مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حجامت قد کودکان را افزایش می‌دهد

[ad_1]

پزشک طب اسلامی گفت: مادرانی که باردار هستند هنگامی که وارد ماه پنجم می‌شوند اگر حجامت کنند برای افزایش قد و مقاومت بدن فرزندشان بسیار مفید است و از زردی کودک جلوگیری می‌کند.

به گزارش مشرق، حمادالدین مسموعی، پزشک طب اسلامی گفت: برای درمان برخی از بیماری‌ها حجامت تجویز می‌شود که بسیار برای بدن مفید است البته باید بر اساس قواعد خاص و در نظر گرفتن شرایط بدنی افراد صورت گیرد.
 
وی با بیان اینکه حجامت باید زمانی انجام شود که بدن نیاز به آن داشته باشد، افزود: یعنی فرد مراجعه کننده از سنگینی سر و درد آن، خارش صورت، تورم لثه، خواب زیاد یا تاری دیدش دچار مشکل شده باشد.
 
پزشک طب اسلامی تصریح کرد: اگر فرد بیمار باشد و از کم خونی رنج ببرد باید با در نظر گرفتن شرایط جسمی و بیماری حجامت صورت گیرد.
 
مسموعی، با بیان این مطلب که طبق توصیه اهل بیت فصل بهار بهترین زمان برای حجامت است، گفت: فصل بهار به دلیل اینکه خون در بدن به هیجان در می‌آید بهترین زمان برای حجامت است و توصیه می‌کنم افرادی که بیماری خاصی ندارند و سالم هستند نیز یکبار در فصل بهار و یکبار در فصل پاییز حجامت کنند.
 
وی تصریح کرد: روز‌های پایانی خرداد ماه بهترین زمان برای حجامت است که برای بدن فواید زیاد جسمی و معنوی را در پی خواهد داشت.
 
این پزشک طب اسلامی توصیه کرد: مادرانی که باردار هستند هنگامی که وارد ماه پنجم می‌شوند اگر حجامت کنند برای افزایش قد و مقاومت بدن فرزند خود بسیار مفید است و از زردی کودک جلوگیری می‌کند.
 
مسموعی، ادامه داد: حجامت بر بسیاری از بیماری‌های آزار دهنده مانند میگرن، فشار خون، چربی خون، بیماری‌های پوستی، سنگ کلیه، سوء هاضمه و خارش بدن مفید است و می‌تواند در سریع‌تر رفع شدن این بیماری‌ها موثر واقع شود.
 
وی ادامه داد: با انجام حجامت از آسیب رساندن به بافت‌های بدن که ممکن است با استفاده از داروهای شیمیایی ایجاد شود جلوگیری کنید.
 

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 مه 2016 ... پزشک طب اسلامی گفت: مادرانی که باردار هستند هنگامی که وارد ماه پنجم میشوند اگر حجامت کنند برای افزایش قد و مقاومت بدن فرزندشان بسیار مفید ...پزشک طب اسلامی گفت: مادرانی که باردار هستند هنگامی که وارد ماه پنجم میشوند اگر حجامت کنند برای افزایش قد و مقاومت بدن فرزندشان بسیار مفید است و از زردی کودک ...در طب اصيل ايراني “ حجامت “ به عنوان رفتار درماني چند بعدي براي انواع بيماريهاي نوزادان و كودكان و نوجوانان معرفي شده است و يكي از كاربردهاي جالب توجه آن افزايش قد و ...20 مه 2016 ... پزشک طب اسلامی، گفت: مادرانی که باردار هستند هنگامی که وارد ماه پنجم میشوند اگر حجامت کنند برای افزایش قد و مقاومت بدن فرزندشان بسیار مفید ...معرفی اثر شگفت انگیزدیگر از طب سوزنی (افزایش رشد قد). طب سوزنی با اثربرروی انرژی بدن میتواند اثارشگفت انگیزی از خود بروز دهد از جمله این ... متوسط، کودکان شش سانتی متر قد می کشند اما در نزدیکی سنین بلوغ، سرعت رشد قد کمتر خواهد شد.اکبری با بیان اینکه حجامت کودکان میتواند راهی موثر برای تاثیرگذاری بر ... زیر نظر متخصصان طب سنتی میتواند تاثیر بسزایی در افزایش قد تدریجی باشد.پزشک طب اسلامی گفت: مادرانی که باردار هستند هنگامی که وارد ماه پنجم میشوند اگر حجامت کنند برای افزایش قد و مقاومت بدن فرزندشان بسیار مفید است و از زردی کودک ...29 مه 2016 ... اکبری با بیان اینکه حجامت کودکان میتواند راهی موثر برای … زیر نظر متخصصان طب سنتی میتواند تاثیر بسزایی در افزایش قد تدریجی باشد.اکبری با بیان اینکه حجامت کودکان میتواند راهی موثر برای تاثیرگذاری بر ... زیر نظر متخصصان طب سنتی میتواند تاثیر بسزایی در افزایش قد تدریجی باشد.بلند قد تر,افزایش قد,راه های افزایش قد,هورمون های رشد,رشد قد,درمان کوتاهی قد,تغذیه و رشد قد ... که با ازدواج های خاص افرادی با خصوصیت ها و مزاج های خاص میتوان نسلی با ... و در مدت 10 سال با حجامت بیش از 8 هزار کودک و نوجوان، تجربیات ارزشمندی را کسب ...


