مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ممنوعیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی

[ad_1]

گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایت‌های مختلف را بررسی می کند. اطلاع رسانی در مورد سرعت و میزان سازگاری این سایت ها با گوشی‌ها و ارائه راه حل‌های مشکلات موجود از امکانات این ابزار است.

 به گزارش مشرق، ابزار یاد شده به مالکان وب سایت ها امکان می دهد تا تنها با تایپ کردن آدرس سایتشان در محیط این ابزار از میزان کارآیی آن مطلع شوند.
 
خدمات یاد شده از آدرس https://testmysite.thinkwithgoogle.com در دسترس است و البته کاربران ایرانی نمی توانند از آن استفاده کنند.
 
بعد از وارد کردن آدرس هر سایت و انجام بررسی های مختلف نمره ای از یک تا 100 بر مبنای میزان سازگاری، سرعت و ... به سایت هدف داده می شود. از جمله شاخص هایی که در این بررسی در حوزه سازگاری مورد توجه قرار می گیرند می توان به نحوه طراحی آیکون ها و دکمه های مختلف، راحت بودن ناوبری و جابجایی در سایت، شیوه ارائه اطلاعات مهم، فونت به کار رفته، پلاگین ها و ... اشاره کرد.
 
به منظور بررسی سرعت هم شتاب در بالاآمدن هر سایت مورد توجه قرار می گیرد. همچنین عملکرد هر سایت بر روی رایانه رومیزی و لپ تاپ هم مورد توجه قرار می گیرد. امروزه با توجه به اینکه بسیاری از افراد از گوشی های خود برای دسترسی به اینترنت و سایت ها استفاده می کنند، ارتقای نسخه همراه وب سایت ها اهمیت فراوانی دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 ژوئن 2016 ... گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایتهای مختلف را بررسی می کند. اطلاع رسانی در مورد سرعت و میزان سازگاری این سایت ها با ...5 ژوئن 2016 ... ایتنا- گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایتهای مختلف را بررسی میکند.3 ژوئن 2016 ... ممنوعیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی. ... نسخه تلفن همراه سایتهای مختلف را بررسی می کند ؛البته کاربران ایرانی نمی توانند از آن استفاده کنند.5 ژوئن 2016 ... گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایتهای مختلف را بررسی میکند.5 ژوئن 2016 ... گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایتهای مختلف را بررسی می کند ؛البته کاربران ایرانی نمی توانند از آن استفاده کنند.به گزارش گرداب به نقل از ای ویک، ابزار یاد شده به مالکان وب سایت ها امکان می دهد تا تنها با تایپ کردن آدرس سایتشان در محیط این ابزار از میزان کارآیی آن مطلع شوند.به گزارش مشرق، ابزار یاد شده به مالکان وب سایت ها امکان می دهد تا تنها با تایپ کردن آدرس سایتشان در محیط این ابزار از میزان کارآیی آن مطلع شوند. خدمات یاد شده از آدرس ...به گزارش گرداب به نقل از ای ویک، ابزار یاد شده به مالکان وب سایت ها امکان می دهد تا تنها با تایپ کردن آدرس سایتشان در محیط این ابزار از میزان کارآیی آن مطلع شوند.پربازدیدها ایرانی پربحثها کاربران برای گوگل جدید ممنوعیت.ممنوعیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی. ... دیوان عدالت اداری: مصوبه ممنوعیت واردات خودروهای لوکس باطل نشده است دیوان عدالت اداری با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد این ...


کلماتی برای این موضوع

فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران الف توطئه جدید آمریکا برای سوریهبثینه شعبان مشاور رسانه ای بشار اسد رئیس جمهور سوریه بر این باور است راهی که سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز رابطه جنسی برای سالمندان چگونه است؟ داستان طنز و خنده دار توهم دستمزد شهاب حسینی و ایستنا گوشیسه شنبه، آذرماه هوآوی با کنار زدن سامسونگ، پردرآمدترین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های الف احتمال نامزدی یک ایرانی برای انتخابات …بدنبال عدم تمایل رئیس جمهوری کنونی آلمان از حضور دوباره در انتخابات احتمال سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهاندر پی اعلام تصمیم پارلمان اروپا برای توقف مذاکرات عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا، تنش عسل چتعسل چت اصلیچترومچتچترومچت رومچت روم فارسیچت روم شلوغعسل چتققنوس چتناز چتباران چت چت چت روم چت سایت خبری تحلیلی تابناکاخبار ایران و جهانتفاوت برخورد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اتفاقی که در تعطیلی هفته گذشته برای یک مغز گوگل چگونه کار می‌کند؟خیز مدیرعامل جدید گوگل به سوی بازآفرینی همه ابزارهای دیجیتالنظرات کاربران درباره جیلی امگراند شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف



