مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران

[ad_1]

تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

به گفته‌ی سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو، از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان ماه تعداد ۷۵۳ هزار و ۵۸۰ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده است که در مقایسه با همین مدت در سال ۹۴ رشد ۳۰.۹ درصدی داشته است.

امیرحسین قناتی سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو اعلام کرد: «با توجه به رشد تولید خودرو در کشور و تحقق ۹۹ درصدی برنامه‌های پیش‌بینی‌شده تاکنون، به اهداف تعیین‌شده در این بخش تا پایان سال دست خواهیم یافت.»

قناتی گفت: «مدیران ایران خودرو و سایپا در جلسه‌ی شورای سیاست‌گذاری خودرو، از عملکرد خود در بخش ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش خودرو، گزارشی ارائه دادند. نمایندگی‌های خدمات پس از فروشی که در چارچوب قانون حمایت از حقوق مشتریان خودرو، عملکرد مطلوبی داشته باشند، مورد تشویق خواهند گرفت.»

به گفته‌ی سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو، ارتقای رتبه‌ی تعمیرگاه‌های مجاز به سمت رتبه‌ی یک، رضایت‌مندی مشتریان در راستای اهداف تعیین‌شده‌ی وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۵، بهبود شرایط دسترسی به قطعات یدکی در شبکه‌ی توزیع و همچنین تأکید بر استفاده از قطعات اصلی و آراستگی در هنگام تحویل خودرو از مهم‌ترین محورهای مد نظر برای ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است.

او اضافه کرد: «تلاش می‌کنیم تا اقدامات و نتایج را به‌طور مکرر از رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کنیم تا هم‌وطنان ما نیز از این اقدامات و حمایت از حقوق خود آگاه شوند.»


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
1 ساعت قبل ... تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. ... گفت: مدیران ایران خودرو و سایپا در جلسهی شورای سیاستگذاری خودرو، ...24 دقیقه قبل ... به گفتهی سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو، از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان ماه تعداد ۷۵۳ هزار و ۵۸۰ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده است که در ...1 ساعت قبل ... تولید خودروی کشور در سال 1395 تا 15 آبان بیش از 30 درصد رشد داشته است.51 دقیقه قبل ... تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. ... گفت: مدیران ایران خودرو و سایپا در جلسهی شورای سیاستگذاری خودرو، .1 ساعت قبل ... امیرحسین قناتی سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو اعلام کرد: با توجه به رشد تولید خودرو در کشور و تحقق 99 درصدی برنامه های پیش بینی شده ...تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. به گفتهی سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو، از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان ماه تعداد ۷۵۳ ...تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. به گفتهی سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو، از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان ماه تعداد ۷۵۳ ...تولید خودرو در ایران ۳۰ درصد رشد کرد ... توجه به افزایش تولید خودرو در کشور و تحقق 99 درصدی برنامه های پیش بینی شده تا کنون، تا پایان سال اهداف تعیین شده دراین ...2 روز پیش ... ... رشد داشته است، گفت: تولید خودرو تا ۱۵ آبان امسال به رشد ۳۰.۹ درصدی رسید. ... و به دنبال مشارکت و سرمایهگذاری در ایران هستند که معتقدم این بزرگترین ... سامانه جامع تجارت برای مبارزه با قاچاق اشاره کرد و افزود: بیش از دو سال بر ...بیست ویکمین کنفرانس جهانی متال بولتن با موضوع گالوانیزه و ورق های پوشش دار طی دو روز از 16 شهریورماه در براتیسلاوا پایتخت اسلواکی برگزار و در آن شرکت ...


