مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

6 خاصیت پیاز که نمی‌دانستید

[ad_1]

پیاز در رفع تهوع، تب، ترک خوردگی پا، آثار سوختگی و گزیدگی حشرات مؤثر است و رشد موها را تسریع می‌کند.

به گزارش مشرق، پیشینیان ما که هنوز با داروهای شیمیایی آشنا نبودند، برای درمان درد و بیماری از مواد طبیعی که در دسترسشان بود استفاده می‌کردند و با وجود این از تندرستی نسبی و قدرت بالای مقابله با بیماری‌ها برخوردار بودند.
 
امروزه، به محض اینکه با درد یا نشانه‌ای از بیماری رو به رو شویم به سراغ پزشک می‌رویم و مصرف دارو به ویژه مسکن‌ها به بخشی از زندگی روزمره بدل شده است.
 
بر اساس گزارشی که نشریه بولداسکای منتشر کرده است میوه‌ها، سبزیجات، گیاهان دارویی، و ادویه‌ای که اغلب در خانه‌های ما در دسترس است گنجینه‌ای از خواص دارویی و تسکینی را در خود نهان کرده‌اند و برای نمونه پیاز یکی از اجزای این گنجینه است.
 
با توجه به آنکه پیاز در اغلب غذاها به کار می‌رود کمتر آشپزخانه‌ای هست که در آن پیاز پیدا نشود اما آیا شما از خواص دارویی و منافع پیاز در راستای سلامتی برخوردار بودید؟
 
با ما در معرفی ۵ خاصیت پیاز که اغلب از آن آگاه نیستند همراه شوید:
 
۱- آب پیاز خواص ضدالتهابی دارد و می‌تواند آثار سوختگی پوست را رفع کند. کافی‌ است یک ورقه تازه بریده شده از پیاز را روی موضع سوختگی به آرامی بمالید تا درد سوختگی را کم کند و بهبود آن را تسریع کند.
 
۲- آب پیاز همچنین می‌تواند درد و آثار ناشی از گزیدگی حشرات را رفع کند که این نیز با مالیدن یک ورقه تازه پیاز روی موضع گزیدگی میسر خواهد شد.
 
۳- پیاز همچنین می‌تواند ترک‌خوردگی رایج پا را بهبود دهد. کافی است ترک خوردگی ها را با ورقه‌ای از پیاز مالش دهید و پس از مدتی شاهد محو شدن تدریجی ترک خوردگی‌ها خواهید بود.
 
۴- پیاز حرارت بالای بدن را کاهش می‌دهد. اگر از تب رنج می‌برید می‌توانید ورقه‌های پیاز را پیش از خواب در جوراب خود بگذارید به نحوی که با کف پای شما به خوبی در تماس باشد. این کار علاوه بر اینکه کمک می‌کند دمای بدن شما پایین بیاید سموم را از کف پای شما جذب خواهد کرد.
 
۵- اگر دچار تهوع هستید علاج شما خوردن دو قاشق غذاخوری آب پیاز است که استفراغ را متوقف و احساس تهوع را کاهش می‌دهد.
 
۶- اگر رشد موهای شما کند است می‌توانید موهای خود را مرتبا به طور روزانه با آب پیاز ماساژ دهید و پیش از شستشوی موها با شامپو بگذارید مدتی روی پوست سرتان بماند. پیاز، پیاز موی شما را تحریک می‌کند و رشد مو را تسریع می‌کند

