مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

معجزه فناوری برای رانندگان +عکس

[ad_1]

شرکت اپل (Apple) یک حق اختراع (patented) برای سیستم نقشه‌برداری واقعیت افزوده (augumented reality) بر اساس گوشی آیفون را به نام خود به ثبت رسانده است.

به گزارش صبحانه،اختراعات ثبت شده شرکت اپل در مورد فناوری واقعیت افزوده که اطلاعات جهت‌یابی و نقاط مورد علاقه را روی صفحه نمایش گوشی آیفون منعکس می‌‌‌‌‌‌‌سازد ، از طریق نرم‌افزار کار پلی به آسانی می‌تواند به خودرو منتقل شود.

به گزارش موتور وان، غول فناوری، شرکت اپل (Apple) یک حق اختراع (patented) برای سیستم نقشه‌برداری واقعیت افزوده (augumented reality) بر اساس گوشی آیفون را به نام خود به ثبت رسانده است.

این سیستم در یگ گوشی موبایل از دوربین گوشی جهت گرفتن عکس‌های زنده (در لحظه) استفاده کرده و اطلاعات جانبی را به آن تصویر می‌افزاید. در مرحله ابتدایی، نام ساختمان ها و خیابان‌ها و نقاط مورد علاقه (POI) به‌صورت برجسته نشان داده می‌شوند. در یک نگارش پیشرفته تر از داده (دیتای) جهت‌یابی GPS برای نمایش اطلاعات خط سیر مامل با شاخص جهت‌یابی روی تصویر آن واحد مکان مورد نظر سود می‌برد.

معجزه فناوری برای رانندگان +عکس
این سیستم از طریق نرم‌افزار کاربردی (اپلیکیشن) کار پلی CarPlay به آسانی به سیستم سرگرمی – اطلاعات خودرو منتقل می‌شود. این سیستم همچنین می‌تواند هماهنگ با صفحه ‌نمایش‌های شفاف اچ یو دی (Head-up) که روی شیشه جلو خودرو نصب می‌شوند، نیز به کار برده شود که قابلیت تبدیل بخش بزرگی از شیشه جلو اتومبیل به نمایشگر واقعیت افزوده را دارد.
معجزه فناوری برای رانندگان +عکس
از سال 2014 شرکت‌های خودروساز جگوار – لندرور بر روی فناوری مشابهی به نام شیشه جلوی اتومبیل مجازی ((Virtual Windscreen ، در حال کار و تحقیق هستند. این فناوری از قابلیت به نمایش درآوردن کل مراحل اطلاعات، بسته به برنامه کاربردی مورد استفاده برخوردار است. فناوری یاد شده می‌تواند سرعت پایه، اطلاعات جهت‌یابی، به همراه اطلاعات بسیار پیشرفته‌تر مانند شاخص‌های موجود راه و نقاط مهم و مخاطرات عمده پیش رو را به نمایش درآورد. حتی می‌تواند مسیر مسابقه و خودرو فرضی رقیب را در ترک مسابقه برای شما به نمایش گذاشته و همچنین قادر است تا تصویری از جلو تا عقب خودرو را در رانندگی در دشت و بیابان را به شما نشان دهد.
معجزه فناوری برای رانندگان +عکس
شرکت اپل تا به حال در توسعه دادن فناوری‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی (Virtual reality) از دیگر رقبای خود عقب مانده است. به‌علاوه اپل تمام طرح‌های جاه‌طلبانه‌ قبلی خود در مورد اتومبیل‌ها را به خاطر به نتیجه رساندن سریع این طرح اخیر ، لغو کرده است.
معجزه فناوری برای رانندگان +عکس
به این خاطر که اختراع ثبت‌شده کار پلی از پیش برای اتومبیل‌ها در دسترس است، این نوع سیستم‌های واقعیت افزوده (AR) می‌تواند باعث شود تا شرکت اپل بدون این‌که هزینه‌های سنگین تبدیل شدن به یک خودروساز را تقبل کند، با گام‌هایی استوار وارد عرصه صنعت خودرو شود. برای خودروسازان نیز بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است که شرکت دیگری به‌جای آنها این فناوری واقعیت افزوده را توسعه داده و در اختیارشان قرار دهد.

