگ ببینید، که متشکل از سه قلمرو و صدها جزیره هستند. اکثر سواحل عمومی هنگ کنگ، تسهیلات خوب و فعالیت های متعدد تفریحی را ارائه می کنند.

بهترین سواحل هنگ کنگ

  • ساحل خلیج ریپالس
  • روستای ساحلی شک او
  • ساحل لو سو شینگ
  • ساحل خلیج بیگ ویو
  • ساحل پویی او

دلایل بسیاری برای دوست داشتن شهر سنگاپور وجود دارد؛ خیابانهای امن، غذاهای خوشمزه، حمل و نقل عمومی، خرید و غیره. جدا از همه ی اینها، این شهر نیز بخاطر سواحل زیبایش معروف است. سواحل مصنوعی و طبیعی در این شهر وجود دارند. سواحل عمده ی سنگاپور، در بخش شرقی سنگاپور و جزیره سنتوسا واقع شده اند. تسهیلات تفریحی، دسترسی به استراحتگاه ها و رستوران ها نیز، دیدار از ساحل سنگاپور را ارزشمند ساخته است.

بهترین سواحل سنگاپور

  • پارک ساحلی سمباووانگ
  • پارک ساحلی شرقی کنار دریا
  • ساحل چانگی
  • ساحل پونگول

۳. کیپ تاون | آفریقای جنوبی

کیپ تاون که دومین شهر پرجمعیت آفریقای جنوبی بعد از ژوهانسبورگ است ، در امتداد خطوط ساحلی درخشنده ی اقیانوس های هند و اطلس از محدوده وسیعی از سواحل زیبا برخوردار است. در پشت کوهستان های خوش منظره ، سواحل درجه یک کیپ تاون بهترین مکان برای تماشای غروب درخشان خورشید و ورزش های مفرح است. تابستان، بهترین زمان برای دیدار از سواحل کیپ تاون است. شما می توانید از تابش طولانی تر خورشید در تابستان کیپ لذت ببرید.

بهترین سواحل کیپ تاون

  • سواحل کالیفتون
  • خلیج شنی (سندی بی)
  • ساحل لیاندودنو
  • خلیج کمپس
  • ساحل بولدرز

%da%a9%db%8c%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%88%d9%86-800x450

زمانی که از بهترین سواحل استرالیا صحبت می شود، احتمالاٌ سیدنی در جایگاه اول قرار می گیرد. این شهر سواحل زیبای زیادی دارد. در حقیقت، سیدنی یکی از بهترین سواحل جهان را دارست. همچنین، دسترسی به سواحل در سیدنی خیلی ساده است ، چرا که این سواحل بسیار به شهر نزدیک هستند. برخی از زیباترین سواحل سیدنی، از جمله باندی، منلی، کوجی و کوئینزکلیف، در سراسر جهان مشهور هستند. سواحل سیدنی در خصوص تسهیلات و خدمات عمومی استثنائی هستند. آنهایی که عازم ساحل هستند، می توانند از مناظر زیبای ساحلی، غذای دریایی خوشمزه و فعالیتهایی همچون قدم زدن در ساحل، شنا، غواصی و قایق رانی با کایاک لذت ببرند.

بهترین سواحل سیدنی

  • ساحل بوندای
  • ساحل منلی
  • کوئینزکلیف
  • ساحل کوجی
  • ساحل بالمورال

شهر جادویی بارسلونا، با حدود ۵ کیلومتر طول خط ساحلی، در کنار دریای مدیترانه واقع شده است. هفت ساحل شنی که به خوبی حفظ شده اند، در این شهر قرار دارند. در حقیقت، تا قبل از سال ۱۹۹۲ سواحل بارسلونا به دست کارخانه ها تسخیر شده بود و مردم و گردشران نمی توانستند از این سواحل لذت ببرند تا این که در جریان بازیهای المپیک ۱۹۹۲ که برنامه های توسعه شهر در بارسلونا اجرا شد این صنایع و کارخانجات به بخش های دیگری از شهر نقل مکان کردند و به این ترتیب زمینه برای استفاده عموم از این سواحل فراهم شد؛ از جمله اینکه به ۲ ساحل از سواحل قبلی امکاناتی را اضافه کردند و ۵ ساحل جدید به وجود آوردند.
امروزه، شهر بارسلونا بخاطر سواحل زیبایش، جدا از معماری منحصر به فردش، مشهور است. سواحل بارسلونا، تمیز بوده و هر نوع تسهیلاتی را ارائه می کنند.