لینک منبع :ممنوعیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی

ممنوعیت استفاده از ابزار جدید گوگل برای کاربران ایرانی www.farsnews.com/13950316000130‏ - ذخیره شده 5 ژوئن 2016 ... گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایت‌های مختلف را بررسی می کند. اطلاع رسانی در مورد سرعت و میزان سازگاری این سایت ها با ... خبر ایرانی - ممنوعیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی newsirani.com/news/48242/?%3F%3F%3F%3F%3F%3F...‏ ممنوعیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی. تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲. کد مطلب: 48242. گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه ... ممنوعیت استفاده از ابزار جدید گوگل برای کاربران ایرانی - موسسه ... mehralborz.ac.ir/.../756-ممنوعیت-استفاده-از-ابزار-جدید-گوگل-برای-کاربران-ایرانی‏ - ذخیره شده ممنوعیت استفاده از ابزار جدید گوگل برای کاربران ایرانی. خواندن. 685 دفعه. اطلاع رسانی در مورد سرعت و میزان سازگاری این سایت‌ها با گوشی‌ها و ارائه راه حل‌های مشکلات ... ممنوعیت استفاده از ابزار جدید گوگل برای کاربران ایرانی | وب سایت ... cyberbannews.com/ممنوعیت-استفاده-از-ابزار-جدید-گوگل-برای-کاربران-ایرانی‏ 5 ژوئن 2016 ... گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایت‌های مختلف را بررسی می‌کند. ممنوعیت استفاده از ابزار جدید گوگل برای کاربران ایرانی » آسمان نیوز news.asemanpub.com/14192-.html‏ 5 ژوئن 2016 ... اطلاع رسانی در مورد سرعت و میزان سازگاری این سایت‌ها با گوشی‌ها و ارائه راه حل‌های مشکلات موجود از امکانات این ابزار است. به گزارش آسمان نیوز از فارس ... ممنوعیت استفاده از ابزار جدید گوگل برای کاربران ایرانی | کِلکِ دانش www.kelkedanesh.com/4043-ممنوعیت-استفاده-ابزار-جدید-گوگل-برای-کاربران-ایرانی.html‏ 5 ژوئن 2016 ... گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایت‌های مختلف را بررسی می کند. اطلاع رسانی در مورد سرعت و میزان سازگاری این سایت ها با ... ممنوعیت استفاده از ابزار جدید گوگل برای کاربران ایرانی - نیوز آی تی ... www.newsit.ir/2016/06/06/ممنوعیت-استفاده-از-ابزار-جدید-گوگل-برا.html‏ 6 ژوئن 2016 ... گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایت‌های مختلف را بررسی می کند. ... ممنوعیت استفاده از ابزار جدید گوگل برای کاربران ایرانی. ممنوعیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی - دانا | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/19698732‏ 5 ژوئن 2016 ... ممنوعیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی. گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایت های مختلف را بررسی می کند. اطلاع رسانی در مورد ... ممنوعیت جدید گوگل برای کاربران ایرانی | خبروان khabarone.ir/news/2055902‏ 5 ژوئن 2016 ... گوگل ابزاری عرضه کرده که عملکرد نسخه تلفن همراه سایت‌های مختلف را بررسی می‌کند؛ البته کاربران ایرانی نمی‌توانند از آن استفاده کنند. ممنوعیت استفاده از ابزار جدید گوگل برای کاربران ایرانی | تازه های ... www.zoomlink.ir/.../64979_ممنوعیت-استفاده-از-ابزار-جدید-گوگل-برای-کاربران-ایرانی‏ 6 ژوئن 2016 ... ممنوعیت استفاده از ابزار جدید گوگل برای کاربران ایرانی ... تریلر جدید بازی Rainbow Six Siege با محوریت بسته Operation Red Crow · تریلر ...