منبع : جام‌جم آنلاین


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان
2 ساعت قبل ... اختراعات ثبت شده شرکت اپل در مورد فناوری واقعیت افزوده که اطلاعات جهتیابی و نقاط مورد علاقه را روی صفحه نمایش گوشی آیفون منعکس میسازد ، از ...2 ساعت قبل ... آخرین اختراع ثبت شده اپل برای آیفون. معجزه فناوری برای رانندگان عکس. اختراعات ثبت شده شرکت اپل در مورد فناوری واقعیت افزوده که اطلاعات ...زمان دریافت خبر : شنبه 22 آبان 1395 ساعت 14:24. معجزه فناوری برای رانندگان عکس اختراعات ثبت شده شرکت اپل در مورد فناوری واقعیت افزوده که اطلاعات جهتیابی ...معجزه فناوری برای رانندگان عکس. شرکت اپل (Apple) یک حق اختراع (patented) برای سیستم نقشهبرداری واقعیت افزوده (augumented reality) بر اساس گوشی آیفون ...1 ساعت قبل ... معجزه فناوری برای رانندگان عکس-اختراعات ثبت شده شرکت اپل در مورد فناوری واقعیت افزوده که اطلاعات جهتیابی و نقاط مورد علاقه را روی صفحه ...24 جولای 2016 ... راننده یک دستگاه خاور بعد از برخورد شاخ به شاخ با یک دستگاه خاور دیگر، به طرز معجزه آسایی نجات یافت.25 جولای 2016 ... (ارد بزرگ). سیاسی · اقتصادی · ورزشی · سلامت · فرهنگ و هنر · علم و فناوری · اجتماعی · کشکول ... نجات معجزه آسای راننده خاور بعد از تصادف عکس.5 ساعت قبل ... به گزارش جامجم آنلاین به نقل از سی نت، عکسهای به خارج درز کرده از تلویزیونهای جدید پوستر مانند (wallpaper) ... معجزه فناوری برای رانندگان عکس.5 ساعت قبل ... جلوگیری از بارداری با استفاده از گجتی دیجیتال عکس. ۲۰ آبان, ۱۳۹۵ ... در: دانش و فناوری. او چند ماه ... معجزه فناوری برای رانندگان عکس. ۲۲ آبان ...16 آگوست 2016 ... در دور مقدماتی مسابقه اتومبیلرانی در بریتانیا راننده خودرویی که در حین مسابقه چپ شد و 5 بار روی زمین غلط خورد به طرز معجزه آسایی نجات یافت.


عبارات مرتبط با این موضوع

بهترین کشور جهان کدام است؟ فهرست بهترین کشورهای جهان اعلام شد به نوشته روزنامه اینترنتی روسی راسیسکایا گازیه عصر ایران شاهکاری بی نظیر در فرودگاه سنگاپور عکس تایتانیک این بار در چین ساخته می شود ‏عکس پول نیوز مانند بسیار از پروژه های قبلی منصوری، این بار هم رنگ مشکی برای پروژه انتخاب شده استسرانجام دردناک رژیم غذایی سخت یک خانم عکسرژیم غذایی بجای ارمغان آوردن زیبایی و جذابیت، برای این زن به اسباب درد و دردسری الف تصادف شدید مرسدس بنز در قزوینتصادف شدید یک دستگاه مرسدس بنز در قزوینپایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرسهم نوایی معاون استاندار با مدیرکل امور بانوان جلسات نمایشی برای گزارش عملکرد مدیران مرده زنده شد و به خبرنگار گفت جوان نترس، برو …مرده زنده شد و به خبرنگار گفت جوان نترس، برو برایم شلوار بیاور جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای معجزه فناوری برای رانندگان از دوربین گوشی جهت گرفتن عکس‌های معجزه فناوری برای رانندگان عکس پایگاه خبری صبحانه آنلاین برای سیستم نقشه معجزه فناوری برای رانندگان از دوربین گوشی جهت گرفتن عکس های معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس همیار معجزه فناوری برای رانندگان عکس همیار معجزه فناوری برای رانندگان عکس همیار معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس برای آیفون معجزه فناوری برای رانندگان عکس اختراعات ثبت شده شرکت اپل در مورد فناوری جام جم کلیک برای آیفون معجزه فناوری برای رانندگان عکس اختراعات ثبت شده شرکت اپل در مورد فناوری معجزه در شب‌های قدر عکس مناسبت‌های مذهبی زمان مناسبی برای معجزه در شب‌های قدر عکس معجزه فناوری برای رانندگان عکس معجزه درر کربلا نتایج جستجو برای «وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات» وفناوریاطلاعات فناوری برای تسهیل مشاهده درون رگ‌ها با یک فناوری جدیدعکس معجزه فناوری برای عکس اشرف پهلوی در سالگی معجزه فناوری برای رانندگان عکس ظاهر سوخته برای ب مشکلات جاده‌ای رانندگان خودروهای لینک ورود به سیستم نمرات و انتخاب واحد دانشگاه آزاد ملایر » خواص موز برای تک تک » معجزه فناوری برای رانندگان با استفاده از گجتی دیجیتال عکس رشته های تحصیلی نیمه متمرکز یعنی چه ؟ مجله همیارآنلاین اکثر دو نوبت قبولی برای داوطلب فناوری برای رانندگان از گجتی دیجیتال عکس ضد خواب هوشمند برای رانندگانتصاویر علم و فناوری وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی چند رسانه ای سایر حوزه ها عکس منوی گروه لوح تقدیر برای رانندگان



