مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

افزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان +دانلود

[ad_1]
با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید به گزارش مشرق، اینترنت یک فضای جهانی است که معنای اولیه آن این است که شما می‌توانید در آن با اطلاعات و صفحاتی مواجه شوید که به زبان اصلی شما نیستند. اخبار، منابع علمی، سرگرمی ها و بسیاری موارد دیگر در این فضا وجود دارد که اغلب کاربران، تنها به دلیل عدم توان در درک و فهم آنها ـ به دلیل ناآشنایی با زبان های خارجی ـ از آنها صرف نظر می کنند.
 
حجم عظیمی از اطلاعات فوق العاده و کم نظیر در اینترنت به سه زبان چینی، روسی و انگلیسی موجود است که بدون داشتن یک فرهنگ لغت یا مترجم قوی، سریع و قابل اطمینان به شدت از آنها محروم می شویم.
 
اما خوشبختانه ابزارهایی استثنایی در این میان یافت می شوند که می توان با آنها هر نوع اطلاعاتی از هر زبان خارجی را دریافت و از آن استفاده کرد. امروز می خواهیم شما را با افزونه ای برای فایرفاکس آشنا سازیم که قطع به یقین و به جرأت باید گفت، یکی از قوی ترین، بهترین و راحت ترین مترجمان موجود است.
 
افزونه Quick Translator همان ابزار استثنایی است که هدف اصلی آن ترجمه لغات یا جملات در صفحات وب و بنا به درخواست کاربر است. یکی از نقاط قوت این نرم افزار آن است که چندین طرز عمل متفاوت دارد؛ یعنی می تواند یک لغت یا جمله انتخاب شده، کل صفحه مورد نظر یا متنی را که در داخل یک فرم قرار گرفته است، ترجمه کند.
 
با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید
 
برای نصب این افزونه به آدرس زیر بروید و بر دکمه Add To Firefox کلیک نمایید. مرورگر درخواست تأیید نصب افزونه را نمایش می دهد و بعد از تأیید شما این افزونه به مرورگر اضافه می شود. فایرفاکس را Restart کنید تا مراحل نصب تکمیل شود.
 
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/quick-translator
 
پس از نصب افزونه، لازم است که وارد تنظیمات آن شده تا زبان مقصد خود را ـ فارسی ـ انتخاب کنید. برای این کار از منوی Tools گزینه Addons را انتخاب کنید. در صفحه افزونه ها روی تب Extensions کلیک کنید و در این قسمت به دنبال افزونه Quick Translator بگردید و بعد از انتخاب آن بر روی دکمه Options کلیک کنید.
 
با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید
 
در این صورت، پنجره تنظیمات افزونه باز می شود که شامل سه تب جداگانه است. در تب General می توانید نحوه فعالیت افزونه را تعیین کنید؛ از جمله اینکه آیا متن در هنگام انتخاب شدن خودکار ترجمه و یا تنها در صورت کلیک بر آیکون افزونه ترجمه شود. همچنین میانبرهای صفحه کلید برای ترجمه متون را می توانید تنظیم کنید.
 
با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید
 
در تب Appearance می توانید ظاهر پنجره ترجمه افزونه را شخصی سازی کنید. در اینجا سه تم متفاوت برای انتخاب وجود دارد؛
 
با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید
 
اما تب Languages مهمترین تب افزونه است که در آن می توانید زبان مقصد برای ترجمه را انتخاب کنید. در این قسمت می توانید با انتخاب زبان مورد نظر و کلیک بر دکمه "
 
با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید
 
بعد از اعمال تغییرات بر دکمه OK کلیک کنید.
 
اما همان گونه که گفته شد، این افزونه به سه طریق می تواند متون را برای شما ترجمه کند: ترجمه متن انتخابی، ترجمه کل یک صفحه و ترجمه متون داخل فرم ها.
 
برای ترجمه یک لغت یا یک عبارت، ابتدا آن را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که بعد از انتخاب واژه یا عبارت آیکونی شفاف و کوچک در زیر عبارت انتخابی شما به نمایش درمی آید.
 
با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید
 
با کلیک بر این آیکون، پنجره ای کوچک به شکل Popup در قسمت پایین و سمت راست مرورگر به نمایش درمی آید که حاوی ترجمه عبارت انتخاب شماست.
 
با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید
 
با کلیک بر صفحه این پنجره به شکل خودکار ناپدید می شود.
 
همچنین می توانید با استفاده از کلیدهای میانبر پیش فرض – یا آنچه خود در تنظیمات افزونه تعیین کرده اید – اقدام به ترجمه متون و واژه ها بکنید.
 
