مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان

[ad_1]

پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از گوشت پرندگانی مانند بلدرچین استفاده کنید.

به گزارش مشرق، عمادالدین مسموعی، گفت: با توجه به نزدیک شدن به تابستان و قرار گرفتن در شرایط آب و هوایی گرم باید به این موضوع توجه داشته باشیم که مزاج‌ها نیز گرم‌تر می‌شوند که به این منظور باید برای سلامتی خود مواردی را رعایت کنند.
 
وی ادامه داد: با توجه به گرم شدن هوا در بهار و تابستان باید از خوردن زیاد گوشت پرهیز کرد چرا که باعث می‌شود گرمی و رطوبت بدن زیاد شده و فرد را بیمار کند.
 
این پزشک طب اسلامی تصریح کرد: توصیه می‌کنم به جای خوردن غذاهای پرچرب و پر حجم از مقادیر زیادی میوه استفاده کنید تا بدن شما بتواند با شرایط آب و هوا کنار بیاید و به شرایط متعادل برسد؛ در فصل زمستان مواد زائد در بدن جمع می‌شوند و در تابستان با گرم شدن هوا‌‌ همان مواد زائد در بدن نمایان می‌شوند و باعث بروز بیماری‌های پوستی و کبدی خواهند شد.
 
وی تصریح کرد: افراد باید از خوردن غذاهای شور، کله پاچه، گوشت گاو، خامه، ماست ترش و غذاهای کنسرو شده پرهیز کنند.
 
مسموعی، با بیان این مطلب که با خوردن غذاهایی با طبیعت سرد به آغوش سلامتی بروید، ادامه داد: در فصل بهار و تابستان سعی کنید از غذاهایی با مزاج سرد استفاده کنید تا بتوانید به برگرداندن شرایط متعادل بدن موثر واقع شوید.
 
این پزشک طب اسلامی تصریح کرد: توصیه می‌کنم به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز از گوشت پرندگانی مانند بلدرچین استفاده کنید و با نوشیدن شربت‌های خنک مانند آب انار و سکنجبین به سلامتی‌تان کمک کنید.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


11 مه 2016 ... پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از ...3 ا کتبر 2016 ... پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از ...پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از گوشت پرندگانی مانند ...سلامانه :& ;پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از گوشت ...بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان پزشک طب اسلامی با اشاره به بهتر.11 مه 2016 ... وی ادامه داد: با توجه به گرم شدن هوا در بهار و تابستان باید از خوردن زیاد گوشت پرهیز کرد چرا که باعث می شود گرمی و رطوبت بدن زیاد شده و فرد را بیمار ...تابستان پربازدیدها و پربحثها بهار در نوشیدنی و خوراکی بهترین.11 مه 2016 ... کد مطلب : 238905 پزشک اسلامی کردبهترین و در و گوشت را گوشت کنید طب با به خوراکی نوشیدنی بهار تابستان در بهار جای سنگین گوشت بهتر ...پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از گوشت پرندگانی مانند ...پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از گوشت پرندگانی مانند ...


کلماتی برای این موضوع

انواع شربت و نوشیدنی، آموزش درست کردن نوشیدنی، نوشیدنی …طرز تهیه شیر قهوه بسیار خوشمزه در منزل اسموتی سبز و حسِ سر زندگی یک نوشیدنی فوق العاده کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش لایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی …مدلدکوراسیونآرایش و زیباییآشپزیلایت مد مد و لباس دکوراسیون آرایش و زیبایی عصر ایران سایت تحلیلی خبری ایرانیان سراسر جهان خبرهای علمی فرهنگی هنری ورزشی سیاسی و در عصرایرانعلتهای سر درد و راهکارهای بهبود آن همه چیز در باره …علتهای سر درد و راهکارهای بهبود آن آکاایران یکی از عارضه های شایعی که بیشتر آدمها راهنمای انتخاب بهترین کرم پودر و پنکیک نازوبکلیه حقوق مادی و معنوی این پایگاه متعلق به وب سایت نازوب می باشدبهترین راههای درمان سرفه در منزل با استفاده از مواد …پزشکی و سلامتبهترین راههای درمان سرفه در منزل سرفه به صورت ارادی یا رفلکسی ایجاد می‌شود رفلکس پوست و مو پزشکان ایران ابروها و مژه های ما به چهره مان شکل و چهارچوب می دهد زمانی که مژه ها و ابروها کم پشت سامانه ایران صنعت لیست کارخانجات تولید نوشیدنیآشامیدنی ها › › مواد غذایی و نوشیدنی شرکتها ، کارخانجات، تولید یک درمان خانگی فوق العاده موثر آکنه و جوش عکسآخرین خبرها استخدام فوری در یهترین شرکتها با عالی ترین حقوق و مزایا زیباترین عکسهای



لینک منبع :بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان

بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان ... - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13950222000094‏ - ذخیره شده 11 مه 2016 ... پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از ... خبر ایرانی - بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان newsirani.com/news/46553/بهترین-خوراکی-نوشیدنی-بهار-تابستان‏ پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از گوشت پرندگانی مانند ... بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان - آکا - آکاایران www.akairan.com/havades.../news201651110152764519.html‏ - ذخیره شده 11 مه 2016 ... پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از ... بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان | خبروان khabarone.ir/news/1673266‏ 11 مه 2016 ... پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از ... بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان - مجله تفریحی سرگرمی ... kheshkhesh.ir/tag/بهترین-خوراکی-و-نوشیدنی-در-بهار-و-تابست/‏ برچسب: بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان, خوراکی های بهاری, ... در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از گوشت پرندگانی مانند. بهترین خوراکی ها و نوشیدنی های فصل گرما - وبسایت خبری گیومه giyoome.com/بهترین-خوراکی-و-بهترین-نوشیدنی-در-فصل-گ/‏ - ذخیره شده 11 مه 2016 ... پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از ... بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان - فردا نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/18364394‏ 12 مه 2016 ... بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان. پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای ... تغذیه – عرقیات و گیاهان داروئی نوروزی www.norouzimed.com/tag/تغذیه/‏ - ذخیره شده عمادالدین مسموعی، پزشک طب اسلامی با اشاره به بهترین خوراکی و نوشیدنی در بهار و تابستان گفت: در فصل بهار به جای غذاهای سنگین و گوشت قرمز بهتر است از ... تـغـذیه بـهـاری از دیـدگاه طب سنتی - تبیان article.tebyan.net/205877/تـغـذیه-بـهـاری-از-دیـدگاه-طب-سنتی‏ - ذخیره شده 18 آوریل 2012 ... سبک‌ترین رژیم غذایی در طی سال را باید در فصل بهار داشته باشیم، ... هوا در بهار و تابستان تبدیل به سموم و مواد شدیداً مضر می‌شوند، تاکید دارند. ... نکته 2: مصرف این نوشیدنی‌ها در فصل بهار مفید است .... بهترین مواد مغذی برای رشد موها. عطاری ابـّـا - 94 - تدابیر فصل ها (بهار - تابستان- پاییز - زمستان ... attariabba.blogfa.com/.../تدابیر-فصل-ها-(بهار-تابستان-پاییز-زمستان)-تدابیر-ماه-ها‏ - ذخیره شده - مشابه عطاری ابـّـا - 94 - تدابیر فصل ها (بهار - تابستان- پاییز - زمستان) - تدابیر ماه ها - همنشین صالح ... و در عوض از غذاها و نوشیدنی ها و میوه های سرد و مرطوب استفاده شود.