مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

میوه هایی برای هضم بهتر غذا

[ad_1]

به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و مشکلات مربوط به سوءهاضمه را تسکین دهد.

میوه هایی برای هضم بهتر غذا
به گزارش مشرق، خوردن میوه تاثیر مستقیمی بر روند هضم و حرکات روده ها دارد. به گفته کارشناسان، پنج میوه حتما باید به عنوان بخشی از رژیم غذایی در جهت هضم بهتر مصرف شوند.
 
گلابی: خوردن گلابی با پوست دارای بالاترین میزان فیبر، یعنی ۶ گرم، است. گلابی میوه ای سرشار از فیبر بوده که برای کاهش کلسترول و بهبود حرکت روده ها خوب است و از اینرو منجر به هضم بهتر غذا می شود.
 
انبه: این میوه غنی از فیبر بوده و به عنوان یک میوه پریبیوتیک عمل می کند. موجب افزایش باکتری های خوب در سیستم گوارش شده که به هضم بهتر غذا کمک می کند. حاوی فیبرهای است که اسیدهای چرب با زنجیره کوتاه تولید کرده و برای متابولیسم انرژی مفید هستند.
 
پاپایا: میوه ای فیبردار است که به خالی شدن روده ها کمک می کند. برای درمان یبوست بهترین گزینه است. این میوه حاوی آنزیم پاپائین بوده که با تجزیه پروتئین ها عمل هضم را آسان می کند.
 
میوه های توتی: انواع میوه های توتی شکل هم غنی از فیبر و ویتامین C هستند و همچنین دارای آنتی اکسیدان های مقابله کننده با سرطان هستند.
 
موز: این میوه حاوی فیبرهای حلال است که برای کاهش کلسترول و بهبود هضم مفید است. موز حاوی پکتین، یک فیبر منحصربه فرد، است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


17 مه 2016 ... به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و مشکلات مربوط به سوءهاضمه را تسکین دهد.خوردن میوه تاثیر مستقیمی بر روند هضم و حرکات روده ها دارد. به گفته کارشناسان، پنج میوه حتما باید به عنوان بخشی از رژیم غذایی در جهت هضم بهتر مصرف شوند.برای هضم بهتر غذا راهکار هایی وجود دارد. هضم غذا از خوردن خود غذا ... موز: موز از جمله میوه هایی است که مش تواند به شما کمک بسیار زیادی کند. به گفته متخصصین این میوه ...به گزارش مهر، خوردن میوه تاثیر مستقیمی بر روند هضم و حرکات رودهها دارد. به گفته کارشناسان، پنج میوه حتما باید به عنوان بخشی از رژیم غذایی در جهت هضم بهتر مصرف ...24 مه 2016 ... به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و مشکلات مربوط به سوءهاضمه را تسکین دهد.17 مه 2016 ... به گفته کارشناسان تغذيه، گنجاندن ميوه هاي سرشار از فيبر در رژيم غذايي مي تواند به هضم غذا کمک کرده و مشکلات مربوط به سوءهاضمه را تسکين دهد.24 ژوئن 2016 ... به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و مشکلات مربوط به سوءهاضمه را تسکین دهد.19 سپتامبر 2016 ... به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و مشکلات مربوط به سوءهاضمه را تسکین دهد.13 ژوئن 2016 ... به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و مشکلات مربوط به سوءهاضمه را تسکین دهد.سلامت و بهداشتبیماری ها و راه درمان۱۰ روش برای هضم بهتر ... ابتدا شما باید غذاهایی را که به آسانی هضم می شوند را در بین وعده های غذایی تان میل کنید و سپس به سمت ...


کلماتی برای این موضوع

توصیه‌هایی برای هضم بهتر غذابلافاصله بعد از صرف غذا نخوابید بعد از صرف غذا به سراغ بالشت مخصوصتان نروید دراز توصیه‌هایی برای پیشگیری از احساس سنگینی و ورم …از مصرف نوشابه‌های گازدار بپرهیزید اگر از ورم معده و احساس سنگینی رنج می‌برید بهتر خواص میوه های خشک برای سلامتی، فواید میوه خشک، میوه …خواص سبزیجاتخواص میوه های خشک خواص دارویی میوه های خشک فواید میوه های خشک خاصیت میوه ای خیلی مفید برای خانم های باردار صفحه خلق و خوی کودک به تغذیه مادر وابسته است نجام پژوهش‌هایی در استرالیا نشان می‌دهد رژیم بهترین زمان خوردن میوه چه زمانی است؟به یاد داشته باشید که میوه‌ها را بعد از خوردن غذا میل نکنید، کارشناسان تغذیه بر این همه چیز در مورد میوه خوردن بچه هاپرشین پرشیانقش گوش در ایجاد سرگیجه چیست؟ تغذیه ی مناسب برای دانش آموز دختر و پسر چرا خواب هایی مواد دارویی طبیعی پزشکان ایرانامروزه مصرف ملین ها برای کاهش وزن، به یک روش لاغری در سراسر جهان تبدیل شده است که کدام ظرف برای پخت و پز بهتر است؟ تفلون، چدن، …کدام ظرف برای پخت و پز بهتر است ، سالم‌ترین ظروف برای طبخ غذا ، پخت و پز در ظروف برنجی برنامه تغذیه کودک نه و ده ماهگی دانشنامه فرزندنوزادتوصیه هایی در مورد تغذیه در نه و ده ماهگی زرده تخم مرغ پخته و نرم شده را می توانید با بهترین دستور برای لاغر شدن ایران جدیدبهترین دستور برای کوچک شدن و لاغر شدن انحصار صبحانه به خوردن میوه است مخصوصا به میوه



