مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید!

[ad_1]
غرغره آب نمک: نمک تورم و التهاب مخاط را از بین می برد و به تسکین گلودرد کمک می کند. یک قاشق چای خوری نمک را می توان با هشت اونس آب گرم ترکیب کرد و آن را برای چند ثانیه غرغره نمود و بعد از دهان خارج کرد. این کار باید چند بار تکرار شود.

استفاده از قرص های مکیدنی: برخی از قرص های مکیدنی ضد گلودرد حاوی منتول هستند. منتول عنصری است که بافت گلو را بی حس می کند و با تسکین موقت سوزش و درد گلو همراه است. آب نبات های نعناع هم همین تاثیر را دارند

تسکین درد با داروهای بدون نسخه: مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده اعلام کرده که ویروس ها اغلب باعث گلودرد هستند پس گلودرد با آنتی بیوتیک درمان نمی شود. داروهای ضد التهابی مانند آسپرین یا ناپروکسن می تواند به کاهش التهاب و تورم گلو کمک کند.

خوردن عسل: چای گرم همراه با عسل شیرین می تواند منجر به تسکین گلو شود و از تحریک آن برای سرفه کردن جلوگیری کند. علاوه بر این چای گرم بدن را از کم آبی نجات می دهد و این یک گام دیگر برای درمان گلودرد است. تحقیقات در این میان نشان داده عسل خاصیت ضد سرفه دارد. سایر مایعات گرم مانند سوپ می تواند مفید باشد فقط مطمئن باشید که این نوشیدنی ها گرم هستند نه داغ. چون داغ بودن آنها گلو را بیشتر حساس می کند.

نوشیدن آب: آب کافی در بدن، بخشی از درمان گلودرد است. وقتی شما دچار کم آبی هستید دهان بزاق کافی برای مرطوب نگه داشتن گلو تولید نمی کند و همین اتفاق تورم و التهاب را افزایش می دهد.

استفاده از دستگاه های مرطوب کننده: تنفس در هوای مرطوب می تواند به تسکین بافت متورم در بینی و گلو منجر شود. استفاده از دستگاه های مرطوب کننده راه عالی برای افزایش رطوبت هوای اتاق است. با گذشت زمان و با تنفس چنین هوایی، گلو درد تسکین می یابد.

استنشاق بخار حمام: اگر مرطوب کننده در اختیار ندارید، می توانید بخار حمام یا دستشویی پر از آب داغ را برای کاهش تورم گلو استنشاق کنید.

مصرف آنتی بیوتیک: هرچند ویروس ها بیشترین نقش را در ابتلا به گلودرد دارند اما باکتری هایی مانند استرپتوکوک، باعث گلودرد استرپتوکوکی می شوند. در این هنگام استفاده از آنتی بیوتیک ها برای خلاص شدن از باکتری ها می تواند مفید باشد که البته نیاز به نسخه پزشک دارد. فراموش نکنید که مصرف آنتی بیوتیک ها نباید خودسرانه متوقف شود حتی زمانی که علائم گلودرد متوقف شده اند. بدون در نظر گرفتن دوره کامل مداوا، گلودرد ممکن است با علائم بدتری بازگردد.