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


پیاز در رفع تهوع، تب، ترک خوردگی پا، آثار سوختگی و گزیدگی حشرات مؤثر است و رشد موها را تسریع میکند. 6 خاصیت پیاز که نمیدانستید. به گزارش گروه وبگردی ...6 خاصیت پیاز که نمی دانستید. 6 خاصیت پیاز که نمیدانستید. پياز در رفع تهوع، تب، ترک خوردگی پا، آثار سوختگی و گزیدگی حشرات مؤثر است و رشد موها را ...پیاز در رفع تهوع، تب، ترک خوردگی پا، آثار سوختگی و گزیدگی حشرات مؤثر است و رشد موها را تسریع میکند. 6 خاصیت پیاز که نمیدانستید. به گزارش گروه وبگردی ...18 سپتامبر 2016 ... وبسایت سوران: آبگوشت یکی از غذاهای لذیذ است که از قدیم الایام در بین ما ایرانی ها باب بوده است. اگرچه غذایی فوق العاده سنتی محسوب می شود، اما هنوز ...پیاز در رفع تهوع، تب، ترک خوردگی پا، آثار سوختگی و گزیدگی حشرات مؤثر است و ... مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری جنوب نیوز: 6 خاصیت پیاز که نمیدانستید.پیاز در رفع تهوع، تب، ترک خوردگی پا، آثار سوختگی و گزیدگی حشرات مؤثر است و رشد موها را تسریع میکند.16 مه 2016 ... همه جو | تازه های ایران و جهان | آخرین اخبار | پیاز در رفع تهوع، تب، ترک خوردگی ... 6 خاصیت پیاز که نمیدانستید ... روزی که تمام تهران، شهران می شود!16 مه 2016 ... ظهر دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1395 خبر 6 خاصیت پیاز که ... 6 ohwdj Pdhc ;i kldnhksjdn Pdhc nv vtu jiUuT jfT jv; oUvn'd PhT Hehv ...به گزارش مشرق، پیشینیان ما که هنوز با داروهای شیمیایی آشنا نبودند، برای درمان درد و بیماری از مواد طبیعی که در دسترسشان بود استفاده میکردند و با وجود این از ...16 مه 2016 ... به گزارش تراز ،پیشینیان ما که هنوز با داروهای شیمیایی آشنا نبودند، برای درمان درد و بیماری از مواد طبیعی که در دسترسشان بود استفاده میکردند و ...


کلماتی برای این موضوع

زردچوبه و این همه خاصیت؟ زردچوبه علاوه بر این که طعم خوبی به غذا می‌دهد و آن را خوش‌رنگ می‌کند خواص درمانی خواص عسل چیست، خاصیت عسل، خاصیتهای عسل آکاخواص شگفت انگیز عسل که تاکنون آنها را نمی دانستید خواص شیر بادام و عسل طرز تهیه کاربرد و خاصیت جوش شیرینجوش شیرین یا همان بی کربنات سدیم دارای کاربردهای خلاقانه بسیاریست که به آنها اشاره سبزی ها مروری کوتاه بر ٥ خاصیت جوانه ها مدت هاست که از جوانه ها به عنوان یک ماده ی غذایی سالم ایده های تزیین پنیر برای افطارتصاویرتزیین پنیر افطاری پَنیر یکی از گونه‌های لبنیات است که بطور گسترده‌ای در صدها نوع آرمان فارمد شرکت دارویی آرمان فارمدورزش منظم به نظر می‌رسد که می‌تواند بیماری هپاتیت سی را به چالش بک…طب سنتی و گیاهان داروییداروی گیاهی مقالات سلامتخواص باور نکردنی روغن دانه کتان آشنایی با عوارض گیاهان دارویی امان از دمنوش هایی که