کلماتی برای این موضوع

حجامت چیست و فواید حجامت فشارخون چربی …حجامتچیستوفوایدحجامت یک تطهیر کلان است که کل ترکیبات بیوشیمی بدن را تنظیم می‌کند، ولی فصد یا همان رگ پرسش هایی از استاد حسین خیراندیش درباره حجامت آیا حجامت به بیماری های سخت نظیر مشکلات قلبی پاسخ می دهد؟ به هر حال مخالفت بدون حجامت شناخت؛ مقاله نخست؛ سیر تاریخیمقدمه شاکی طی دادخواست تقدیمی اعلام داشته ‌است، حجامت یکی از سنت‌های پیامبران است بسم الله الرحمن الرحیمبسـم الله الـرحمـن الـرحیـم جبرئیل چنان مرابه حجامت دعوت کرد که پنداشتم گویی حجامت علایم مزاجهای چهارگانه و انتخاب غذاحجامتزالو درمانیاین بیمارى را جنون سبعى یا جنون درندگان گویند، صاحب این بیمارى هر چه را ببیند مى شکند بهترین مرجع داروی سیتریزین و کاربرد و عوارض آن …پزشکی و سلامتسیتریزین سیتریزینستیریزینسیتریزین برای کودکانسیتریزین هگزالستیریزین برای یهترین زمان مصرف ویتامینها پایگاه تخصصی …رضا پاسخ در تاریخ اسفند ۱۶ام ۱۳۹۲ ۲۲۳۰ ویتامین این ویتامین رنگ پوست را بهبود می بخشدمرجع کامل درمان آنفولانزا با داروهای گیاهی در سریع …پزشکی و سلامتدرمان سریع انواع آنفولانزا با داروهای گیاهی آنفولانزادرمان آنفولانزا خطرات و بیماری‌های ناشی از شنا پیش از پریدن یا شیرجه زدن در آب، با انجام تمرین‌های کششی، راه رفتن،‌ دویدن، یا پا کپسول طعام اسرارهر مدرسه و مهدی فعالیت های خاصی دارد که می تواند الگوی دیگران باشد در مهد میلاد شکوفه