لینک منبع :میوه هایی برای هضم بهتر غذا

میوه هایی که به هضم بهتر غذا کمک می کنند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران ... www.mehrnews.com/.../میوه-هایی-که-به-هضم-بهتر-غذا-کمک-می-کنند‏ - ذخیره شده 17 مه 2016 ... به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و مشکلات مربوط به سوءهاضمه را تسکین دهد. الف - میوه هایی که به هضم بهتر غذا کمک می کنند alef.ir/vdcaaynee49nmw1.k5k4.html?354083‏ به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و ... میوه هایی برای هضم بهتر غذا - پارسینه www.parsine.com/fa/news/285546/میوه-هایی-برای-هضم-بهتر-غذا‏ خوردن میوه تاثیر مستقیمی بر روند هضم و حرکات روده ها دارد. به گفته کارشناسان، پنج میوه حتما باید به عنوان بخشی از رژیم غذایی در جهت هضم بهتر مصرف شوند. ۱۰ روش برای هضم بهتر - بیتوته www.beytoote.com/health/malady.../method-digest-better.html‏ - ذخیره شده - مشابه سلامت و بهداشتبیماری ها و راه درمان۱۰ روش برای هضم بهتر ... ابتدا شما باید غذاهایی را که به آسانی هضم می شوند را در بین وعده های غذایی تان میل کنید و سپس به سمت ... میوه هایی که به هضم بهتر غذا کمک می کنند - سلامانه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/18808430‏ 19 مه 2016 ... میوه هایی که به هضم بهتر غذا کمک می کنند. به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و ... میوه هایی که به هضم بهتر غذا کمک می کنند - دانشنامه رشد daneshnameh.roshd.ir/.../mavara-view_forum_threads2.php?...‏ - ذخیره شده 17 مه 2016 ... میوه هایی که به هضم بهتر غذا کمک می کنند به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و ... روزنامه آفتاب یزد - میوه‌هایی که به هضم بهتر غذا کمک می‌کنند aftabeyazd.ir/36928-میوه‌هایی-که-به-هضم-بهتر-غذا-کمک-می‌کنند.html‏ - ذخیره شده 18 مه 2016 ... انبه: این میوه غنی از فیبر بوده و به عنوان یک میوه پریبیوتیک عمل می‌کند و موجب افزایش باکتری‌های خوب در سیستم گوارش شده که به هضم بهتر غذا ... ۵ میوه مناسب برای هضم بهتر غذا - سلامت آنلاین www.salamatonline.ir/news/.../۵-میوه-مناسب-برای-هضم-بهتر-غذا‏ - ذخیره شده 17 مه 2016 ... سلامت آنلاین- استفاده از میوه‌هایی که غنی از فیبر باشند می‌تواند باعث هضم بهتر غذا در وعده‌های غذایی روزانه شود و علاوه بر آن، مشکلات مربوط به ... میوه هایی که به هضم بهتر غذا کمک می کنند - سلامانه www.salamaneh.com/post/.../میوه-هایی-که-به-هضم-بهتر-غذا-کمک-می-کنند‏ 19 مه 2016 ... سلامانه : به گفته کارشناسان تغذیه، گنجاندن میوه های سرشار از فیبر در رژیم غذایی می تواند به هضم غذا کمک کرده و مشکلات مربوط به سوءهاضمه را ... نوشیدنی های بسیار مفید برای معده - نمناک namnak.com/نوشیدنی-های-بسیار-مفید-برای-معده.p4389‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۳ - ۳۸۳ نقد اگر با هضم غذا و معده تان مشکل دارید بدون شک راه های زیادی را رفته اید تا درمانی ... بهترین نوشیدنی ها برای هضم بهتر چربی ها آب هویج، آب کلم، آب خیار یا آب ترب است.