مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارتباط اختلال خواب با سرطان پوست

[ad_1]

خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب برای بیماران مبتلا به سرطان پوست (ملانوما) نقش بسیار حیاتی دارد.

به گزارش مشرق، مطالعات محققان اسپانیایی نشان می دهد نمونه های شدید و درمان نشده آپنه خواب (اختلال در خواب) که همراه با نفس کشیدن های منقطع به هنگام خواب است، با نوع تهاجمی تر سرطان پوست مرتبط است.
 
دکتر میگوئل آنجل از دانشگاه لافی اسپانیا در این باره می گوید: «این اولین مطالعه گسترده و جامعی است که به طورخاص به رابطه بین آپنه خواب و یک نوع سرطان مشخص می پردازد.»
 
وی در ادامه عنوان می کند: «این مطالعه نشان می دهد بیماران حاضر در این مطالعه دارای نشانگرهای پیش بینی ضعیف بیماری ملانوما بودند. همچنین بر اهمیت تشخیص و درمان آپنه خواب تاکید دارد».
 
به گفته محققان بدخوابی موجب عملکرد بد دستگاه ایمنی می شود. با وجودی که این نتایج ابتدایی است نیاز به تحقیقات بیشتری در این زمینه وجود دارد.
 
این مطالعه شامل ۴۱۲ فرد شرکت کننده با میانگین سنی ۵۵ سال بود. در تمامی این افراد سرطان بدخیم ملانوما تشخیص داده شده بود. اما این شرکت کنندگان از لحاظ نحوه خواب مورد بررسی قرار گرفتند.
 
محققان معتقدند خواب بهتر می تواند به بدن در مبارزه با ملانوما کمک کند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


18 مه 2016 ... خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب برای بیماران مبتلا به سرطان پوست (ملانوما) نقش ...مطالعات محققان اسپانیایی نشان می دهد نمونه های شدید و درمان نشده آپنه خواب (اختلال در خواب) که همراه با نفس کشیدن های منقطع به هنگام خواب است، با نوع تهاجمی تر سرطان ...مطالعات محققان اسپانیایی نشان می دهد نمونه های شدید و درمان نشده آپنه خواب (اختلال در خواب) که همراه با نفس کشیدن های منقطع به هنگام خواب است، با نوع تهاجمی تر سرطان ...18 مه 2016 ... ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست بدخوابی موجب عملکرد بد دستگاه ایمنی می شود. با وجودی که این نتایج ابتدایی است نیاز به تحقیقات ...18 مه 2016 ... بدخوابی موجب عملکرد بد دستگاه ایمنی می شود. با وجودی که این نتایج ابتدایی است نیاز به تحقیقات بیشتری در این زمینه وجود دارد.31 مه 2016 ... خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب برای بیماران مبتلا به سرطان پوست (ملانوما) نقش ...خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب برای بیماران مبتلا به سرطان پوست (ملانوما) نقش بسیار حیاتی دارد.18 مه 2016 ... به گزارش مهر، مطالعات محققان اسپانیایی نشان می دهد نمونه های شدید و درمان نشده آپنه خواب (اختلال در خواب) که همراه با نفس کشیدن های منقطع به هنگام ...18 مه 2016 ... مطالعات نشان می دهد؛ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوستخواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد ...18 مه 2016 ... ارتباط اختلال خواب با سرطان پوست. خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب برای بیماران ...