لینک منبع :حجامت قد کودکان را افزایش می‌دهد

پزشک طب اسلامی: حجامت قد کودکان را افزایش می‌دهد/ فواید حجامت برای ... www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950228000104‏ - ذخیره شده 17 مه 2016 ... پزشک طب اسلامی گفت: مادرانی که باردار هستند هنگامی که وارد ماه پنجم می‌شوند اگر حجامت کنند برای افزایش قد و مقاومت بدن فرزندشان بسیار مفید ... افزایش قد کودکان با راهکارهای طب سنتی - ایسنا www.isna.ir/news/.../افزایش-قد-کودکان-با-راهکارهای-طب-سنتی‏ - ذخیره شده 8 فوریه 2015 ... اکبری با بیان اینکه حجامت کودکان می‌تواند راهی موثر برای ... زیر نظر متخصصان طب سنتی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش قد تدریجی باشد. درمان کوتاهی قد |روش های افزایش قد | - مجله طب اسلامی www.eslamteb.com/درمان-کوتاهی-قد-روش-های-افزایش-قد/‏ - ذخیره شده 6 ا کتبر 2016 ... در این کودکان از سن دو سالگی کوتاهی قد دیده می‌شود و این در حالی است که پدر و مادر کوتاه قد نیستند. علاوه براین دو ... حجامت و بادکش برای افزایش قد. حجامت قد کودکان را افزایش می‌دهد! - تیتریک titre1.ir/fa/news/95947/حجامت-قد-کودکان-را-افزایش-می‌دهد‏ پزشک طب اسلامی گفت: مادرانی که باردار هستند هنگامی که وارد ماه پنجم می‌شوند اگر حجامت کنند برای افزایش قد و مقاومت بدن فرزندشان بسیار مفید است و از زردی کودک ... حجامت قد کودکان را افزایش می‌دهد - پرشین وی www.persianv.com/nozadan/338938.php‏ - ذخیره شده 22 مه 2016 ... حجامت قد کودکان را افزایش می‌دهد , افزایش قد کودکان , بهترین زمان برای حجامت , فواید حجامت برای بدن , فواید حجامت ,افزایش قد , افزایش قد و مقاومت ... گزارش درمان کوتاهی قد اطفال و نوجوانان بوسیله حجامت www.iranianmedicine.ir/?pagId=11&cntId=30‏ - ذخیره شده - مشابه در طب اصیل ایرانی “ حجامت “ به عنوان رفتار درمانی چند بعدی برای انواع بیماریهای نوزادان و کودکان و نوجوانان معرفی شده است و یکی از کاربردهای جالب توجه آن افزایش قد و ... اثر شگفت انگیز طب سوزنی بر افزایش و رشد قد - دکتر مرتضی ... www.doctortorabi.ir/menu.php?id=33&t=اثر...افزایش...قد‏ - ذخیره شده - مشابه معرفی اثر شگفت انگیزدیگر از طب سوزنی (افزایش رشد قد). طب سوزنی با اثربرروی انرژی بدن میتواند اثارشگفت انگیزی از خود بروز دهد از جمله این ... متوسط، کودکان شش سانتی متر قد می کشند اما در نزدیکی سنین بلوغ، سرعت رشد قد کمتر خواهد شد. درمان کوتاهی قد اطفال و نوجوانان بوسیله حجامت - علایم مزاجهای چهارگانه و ... robabnaz18.persianblog.ir/.../درمان_کوتاهی_قد_اطفال_و_نوجوانان_بوسیله_حجامت‏ - ذخیره شده - مشابه چندین کودک و نوجوان با شکایت کوتاهی قد تحت درمان با روش حجامت قرار گرفتند که طرح درمانی ... با در نظر گرفتن اینکه احتمال افزایش قد طی فرآیند رشد Constituitional و فاکتورهای مداخله گر .... مصرف ویتامین e خطر بروز سرطان ریه را افزایش می‌دهد(۱) حجامت کودکان بهترین راه حل افزایش قد - صفحه نخست koodakmedia.com/حجامت-کودکان-بهترین-راه-حل-افزایش-قد_7119.html‏ - ذخیره شده اکبری با بیان اینکه حجامت کودکان می‌تواند راهی موثر برای تاثیرگذاری بر ... زیر نظر متخصصان طب سنتی می‌تواند تاثیر بسزایی در افزایش قد تدریجی باشد. طب سنتی ایران - افزایش قد در طب سنتی(پاسخ به سوال شماره 17) tebirani.blogfa.com/post/382‏ - ذخیره شده - مشابه در این کودکان از سن دو سالگی کوتاهی قد دیده می‌شود و این در حالی است که پدر و مادر ... ان در افزایش رشد کودک هست پس حجامت رو از یاد نبرین البته زیر نظر متخصص طب ...