لینک منبع :6 خاصیت پیاز که نمی‌دانستید

6 خاصیت پیاز که نمی دانستید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../6-خاصیت-پیاز-که-نمی-دانستید‏ - ذخیره شده 6 خاصیت پیاز که نمی دانستید. پیاز در رفع تهوع، تب، ترک خوردگی پا، آثار سوختگی و گزیدگی حشرات مؤثر است و رشد موها را تسریع می‌کند. امتیاز خبر: 96 از 100 ... 6 خاصیت پیاز که نمی‌دانستید - بولتن نیوز www.bultannews.com/fa/news/.../6-خاصیت-پیاز-که-نمی‌دانستید‏ پیاز در رفع تهوع، تب، ترک خوردگی پا، آثار سوختگی و گزیدگی حشرات مؤثر است و رشد موها را تسریع می‌کند. ایلیا نیوز | اخبار استان بوشهر » 6 خاصیت پیاز که نمی‌دانستید ilyanews.com/?tag=6-خاصیت-پیاز-که-نمی‌دانستید‏ پیاز در رفع تهوع، تب، ترک خوردگی پا، آثار سوختگی و گزیدگی حشرات مؤثر است و رشد موها را تسریع می‌کند. پیشینیان ما که هنوز با داروهای شیمیایی آشنا نبودند،. 6 خاصیت درمانی خوردن پیاز - جام جم jamejamonline.ir/sara/.../6-خاصیت-درمانی-خوردن-پیاز‏ - ذخیره شده 16 مه 2016 ... بصورت خام هم پیاز حاوی ترکیبات گوگردی است که خواص درمانی بسیاری دارد. 6 ... 6- محافظت از پوست: یکی از بهترین راهها برای برطرف کردن لکه های ... 6 خاصیت پیاز که نمی‌دانستید - بزرگترین آرشیو وبلاگ های فارسی pumpmaintenance1-ba.smartfeed2.ir/ogle/6+خاصیت+پیاز+که+نمی‌دانستید‏ صفحه اصلی · نقشه سایت · طراحی وبسایت. تبلیغات. سامانه قدرتمند اسمارت فید تمامی اخبار را به صورت لحظه ای برای شما نمایش میدهد. تبلیغات. لیست آخرین مطالب. ۶ خاصیت پیاز که نمی دانستید+عکس - مجله اینترنتی گنجیت www.ganjit.ir/60644-۶-خاصیت-پیاز-که-نمی-دانستیدعکس.html‏ پیاز در رفع تهوع , 6 خاصیت پیاز که نمی , ها نمی دانستید عکس ,پیاز حاوی ترکیبی با خاصیت پره‌بیوتیکی است که زمینه را برای , خواص معجزه آسای پیاز که نمی , ... 10 فایده پیاز برای سلامتی - تبیان article.tebyan.net/337106/10-فایده-پیاز-برای-سلامتی‏ - ذخیره شده 4 ا کتبر 2016 ... پیاز همانند سیب و توت ها منبع خوب کرستین است که خواص آنتی اکسیدانی دارد. نتایج پژوهشی که در دانشگاه یوتاه انجام شده نشان می دهد کرستین ... خواص معجزه آسای پیاز که نمی دانستید - پرشین استار www.persian-star.org/خواص-معجزه-آسای-پیاز-که-نمی-دانستید/‏ - ذخیره شده - مشابه پیاز از سبزیجاتی است که در سالیان دور برای افزایش قدرت به برده‌های مشغول ساخت اهرام ثلاثه و همین طور ورزشکاران قبل از بازی المپیک داده می‌شد. برای التیام زخم‌های ... خواص ضد سرطانی سیر و پیاز را بشناسید - Hendevaneh.com hendevaneh.com/خواص-ضد-سرطانی-سیر-و-پیاز-را-بشناسید/‏ - ذخیره شده در مطالعات آزمایشگاهی دریافته‌اند که پیاز و سیر حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که با رادیکال‌های ... مطلب مرتبط: خواص سیر:۳۱ خاصیت سیر که تا به حال نمی‌دانستید ... 6 خاصیت پیاز که نمی‌دانستید ظهر دوشنبه 27 اردیبهشت 95 | خبرچه khabarche.ir/خبر/4549237/6-خاصیت-پیاز-که-نمی-دانستید‏ 16 مه 2016 ... ظهر دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه 1395 خبر 6 خاصیت پیاز که ... 6 ohwdj Pdhc ;i kld‌nhksjdn Pdhc nv vtu jiUuT jfT jv; oUvn'd PhT Hehv ...