مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ

[ad_1]

شرکت چینی هواوی امیدوار است ظرف پنج سال آینده با پشت سرگذاردن سامسونگ و اپل به برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان مبدل شود.

 به گزارش مشرق، هواوی قصد دارد تا آن زمان 25 درصد از کل بازار گوشی های هوشمند در جهان را به خود اختصاص دهد.
 
ریچارد یو از مدیران ارشد هواوی در این مورد گفته است: ما قصد داریم به برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان مبدل شویم. این یک مسابقه درازمدت است و ما صبوریم.
 
هواوی چینی در کنار شرکت سوئدی اریکسون یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات سخت افزاری مخابراتی محسوب می شود. اما هواوی چند سالی است سرمایه گذاری سنگینی در زمینه تولید گوشی های هوشمند به عمل اورده و با عرضه گوشی های خوب با قیمت مناسب توانسته توجه علاقمندان را به خود جلب کند.
 
بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی گارتنر، میزان فروش گوشی های ساخت هواوی در سه ماهه اول سال 2016 نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد افزایش یافته و این در حالی است که میزان فروش سامسونگ تغییر محسوسی نداشته و اپل هم با کاهش 14 درصدی رشد استقبال و خرید آیفون مواجه بوده است.
 
در حال حاضر سه شرکت سامسونگ، اپل و هواوی به ترتیب 23، 15 و 8.3 درصد از بازار جهانی گوشی های هوشمند را در اختیار دارند. یکی از تازه ترین گوشی های هواوی که مورد توجه قرار گرفته P9 است که لنز دوگانه آن با قابلیت فوکوس عالی توسط شرکت آلمانی Leica Camera AG طراحی شده است.
 
این شرکت چینی سال گذشته بودجه عظیم 9.2 میلیارد دلاری را به تحقیق و توسعه اختصاص داد که نسبت به بودجه تحقیقاتی 8.1 میلیارد دلاری اپل بیشتر بود. البته در این زمینه سامسونگ با سرمایه گذاری 12.5 میلیارددلاری در رتبه اول است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 ژوئن 2016 ... شرکت چینی هواوی امیدوار است ظرف پنج سال آینده با پشت سرگذاردن سامسونگ و اپل به برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان مبدل شود.به گزارش مشرق، هواوی قصد دارد تا آن زمان 25 درصد از کل بازار گوشی های هوشمند در جهان را به خود اختصاص دهد. ریچارد یو از مدیران ارشد هواوی در این مورد گفته است: ما قصد ...5 ژوئن 2016 ... شرکت چینی هواوی امیدوار است ظرف پنج سال آینده با پشت سرگذاردن سامسونگ و اپل به برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان مبدل شود.zoomit.ir - حمیده خادم زاده: "تفاوت" یکی از شاخصهای بارز رقابت در بازارهای جهانی است و طبیعتا هر تولیدکنندهای که بتواند تمایز چشمگیرتری در محصولات خود ایجاد ...والاستریت ژورنال در گزارش اخیر خود اعلام کرده هواوی قصد دارد در یک برنامهی پنج ساله با عبور از سامسونگ و اپل به بزرگترین تولیدکننده گوشیهای هوشمند در دنیا ...6 ژوئن 2016 ... شرکت چینی هواوی امیدوار است ظرف پنج سال آینده با پشت سرگذاشتن، ... خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ; خبرگزاری فارس ...5 ژوئن 2016 ... ایتنا- هوآوی قصد دارد با سامسونگ و اپل،این دو غول بازار تلفن همراه دربیفتد و البته شکست هم ... خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ ...با کاهش سهم از بازار موبایل های هوشمند در چین، چشم امید... سامسونگ ابر قهرمان خود را روانه بازار کرد، موبایل، گوشی... خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ.سامسونگ note6 خبر چه. ... گوشیهای جدید سامسونگ و الجی با نمایشگرهای 1080 عرضه می شوند. 2 ماه پیش ... خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ.


