مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

توصیه‌های پزشکی وزیر بهداشت به زائران اربعین

[ad_1]
به گزارش بلاغ، وزیر بهداشت با بدرقه کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع) ارزشمند تر از زیارت است، همچنین زائرین توجه کنند که پیشگیری بهتر از درمان است.

 سید حسن هاشمی در آیین اعزام کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین در محل مرقد امام خمینی (ره) ضمن درود و رحمت خداوند متعال برحسین بن علی (ع) و خاندان مطهر ایشان، امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و نیز شهدای دفاع مقدس، خطاب به کاروان اعزامی بهداشت، درمان و اورژانس کشور اظهار داشت: شما برگزیده شده اید و این افتخار نصیبتان شده است که در مراسم اربعین امسال در خدمت زائران عبدالله الحسین (ع) باشید.

وزیر بهداشت این سفر را به لحاظ زیارتی بودن بسیار ارزشمند و معنوی عنوان کرد و گفت: میزبانی خدمت به زائران عبدالله الحسین (ع) ارزشمند تر و فزونتر از زیارت است.

هاشمی برای کاروان اعزامی بهداشت، درمان و اورژانس کشور آرزوی سفری همراه با سلامت عنوان کرد و گفت: امیدوارم این سفر و مجموع خدماتی که برای خدمت به زائرین انجام می‌دهید ذخیره آخرت شما باشد.

هاشمی راهپیمایی اربعین حسینی را در طول تاریخ و نیز در حال حاضر بی نظیر عنوان کرد و گفت: باید خدا را شکر کنیم که این همه اقبال و افتخار برای امت اسلامی ایجاد شده است.

وزیر بهداشت گفت: باید قدر امام، رهبری و این ملت را که انقلاب اسلامی را به وجود آورد و ادامه داد و مقاوم پای آرمان‌های آن ایستاده است را بدانیم و همه این موفقیت‌ها از برکات انقلاب اسلامی است که هنوز هم در منطقه و نقاط مختلف جهان گسترده است و روز به روز با لطف و عنایت خداوند متعال و مسلمانان واقعی که از همه چیز خود در این مسیر گذشته و می گذرند، استوارتر و پایدار تر می‌شود.

وی حضور کاروان اعزامی بهداشت، درمان و اورژانس کشور در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: حضور و خدمات شما عزیزان باعث پیشگیری از بیماری‌ها و رفع نگرانی‌های احتمالی خواهد شد.

هاشمی گفت: اگر هم مشکلی در طول مسیر ممکن است برای زائران بوجود آید با کفایت و کمک شما باعث کاهش آلام و رنج آنها و عوارضی که ممکن است بوجود آید، خواهد شد.

وزیر بهداشت گفت: زائرین توجه کنند که پیشگیری بهتر از درمان است و امیدوارم نیازی به ورود و کمک شما نشود یعنی تصادفی اتفاق نیفتد و یا بیماری وجود نداشته باشد و علاوه بر خود مردم بقیه سازمان‌ها از جمله راهداری و سایر دستگا‌ه‌هایی که مسئولیت دارند نهایت تلاش خود را بکنند.

هاشمی در ادامه از خدمات و برنامه ریزی‌های دکتر آقاجانی- معاون درمان و دکتر کولیوند رئیس اورژانس کشور قدردانی کرد و گفت: در عین حال نیروهای بهداشت محیط نیز در کنار شما هستند و حتماً بر سلامت آب آشامیدنی و مواد غذایی نظارت خواهد کرد.

وزیر بهداشت همچنین به همکاری سایر دستگاهها از جمله جمعیت هلال احمر و بسیج جامعه پزشکی و سایر گروه‌های داوطلب از جمله شهرداری‌ها اشاره و ابراز امیدواری کرد که همکاری مجموعه دستگاه‌ها در سلامت زائران مثمر ثمر واقع شود.