بهترین سواحل بارسلونا

  • بارسلونتا
  • مار بلا
  • نوا ایکاریا
  • بوگاتی
  • ساحل اوکاتا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مکان های دیدنی ،جاذبه های گردشگری جهان ،مکانهای تفریحی جهانتور ترکیهمکان های گردشگری جهانتورگردشگری سواحل آنتالیاجاذبه های گردشگری جهانتور زیباترین مکان های دیدنی شهر دبییکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی است دبی یکی از هفت امارت امیر نشین امارت متحده زیباترین کشورهای شرق اروپا برای مسافرتهر گوشه‌ جهان یک شگفتی برای آدم‌های ماجراجو دارد؛ برای دیدن این شگفتی‌ها باید عزم صفحه نخست اولدوز توریسمتمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ و متعلق به وب سایت اولدوز توریسم می باشدسایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز تصاویر موجود عجیب با سرعت ببر در جنگل تصاویر عمیق ترین چاه جهان را ببینید اگر دو روز زیباترین زن میان سال انگلیس و ازدواج با سگ عکسدر یک اقدام عجیب زیباترین زن میان سال انگلیستان – – در حالی که تا به حال عکس های دیدنی جهان، تصاویر دیدنی جهان، بهترین مناطق جهان تصاویر دیدنی جهان،مناظر دیدنی جهان،نقاط دیدنی جهان،دیدنی جهان،دیدنی های جهان،دیدنی زیباترین مکانهای توریستی دنیا که دیدن آنها …زیباترین مکانهای توریستی بر روی همین کره خاکی مکان هایی وجود دارند که شاید هیچکدام مسیرهای رویایی و منحصر به فرد در جهان برای سفر با …با ما همراه باشید تا با تعدادی از خاص ترین قطارها و راه آهن های جهان آشنا شویمزنان زنانزنزیباترین زنسوالات جنسی زناندختردخترانسوالات جنسی دخترانملکه زیبایی زن تصاویر دیدنی تصویر فوق العاده از شهر زیبای جهان تصاویر دیدنی تصویر فوق العاده از شهر زیبای جهان تصاویر زیبا و عجیب از همه جا عکس هایی زیبا از رمانتیک ترین شهرهای دنیا برخی از شهرهای دنیا، با در این تصویر بخشی از خط ساحلی صخره‌ای زیباترین زن جهان از زیباترین شهرهای ساحلی جهان شهرهای ساحلی شهرهای ساحلی شهرهای ساحلی زیباترین شهرهای ساحلی جهان بهترین زیباترین شهرهای ساحلی جهان بهترین زیباترین شهرهای ساحلی جهان بهترین بهترین شهرهای ساحلی دنیا بهترین شهرهای ساحلی دنیا بهترین شهرهای ساحلی دنیا زیباترین شهرهای ساحلی جهان زیباترین شهرهای ساحلی جهان بهترین سواحل دنیا زیباترین شهرهای ساحلی جهانچه چیزی در انتخاب یک شهر برای مقصد گردشگری مهم است؟ اگر علاقه زیباترین سواحل دنیا شهر ساحلی کنکان، مکزیک دیدنی مکزیکزیباترین سواحل دنیا شهرهای زیبایی که از اقصی نقاط جهان به این شهر ساحلی بهترین شهرهای ساحلی دنیا اطلاعات کلی در این مطلب قصد داریم تا زیباترین و بهترین شهر های ساحلی در دنیا را بشناسیم زیباترین سواحل دنیا شهر ساحلی کنکان، مکزیک لست سکند این شهر ساحلی است که از اقصی نقاط جهان به این شهر ساحلی وارد زیباترین شهرهای اروپا زیبا ترین شهرهای دنیا ونکوور، کانادا تصاویر لست سکند ونکوور شهری ساحلی در مناطقی بوده که در جهان به عنوان زیباترین شهرهای اروپا بهترین شهر های توریستی دنیا عکس آشنایی با شهرهای یباترین جزیره سال۲۰۱۰ جهان زیباترین دختر جهان که از کودکی مدل موفق عکس های از شهرهای ساحلی امریکا در سال آینده تصویر شهرهای ساحلی امریکا سال بعد، اگر هر سال میلیمتر آب زیباترین آب نماهای جهان زیباترین هتل‌های ساحلی جهان تصاویر عکس خبریزیباترین هتل‌های ساحلی جهان جدیدترین و زیباترین جواهرات شیک شهرهای ساحلی ترکیه شهرهای ساحلی دریای خزر شهرهای ساحلی اسپانیا شهرهای ساحلی در ترکیه