از سویی اگر در تنظیمات گزینه ترجمه خودکار در حین انتخاب متن را تیک زده باشید، به محض انتخاب متن پنجره ترجمه در زیر عبارت انتخابی به نمایش درمی آید.
 
با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید
 
همان ونه که می بینید، این افزونه – که از سرویس Google Translate برای ترجمه عبارات و متون استفاده می کند – یک افزونه استثنایی است که با استفاده از آن دیگر نیازی به هیچ مترجمی در فضای وب ندارید. این افزونه رایگان، ساده و دارای تنظیمات مناسبی برای کاربران است و همچنین با تمامی نسخه های موجود فایرفاکس همخوانی دارد.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 ژوئن 2016 ... افزونهای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان دانلود. این روزها اینترنت و صفحات وب، منبع اولیه اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات برای اغلب کاربران هستند ...5 ژوئن 2016 ... افزونهای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان دانلود. دولت بهار: این روزها اینترنت و صفحات وب، منبع اولیه اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات برای اغلب ...پشتیبانی از 75 زبان زنده دنیا دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و فرهنگ فارسی به فارسی ... ترجمه متون با استفاده از مترجم گوگل, افزونه دیکشنری آبادیس برای ...نوشته افزونهاي براي ترجمه و فرهنگ لغتي رايگان دانلود اولین بار در جوانی ها پدیدار شد. ... ادامه مطلب افزونه ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان دانلود · افزونه ای برای ...افزونه واژه یاب برای مرورگرهای کروم و فایرفاکس. ... لازم به ذکر است که این افزونه نیز همانند خدمات دیگر واژه یاب رایگان است. ... نسخه ی فعلی افزونه، ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به فارسی را با ... از بانک های اطلاعاتی لغت نامه های مختلف همچون دهخدا، معین، عمید، واژه نامه آزاد و . ... مرحله اول: ابتدا افزونه کروم را از اینجا دانلود کنید.افزونه دیکشنری و مترجم آبادیس نسخه 8.0 برای مرورگر فایرفاکس ... _انتخاب عبارت یا جمله مورد نظر و ترجمه آن به زبان دلخواه _انتخاب کلمه مورد نظر و ترجمه آن به .... بصورت فایل متنی , فرهنگ لغت تصویری , معجم رائد مدرسی یک لغتنامه عربی به عربی ...سافت گذر بزرگ ترین مرجع دانلود رایگان نرم افزار ... نرم افزار Google Translate اندروید نیز قابلیت هایی افزون بر سایت Google Translate ... دسترسی به تاریخچه ترجمه ها زمان آفلاین بودن ... فرهنگ لغت قدرتمند و چند زبانه GoldenDict برای اندروید .1 آوريل 2014 ... جهت مرورگر قدرتمند فایر فاکس افزونه های مختلفی ارائه شده است لیکن یکی از ... انتخاب عبارت یا جمله مورد نظر و ترجمه آن به زبان دلخواه انتخاب کلمه ...افزونهای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان دانلود. 5-6-2016 کامپیوتر و ... وبگرد: زیباترین تصاویر خام در lifeofpix با دانلود رایگان. 14-5-2016 کامپیوتر و ...با کتاب فرهنگ لغت آلمانی به فارسی تمامی واژه های آلمانی را با ترجمه و توضیحات فارسی فرا خواهید گرفت ، در این کتاب ۱۰۳۰ صفحه ای که کاری از گروه قائمیه اصفهان ...


کلماتی برای این موضوع

الف افزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان دانلوداما تب مهمترین تب افزونه است که در آن می توانید زبان مقصد برای ترجمه را انتخاب اخبارافزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان دانلوداین روزها اینترنت و صفحات وب، منبع اولیه اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات برای اغلب بلاغ مازندران دانلود ؛ مرورگر هوشمند موبایلدانلود فایرفاکس برای اندروید و فرهنگ اقتصادی از گوگل پلی دانلود و از کاربران آن مترجم سخنگو با پشتیبانی از زبان‌ فارسیدانلودفرهنگ و هنر اقتصاد افزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان دانلودالف تلاش ناموفق آکسفورد برای یافتن …افزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان دانلود آکسفوردواژهفرهنگ مترجم گوگل با قابلیت جدید به‌روز شد دانلود…فرهنگ و هنر اقتصاد افزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان دانلوددانلود فیلم اعدام مرد ژله‌ای در شیرازافزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان دانلود و سفر برای دانــلود فرهنگ و برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت نام سرشماری با اینترنت موبایل رایگان شد ثبت نام سرشماری با اینترنت موبایل رایگان شد دبلیو نیویدارصفحه وب قدرتمند و پرطرفدار فایرفاکس برای اندروید و آیفون دانلود مرورگر سریع و ایمن