هاشمی در پایان خطاب به کاروان اعزامی بهداشت، درمان و اورژانس کشور به مراسم راهپیمایی اربعین حسینی خاطرنشان کرد: تردید نکنید که خدا یار و نگهدار همه شماست. این سفر و این خدمت مانند همه خدماتی که شما عزیزان در اورژانس کشور انجام می‌دهید بسیار ارزشمند است و از دید تیزبین مردم عزیز و شریف ایران پوشیده نخواهد بود و امیدواریم ذخیره آخرت برای آینده شما باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
5 ساعت قبل ... وزیر بهداشت با بدرقه کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: ارائه خدمات به ...6 ساعت قبل ... وزیر بهداشت از همراهی تیم های پزشکی و درمانی با زائران اربعین حسینی خبر داد · توصیه های قائم مقام وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی به زائران ...5 ساعت قبل ... وزیر بهداشت از همراهی تیم های پزشکی و درمانی با زائران اربعین حسینی خبر داد · توصیه های قائم مقام وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی به زائران ...5 ساعت قبل ... وزیر بهداشت با بدرقه کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: ارائه خدمات به ...4 ساعت قبل ... خبرگزاری ایلنا: وزیر بهداشت با بدرقه کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: ...5 ساعت قبل ... به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی در آیین اعزام کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین در محل مرقد ...توصیههای پزشکی وزیر بهداشت به زائران اربعین. تصاویر زائران اربعین ... تصاویر ارائه خدمات پذیرایی و اقامتی به زائران اربعین در کربلا. 1 روز قبل اخبار دلگرم ...8 ساعت قبل ... قائم مقام وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی با اشاره به حضور زائران در مراسم اربعین حسینی گفت: به این عزیزان توصیه هایی داریم که بر رعایت ...وزیر بهداشت با بدرقه کاروان بهداشت درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت ارائه خدمات به زائران امام حسین ع ...3 ساعت قبل ... وزیر بهداشت با بدرقه کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: ارائه خدمات به ...


عبارات مرتبط با این موضوع

مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت …اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری اخبار پاکستان اخبار امروزپایان نشست قلب آسیابا اتهام زنی به پاکستان دولت هند اجازه کنفرانس خبری به سرتاج عزیز آخرین وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس زائران کربلا …آخرین وضعیت مصدومان واژگونی اتوبوس نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی پرداخت تسهیلات سفر عتبات به ودیعه‌گذاران حج عمرهبه گزارش تسنیم، سعید اوحدی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت با توجه به استان بوشهر استانداربوشهر توجه به پژوهش باعث توسعه این استان می شود برداشت بی رویه آب بیابان جدیدترین خبرهای استان سمنان خبر فارسیبا بیان اینکه اربعین نمایش تجلی وحدت بین مسلمانان به شمار می رود، ابراز داشتتاکنون اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی وزیر تعاون قبلا هرسال ۷۵ درصد مردم به دلیل بیماری فقیر می‌شدند ما در بحرانی ترین خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا خبر فارسیراهپیمایی اربعین با نزدیک شدن به روز اربعین شور و حال مضاعفی پیدا کرده است به گزارش خبرگزاری دانا ساختار وزارت بهداشت کارآمد نیستاصلاحات ضروری است تصمیم جدید دولت برای ثبت‌نام سهام کلیه حقوق این سایت در اختیار انجمن داروسازان استان اصفهان می باشد پیاده سازی و اجرا توصیه های پزشکی به زائران اربعین اربعین حسینی پیادهرویاربعین توصیه های پزشکی به توصیه های زیر را به زائران اربعین حسینی وزیر بهداشت توصیه های پزشکی وزیر بهداشت به زائران اربعین توصیههایپزشکیوزیر توصیه های پزشکی وزیر بهداشت به با زائران اربعین در بهداشت و درمان اربعین در توصیه‌های وزیر بهداشت به زائران اربعین حسینی توصیه‌های وزیر بهداشت به شما در مراسم اربعین در خدمت زائران بسیج جامعه پزشکی و سایر توصیه‌های پزشکی وزیر بهداشت به زائران اربعین نقد وزیر بهداشت به وضعیت بیمه ها وزیر نقد وزیر بهداشت به وضعیت بیمه ها وزیر نقد وزیر بهداشت به وضعیت بیمه ها وزیر بهداشت و درمان زائران اربعین حسینی بهداشت و درمان زائران اربعین حسینی بهداشت و درمان زائران اربعین حسینی بهداشت و درمان زائران اربعین حسینی بهداشت و درمان زائران اربعین حسینی بهداشت و درمان زائران اربعین حسینی توصیه‌های پزشکی وزیر بهداشت به زائران اربعین توصیه پزشکی مهم به زائران اربعین محبوب ها توصیهپزشکی زائران اربعین حسینی که قصد عزیمت به کشور عراق را دارند توصیه های پزشکی وزیر بهداشت به آخرین توصیه های بهداشتی به زائران اربعین سلامت آنلاین آخرینتوصیه در نامه معاون وزیر بهداشت به روسای به زائران اربعین های علوم پزشکی غرب کشور توصیه های پزشکی به زائران اربعین حسینی توصیههایپزشکیبه صفحه اصلی توصیه های پزشکی به وزیر بهداشت در امور اربعین حسینی به زائران توصیه مهم ترین توصیه وزارت بهداشت به زائران اربعین سلامت آنلاین وزیر بهداشت گفت مهم ترین توصیه وزارت بهداشت به زائران عتبات اربعین توصیه های توصیه های وزارت کشور به زائران اربعین شبکه خبر خبر فارسی علمی و پزشکی توصیه های وزارت کشور به زائران اربعین استیضاح وزیر علوم تقدیم هیأت توصیه های جدی بهداشتی به زائران حسینی آموزش زندگی سالم زندگی سالم آموزش وحفظ سلامتی را از زائران اربعین حسینی توصیه های جدی بهداشتی به وزیر بهداشت توصیه های وزارت بهداشت به زائرین اربعین حسینی معاون بهداشت بهداشت با توجه به دولت در اربعین حسینی وزیر بهداشت توصیه های وزارت بهداشت به



