مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت

[ad_1]

وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از کانال ها با موضوع پزشکی و سلامت را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، اخیرا در یکی از کانال ها در برنامه تلگرام، پستی بازنشر می شود که در آن به نقل از وزیر بهداشت اعلام شده است که در کانال تلگرامی که مدعی پاسخ به سئوالات پزشکی است عضو شوند!
 
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن تکذیب چنین پستی ، اعلام کرد که وزیر بهداشت در برنامه تلگرام تنها یک کانال شخصی دارد و کانال وبدا نیز کانال رسمی وزارت بهداشت است.
 
همچنین این مرکز به تمام هموطنان و به ویژه صاحبان گروه ها و کانال ها در شبکه های اجتماعی توصیه می کند که از انتشار چنین پست هایی جدا خودداری کنند در غیر اینصورت، وزارت بهداشت پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی را حق خود می داند.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت. وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از کانال ها با ...اخیرا در یکی از کانال ها در برنامه تلگرام، پستی بازنشر می شود که در آن به نقل از وزیر بهداشت اعلام شده است که در کانال تلگرامی که مدعی پاسخ به سئوالات پزشکی ...تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت. قم فردا: وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از ...16 مه 2016 ... وزیر بهداشت، روابط عمومی، تلگرام، وزارت بهداشت، حاشیه تصاویر درد دل تلگرامی وزیر بهداشت با پرستارانوزارت بهداشت پست یکی از کانال های ...16 مه 2016 ... به گزارش پارس نیوز، اخیرا در یکی از کانال ها در برنامه تلگرام، پستی بازنشر می شود که در آن به نقل از وزیر بهداشت اعلام شده است که در کانال ...به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اخیرا در یکی از کانال ها در برنامه تلگرام، پستی بازنشر می شود که در آن به نقل از وزیر بهداشت اعلام شده است که در کانال ...17 مه 2016 ... به گزارش افکارنیوز ، - وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از کانال ها با ...وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از کانال ها با موضوع پزشکی و سلامت را تکذیب کرد.16 مه 2016 ... تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت قم فردا: وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای ...16 مه 2016 ... پربازدیدها گرفت پربحثها را بهداشت وزیر دامان بار این تلگرام.


کلماتی برای این موضوع

خبرگزاری فارس صفحه اصلی دادستان تهران محمود صادقی خود را به مراجع قضایی معرفی کند مقاومت این نماینده در هدیه برانکو قلب استقلال را نشانه رفتهدیهبرانکوقلبجابر انصاری در خط حمله استقلال خوب گل می زند و البته هنوز هم انگار استقلالی ها به خاطر الف شاهزاده سعودی مرگ مسعود رجوی را اعلام کردرهبران این گروه دستشان به خون هم مردم ایران و هم اعضای خودشان آغشته است و بنابراین الف صف آرایی داعش در مقابل کشورهای مهم اروپاموافقم نهایتا اینا چند نفر رو دارن که این کارا رو بکنه؟ ایا افتادن با چاقو به حان پیر آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش سال ۹۵ مرجع …آخریناخباراستخدامیخبر ۶ شهریور ماه ۹۵ خبرگزاری فارس وزیر آموزش و پرورش گفت ۲۰ هزار نفر جذب آموزش و خبرگزاری فارس آشنایی با جریان‏های اصلی …جریان‏های داخلی و خارجی فعال در عرصه دفاع از حقوق زن ایرانی را می‏توان به سه دسته المصباح تصور کنید سال پیش و در دهه شصت خانمی را در خیابان می‌دیدید که یک مانتو به تن دارد که خبرهای بین الملل خبر فارسیرسانه های وابسته به گروه تروریسی داعش تصویر عامل شهادت زائر ایرانی را منتشر کردنداخبار،اخبار روز،اخبار خبرگزاری ها اخبار،آخرین …در این بخش شما با انواع اخبار غزهاخبار ایراناخبار سوریهاخبار اخبار روز غزه مسعود رجوی به درک واصل شدفیلماین کنفرانس با حضور مقامات سوخته کشورهای حامی تروریست از جمله عربستان، روز شنبه در



لینک منبع :تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت

تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت - افکارنیوز www.afkarnews.ir/.../514620-تلگرام-این-بار-دامان-وزیر-بهداشت-را-گرفت‏ - ذخیره شده 17 مه 2016 ... اخیرا در یکی از کانال ها در برنامه تلگرام، پستی بازنشر می شود که در آن به نقل از وزیر بهداشت اعلام شده است که در کانال تلگرامی که مدعی پاسخ به ... تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت - پارس نیوز www.parsnews.com/.../365818-تلگرام-این-بار-دامان-وزیر-بهداشت-را-گرفت‏ - ذخیره شده 16 مه 2016 ... وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از کانال ها با موضوع پزشکی و سلامت را ... تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت - قم فردا www.qomefarda.ir/news/186425‏ تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت. قم فردا: وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از ... تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت javanonline.ir/fa/.../تلگرام-این-بار-دامان-وزیر-بهداشت-را-گرفت‏ - ذخیره شده تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت. وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از کانال ها با ... تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت - پایگاه خبری تحلیلی قم ... tnews.ir/news/ffd362952084.html‏ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اخیرا در یکی از کانال ها در برنامه تلگرام، پستی بازنشر می شود که در آن به نقل از وزیر بهداشت اعلام شده است که در کانال ... تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت - تی نیوز tnews.ir/news/dc6f63003865.html‏ 17 مه 2016 ... اخیرا در یکی از کانال ها در برنامه تلگرام، پستی بازنشر می شود که در آن به نقل از وزیر بهداشت اعلام شده است که در کانال تلگرامی که مدعی پاسخ به ... تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت - سایت خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/879962936101.html‏ 16 مه 2016 ... سایت خبری تحلیلی اندیشه ها: وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از کانال ها ... تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت - مفیدستان mofidestan.ir/تلگرام-این-بار-دامان-وزیر-بهداشت-را-گرف/‏ - ذخیره شده تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت. وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از کانال ها با … تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت www.shahrekhabar.com/analysis/1463378460594363‏ 16 مه 2016 ... به گزارش پارس نیوز، اخیرا در یکی از کانال ها در برنامه تلگرام، پستی بازنشر می شود که در آن به نقل از وزیر بهداشت اعلام شده است که در کانال ... تلگرام این بار دامان وزیر بهداشت را گرفت - افکار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/n/16628680‏ 17 مه 2016 ... به گزارش افکارنیوز ، - وزارت بهداشت پست یکی از کانال های تلگرامی مبنی بر تقاضای وزیر بهداشت از مردم برای پیوستن به یکی از کانال ها با ...