مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کدام غذاها را نباید با مایکروویو گرم کرد؟

[ad_1]
به گزارش مشرق، برخی موادغذایی خاص و پر مصرف به دلیل آنکه سرخ شده یا با حرارت بالا پخته شده اند در صورتی که مجددا در ماکروفر گرم شده و تحت دمای بالا و اشعه ماورابنفش قرار بگیرند با ایجاد مواد مضر در انها به سلامتی آسیب رسانده و در برخی موارد حتی سرطان زا می شوند.

پیتزا را درون مایکروویو گرم نکنید
پیتزا یکی از غذاهایی است که بیشتر افراد آن را در مایکروفر گرم می کنند که این کار آسیب جدی به سلامت بدن وارد می کند. بهترین راه گرم کردن آن استفاده از فر یا اجاق گاز است و حداکثر دمای فر 375 درجه فارنهایت انتخاب شود.

استیک را درون مایکروویو گرم نکنید
برای گرم کردن استیک بهتر است آن را در تابه ای با روغن بسیار کم گرم کنید.

اسفناج را درون مایکروویو گرم نکنید
با گرم کردن مجدد اسفناج ماده سرطان زا نیروسامین در آن تولید می شود به همین دلیل هرگز آن را گرم نکنید.

مرغ سوخاری را درون مایکروویو گرم نکنید
از گرم کردن مرغ سوخاری در فر اجتناب کرده و برای گرم کردن آن را در ظرفی داخل فر قرارداده و روی آن را با فویل بپوشانید و حداکثر تا دمای 375 درجه فارنهایت به مدت 10 دقیقه گرم کنید.

پاستا را درون مایکروویو گرم نکنید
اگر بر روی پاستا سس ریخته شده است هرگز نباید آن را گرم کنید در غیر این صورت آن را در یک تابه با مقدار کمی آب جوش و روغن گرم کنید.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


مایکروویو یکی از پرمصرف ترین وسایل در آشپزخانه های امروزی است. برای گرم کردن برخی غذاها به دلیل نوع پخت اولیه آنها نباید از ماکروویو استفاده کرد.20 مه 2016 ... مایکروویو یکی از پرمصرف ترین وسایل در آشپزخانه های امروزی است. برای گرم کردن برخی غذاها به دلیل نوع پخت اولیه آنها نباید از ماکروویو استفاده ...20 مه 2016 ... برای گرم کردن برخی غذاها به دلیل نوع پخت اولیه آنها نباید از ماکروویو ... با گرم کردن مجدد اسفناج ماده سرطان زا نیروسامین در آن تولید می شود به همین ...21 مه 2016 ... فرهاد مجیدی، مهمان ویژه رستوران محمدرضا گلزار!/ عکس ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ ۱۴:۰۶; چه کسانی که از قبرها به یاری امام زمان(عج) برمیخیزند! ۱۳۹۵/۰۳/۰۱ ۰۸:۵۲ ...21 مه 2016 ... مایکروویو یکی از پرمصرف ترین وسایل در آشپزخانه های امروزی است. برای گرم کردن برخی غذاها به دلیل نوع پخت اولیه آنها نباید از ماکروویو استفاده ...20 مه 2016 ... به گزارش مشرق، برخی موادغذایی خاص و پر مصرف به دلیل آنکه سرخ شده یا با حرارت بالا پخته شده اند در صورتی که مجددا در ماکروفر گرم شده و تحت ...با این حال، اگر کمی از غذا باقی بماند و بخواهید مجددا آن را گرم کنید تا مثل روز اولش ترد شود، باید بدانید که مایکروویو کمکی به شما نخواهد کرد؛ مایکروویو تنها باعث ...با این حال، اشعه مایکروفر همانطور که غذا را گرم می کند، بافت های بدن را نیز گرم می کند. مواجهه با مقدار ... از چه ظرفی برای گرم کردن غذا در مایکروفر باید استفاده کرد.غذاهای مانده را باید درست گرم و مصرف کرد.پیتـــــــزابه جای مایکروفر، پیتزا را در فر یا ماهیتابه روی گاز با حرارت کم داغ کنید. بگذارید زیر نان کمی ترد شود.12 ژانويه 2012 ... با یک مایکرویو می توانید صدها غذای عالی تهیه کنید. اما باید قبول کرد که اکثر ما از مایکرویو برای گرم کردن دوباره مواد غذایی استفاده می کنیم.


کلماتی برای این موضوع

نگهداری موادغذایی درمنزل تقویم برای فریزر انواع فرآورده‌های خوراکی با منشا دامی، به خصوص گوشت قرمز و سفید از آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیهمیشه دوغ را دقیقه بعد از غذا خوردن استفاده کنید چرا که مصرف دوغ همراه با غذاهای نگهداری مواد غذایی و تاریخ انقضا آرشیو …تاریخ مصرف مواد غذایی و مواد آرایشی بهداشتی برای مشاهده لینک ، لطفا با نام کاربری کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات پارسینهپارسینه سایت خبری پارسینه برخورد قانونی و سریع با مقصرین حادثه اینجا آشپزی سالم پزشکان ایران سوپ یکی از بهترین گزینه‌ها برای یک شام سبک پاییزی است این بار با کرفس و هویچ یک سوپ خانه داری پزشکان ایران ماه محرم نزدیک است با توجه به افزایش تقاضای ظروف یکبار مصرف در این ایام، توصیه رییس غذای مان را در چه قابلمه ای بپزیم بهتر است؟تغذیه ی مناسب تغذیه ای است که در آماده کردن آن تمام جوانب رعایت شده باشد ، مواد غذایی خبرهای علمی و پزشکی خبر فارسیوکیل ملت همه ما کسانی را می شناسیم که همیشه حتی در باشگاه هم شیک پوش هستند و هرگز ورم معده دارید؟با درد معده چه کنیم؟ کلینیک جامع … یا قطره روغن گیاه اسطوخودوس را با کمی برنج خام مخلوط کنید سپس برنج را در یک جوراب