مراجعه به پزشک: اگر درد گلو بخصوص هنگام بلع شدید بود و با تب بالا، استفراغ، و یا احساس تهوع همراهی کرد، باید حتما به پزشک مراجعه کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! نمک تورم و التهاب مخاط را از بین می برد و به تسکین گلودرد کمک می کند. یک قاشق چای خوری نمک را می توان با هشت اونس آب ...دریافت خبر : شنبه 22 آبان 1395 ساعت 13:10. با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید. همه ما در طول عمر خود گلودرد را تجربه کرده ایم و آن هم با علائمی مثل خارش، سوزش ...8 ساعت قبل ... همه ما در طول عمر خود گلودرد را تجربه کرده ایم و آن هم با علائمی مثل خارش، سوزش و تورم و التهاب در گلو. خبر خوب این است که می توان بدون مراجعه به ...نمک تورم و التهاب مخاط را از بین می برد و به تسکین گلودرد کمک می کند. یک قاشق چای خوری نمک را می توان با هشت اونس آب گرم ترکیب کرد و آن را برای چند ثانیه ...سلامت نیوز:همه ما در طول عمر خود گلودرد را تجربه کرده ایم و آن هم با علائمی مثل خارش، سوزش و تورم و التهاب در گلو. خبر خوب این است که می توان بدون مراجعه به پزشک (در ...سلامت نیوز:همه ما در طول عمر خود گلودرد را تجربه کرده ایم و آن هم با علائمی مثل خارش، سوزش و تورم و التهاب در گلو. خبر خوب این است که می توان بدون مراجعه به پزشک (در ...8 ساعت قبل ... ... ها5 1 آب داغ آب و هوا آسپرین آنتی بیوتیک اتاق ارسال خبر استخدام افزایش انتخابات اونس ایالات متحده با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید!سلامت نیوز:همه ما در طول عمر خود گلودرد را تجربه کرده ایم و آن هم با علائمی مثل خارش، سوزش و تورم و التهاب در گلو. خبر خوب این است که می توان بدون مراجعه به پزشک (در ...37 دقیقه قبل ... به گزارش ستاره ها؛ راهکارهای ساده برای اجتناب از درد گلو توسط کارشناسان کلینیک مایو پیشنهاد شده است: با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید!8 ساعت قبل ... نمک تورم و التهاب مخاط را از بین می برد و به تسکین گلودرد کمک می کند. یک قاشق چای خوری نمک را می توان با هشت اونس آب گرم ترکیب کرد و آن را ...


عبارات مرتبط با این موضوع

سرماخوردگی،درمان سرماخوردگی،علائم سرما خوردگی،علل …سرما خوردگی،درمان سرماخوردگی،علائم سرما خوردگی،علل سرما خوردگی،درمان فوری سرما گام موثر برای تغییر سبک زندگیغذایتان را با مصرف سوپ یا سالاد آغاز کنید نتایج پژوهش‌ها نشان می‌دهند که مصرف یک بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان …مصرف نوشیدنی های الکلی می تواند سطوح کلسترول خوب خون را کاهش دهد احتمالا با پاکسازی کبد راههای پاکسازی کامل کبد با داروهای …پاکسازیکبدخانگیپاکسازی کبد را درخانه انجام دهید میوه هایی را بشناسید که کبدرا تمیز می کنند با اثرات درمانی روغن میخک یکی از کاربردهای روغن میخک تسکین نفخ دستگاه گوارش است برای این منظور عدد میخک را بیماریهای واگیر شایع ایران و جهان سایت پزشکان …گلودرد چرکی وجود ترشحات سفید چرکی بر روی لوزه‌های کامی است مهمترین عاملی که باعث پوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن طب سنتی سایت پزشکان بدون مرزبا اینکه سرماخوردگی بیماری چندان مهمی نیست همین بیماری به ظاهر ساده باعث می‌شود علت و درمان لک بینی بعد از قاعدگیلکبینیبعدازقاعدگیعلت و درمان لک بینی بعد از قاعدگی یک دوره قاعدگی به طور معمول هر روز یک بار اتفاق می علت دروغ گویی افراد چیست؟ با دروغ گو ها چگونه …دروغ گویی ، علل دروغ گویی ، چرا بعضی افراد دروغ می گویند ، با دروغ گوها چگونه برخورد با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید با به تسکین گلودرد کمک می کند یک قاشق چای خوری نمک را می توان با هشت گام ساده علائم گلودرد با گلو درد چه کنیم و درمان گلو درد، گلو، بیماری گلو، گلو درد با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید سرفه و گلودرد را با طب سنتی درمان کنید با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید با گام ساده علائم گلودرد را تسکین با گام ساده علائم گلودرد را تسکین با گام ساده علائم گلودرد را تسکین مزه شان را لو می دهدتصاویر آنلاین مزه شان را لو می دهدتصاویر آنلاین مزه شان را لو می دهدتصاویر آنلاین مزه شان را لو می دهدتصاویر آنلاین مزه شان را لو می دهدتصاویر آنلاین مزه شان را لو می دهدتصاویر آنلاین مزه شان را لو می دهدتصاویر آنلاین مزه شان را لو می دهدتصاویر آنلاین مزه شان را لو می دهدتصاویر آنلاین با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید همه ما در طول عمر خود گلودرد را تجربه کرده ایم و آن هم با علائمی مثل خارش خانه ارتباط با روش های معجزه آسا برای رفع گرفتگی صدا آکا گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید کارهایی که برای بهبود گلودرد باید انجام دهید را واضح بی توجهی به این علائم سبب نازایی می شود بیتوجهیبهاین با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید نمک تورم و درمان انواع گلو درد درمان سلامت نیوز درمان با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید کارهایی که برای بهبود گلودرد باید انجام تسکین گلودرد با گام ساده قلم تو پایگاه وبلاگ نویسان تسکینگلودردبا آب کافی در بدن، بخشی از درمان گلودرد تسکین گلودرد با گام نشانه ها را دارند خطر بوستان با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید سلامت با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید با گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید چشم‌هایتان را به نابیناها قرض دهید واضح چشم‌هایتان را به نابیناها قرض دهیدبخش دانش و فناوری الف، گفتگو با محسن چاووشی