لینک منبع :افزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان +دانلود

با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید - سایت ... www.tabnak.ir/.../با-این-افزونه-یک-مترجم-و-فرهنگ-لغت-استثنایی-و-رایگان-دارید‏ - ذخیره شده 5 مارس 2014 ... با این افزونه یک مترجم و فرهنگ لغت استثنایی و رایگان دارید ... افزونه Quick Translator همان ابزار استثنایی است که هدف اصلی آن ترجمه لغات یا ... افزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان +دانلود - سایت سرگرمی و ... www.javaniha.com/افزونه‌ای-برای-ترجمه-و-فرهنگ-لغتی-رای/‏ حجم عظیمی از اطلاعات فوق العاده و کم نظیر در اینترنت به سه زبان چینی، روسی و انگلیسی موجود است که بدون داشتن یک فرهنگ لغت یا مترجم قوی، سریع و قابل اطمینان ... افزونه ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان +دانلود - الف - تی نیوز tnews.ir/الف/660664130182.html‏ - ذخیره شده کد مطلب: 359246. برای ترجمه کردن با بقیه متفاوت باشید؛. افزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان +دانلود. بخش دانش و فناوری الف،16 خرداد95. این روزها اینترنت ... افزونه ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان +دانلود - دولت بهار - تی نیوز tnews.ir/news/d38b64146102.html‏ 5 ژوئن 2016 ... افزونه‌ای برای ترجمه و فرهنگ لغتی رایگان +دانلود. دولت بهار: این روزها اینترنت و صفحات وب، منبع اولیه اطلاعاتی و جمع آوری اطلاعات برای اغلب ... داونلود فرهنگ لغت فارسی-روسی روبینچیک Персидско-русский ... qmehrabi.com/.../داونلود-فرهنگ-لغت-فارسی-روسی-روبینچیک/‏ - ذخیره شده - مشابه فکر میکنم این فرهنگ لغت دوجلدی به اندازه کافی در میان دوستداران زبان روسی شناخته شده است و نیاز چندانی به معرفی ندارد. دریافت نسخه .... فرهنگ لغت فارسی به روسی روهم دانلود کردم خدا خیرتون بده ...!! ... از خداوند منان توفیق روز افزون شما را خواستارم (: ... دو سال و نیمه که فارغ التحصیل شدم و بصورت غیرحضوری مشغول ترجمه کتابهای ... افزونه دیکشنری و مترجم آبادیس برای فایرفاکس dictionary.abadis.ir/addon/dictionary/‏ - ذخیره شده - مشابه پشتیبانی از 75 زبان زنده دنیا + دیکشنری انگلیسی به انگلیسی و فرهنگ فارسی به فارسی ... ترجمه متون با استفاده از مترجم گوگل, افزونه دیکشنری آبادیس برای ... Dictionaries & Translators - APSIH | Association of Professors and ... www.apsih.org/related-links/dictionaries-a-translators‏ - ذخیره شده فرهنگ لغت آنلاین دهخدا و عمید (فارسی به فارسی) جدید MiboSearch ... نسخه گوگل تولبار (افزون یک دکمه به تولبار گوگل برای ترجمه)، ، رایگان بودن و از همه مهمتر، ایرانی بودن. ... با امکان فعال و غیر فعال کردن هر کدام از لغتنامه هاب فوق، امکان دانلود نسخه ... افزونه مرورگرهای کروم و فایرفاکس - واژه یاب https://www.vajehyab.com/extension‏ - ذخیره شده لازم به ذکر است که این افزونه نیز همانند خدمات دیگر واژه یاب رایگان است. ... نسخه ی فعلی افزونه، ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به فارسی را با استفاده از بانک های اطلاعاتی لغت نامه های مختلف همچون دهخدا، معین، عمید، واژه نامه آزاد و . ... در صورتی که افزونه ی کروم را نمی توانید از سایت کروم استور دانلود نمایید مراحل زیر را دنبال کنید. مترجم Google https://translate.google.com/?hl=fa‏ - ذخیره شده سرویس رایگان Google کلمات، عبارات و صفحه‌های وب را فوراً به زبان انگلیسی و بیش از ۱۰۰ زبان دیگر ترجمه می‌کند. دانلود فرهنگ لغت - دانلود نرم افزار - تبیان download.tebyan.net/newindex.aspx?pid=232804&categoryID...‏ - ذخیره شده - مشابه مجوز : رایگان. حجم : 1.59 MB. دانلود دیکشنری قدرتمند Babylon 10.5.0.12. Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون - Babylon ...