مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه

[ad_1]

فیس بوک تبادل پیام و گپ از طریق نسخه همراه برنامه دسترسی به این شبکه اجتماعی را غیرممکن کرده تا کاربران را مجبور به استفاده از برنامه پیام رسان اختصاصی خود کند.

 به گزارش مشرق، فیس بوک مدتی است دو برنامه جداگانه را برای استفاده از خدمات خود عرضه کرده است. یکی از این دو برنامه برای دسترسی به امکانات اصلی این شبکه اجتماعی و برنامه دیگر برای تبادل نظر و گپ زدن افراد طراحی شده است.
 
تا به حال گپ زدن از طریق هر دو برنامه ممکن بوده است،اما فیس بوک برای مجبور کردن کاربران به نصب برنامه پیام رسان خود چت کردن با استفاده از برنامه اول را ناممکن کرده و اعلام کرده علاقمندان تنها باید از این برنامه موسوم به Messenger استفاده کنند.
 
البته تا چند هفته دیگر کماکان می توان از نسخه همراه برنامه فیس بوک برای گپ زدن استفاده کرد،اما از ابتدای تابستان تنها گزینه برای گفتگو با کاربران فیس بوک بارگذاری برنامه رسمی Messenger این شرکت است. کارشناسان هدف فیس بوک از این تغییر اجباری را رقابت با دیگر برنامه های محبوب گپ مانند وایبر، تلگرام و ... دانسته اند، البته این شرکت مالک برنامه گپ واتس اپ هم هست.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 ژوئن 2016 ... فیس بوک تبادل پیام و گپ از طریق نسخه همراه برنامه دسترسی به این شبکه اجتماعی را غیرممکن کرده تا کاربران را مجبور به استفاده از برنامه پیام ...5 ژوئن 2016 ... فیس بوک تبادل پیام و گپ از طریق نسخه همراه برنامه دسترسی به این شبکه اجتماعی را غیرممکن کرده تا کاربران را مجبور به استفاده از برنامه پیام ...5 ژوئن 2016 ... شبکه صبح یکشنبه شانزدهم خرداد ماه 1395 خبر اجبار فیسبوک برای مهاجرت کاربران بهنرمافزار مربوطه.هشدار انگلیس درباره مقابله صرفا نظامی با داعش. اجبار فیسبوک برای مهاجرت کاربران بهنرمافزار مربوطه. ایجاد قدرت اطلاعاتی در دستور کار نظام/ نفوذ مهلکترین شکل ...هشدار انگلیس درباره مقابله صرفا نظامی با داعش اجبار فیسبوک برای مهاجرت کاربران بهنرمافزار مربوطه ایجاد قدرت اطلاعاتی در دستور کار نظام/ نفوذ مهلکترین شکل ...به گزارش مشرق، فیس بوک مدتی است دو برنامه جداگانه را برای استفاده از خدمات خود عرضه کرده است. یکی از این دو برنامه برای دسترسی به امکانات اصلی این شبکه ...2016-06-05 مشرق نیوز | آخرین اخبار ایران و جهان | mashreghnews.ir اجبار فیسبوک برای مهاجرت کاربران بهنرمافزار مربوطه فیس بوک تبادل پیام و گپ از طریق نسخه ...خبرخوان اقیانوس - سریعترین و جامع ترین موتور جستجوگر اخبار فارسی - سرخط عناوین و اخبار لحظه به لحظه ... اجبار فیسبوک برای مهاجرت کاربران بهنرمافزار مربوطهمشرق نیوز · اجبار فیسبوک برای مهاجرت کاربران بهنرمافزار مربوطه, Sun Jun 05 11:23:09 IRDT 2016. مشرق نیوز · اجبار فیسبوک برای مهاجرت کاربران بهنرمافزار ...(ادامه). تاريخ: 1395/03/16 --> گروه: اخبار ایران, اخبار جهان توسط: مدیر وب سایت نظرات: 0 --> ... اجبار فیسبوک برای مهاجرت کاربران بهنرمافزار مربوطه. فیس بوک ...


