مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

برنامه گوگل برای تبدیل عکس‌ به فایل متحرک

[ad_1]

گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان می‌دهد، عکس‌های ذخیره شده در سرویس Live Photos را به فایل های متحرکت گیف مبدل کنند.

 به گزارش مشرق، به نظر می رسد عرضه این برنامه یک قدرت نمایی از سوی گوگل در برابر اپل است، زیرا خدمات Live Photos اپل در مقایسه با Google Photos چندان مورد توجه قرار نگرفته و استقبالی از آن به عمل نیامده است.
 
این برنامه بعد از تبدیل عکس ها به فایل Gif نسخه ای از آنها را در گالری گوشی ذخیره کرده و یک نسخه پشتیبان را هم به محیط برنامه Google Photos می فرستد. با این کار به اشتراک گذاری عکس های تهیه شده با گوشی اپل با دیگر سیستم عامل ها از جمله آندروید هم ساده تر می شود.
 
تا پیش از این کاربران آیفون برای ارسال عکس های خود به دیگر گوشی های آندرویدی با مشکلاتی مواجه بوده و باید از برنامه های ثالث مانند Lively استفاده می کردند، اما گوگل با ابتکار عمل جدید خود این کار را ساده تر کرده است.
 
با استفاده از امکانات این برنامه می توانید از مسیری که در حال طی کردن آن هستید عکس های متعددی بگیرید و برنامه Motion Stills با ترکیب این عکس ها عملا یک فیلم ویدئویی در دسترس شما قرار می دهد.
 
یکی از مزایای این برنامه که ناشی از استفاده از یک الگوریتم هوشمند در آن است، قابلیت تثبیت تصاویر و اصلاح فریم های عکس ها و یکدست کردن آنهاست. به عنوان نمونه اگر شما از منظره ای خاص عکس های مختلفی با قاب بندی های مشابه ولی نه دقیقا یکسان گرفته باشید، برنامه یاد شده با انتخاب یک قاب ثابت و اصلاح ابعاد دیگر عکس ها به جای یک ویدئوی لرزان و آماتوری یک تصویر ثابت متحرک حرفه ای در معرض دید شما قرار می دهد.
 
بدین منظور نقاط مختلف یکسانی از عکس های متعدد علامت گذاری شده و  بخش هایی از قاب عکس ها که در همه آنها تکرار شده اند انتخاب می گردند تا تصویری واضح و یکدست و بدون لرزش و تغییر قاب به دست بیاید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


8 ژوئن 2016 ... گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان میدهد، عکسهای ذخیره شده در سرویس Live Photos را به فایل های ...9 ژوئن 2016 ... گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان میدهد، عکسهای ذخیره شده در سرویس Live Photos را به فایل های ...9 ژوئن 2016 ... گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان می دهد، عکس های ذخیره شده در سرویس Live Photos را به فایل های ...9 ژوئن 2016 ... گوگل برنامه جالبي را براي كاربران گوشي آيفون طراحي و عرضه كرده كه به آنها امكان ميدهد، عكسهاي ذخيره شده در سرويس Live Photos را به فايلهاي ...10 سپتامبر 2016 ... تبدیل عکس به فیلم کوتاه با نرم افزار گوگل ... ویرایش و تبدیل عکسهای زنده سهبعدی(Live Photos) به فایلهای gif و کلیپهای ویدئویی را دارند. ... دوربین آیفون 6S / 6S Plus است که با متحرک کردن تصاویر به آنها جان میبخشد.با این برنامه شما می توانید از فیلم های خود عکس های متحرک بسازید و آن ها را به اشتراک بگذارید. این برنامه با بیش از 1 میلیون نصب کننده از طریق گوگل پلی دارد و ...27 سپتامبر 2016 ... Camera Pro تبدیل فیلم به تصاویر متحرک در اندروید Gif Me! Camera Pro ... بازی برتر. دانلود Google Allo پیام رسان و مسنجر گوگل الو اندروید ...برنامه گوگل برای تبدیل عکس به فایل متحرک. به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان به نقل از فارس، به نظر می رسد عرضه این برنامه یک قدرت نمایی از سوی ...8 ژوئن 2016 ... گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان میدهد، عکسهای ذخیره شده در سرویس Live Photos را به فایل های ...برنامه Gif Edit Maker ساخت عکس متحرک اندروید ... میباشد که میتواند فیلم ها و تصاویر شمارو به فایل GIF یعنی همان تصاویر متحرک تبدیل کند . کیلیپ های جالبتون رو با استفاده از این برنامه به GIF تبدیل کنید و در تلگرام , اینستاگرام … ... این برنامه بصورت رایگان در گوگل پلی و اپستور قابل دریافت میباشد , البته شرکت ...