لینک منبع :کدام غذاها را نباید با مایکروویو گرم کرد؟

این مواد غذایی را به هیچ وجه در مایکروفر گرم نکنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/.../این-مواد-غذایی-را-به-هیچ-وجه-در-مایکروفر-گرم-نکنید‏ - ذخیره شده 16 مه 2016 ... برای گرم کردن برخی غذاها به دلیل نوع پخت اولیه آنها نباید از ماکروفر ... برای گرم کردن آن را در ظرفی داخل فر قرارداده و روی آن را با فویل بپوشانید و ... کدام غذاها را نباید با مایکروویو گرم کرد؟ - پارس نیوز www.parsnews.com/.../367146-کدام-غذاها-را-نباید-با-مایکروویو-گرم-کرد‏ - ذخیره شده 20 مه 2016 ... مایکروویو یکی از پرمصرف ترین وسایل در آشپزخانه های امروزی است. برای گرم کردن برخی غذاها به دلیل نوع پخت اولیه آنها نباید از ماکروویو استفاده ... کدام غذاها را نباید با مایکروویو گرم کرد؟ - خبر ایرانی - تی نیوز tnews.ir/news/864163238293.html‏ 21 مه 2016 ... مایکروویو یکی از پرمصرف ترین وسایل در آشپزخانه های امروزی است. برای گرم کردن برخی غذاها به دلیل نوع پخت اولیه آنها نباید از ماکروویو استفاده ... این غذاها را هرگز در مایکروفر گرم نکنید - مجله سلامتی دکتر کرمانی ... https://kermany.com/این-غذاها-را-هرگز-در-مایکروفر-گرم-نکنید/‏ - ذخیره شده 27 نوامبر 2016 ... بله این را می دانیم که نباید داخل مایکروفر فویل آلومینیوم، ظروف فلزی یا پلاستیک قرار دهیم اما به همین اندازه گرم کردن بعضی غذاهای خاص هم با این ... اگر این غذاها را در مایکروفر گرم کنید سمی می‌شوند - فردا www.fardanews.com/.../اگر-این-غذاها-را-در-مایکروفر-گرم-کنید-سمی-می‌شوند‏ - ذخیره شده 25 دسامبر 2016 ... بله این را می‌دانیم که نباید داخل مایکروویو فویل آلومینیوم، ظروف فلزی یا پلاستیک قرار دهیم اما به همین اندازه گرم کردن بعضی غذاهای خاص هم با این ... گرم کردن غذای کودک در مایکروویو مضر است؟ - نی نی بان niniban.com/fa/.../گرم-کردن-غذای-کودک-در-مایکروویو-مضر-است‏ - ذخیره شده - مشابه زمانی که می‌خواهید غذای کودک را گرم کنید، نکاتی است که باید به آنها توجه کنید تا غذای کودک ... بعضی از مادران مایکروویو را ترجیح می‌دهند زیرا با توجه به این که کودکان ... غذای کودک را هنگام گرم کردن در ظرف سر پوشیده و مخصوص مایکروویو قرار دهید. کدام غذاها را نباید با مایکروویو گرم کرد؟ - میزان | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/18823871‏ 20 مه 2016 ... برای گرم کردن برخی غذاها به دلیل نوع پخت اولیه آنها نباید از ماکروویو استفاده ... دکوراسیون منزل رمانتیک زوج تهرانی، خانه‌ای با تن‌پوش گل‌های بهاری. هنر گرم کردن مجدد مواد غذایی در مایکرویو | SAMSUNG ایران www.samsung.com/iran/.../the-art-of-reheating-in-a-microwave/‏ - ذخیره شده 12 ژانویه 2012 ... با یک مایکرویو می توانید صدها غذای عالی تهیه کنید. اما باید قبول کرد که اکثر ما از مایکرویو برای گرم کردن دوباره مواد غذایی استفاده می کنیم. 6 چیز را در مایکروفر نگذارید - تبیان article.tebyan.net/190701/6-چیز-را-در-مایکروفر-نگذارید‏ - ذخیره شده 17 دسامبر 2011 ... همه‌ی غذاها را نمی توان با مایکروفر گرم کرد، برخی را هم باید قبل از گرم کردن، برای استفاده در مایکروفر آماده کرد. نکات مهم استفاده از مایکروویو - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../نکات-مهم-استفاده-از-مایکروویو‏ - ذخیره شده - مشابه 22 سپتامبر 2013 ... اول از همه باید بدانید مایکروویو با ماکروویو تفاوت دارد. ... با توجه به اینکه مواد غذایی به طور طبیعی برای گرم کردن یا طبخ آب کافی دارند تنها مقدار ...