لینک منبع :معجزه فناوری برای رانندگان +عکس

معجزه فناوری برای رانندگان +عکس - جام جم jamejamonline.ir/click/.../معجزه-فناوری-برای-رانندگان-عکس‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... تصویر معجزه فناوری برای رانندگان +عکس. به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از موتور وان، غول فناوری، شرکت اپل (Apple) یک حق اختراع (patented) ... معجزه فناوری برای رانندگان +عکس - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline ... sobhanehonline.com/fa/news/.../معجزه-فناوری-برای-رانندگان-عکس‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... معجزه فناوری برای رانندگان +عکس. شرکت اپل (Apple) یک حق اختراع (patented) برای سیستم نقشه‌برداری واقعیت افزوده (augumented reality) بر ... معجزه فناوری برای رانندگان +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../معجزه-فناوری-برای-رانندگان-عکس/4233959‏ - ذخیره شده معجزه فناوری برای رانندگان +عکس. شرکت اپل (Apple) یک حق اختراع (patented) برای سیستم نقشه برداری واقعیت افزوده (augumented reality) بر اساس گوشی ... گجت‌های همراه:معجزه فناوری برای رانندگان +عکس | مجله اینترنتی کهلیک kahlek.ir/index.php/post365842‏ گجت‌های همراه:معجزه فناوری برای رانندگان +عکس. ۱۳۹۵/۰۸/۲۷ 0 بازدید. گجت‌های همراه: معجزه فناوری برای رانندگان +عکس. کد مطلب : 365842 اختراعات شده اپل مورد واقعیت ... صفحه نمایش برای اختراع ثبت شده استخراج www.interfaithnetwork.asia/.../صفحه-نمایش-برای-اختراع-ثبت-شده-استخراج/‏ - ذخیره شده آخرین اختراع ثبت شده اپل برای آیفون معجزه فناوری برای رانندگان +عکس شرکت اپل (Apple) یک حق اختراع (patented) برای سیستم نقشه‌برداری بیش ... فرار معجزه آسای راننده از مرگ حتمی در دریاچه یخ زده + فیلم www.yjc.ir/.../فرار-معجزه-آسای-راننده-از-مرگ-حتمی-در-دریاچه-یخ-زده-فیلم‏ - ذخیره شده 24 فوریه 2017 ... این اتفاق زمانی رخ داد که این راننده قصد داشت کلبه ماهیگیری اش را با خودروی کادیلاک به نقطه دیگر در این دریاچه منتقل کند. ... دریچه فناوری · اخبار داغ فضای مجازی · دانلود · دنیای ارتباطات · سیاسیون در فضای مجازی .... فرار معجزه آسای راننده از مرگ حتمی در دریاچه یخ زده + فیلم ... ایوانکا ترامپ چند فرزند دارد؟ +عکس ... راننده ای که مرگ را دور زد/بازگشت به زندگی با یک معجزه! www.yjc.ir/.../راننده-ای-که-مرگ-را-دور-زدبازگشت-به-زندگی-با-یک-معجزه‏ - ذخیره شده 21 نوامبر 2016 ... درمان این راننده آلمانی ادامه داشت تا اینکه به طور معجزه آسایی بازیابی ... به حریم شخصی آنها احترام بگذارند و از انتشار هر گونه عکس جلوگیری کنند. نجات معجزه آسای راننده پراید بعد از تصادف با تریلی +عکس 77.104.65.15/.../نجات-معجزه-آسای-راننده-پراید-بعد-از-تصادف-با-تریلی-عکس 1 ژانویه 2017 ... سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات معجزه آسای راننده پراید پس از برخورد شدید خودرویش با یک دستگاه تریلر خبر داد. نجات معجزه آسای یک کارمند از مرگ! +عکس | 24 آنلاین 24onlinenews.ir/219308/نجات-معجزه-آسای-یک-کارمند-از-مرگ-عکس/‏ - ذخیره شده +عکس. ۱۳۹۶-۰۱-۱۴ حوادث. نجات معجزه آسای یک کارمند از مرگ! +عکس. تصاویری که به تازگی منتشر شده ... نجات معجزه آسای راننده پراید از تصادف با تریلی +تصاویر. Btitr - نجات معجزه آسای راننده پراید در حادثه سقوط/ گلایه شهروندان از دیدن ... www.btitr.com/.../نجات-معجزه-آسای-راننده-پراید-در-حادثه-سقوط--گلایه-شهروندان-از-دیدن-معتادان-در-معابر--مسافران-در-ایستگاه-مت...‏ - ذخیره شده نجات معجزه آسای راننده پراید در حادثه سقوط/ گلایه شهروندان از دیدن معتادان در معابر/ ... هنری علمی پزشکی فیلم و صوت عکس استان ها شهروند خبرنگار وب گردی عناوین کل ... اقتصادی دریچه فناوری اخبار داغ فضای مجازی دانلود دنیای ارتباطات سیاسیون در ...