کلماتی برای این موضوع

مرکز جامع سرطان مقالاتاسهالاسهال اسهال دفع مدفوع شل و آبکی سه بار یا بیش‌تر در روز با یا بدون احساس ناراحتی استپوست و مو پزشکان ایران بسیاری از خانم‌ها هنگام مراجعه به مطب‌های پوست و مو از ریزش مژه‌ها و کم ‌پشت شدن سرطان، مهندسان سرطان ایران، تلاشی جدی برای درمان قطعی سرطانروش های جراحی سرطان روده بزرگ جراحی، متداول ترین درمان سرطان روده بزرگ بیماری واگیر پزشکان ایرانسرطان روده بزرگ که تحت عنوان سرطان کولون، سرطان رکتوم و یا چنگار روده بزرگ نیز شناخته بهداشت فردی چشم یکی از اعضاء ویژه بدن و بینائی از مهمترین حواس ما می باشد چشم ارتباط ما را با محیط مرکز جامع سرطان مقالاتپرتودرمانی و شما …پرتودرمانی خارجی چیست؟ پرتودرمانی خارجی از دستگاهی می‌آید که پرتو را به سرطان شما می هورمون پرولاکتین و سرطان …هورمون پرولاکتین نام های دیگر این هورمون لاکتوژن ، ماموتروپ یا لاکتوتروپ می با شدسایت روانشناسی دکتر آرام …به تجسم خلاق خوش آمدید جهت هرگونه راهنمایی یا مشاوره با مرکز تجسم خلاق تماس بگیریدکلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …خواص قهوه قهوه همه روزه در سراسر دنیا توسط افراد مختلف مصرف می ‌شود، اما گاهی اوقات درمانهای موضعی برای اختلال نعوظ عکسدرمانهای موضعی برای اختلال نعوظ عکس اختلال نعوظ یک نوع اختلال جنسی در مردان است که



لینک منبع :ارتباط اختلال خواب با سرطان پوست

ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../ارتباط-اختلال-خواب-با-ابتلا-به-سرطان-پوست‏ - ذخیره شده 18 مه 2016 ... خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب برای بیماران مبتلا به سرطان پوست (ملانوما) نقش ... ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../ارتباط-اختلال-خواب-با-ابتلا-به-سرطان-پوست‏ - ذخیره شده 18 مه 2016 ... مطالعات محققان اسپانیایی نشان می دهد نمونه های شدید و درمان نشده آپنه خواب (اختلال در خواب) که همراه با نفس کشیدن های منقطع به هنگام خواب است، با نوع ... ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست www.zeytunnews.com/.../ارتباط-اختلال-خواب-با-ابتلا-به-سرطان-پوست/?id...‏ 18 مه 2016 ... ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست بدخوابی موجب عملکرد بد دستگاه ایمنی می شود. با وجودی که این نتایج ابتدایی است نیاز به تحقیقات ... ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست - کانون فرهنگی آموزش قلم ... www.kanoon.ir/Article/119968‏ 18 مه 2016 ... خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته‌های یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب برای بیماران مبتلا به سرطان پوست (ملانوما) نقش بسیار ... پیام آفتاب - ارتباط اختلال خواب با سرطان پوست www.payam-aftab.com/fa/doc/news/.../ارتباط-اختلال-خواب-سرطان-پوست‏ مطالعات محققان اسپانیایی نشان می دهد نمونه های شدید و درمان نشده آپنه خواب (اختلال در خواب) که همراه با نفس کشیدن های منقطع به هنگام خواب است، با نوع تهاجمی تر سرطان ... الف - ارتباط اختلال خواب با سرطان پوست alef.ir/vdcgwt9wqak9nw4.rpra.html?354331‏ خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب برای بیماران مبتلا به سرطان پوست (ملانوما) نقش بسیار حیاتی دارد. ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/05/18/1257679‏ 18 مه 2016 ... همشهری آنلاین: خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته‌های یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که خواب برای بیماران مبتلا به سرطان پوست ... ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست - وارش نیوز www.vareshnews.ir/detail/News/32844‏ - ذخیره شده 18 مه 2016 ... ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب برای ... ارتباط اختلال خواب با سرطان پوست javanonline.ir/fa/news/.../ارتباط-اختلال-خواب-با-سرطان-پوست‏ - ذخیره شده مطالعات محققان اسپانیایی نشان می دهد نمونه های شدید و درمان نشده آپنه خواب (اختلال در خواب) که همراه با نفس کشیدن های منقطع به هنگام خواب است، با نوع تهاجمی تر سرطان ... ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست - بلاغ مازندران | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/18848213‏ 20 مه 2016 ... ارتباط اختلال خواب با ابتلا به سرطان پوست. خواب کلید عملکرد سیستم ایمنی و سلامت است و یافته های یک مطالعه جدید نشان می دهد که خواب برای ...