کلماتی برای این موضوع

پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و برنامه برنامه ای کاربردی و حرفه ای برای نوشتن و ویرایش فایل‌های متنی می‌باشد که با آسان دانلوددر از استودیوی بازیسازی برای رسیدن به گنجینه های ارزشمند در دانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک دانلود عکس های متحرک بسیار زیبا برای زمینه …مجموعه والپیپر های جدید و زیبا برای موبایل مجموعه عکس های زیبا و جذاب برای زمینه دانلود عکس متحرک برای پاورپوینتدانلودعکسمتحرکدانلود مجموعه هزار عکس و آیکون متحرک با توجه به استقبال و رضایت دانلود نرم افزار تبدیل فایل به …تبدیل فایل های به اسناد ، متن واضح، تصویر، فایل یا فلش فوردانلودز دانلود نرم افزار جدید مسنجر رینگ آیدی برای گوشی های اندروید دانلود نرم دانلود نرم افزار پی سی ورلد نام نرم افزاری حرفه ای و رایگان برای پخش انواع فایل های صوتی و پایگاه تخصصی موبایل اول انتظار به سر رسیدنسخه پنجم محبوب ترین کتاب اس ام اس ایران منتشر شدصدها پیامک کاروفناوری کَلالهدانلود گجت کاروفناوری کلاله دوستان ارجمند برای اینکه کاروفناوری را همیشه در



لینک منبع :برنامه گوگل برای تبدیل عکس‌ به فایل متحرک

برنامه خلاقانه گوگل برای تبدیل عکس‌های ساده به فایل متحرک گیف www.farsnews.com/13950319000212‏ - ذخیره شده 8 ژوئن 2016 ... گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان می‌دهد، عکس‌های ذخیره شده در سرویس Live Photos را به فایل های ... برنامه گوگل برای تبدیل عکس‌ به فایل متحرک - شهر خبر www.shahrekhabar.com/science/1465435740511533‏ 9 ژوئن 2016 ... گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان می‌دهد، عکس‌های ذخیره شده در سرویس Live Photos را به فایل های ... برنامه خلاقانه گوگل برای تبدیل عکس های ساده به فایل متحرک گیف www.ghatreh.com/.../برنامه-خلاقانه-گوگل-برای-تبدیل-عکس-های-ساده-فایل-متحرک‏ 8 ژوئن 2016 ... به نظر می رسد عرضه این برنامه یک قدرت نمایی از سوی گوگل در برابر اپل است، زیرا خدمات Live Photos اپل در مقایسه با Google. برنامه گوگل برای تبدیل عکس به فایل متحرک | خبروان khabarone.ir/news/2115133‏ 9 ژوئن 2016 ... گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان می‌دهد، عکس‌های ذخیره شده در سرویس live photos را به فایل‌های ... اشتراک‌گذاری پست در Google+ - Google+ راهنما https://support.google.com/plus/answer/6320405?hl=fa‏ - ذخیره شده می‌توانید برای مجموعه‌ها، انجمن‌ها و افراد پست‌ها را به اشتراک بگذارید. ... برای اشتراک‌گذاری عکس، روی «عکس‌ها» جستجو با تصویر ... برنامه Google+ Google Plus ... در آن‌ها نصب شده است، می‌توانید فایل‌های GIF متحرک به نظرها و پست‌ها اضافه کنید. برنامه خلاقانه گوگل برای تبدیل عکس‌های ساده به فایل متحرک گیف - خانه newsfile.ir/.../برنامه+خلاقانه+گوگل+برای+تبدیل+عکس‌های+ساده+به+فایل+متحرک+گیف‏ گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان می‌دهد، عکس‌های ذخیره شده در سرویس Live Photos را به فایل های متحرکت گیف مبدل ... برنامه خلاقانه گوگل برای تبدیل عکس های ساده به فایل متحرک گیف ... khabarfarsi.com/u/19923240‏ برنامه خلاقانه گوگل برای تبدیل عکس های ساده به فایل متحرک گیف. گیف ها از فایل های پرطرفدار کاربران هستند، و حالا کاربران آیفون هم از این نعمت بهره می برند! به ... برنامه گوگل برای تبدیل عکس‌ به فایل متحرک - اخبار روز tasna.ir/1395/03/20/برنامه-گوگل-برای-تبدیل-عکس‌-به-فایل-متحرک.html‏ متحرک گوگل فایل تبدیل به عکس عکس‌ فایل تبدیل متحرک برای خبرگزاری گوگل میزان برنامه. دانلود PDFZilla v3.5.0 - نرم افزار تبدیل فایل PDF به فرمت های دیگر p30download.com/fa/entry/1583/‏ - ذخیره شده - مشابه رتبه: ۲٫۵ - ۲۰۶٬۸۰۴ رأی 21 ژانویه 2017 ... نرم افزار PDFZilla برنامه دسکتاپ جهت تبدیل فایل های PDF به هر نوع ... تبدیل PDF به فایل های متحرک SWF با قابلیت انتشار بروی وب سایت تبدیل عکس‌های ساده به فایل متحرک - سایت خبر اقتصادی eghtesadgardan.ir/fa/news/.../تبدیل-عکس‌های-ساده-به-فایل-متحرک‏ - ذخیره شده 9 ژوئن 2016 ... گوگل برنامه جالبی را برای کاربران گوشی آیفون طراحی و عرضه کرده که به آنها امکان می‌دهد، عکس‌های ذخیره شده در سرویس Live Photos را به فایل‌های ...