لینک منبع :زیباترین شهرهای ساحلی جهان

زیباترین شهرهای ساحلی جهان - بهترین سواحل دنیا - آلامتو www.alamto.com/best-worlds-coastal-cities.html‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... زیباترین شهرهای ساحلی جهان:چه چیزی در انتخاب یک شهر برای مقصد گردشگری مهم است؟ اگر علاقه‌ای به دریا و ساحل‌های شگفت انگیز دارید پس با ما ... تصاویر برای زیباترین شهرهای ساحلی جهان 10 شهر ساحلی برتر جهان - صدرا سیر sadraseir.persianblog.ir/post/140/‏ - ذخیره شده - مشابه 24 جولای 2012 ... این شهر یکی از زیباترین شهرهای ساحلی جهان است که به‌دلیل واقع شدن در سواحل مدیترانه سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. زیباترین شهرهای ساحلی سال 2016 | اطلاعات تور و هتل hotelneed.ir/زیباترین-شهرهای-ساحلی-سال-2016/‏ - ذخیره شده شما اینجائید:خانه » پر بازدیدترین ها » زیباترین شهرهای ساحلی سال ۲۰۱۶ ... در پر بازدیدترین ها, تصاویر گردشگری, جاذبه های گردشگری, جهان شگفت انگیز ۰. 10 شهر ساحلی به‌عنوان برترین‌های جهان www.fardanews.com/.../10-شهر-ساحلی-به‌عنوان-برترین‌های-جهان‏ - ذخیره شده 30 جولای 2008 ... این شهر یکی از زیباترین شهرهای ساحلی جهان است که به‌دلیل واقع شدن در سواحل مدیترانه سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. ساحل مشهور ... زیباترین سواحل دنیا - شهر ساحلی کنکان، مکزیک - بیتوته www.beytoote.com/iran/.../most1-beautiful-beaches-world.html‏ - ذخیره شده - مشابه شهر کنکان تصاویر شهر ساحلی کنکان,مکزیک,دیدنیهای مکزیک,جاهای دیدنی مکزیک, زیباترین سواحل دنیا,زیباترین ساحل های دنیا,شهر ساحلی کنکان. زیباترین شهرهای ساحلی دنیا - سنگین تایر جنوب etire.ir/1394/10/19/شهرهای-ساحلی/‏ - ذخیره شده 9 ژانویه 2016 ... زیباترین شهرهای ساحلی دنیا برخی از این شهرهای ساحلی در مناطق دور واقع شده اند اما سفر به برخی دیگر بسیار آسان است. 10 شهر ساحلی برتر جهان - انجمن پیشرفت و توسعه فریدونکنار frikenar.persianblog.ir/post/217/‏ - ذخیره شده - مشابه 1 جولای 2010 ... این شهر یکی از زیبا ترین شهر های ساحلی جهان است که به دلیل واقع شدن در سواحل مدیترانه سالانه میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان است. زیباترین شهرهای تفریحی و توریستی ترکیه (عکس) - سماتک www.samatak.com/.../beautiful-turkish-cities-and-tourist-resorts.html‏ - ذخیره شده - مشابه ترکیه یکی از دیدنی ترین کشورهای جهان است که شهرهای زیبا و جذاب زیادی دارد. در این مطلب سماتک شما را با زیباترین شهرهای تفریحی و توریستی ترکیه آشنا خواهد کرد. ... از تفریحات ساحلی و مکان های تاریخی استانبول ترکیه برخوردار است. آسمان پرواز|هفت شهر ساحلی و مقصد تابستانی محبوب برای تعطیلات asemanparvaz.com/شهر-ساحلی-و-مقصد-تابستانی/‏ - ذخیره شده به عقیده‌ی کارشناسان، شهرهای ساحلی خوشبخت‌ترین و بهترین شهرهای جهان هستند. ... اما بارسلونا یکی‌از زیباترین شهرهای جهان است و بسیاری از آثار گردشگری کمیاب را ...