لینک منبع :توصیه‌های پزشکی وزیر بهداشت به زائران اربعین

توصیه‌های پزشکی وزیر بهداشت به زائران اربعین | خبرگزاری ایلنا www.ilna.ir/.../428134-توصیه-های-پزشکی-وزیر-بهداشت-به-زائران-اربعین‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... وزیر بهداشت با بدرقه کاروان بهداشت، درمان و اورژانس کشور به استانهای مرزی به منظور خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، گفت: ارائه خدمات به ... توصیه‌های پزشکی وزیر بهداشت به زائران اربعین - عصر ایران www.asriran.com/.../توصیه‌های-پزشکی-وزیر-بهداشت-به-زائران-اربعین‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... توصیه‌های پزشکی وزیر بهداشت به زائران اربعین. وی حضور کاروان اعزامی بهداشت، درمان و اورژانس کشور در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی را بسیار ... توصیه‌های وزیر بهداشت به زائران اربعین حسینی - ایسنا www.isna.ir/.../توصیه-های-وزیر-بهداشت-به-زائران-اربعین-حسینی‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... توصیه‌های وزیر بهداشت به زائران اربعین حسینی ... نظارت می‌کنند و علاوه بر آن هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی و سایر گروه‌ها نیز در کنار شما هستند و ... توصیه‌های وزیر بهداشت به زائران اربعین حسینی www.fardanews.com/.../توصیه‌های-وزیر-بهداشت-به-زائران-اربعین-حسینی‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... توصیه‌های وزیر بهداشت به زائران اربعین حسینی ... نظارت می‌کنند و علاوه بر آن هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی و سایر گروه‌ها نیز در کنار شما هستند و ... توصیه های وزیر بهداشت به زادران اربعین - اخبار رسمی https://news.akhbarrasmi.com/.../توصیه-های-وزیر-بهداشت-به-زادران-اربعین/‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... زائران در عراق، از آب های آشامیدنی بسته بندی شده استفاده و از مصرف غذاهای ... وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان مسئول "تأمین سلامت مردم" در ... توصیه های قائم مقام وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی به زائران حسینی www.bornanews.ir/.../481415-توصیه-های-قائم-مقام-وزیر-بهداشت-درمان-وآموزش-پزشکی-به-زائران-حسینی‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... قائم مقام وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی با اشاره به حضور زائران در مراسم اربعین حسینی گفت: به این عزیزان توصیه هایی داریم که بر رعایت ... توصیه های وزیر بهداشت به زائرین اربعین حسینی - آپارات www.aparat.com/.../توصیه_های_وزیر_بهداشت_به_زائرین_اربعین_حسینی‏ - ذخیره شده 18 نوامبر 2016 ... ثلاث کنگان توصیه های وزیر بهداشت به زائرین اربعین حسینی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های درمانی شهرستان کنگان توصیه های وزیر بهداشت به ... توصیه وزیر بهداشت به زائرین اربعین: مراقب بیماری‌های واگیردار ... 8tag.ir/news/11006066442441237319-15285009195136135102‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... توصیه وزیر بهداشت به زائرین اربعین: مراقب بیماری‌های واگیردار باشید + ویدیو. ... به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ایران پزشک ، سید حسن هاشمی خطاب به ... هاشمی تاکید کرد: در عین حال امیدوارم خود زائران توجه لازم را داشته باشند و ... مهم ترین توصیه وزارت بهداشت به زائران اربعین - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/.../مهم-ترین-توصیه-وزارت-بهداشت-به-زائران-اربعین‏ - ذخیره شده - مشابه 18 نوامبر 2015 ... سلامت آنلاین- قائم مقام معاون بهداشتی وزیر بهداشت گفت: مهم ترین توصیه وزارت بهداشت به زائران عتبات عالیات این است که به هیچ وجه از آب و غذای ... آخرین توصیه های بهداشتی به زائران اربعین - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/.../آخرین-توصیه-های-بهداشتی-به-زائران-اربعین‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... در نامه معاون وزیر بهداشت به روسای دانشگاه های علوم پزشکی غرب کشور مطرح شد. آخرین توصیه های بهداشتی به زائران اربعین. کراپ‌شده - غذای زائران ...