مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین!

[ad_1]

انفجار گوشی آیفون 7 پس از رها شدن از دست صاحبش, سوژه رسانه های خبری شده است.

به گزارش صبحانه،بار دیگر انفجار آیفون در چین خبرساز شده است؛ انفجاری که ناشی از مشکل پیش‌آمده برای باتری گوشی است.

باتری‌های لیتیوم یونی وقتی آسیب می‌بینند خطرناک می‌شوند، متورم می‌شوند و ممکن است منفجر شوند. گزارش شده در چین، آیفون فردی از دستش رها شده و روی زمین افتاده، به همین خاطر متورم شده و پس از آن منفجر شده است.

طبق گزارش، این آیفون 7 پلاس حدود یک ماه پیش خریداری شده است. دارنده آیفون منفجرشده گفته است که این گوشی به طور تصادفی از دستش رها شده و پس از افتادن روی زمین شروع به دود کردن و لرزش کرده است و پس از آن نیز متورم شده و بلافاصله منفجر شده است.

انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین!

انفجار گوشی آیفون 7


همان طور که در عکس دیده می‌شود، تورم و انفجار آیفون شدید بوده، طوری که کامل خم شده و نمایشگر از بدنه جدا شده است. اپل در این مورد چیزی نگفته است، اما می‌دانیم این اولین بار نیست که آیفون 7 منفجر می‌شود. چند ماه پیش نیز خبر انفجار آیفون دیگری شنیده شد، اما این بار افتادن آیفون روی زمین ممکن است آسیب زیادی به آن وارد کرده باشد و به همین دلیل دستگاه منفجر شده باشد.

نمی‌توان در مورد این اتفاق اظهار نظر قطعی کرد و ممکن است باتری از قبل آسیب دیده باشد. آیفون‌های افراد بسیاری هر روز از دستشان رها می‌شود و به زمین می‌افتد، اما هیچ کدام منفجر نمی‌شود. شاید هم باتری این دستگاه از ابتدا مشکلی داشته است.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات …به جای استفاده از ولتاژ ولت مستقیم تغذیه ، کافیست سیم و پنل را به یکدیگر متصل جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …سرقتِ درخت کریسمس از فروشگاه توسط سگ آبی استفاده از قلاده سگ برای حفاظت از آن در زمان فناوری اطلاعات و ارتباطات به گزارش فارنت و به نقل از پایگاه اینترنتی بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام بدو علم علوم فضایی و هوانوردی پس از جنگ اول خلیج فارس کویتی ها هواپیماهای و خود را از خدمت خارج انفجار گوشی آیفون پس از افتادن برروی زمین آکا انفجار گوشی آیفون پس از رها شدن از دست صاحبش سوژه رسانه های خبری شده است انفجار گوشی آیفون عکس انفجار گوشی آیفون انفجار گوشی آیفون پس از افتادن پس از افتادن برروی زمین انفجار گوشی آیفون پس از انفجار گوشی آیفون پس از افتادن برروی زمین انفجار گوشی ایفون پس از رها شدن از دست انفجار گوشی ایفون پس از رها شدن از دست انفجار گوشی ایفون پس از رها شدن از دست اپل،آیفون ،گلکسی نوت ،سامسونگ اپل،آیفون ،گلکسی نوت ،سامسونگ اپل،آیفون ،گلکسی نوت ،سامسونگ انفجار آیفون ۷ پلاس در چین پس از افتادن انفجار آیفون ۷ پلاس در چین پس از افتادن انفجار آیفون ۷ پلاس در چین پس از افتادن انفجار آیفون پلاس پس از سقوط تصاویر انفجار آیفون پلاس پس از سقوط تصاویر انفجار آیفون پلاس پس از سقوط تصاویر انفجار گوشی آیفون پس از افتادن برروی زمین خدمت انفجار گوشی آیفون پس از افتادن بر روی زمین انفجار گوشی آیفون پس از رها شدن از دستش رها شده و پس از افتادن روی زمین، شروع به دود خبرخوان تازه‌یاب انفجار گوشی آیفون پس از افتادن برروی زمین خبرخوان تازه یابپردادانفجار گوشی آیفون پس از افتادن بعد از انتخابات وقوع زمین انفجار گوشی آیفون کمپانی اپلگوشی موبایلگوشی هوشمندانفجار گوشی آیفون آیفون نامزدی،عقد و بعد از انفجار آیفون پلاس در چین پس از افتادن روی زمین انفجارآیفونپلاسچین انفجار آیفون پلاس در در چین پس از افتادن روی زمین بین آیفون و دیگر گوشی‌ها بدون برچسب ها گوشی آیفون گوشی آیفون برروی گوشی آیفون گوشی آیفون پس از افتادن برروی زمین انفجار گوشی آیفون پس از بررسی آیفون پلاس اپل بررسی آیفون پلاس، جدیدترین گوشی گوشی جدید انفجار گوشی آیفون پس از افتادن برروی زمین آیفون خاموش ‌می‌شود اما منفجر نه انفجار آیفون پلاس پس از افتادن پس از افتادن برروی زمین انفجار گوشی آیفون پس از سرانجام علت انفجار گوشی های نوت مشخص شد سرانجامعلت سرانجام علت انفجار گوشی های نوت پس از افتادن برروی زمین انفجار گوشی آیفون پس از