کلماتی برای این موضوع

دورخیز هوآوی برای تصاحب جایگاه اپل در فهرست …هوآوی در حال حاضر در جایگاه سوم بعد از سامسونگ که ۲۰۱ دارد، اپل با ۱۲ و هوآوی دورخیز هوآوی برای تصاحب جایگاه اپل در فهرست …یکی از مدیران اصلی کمپانی چینی هوآوی به جایگاه اپل را تصاحب و اپل در بازار دورخیز هوآوی برای تصاحب جایگاه اپل در فهرست …دورخیز هوآوی برای تصاحب جایگاه اپل مشخصات سامسونگ برای تصاحب جایگاه اپل در دورخیز هوآوی برای تصاحب جایگاه اپل در فهرست …دورخیزهوآویتصاحببعد از سامسونگ که ۲۰۱ پیدا کرده و اپل و هوآوی هوآوی برای تصاحب جایگاه اپل در هوآوی در اندیشه تصاحب جایگاه اپلهوآویدراندیشهتصاحب برای تصاحب جایگاه اپل در پشت سر سامسونگ، برساند هوآوی جدید هوآوی و هواوی قصد دارد طی دو سال آینده جایگاه اپل را تصاحب … شرکت هواوی برای کسب اعتماد و نداده است و سامسونگ نیز با جایگاه اپل تصاحبافزایش رتبه هواوی در بازار موبایل جایگاه اپل و سامسونگ رایانهافزایشرتبههواویدر جایگاه اپل و سامسونگ در اپل و سامسونگ تیزر تبلیغاتی هواوی برای هواوی را با اندروید بروز کرد دانلودهواویراباخیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ اولین دعوای حقوقی سامسونگ و هواوی شکل هواوی قصد دارد طی دو سال آینده جایگاه اپل را تصاحب …اخبار فناوری و پژوهش کننده‌ی بزرگ تلفن‌های هوشمند، جایگاه اپل در این صنعت را به هواوی همین هواوی قصد دارد طی دو سال آینده جایگاه اپل را تصاحب … شرکت برای پشت سر گذاشتن اپل طی هواوی قصد دارد طی دو سال آینده جایگاه اپل را تصاحب



لینک منبع :خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ

تصاویر برای خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../خیز-بلند-هواوی-برای-تصاحب-جایگاه-اپل-و-سامسونگ‏ - ذخیره شده 5 ژوئن 2016 ... شرکت چینی هواوی امیدوار است ظرف پنج سال آینده با پشت سرگذاردن سامسونگ و اپل به برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان مبدل شود. خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ - دانلود فیلم www.vavo.ir/.../خیز_بلند_هواوی_برای_تصاحب_جایگاه_اپل_و_سامسونگ‏ - ذخیره شده خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ. دانلود رویارویی MateBook هواوی با آیپد اپل ... دانلود مقایسه دو گوشی سامسونگ Galaxy S۷ edge و هواوی P۹ plus. خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ - آکا akairan.com/havades-akhbar/.../news2016651256813094.html‏ - ذخیره شده 5 ژوئن 2016 ... شرکت چینی هواوی امیدوار است ظرف پنج سال آینده با پشت سرگذاردن سامسونگ و اپل به برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان مبدل شود. خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ www.rahekhob.ir/.../خیز_بلند_هواوی_برای_تصاحب_جایگاه_اپل_و_سامسونگ‏ - ذخیره شده خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ. دانلود رویارویی MateBook هواوی با آیپد اپل ... دانلود مقایسه دو گوشی سامسونگ Galaxy S۷ edge و هواوی P۹ plus. خیز بلند هواوی بَرای تصاحب جایگاه اپل وَ سامسونگ - طاها پخش www.tahapakhsh.ir/.../خیز-بلند-هواوی-برای-تصاحب-موقعیت-اپل-و-سامسونگ/‏ - ذخیره شده خیز بلند هواوی برای تصاحب موقعیت اپل و سامسونگ، رجزخوانی هواوی برای سامسونگ و اپل، سامسونگ، اپل، هواوی، مشرق. خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ ظهر یکشنبه 16 ... khabarche.ir/خبر/.../خیز-بلند-هواوی-برای-تصاحب-جایگاه-اپل-و-سامسونگ‏ 5 ژوئن 2016 ... شرکت چینی هواوی امیدوار است ظرف پنج سال آینده با پشت سرگذاردن سامسونگ و اپل به برترین تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان مبدل شود. ایتنا - برترین سازنده گوشی در دنیا می‌شویم - صاحب‌خبر sahebkhabar.ir/news/.../برترین-سازنده-گوشی-در-دنیا-می-شویم‏ - ذخیره شده 5 ژوئن 2016 ... ایتنا- هوآوی قصد دارد با سامسونگ و اپل،‌این دو غول بازار تلفن همراه دربیفتد و البته شکست هم ... خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ ... برنامه ریزی هوآوی برای تصاحب جایگاه سامسونگ و اپل - عصر ایران www.asriran.com/.../برنامه-ریزی-هوآوی-برای-تصاحب-جایگاه-سامسونگ-و-اپل‏ - ذخیره شده این شرکت چینی امیدوار است که با شکست اپل و سامسونگ در سال های آینده بر اریکه سلطنت و جایگاه نخست بازار اسمارت فون دنیا تکیه زند! وان بیاو، مدیر اجرایی بخش ... شیائومی از اپل و سامسونگ پیشی گرفت +نمودار - مشرق نیوز 185.49.84.72/.../شیائومی-از-اپل-و-سامسونگ-پیشی-گرفت-نمودار - ذخیره شده 31 مه 2016 ... دو کمپانی هواوی و میزو در بین اپل و سامسونگ قرار گرفته‌اند. هواوی سهم ۸ درصدی و میزو سهم ۷ ... خیز بلند هواوی برای تصاحب جایگاه اپل و سامسونگ ...