کلماتی برای این موضوع

اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه



لینک منبع :اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه

اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/.../اجبار-فیس-بوک-برای-مهاجرت-کاربران-به-نرم-افزار-مربوطه‏ - ذخیره شده 5 ژوئن 2016 ... اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه. فیس بوک تبادل پیام و گپ از طریق نسخه همراه برنامه دسترسی به این شبکه اجتماعی را ... اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه - مفیدستان mofidestan.ir/اجبار-فیس‌بوک-برای-مهاجرت-کاربران-به/‏ اجبار فیسبوک برای مهاجرت کاربران بهنرمافزار مربوطه. ایجاد قدرت اطلاعاتی در دستور کار نظام/ نفوذ مهلکترین شکل …هشدار انگلیس درباره مقابله صرفا نظامی با داعش ... اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه - ایران مسافر https://www.iran-travelers.com/اجبار-فیس‌بوک-برای-مهاجرت-کاربران-به/‏ - ذخیره شده 5 ژوئن 2016 ... به نقل از ایران مسافر: فیس بوک تبادل پیام و گپ از طریق نسخه همراه برنامه دسترسی به این شبکه اجتماعی را غیرممکن کرده تا کاربران را مجبور به ... آرشیو اخبار مهم جهان www.tohidnews.com/Default.aspx?tabid=221&lapg-1794=45‏ اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه. فیس بوک تبادل پیام و گپ از طریق نسخه همراه برنامه دسترسی به این شبکه اجتماعی را غیرممکن کرده تا ... فیس‌بوک کاربران خود را تهدید کرد - مشرق نیوز 185.49.84.72/news/588617/فیس-بوک-کاربران-خود-را-تهدید-کرد‏ - ذخیره شده 13 ژوئن 2016 ... فیس بوک تصمیم گرفته به جای تلاش برای قانع کردن کاربران برای نصب برنامه به ... اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه ... فیس‌بوک اشتباهاَ زاکربرگ و کاربران زنده را «مرده» اعلام کرد | آلمان و ... www.dw.com/fa-af/فیسبوک...و-کاربران...را.../a-36370149‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... شبکه اجتماعی فیس‌بوک روز جمعه به صورت اتفاقی موسس‌اش مارک زاکربرگ و هزاران تن دیگر ... بسیاری کاربران فیس‌بوک روز جمعه با باز کردن صفحات فیس‌بوک شان متعجب شدند. ... نقش شبکه های اجتماعی اینترنتی در بحران مهاجرت. BBC Persian - Home | Facebook https://www.facebook.com/bbcpersian/‏ - ذخیره شده - مشابه BBC Persian. 3964924 likes · 172120 talking about this. BBC Persian Official Facebook Page صفحه رسمی بی‌بی‌سی فارسی در فیسبوک‎ طراحی کلاه ایمنی موتورسیکلت با استفاده از امکانات عینک گوگل ... khabarone.ir/news/391864‏ 10 ژانویه 2016 ... مجریان خاطره انگیز اخبار صدا و سیما +عکس دارای ۷ خبر مرتبط ... اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه دارای ۴ خبر مرتبط. بازتاب درگذشت محمد علی در مطبوعات جهان - شهر خبر www.shahrekhabar.com/sport/1465109340350386‏ 5 ژوئن 2016 ... اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه · ایجاد قدرت اطلاعاتی در دستور کار نظام/ نفوذ مهلک‌ترین شکل خصومت دشمنان با انقلاب. وضعیت محرم عقیلی گردان و احمدی در سپاهان - رهتا www.rahta.com/.../وضعیت_محرم،_عقیلی،_گردان_و_احمدی_در_سپاهان‏ - ذخیره شده ... نفت تهران پلمب ۳۸ عطاری به دلیل تولید داروهای روان‌گردان و مخدر اجبار فیس‌بوک برای مهاجرت کاربران به‌نرم‌افزار مربوطه شمخانی: ایجاد قدرت اطلاعاتی را در دستورکار.