مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو

[ad_1]

شرکت خودروسازی پژو فرانسه پس از شرکت فولکس واگن آلمان مظنون به تولید محصولات آلاینده محیط زیست شده است.

ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژوبه گزارش مشرق، بازرسان اداره کل رقابت، امور مصرف کننده و  مبارزه با جعل و تقلب فرانسه در راستای تحقیقات مربوط به خودروهای آلاینده دفاتر شرکت خودروسازی پی اس ای پژو سیتروئن را بازرسی کردند.

این در حالیست که شرکت پژو سیتروئن تأکید دارد خودروهایش را مطابق با معیارهای سطح آلایندگی تولید می‌کند.

شرکت پژو سیتروئن در بیانیه‌ای اعلام کرد که خودروهایش در همه کشورها براساس معیارهای سطح آلایندگی کار می‌کنند.

پلیس فرانسه ژانویه 2016 نیز کارخانه‌های شرکت رنو را بازرسی کرده بود.

آزمایش سطح آلایندگی محصولات شرکت های خودروسازی اروپا تاکنون حاکیست که فقط شرکت آلمانی فولکس واگن دستگاه‌هایی را در محصولات خود برای کمتر نشان دادن سطح آلایندگی نصب می‌کرد. 

با این حال گزارش‌ها نشان می‌دهد که سطح آلودگی هوا در جهان بیشتر از  سطح آلودگیِ پیش‌بینی شده براساس تحقیقات آزمایشگاهی است.

شرکت آلمانی فولکس واگن که اواخر سپتامبر 2015 رسوایی دستکاری سیستم آلایندگی محصولاتش فاش شد، سرانجام اذعان کرد که سامانه هایی را در محصولات خود برای کمتر نشان دادن سطح آلایندگی نصب می‌کرد.

شبکه بی بی سی به نقل از وزارت حمل و نقل انگلیس تأکید کرد که در مدت 6 ماه 37 مدل مختلف از خودروهای ساخت این کشور و 56 مدل مختلف از خودروهای ساخت آلمان را برای بررسی سطح آلایندگی آزمایش کرده است که فقط سطح آلایندگی محصولات فولکس واگن بالا بوده است .


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



کلماتی برای این موضوع

ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو



لینک منبع :ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو

ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو - مشرق نیوز www.mashreghnews.ir/news/.../ورود-سرزده-بازرسان-به-دفاتر-پژو‏ - ذخیره شده 22 آوریل 2016 ... ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو به گزارش مشرق، بازرسان اداره کل رقابت، امور مصرف کننده و مبارزه با جعل و تقلب فرانسه در راستای تحقیقات ... ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد www.dolatebahar.com/.../-font-style-ورود-سرزده-بازرسان-به-دفاتر-پژو-font-‏ 22 آوریل 2016 ... العالم نوشت: بازرسان اداره کل رقابت، امور مصرف کننده و مبارزه با جعل و تقلب فرانسه در راستای تحقیقات مربوط به خودروهای آلاینده دفاتر شرکت ... ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/17279274‏ 22 آوریل 2016 ... ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو. شرکت خودروسازی پژو فرانسه پس از شرکت فولکس واگن آلمان مظنون به تولید محصولات آلاینده محیط زیست شده است ... ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو ظهر جمعه 3 اردیبهشت 95 | خبرچه khabarche.ir/خبر/4379091/ورود-سرزده-بازرسان-به-دفاتر-پژو‏ 22 آوریل 2016 ... تولید آلمان فرانسه پژو محیط زیست ظهر جمعه سوم اردیبهشت ماه 1395 خبر ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو. ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو alotoor.ir/.../aHR0cDovL2NoYWVpaGFtZWRhbi5yb3pibG9nLmNvbS9wb3...‏ - ذخیره شده 6 دسامبر 2016 ... ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو 1 . ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو - مشرق به گزارش مشرق، بازرسان اداره کل رقابت، امور مصرف کننده و مبارزه با ... پژو - کلوب www.cloob.com/result/پژو‏ - ذخیره شده 20 آگوست 2016 ... پژو به ایران غرامت می دهد · شاپ کار ... اتکس www.otex.ir فروش پژو 206 - پژو 405 در سایت اتکس www.otex.ir ... ورود سرزدۀ بازرسان به دفاتر پژو. جهان نیوز - مدیرعامل فولکس واگن استعفا کرد www.jahannews.com/analysis/.../مدیرعامل-فولکس-واگن-استعفا‏ - ذخیره شده 24 سپتامبر 2015 ... به گزارش جهان به نقل از مهر، این شرکت خودروسازی اعلام کرده است که شش و نیم میلیارد یورو برای هزینه‌های ناشی از ... ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو. خبرگزاری تسنیم - همزمان با ورود بازرسان آژانس به نطنز مدیرعامل ... https://www.tasnimnews.com/Home/Single/353182‏ - ذخیره شده همزمان با ورود بازرسان آژانس به نطنز مدیرعامل غنی‌سازی را برکنار کردند ..... ولی در عمل دیدیم که کارخانه‌های پژو فرانسه تظاهرات کردند و برای آن ها مشکل ایجاد شده بود .... کار می‌کنند، می‌گویند که با آمدن سرزده و روزانه بازرسان آژانس دیگر نمی‌شود، کار کرد. .... من به دفتر رئیس مجلس مراجعه کردم و اولین نفری هم بودم که آن مفاد را گرفتم و خواندم. سازمان بازرسی کل کشور - صفحه اصلی https://www.bazresi.ir/‏ - ذخیره شده - مشابه حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در جمع مدیران و بازرسان سازمان بازرسی ... امروز علیه قوه قضائیه، به اقدامات خوب و کارساز سازمان بازرسی کـل کشور بر می گردد. خبرگزاری آریا - بندر ترکمن درحال خشکیدن www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code=660447&svc=173...‏ 16 مه 2016 ... سطح آب دریای خزر نسبت به سال‌های گذشته به طور محسوسی افت کرده و عقب نشینی آب در سواحل شرقی آن قابل ... ورود سرزده بازرسان به دفاتر پژو ...