لینک منبع :با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید!

با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! - درمان - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../-با-9-گام-ساده-علائم-گلودرد-را-تسکین-دهید!‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! سلامت نیوز:همه ما در طول عمر خود گلودرد را تجربه کرده ایم و آن هم با علائمی مثل خارش، سوزش و تورم و التهاب در ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/27991959‏ 12 نوامبر 2016 ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! سلامت نیوز :همه ما در طول عمر خود گلودرد را تجربه کرده ایم و آن هم با علائمی مثل خارش، سوزش و تورم و التهاب در ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28050851‏ 13 نوامبر 2016 ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! اکوفارس: همه ما در طول عمر خود ... عصاره شلغم در درمان سرفه و گلو درد و سرماخوردگی مؤثر است. عصاره شلغم . با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! yeganehcloob.loxblog.com/.../با%209%20گام%20ساده%20علائم%20گلودرد%20را%20تس...‏ - ذخیره شده با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! نمک تورم و التهاب مخاط را از بین می برد و به تسکین گلودرد کمک می کند. یک قاشق چای خوری نمک را می توان با هشت اونس آب ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! - اخبار جدید لحظه ای ایران و جهان akhbartop.com/186614/‏ - ذخیره شده ایران آماده رقابت با «اژدهای گروه»! پادشاه عربستان به می نشان افتخار داد · کشف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه · یک سوم مردم فرانسه نظرات لوپن را باور دارند ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! -آکا - پورتال سیحو seiho.ir/news/315050/‏ 12 نوامبر 2016 ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! -آکاهمه ما در طول عمر خود گلودرد را تجربه کرده ایم و آن هم با علائمی مثل خارش، سوزش و تورم و التهاب در گلو. با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! - عصر ایران - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/147894108093410‏ نمک تورم و التهاب مخاط را از بین می برد و به تسکین گلودرد کمک می کند. یک قاشق چای خوری نمک را می توان با هشت اونس آب گرم ترکیب کرد و آن را برای چند ثانیه ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید! | بهزیستن :: سلامت نیوز behzistan.com/.../با-9-گام-ساده-علائم-گلودرد-را-تسکین-دهید/‏ - ذخیره شده 16 ژانویه 2017 ... نمک تورم و التهاب مخاط را از بین می برد و به تسکین گلودرد کمک می کند. یک قاشق چای خوری نمک را می توان با هشت اونس آب گرم ترکیب کرد و آن را ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید Searched Around The Web besheno-ba.klepy.com/.../با+9+گام+ساده+علائم+گلودرد+را+تسکین+دهید‏ - ذخیره شده Find all information included با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید Between credible sources around the web such as international news, world news, small ... با 9 گام ساده علائم گلودرد را تسکین دهید - صفحه نخست mzahraei-c60-ba.zozanaqe.ir/.../با+9+گام+ساده+علائم+گلودرد+را+تسکین+دهید‏ 2 دسامبر 2016 ... نمک تورم و التهاب مخاط را از بین می برد و به تسکین گلودرد کمک می کند. یک قاشق چای خوری نمک را می توان با هشت اونس آب گرم ترکیب کرد و آن را ...