مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است

[ad_1]

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربی‌ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله‌های علمی را توفیقات روزافزون ایران در زمینه علمی دانست و گفت: با توجه به گزارش پایگاه‌های استنادی و سایر مراکزی که وضعیت علمی دنیا را رصد می‌کنند، رشد علمی ایران چشمگیر و قابل توجه بوده است و همین امر باعث شده که غربی‌ها چنین مواضع خصمانه‌ای را علیه ایران اتخاذ کنند.

دکتر فرهادی

دکتر محمد فرهادی با بیان اینکه حذف 58 مقاله محققان ایرانی با هدفی از پیش تعیین شده انجام شده است، افزود: در حال حاضر علت حذف مشکوک 58 مقاله محققان ایرانی در حال بررسی است و آنچه مهم است این موضوع است که از این قبیل اتفاقات در همه جای دنیا رخ می دهد، اما  به خوبی می‌دانیم که رشد چشمگیر علمی ایرانی یکی از عوامل این اقدام بوده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: در حال حاضر رشد علمی کشور از 11.5 درصد در سال گذشته به 16 درصد رسیده است و ایران در بین 25 کشور که بهترین رشد علمی دنیا داشته، توانسته جزو 3 کشور اول در زمینه رشد علمی باشد.

عضو ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور ادامه داد: خوشبختانه توانسته ایم سهم‌مان را در تولید علم در دنیا را به 1.8 درصد برسانیم و همچنین سهم مان در زمینه استناد به مقالاتی که به آن ارجاع داده می شود به 2.1 درصد رسیده که این رشد بسیار ارزنده و قابل توجهی بوده که امسال به آن رسیده‌ایم.

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وی در پایان به رتبه ایران در نوآوری اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ایران رتبه 78 نوآوری را در دنیا دارد که باید در این زمینه تلاش شود تا شاهد درخشش دیگر ایران عزیزمان در این عرصه باشیم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
3 ساعت قبل ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربیها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجلههای علمی را توفیقات روزافزون ایران در زمینه علمی دانست ...3 ساعت قبل ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربیها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجلههای علمی را توفیقات روزافزون ایران در زمینه علمی دانست ...3 ساعت قبل ... به گزارش ایسنا، دکتر محمد فرهادی با بیان اینکه حذف 58 مقاله محققان ایرانی با هدفی از پیش تعیین شده انجام شده است، افزود: در حال حاضر علت حذف ...3 روز پیش ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یکی از عوامل غربی ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله های علمی را توفیقات روز افزون ایران در زمینه علمی دانست و ...3 ساعت قبل ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربیها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجلههای علمی را توفیقات روزافزون ایران در زمینه علمی دانست ...5 ساعت قبل ... وزیر علوم یکی از عوامل غربیها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجلههای علمی را توفیقات روز افزون ایران در زمینه علمی دانست و گفت: با توجه به گزارش ...4 ساعت قبل ... وی با بیان اینکه حذف ۵۸ مقاله محققان ایرانی با هدفی از پیش تعیین شده انجام شده است، افزود: در حال حاضر علت حذف مشکوک ۵۸ مقاله محققان ایرانی در ...2 ساعت قبل ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربیها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجلههای علمی را توفیقات روزافزون ایران در زمینه علمی دانست ...3 ساعت قبل ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربیها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجلههای علمی را توفیقات روزافزون ایران در زمینه علمی دانست ...7 ساعت قبل ... وزیر علوم یکی از عوامل غربی ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله های علمی را توفیقات روز افزون ایران در زمینه.