عبارات مرتبط با این موضوع

پنج ‌دهه عملکرد تولید و رشد اقتصادی در ایرانعرضه شاسی بلند جدید رنو در ایرانعکس دستگیری زن و مرد در پارتیخبر خودرو اخبار خودرو ایران و جهانفروش فوری محصولات ایران خودرو همزمان با آغاز ماه مبارک ربیع الاولعصر خودرو ۲۴ درصد قیمت خودرو به دولت می‌رسدبرای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام عصر خودرو بازار داغ فروش پراید کارکرده در عراقبرای آگاهی از تازه های جهان خودرو، جدیدترین قیمت ها و بازار خودرو ایران اینستاگرام کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از اخبار خودرو جدیدترین اخبار روز خودرو ایران و جهاندنیای خودروجدیدترین اخبار خودروقیمت روز خودروهاقیمت محصولات سایپاقیمت محصولات سایت خبر اقتصادی در آستانه برگزاری مجمع عمومی بانک صادرات ایران در تاریخ آذر ، بررسی عملکرد بررسی تاثیر ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در رشد بررسی تاثیر ایجاد و توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در رشد اقتصادی مهدی محمدپور لینک سایت شرکتهای عضو شرکت ایساکو شرکت اطلس خودرو شرکت امداد خودرو ایران رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران زومیت آبان بیش از ۳۰ درصد رشد رشد تولید خودرو در کشور و ایران خودرو و سایپا در جلسه رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران اخبار میهن مارکت رشدبیشاز تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد تجهیزات در ایران خودرو در ایران رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران رشد ۲۱۸ درصدی تولید خودروهای چینی رشد ۲۱۸ درصدی تولید خودروهای چینی رشد ۲۱۸ درصدی تولید خودروهای چینی و مرسدس بنز در ایران ۱۶۱۶ مجله خودرو و مرسدس بنز در ایران ۱۶۱۶ مجله خودرو و مرسدس بنز در ایران ۱۶۱۶ مجله خودرو خودروسازان تولید خودرو را از مرز یک خودروسازان تولید خودرو را از مرز یک خودروسازان تولید خودرو را از مرز یک بیشترین خودروهای سواری تولید شده، پژو بیشترین خودروهای سواری تولید شده، پژو بیشترین خودروهای سواری تولید شده، پژو رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران رشد درصدی تولید فولاد خام ایران در ماهه میلادی واضح رشددرصدیتولید رشد درصدی تولید فولاد خام ایران در میلادی بیش از درصد قیمت خودرو مطالب در رشد بیش از درصد تولید خودرو در ایران زومیت خبر فارسی رشد بیش از درصد تولید خودرو انواع خودرو در کشور تولید شده رشد تولید خودرو در ایران خودرو ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد ایرانخودرو ۵۵ درصد تولید خودرو ایران خود در جهان سالانه بیش از ۸۰ رشد چشمگیری یافت در پژو ، ، ، و در راه ایران؛ آشنایی با پنج مدیرعامل شرکت ایران‌خودرو از ورود است که در ایران تولید رشد بیش از ۳۰ درصد تولید عصر خودرو کارنامه تولید خودرو در سال۹۳ تولید خودرو کشور ۳۰ درصد رشد ایران رشد بیش از ۲۶ از تولید خودرو در ایران اقتصاد ایران آنلاین خودرو تولید خودرو کشور ۳۰ درصد رشد کرد از خودرو در ایران ۲۶۱ درصد تولید خودرو ۱۶ درصد رشد سرانه خودرو در ایران اعلام شد خودرودرایراناعلامش نفر یک دستگاه خودرو در خودرو در ایران تا پایان دهه به بیش از عصر خودرو تولید سالانه ۱۶ میلیون خودرو در ایران تا سال ۲۰۱۶ تولیدسالانه خودرو در ایران به این شرکت در سال با درصد رشد بیش از ۲۸ هزار خودرو



لینک منبع :رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران

رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران - زومیت www.zoomit.ir/.../increase-iran-automobile-produce-30-percent/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران - دیجی فیدر digifeeder.com/58720/رشد-بیش-از-۳۰-درصد-تولید-خودرو/‏ به گفته‌ی سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو، از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان ماه تعداد ۷۵۳ هزار و ۵۸۰ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده است که. رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران | دیجیتال سلام hi01.ir/رشد-بیش-از-۳۰-درصد-تولید-خودرو-در-ایران/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... خانه > اخبار خودرو > رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران ... در ایران. تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/50082/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... به گفته‌ی سخنگوی شورای سیاست‌گذاری خودرو، از ابتدای سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان ماه تعداد ۷۵۳ هزار و ۵۸۰ دستگاه انواع خودرو در کشور تولید شده است که در ... رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/رشد-بیش-از-۳۰-درصد-تولید-خودرو-در-ایران/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... ۱۲ نوامبر ۲۰۱۶ ... Home اخبار خودرو رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران ... تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد رشد ... رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ایران | شرکت کهکشان رایانه الوند kranetco.com/رشد-بیش-از-۳۰-درصد-تولید-خودرو-در-ایران/‏ 12 نوامبر 2016 ... تولید خودروی کشور در سال ۱۳۹۵ تا ۱۵ آبان بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است. | رشد ۳۸ درصدی تولید خودرو در ایران | اقتصاد برتر eghtesadbartar.com/blog/رشد-۳۸-درصدی-تولید-خودرو-در-ایران/‏ - ذخیره شده 26 ژانویه 2017 ... خانه صنعت خودرو رشد ۳۸ درصدی تولید خودرو در ایران ... های موثر دولت در حوزه اشتغال، کارآفرینی و تولید ملی افزود: بیش از دو هزار واحد تولیدی صنایع ... عصر خودرو - رشد ۳۹ درصدی تولید خودرو در کشور www.asrekhodro.com/News/109322‏ - ذخیره شده عملکرد سه شرکت اصلی تولید کننده خودرو یعنی ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو نشان دهنده رشد 42 درصدی تولیدات است؛ پیش بینی هر یک از شرکت ها از تولید سال 95 ... رشد ۳۰.۹ درصدی تولید خودرو در کشور - آکا - tgnews.ir tgnews.ir/result/?q=رشد+۳۰.۹+درصدی+تولید+خودرو+در+کشور+-+آکا‏ شهریور ماه امسال تولید پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز ایران خودرو خراسان برخلاف خودروی تولیدی در ایران خودرو مرکزی با افزایش همراه بوده و با... رشد بیش از ۳۰ درصد تولید خودرو در ... رتبه اول ایران در رشد تولید خودرو | اسب بخار asbe-bokhar.com/article/.../رتبه-اول-ایران-در-رشد-تولید-خودرو/‏ - ذخیره شده جدیدترین آمار تولید جهانی خودرو در حالی از سوی اتحادیه بین‌المللی وسایل نقلیه موتوری ... هرچه هست اما با توجه به آمار اعلامی، سهم ایران از کل تولید خودرو جهان طی سال گذشته میلادی، بیش از ۲/ ۱ درصد بوده است. ... ایران اما در حالی صاحب بیشترین درصد رشد تولید خودرو در سال ۲۰۱۶ شده که چین ... زمان ارسال پست: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۲:۳۰ ب.