مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان

[ad_1]

از ابتدای سال ۹۵ تاکنون بیشترین تصویری که کاربران جستجوگر پارسی جو علاقمند به دیدن آن بودند تصویر پرچم ایران بوده است.

به گزارش مشرق، علی محمد زارع بیدکی ، مدیر موتور جستجوگر پارسی جو با اعلام این خبر افزود: براساس تحقیقات صورت گرفته در این جستجوگر مشخص شد که بیشترین کلیدواژه در بخش تصویر که کاربران طی 6 ماه اخیر در فضای مجازی علاقمند به جستجوی آن در پارسی جو بودند پرچم ایران، طبیعت و سردار سلیمانی بوده است.
 
وی تصریح کرد: کلیدواژه هایی نظیر عکس، فروشگاه، طبیعت، لباس المپیک ایران، ترانه علیدوستی، رمضان، بازیگران، کالای ایرانی، منظره،‌ شهاب حسینی، ایران، عکس های خنده دار از دیگر موضوعاتی بودند که کاربران بیشترین علاقمندی را نسبت به دیدن تصاویر آنها در فضای مجازی داشته اند.
 
وی ادامه داد: گنجینه عکس های خزش شده در موتور جستجوگر پارسی جو بالغ بر یکصد و پنجاه میلیون تصویر است که هر ساعت بر تعداد آن اضافه می شود به طوری که پیش بینی می شود طی چند ماه آینده تعداد تصاویر این گنجینه به بیش از 200 میلیون عکس برسد.
 
مدیر طرح موتور جستجوگر پارسی جو بیان داشت: روزانه بیش از 40هزار پرس و جو در بخش تصاویر این جویشگر انجام می شود که امیدواریم با معرفی مناسب جستجوگر روز به روز بر تعداد کاربران افزوده شود.
 
وی با اشاره به اینکه جستجوگر پارسی جو در سایر کشورهای فارسی زبان نیز مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: آنچه باعث تمایز پارسی جو با سایر جستجوگرهای بین المللی شده مزیت تجزیه و تحلیل زبان فارسی در این جویشگر است و همین امر باعث شده تا روزانه شاهد استقبال کاربران کشورهای تاجیکستان، افغانستان و سایر فارسی زبانان دنیا باشیم.
 
زارع بیدکی با بیان اینکه طراحی و اجرای جستجوگرها یکی از سخت‌ترین و هیجان‌انگیزترین پروژه‌های دنیای آی‌تی و وب به‌شمار می‌رود، افزود: زمانی‌که کاربر، عبارت موردنظر خود را جستجو می‌کند، موتور جستجو تمام صفحات مرتبط با عبارت جستجو شده را از میان میلیون‌ها صفحه‌ موجود در بانک اطلاعاتی خود، بازیابی می‌کند و بر اساس الگوریتم‌ها و سیستم رتبه‌بندی خود، صفحات یافت‌شده را با توجه به میزان ارتباط آن‌ها، به ترتیب در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همه‌ این مراحل در کسری از ثانیه اتفاق می‌افتد که این نشان از توانمندی متخصصان کشور در طراحی این جستجوگر دارد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

دانلود کتاب آموزش اسکچاپ به زبان فارسی …جهت ثبت نام در کلاس های آموزشی نیمه خصوصی اسکچاپ در شهر مشهد تماس بگیرید ۰۹۳۶ ۴۷۰ ۱۵۲۵دانلود ویراستیار نرم افزار غلط یاب املایی زبان فارسی نرم‌افزار ویراستیار افزونه‌ای برای مایکروسافت وُرد است که برای استفاده کاربران دانلود صفحه کلید زبان فارسی اندرویددانلودصفحهکلیدزباندانلود – بازی پازل عالی و پر مخاطب اندروید مود دانلود دانلود برنامه ترکیب تصاویر … نرم افزاری فوق العاده عالی و کم نظیر در زمینه ی ترکیب تصاویر برای دستگاه های دانلود ویکی پدیا فارسی نسخه آفلاین …ویکی‌پدیای فارسی نام یکی از دانشنامه‌های فارسی‌زبان در اینترنت است ویکی‌پدیای دانلود نرم افزار اسکن تصاویر نرم افزار حرفه ای و در عین حال ساده ای است که برای اسکن با کیفیت تصاویر بکار می رودمرکز آموزش زبان انگلیسیسلام به همگیبا توجه به درخواست فراوان زبان دوستان عزیز،اکنون کانال تلگرامی زبان دانلود اینترنت دانلود منیجر با کرک دائمی و آموزش فارسی ……اینترنت و شبکهدانلود اینترنت دانلود منیجر با کرک دائمی و آموزش فارسی سازی دانلود اینترنت دانلود سون لرن • آموزش طراحی وب و جاوا اسکریپت ، ، …سون لرن منبعی کامل برای آموزش طراحی وب و زبان های برنامه نویسی تحت وب از جمله ، و امپراتوری دروغ جنبش مقابله با هژمونی رسانه‌ای غربامپراتوری دروغ جنبشی مردم نهاد است که به واکاوی و تحلیل سیاست ها و موضوعات پشت پرده