عبارات مرتبط با این موضوع

سای نیوز اخبار علمی – پایگاه خبری، علمی و آموزشی …توضیح مدیرمسوول پایگاه خبری سای نیوز در خصوص خبر درج شده در پایگاه در پاسخ به مطلب الف هخامنشی گرایی ضدیت با تاریخ کهن ایرانی استدقیقادر زمان جانشین داریوش یعنی خشایارشا که دیگرکلید دربار در اختیار اشرافیت یهود الف رسوایی بزرگ بین المللی برای جامعه علمی کشور۵۸ مقاله نوشته شده توسط ۲۵۸ محقق ایرانی به دلیل جعل علمی و دستکاری در مقالات دیگر کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در پایگاه تخصصی نشر مقالات حقوقی حق گسترازدواج نهادی مدنی در حقوق ایران است که علاوه بر این که واجد آثار حقوقی و مدنی زیادی می مقالات پزشکی و بهداشتی،توصیه های پزشکی ، بهداشت مقالات …اخبار پزشکی مقالات پزشکی شناخت بیماری ها علائم بیماری ها درمان بیماری ها بیماری مقالات حقوق پورتال پرتال حقوقمقالاتحقوقآیا زناشویی قابل فسخ است؟ نویسنده ۱۳٩٤۳٢۸ برای این که دو انسان مجذوب و مکمل برجام مخفف چیست؟ فنی،مهندسیایران کنفرانس برجام مخفف چیست؟ مخفف عبارت برنامه جامع اقدام مشترک است که دکتر مقاله چگونه ارزیابی می شود؟فنی،مهندسیمقالات ومنبع مقاله چگونه ارزیابی می شود؟ گزارش میزان ارجاع به مجله های رابطه جنسی و عشق پزشکان ایرانبیماری ایدز سه مرحله دارد؛ مرحله اول زمانی است که ویروس وارد بدن می ‏شود، فرد را حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است حذف مقالات محققان ایرانی حذف مشکوک مقاله محققان ایرانی در حال بررسی است وآنچه مهم است حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است وزیر علوم یکی از عوامل غربی ها در حذف مقالات محققان ایرانی است وزیر علوم محققان ایرانی وزیر علومحذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است غربی‌ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است وزیر علوم حذف ۵۸ مقاله محققان ایرانی وزیر علوم حذف ۵۸ مقاله محققان ایرانی وزیر علوم حذف ۵۸ مقاله محققان ایرانی حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است وزیر علوم حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است معاونت فرهنگی وزیرعلومحذف در حذف مقالات محققان ایرانی محققان ایرانی مشکوک است حذف مشکوک مقاله محققان تدبیر وزیر علوم حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله توجه بوده است و همین سردار ایرانی فرهادی حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک و هدف از پیش تعیین شده غربی ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله مقاله محققان ایرانی را هدفی از مهدی نژاد نوری در گفت وگو با فارس مطرح شدن بحث تقلب علمی از از سوی محققان ایرانی محققان ایرانی مشکوک است است حذف مقالات محققان واکنش وزیر علوم به گزارش درباره تخلفات علمی حذف مقالات وزیر علوم یکی از عوامل حذف ۵۸ مقاله محققان ایرانی در مجله رشدی چشمگیر بوده است ایران کنفرانسفراخوان های کنفرانس،سمینار،کنگره،همایشهمه همایش ها غیرقانونی است پیشنهاد حذف امتیاز حذف مقالات محققان ایرانی مقالات اولین اخبار محققان ایرانی صفحه دوم محققان ایرانی محققان ایرانی مشکوک است وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربی ها در حذف



لینک منبع :حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است

حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است - ایسنا www.isna.ir/news/.../حذف-مقالات-محققان-ایرانی-مشکوک-است‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربی‌ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله‌های علمی را توفیقات روزافزون ایران در زمینه علمی دانست ... وزیر علوم: حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است www.fardanews.com/.../وزیر-علوم-حذف-مقالات-محققان-ایرانی-مشکوک-است‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربی‌ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله‌های علمی را توفیقات روزافزون ایران در زمینه علمی دانست ... حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است - شورای عالی انقلاب فرهنگی sccr.ir/Pages/?current=news&gid=4&Sel=1091027‏ - ذخیره شده 9 نوامبر 2016 ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یکی از عوامل غربی ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله های علمی را توفیقات روز افزون ایران در زمینه علمی دانست و ... وزیر علوم تاکید کرد حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950822001199‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... وی با بیان اینکه حذف 58 مقاله محققان ایرانی با هدفی از پیش تعیین شده انجام شده است، افزود: در حال حاضر علت حذف مشکوک 58 مقاله محققان ایرانی در ... حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است - سایت خبری تحلیلی شعار سال shoaresal.ir/fa/news/36381/حذف-مقالات-محققان-ایرانی-مشکوک-است‏ 14 نوامبر 2016 ... وی با بیان اینکه حذف 58 مقاله محققان ایرانی با هدفی از پیش تعیین شده انجام شده است، افزود: در حال حاضر علت حذف مشکوک 58 مقاله محققان ایرانی در ... الف - وزیر علوم: حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است alef.ir/vdcdks0osyt0fz6.2a2y.html?413053‏ 12 نوامبر 2016 ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربی‌ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله‌... آنا | فرهادی: حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک و هدف از پیش تعیین‌شده ... www.ana.ir/news/158348‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... فرهادی گفت: «حذف 58 مقاله محققان ایرانی با هدفی از پیش تعیین شده انجام شده است، در حال حاضر علت حذف مشکوک 58 مقاله محققان ایرانی در حال ... وزیر علوم: حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است - صدای قزوین sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-1158013.aspx‏ 12 نوامبر 2016 ... وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربی‌ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله‌های علمی را توفیقات روزافزون ایران در زمینه علمی دانست ... حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است - شورای عالی انقلاب فرهنگی ... khabarfarsi.com/u/28005669‏ 12 نوامبر 2016 ... حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است. وزیر علوم، تحقیقات و فناوری یکی از عوامل غربی ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله های علمی را توفیقات ... حذف مقالات محققان ایرانی مشکوک است - دانش نیوز daneshnews.com/view/FA/205853.aspx‏ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، یکی از عوامل اقدامات غربی‌ها در حذف مقالات محققان ایرانی در مجله‌های علمی را توفیقات روزافزون ایران در زمینه علمی دانست و گفت: با توجه ...