لینک منبع :محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان

محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان - تبیان article.tebyan.net/.../محبوبترین-تصاویر-کاربران-فارسی-زبان‏ - ذخیره شده 3 سپتامبر 2016 ... "پرچم ایران" و "سردار سلیمانی"محبوبترین تصاویر کاربران فارسی ... وی با اشاره به اینکه جستجوگر پارسی جو در سایر کشورهای فارسی زبان نیز ... محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان - دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1096869‏ - ذخیره شده محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان. سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/06/13 ساعت انتشار:10:19:45 بازدید:788بار کد خبر: DEN-1096869. الف - محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان alef.ir/vdci5vapvt1avu2.cbct.html?388048‏ محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان. تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۵. از ابتدای سال جاری تاکنون بیشترین تصویری که کاربران جستجوگر ... محبوب‌ترین تصاویر کاربران فارسی زبان - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../محبوب‌ترین-تصاویر-کاربران-فارسی-زبان‏ 3 سپتامبر 2016 ... محبوب‌ترین تصاویر کاربران فارسی زبان. از ابتدای سال ۹۵ تاکنون بیشترین تصویری که کاربران جستجوگر پارسی جو علاقمند به دیدن آن بودند ... محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24631437‏ 3 سپتامبر 2016 ... محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان. از ابتدای سال 95 تاکنون بیشترین تصویری که کاربران جستجوگر پارسی جو علاقمند به دیدن آن بودند ... "پرچم ایران" و "سردار سلیمانی"محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان www.anaj.ir/.../-پرچم-ایران--و--سردار-سلیمانی-محبوبترین-تصاویر-کاربران-فارسی-زبان/?...‏ - ذخیره شده 3 سپتامبر 2016 ... "پرچم ایران" و "سردار سلیمانی"محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان از ابتدای سال ۹۵ تاکنون بیشترین تصویری که کاربران جستجوگر ... پرچم ایران وسردارسلیمانی محبوب‌ترین تصاویر کاربران فارسی زبان ostani.hamshahrilinks.org/.../پرچم-ایران-وسردارسلیمانی-محبوب‌ترین-تصاویر-کاربران‏ - ذخیره شده 5 سپتامبر 2016 ... مدیرموتورجست‌وجوگر پارسی جو گفت:تحقیقات نشان می‌دهد که بیشترین کلیدواژه در بخش تصویر که کاربران طی 6 ماه اخیر در فضای مجازی علاقه‌مند ... محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان چیست؟ - آکابانو www.akabanoo.com/article/akanews/snn/news2016931021225330.html‏ آکابانو: محبوبترین تصاویر کاربران فارسی زبان چیست؟ ... از ابتدای سال ۹۵ تاکنون بیشترین تصویری که کاربران جستجو گرپارسی جو علاقمند به دیدن آن بودند ... گوگل - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/گوگل‏ - ذخیره شده - مشابه ۶.۱ حمله به کاربران ایرانی; ۶.۲ وبلاگ رسمی گوگل به زبان فارسی; ۶.۳ حذف و تحریف نام خلیج فارس ..... در ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۰، گوگل جستجوی تصاویر خود را به روز کرد به این شکل که تصاویر به ... جستجوگر گوگل، محبوب‌ترین سرویس این شرکت است. لیست بهترین روبات های تلگرام | ITIRAN itiran.com/d/70976‏ - ذخیره شده با این دید، بدنیست نگاهی هم داشته باشیم به روبات‌های وطنی و فارسی زبان و ... و مطالب زیبا و آموزشی در حوزه مسائل دینی را در قالب تصاویر پیش روی کاربران قرار می‌دهد ...