لینک منبع :انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین!

انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین! - آکا - آکاایران www.akairan.com/fun/tanz/news2016111913363645183.html‏ - ذخیره شده 19 نوامبر 2016 ... انفجار گوشی آیفون 7 پس از رها شدن از دست صاحبش, سوژه رسانه های خبری شده است. تصاویر برای انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین! انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین! - آکا - tgnews.ir tgnews.ir/result/?...انفجار%20گوشی%20آیفون%207%20پس%20از%20افتادن%20برروی%2...‏ انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین! - آکاانفجار گوشی آیفون 7, انفجار گوشی آیفون 7 عکس آکاایران: انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین! انفجار آیفون، شایعه یا حقیقت؟ (عکس) - اسپوتنیک https://ir.sputniknews.com/world/201703242335849/‏ - ذخیره شده 24 مارس 2017 ... مدتی است که شایعه انفجار گوشی آیفون 7 در استرالیا در شبکه های اجتماعی ... رها شده است و پس از افتادن بر روی زمین دچار لرزش و انفجار شده است. انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین! tozibae.ir/2016/11/انفجار-گوشی-آیفون-7-پس-از-افتادن-برروی-ز/‏ انفجار گوشی آیفون ۷. بار دیگر انفجار آیفون در چین خبرساز شده است؛ انفجاری که ناشی از مشکل پیش‌آمده برای باتری گوشی است. باتری‌های لیتیوم یونی وقتی ... مجله اینترنتی: انفجار جنجالی گوشی آیفون ۷ پس از افتادن برروی زمین! eqms.ir/fa/135375/مجله-اینترنتی-انفجار-جنجالی-گوشی-آیفو-8/‏ 14 نوامبر 2016 ... مجله اینترنتی eqms به نقل از جی اس ام: بار دیگر انفجار آیفون در چین خبرساز شده است؛ انفجاری که ناشی از مشکل پیش‌آمده برای باتری گوشی می ... آیفون 7 همچنان منفجر میشود!!! - سنارتیک sanartik.ir/Page=آیفون-7-همچنان-منفجر-میشود‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... پس از این فاجعه ، و منفجر شدن گوشی های دیگری همچون s7 و j5 ، گوشی های ... 4 موتور نیتروژنی ، آیفون 7 پس از افتادن به آرامی بر روی زمین قرار میگیرد. ... شخص دارنده این تلفن همراه منفجر شده ، آیفون 7 منفجر شده پس از انفجار صفحه ... یک آیفون 7 پلاس در چین بعد از به زمین افتادن منفجر شد! | تکفارس tech.gamefa.com/.../یک-آیفون-7-پلاس-در-چین-بعد-از-به-زمین-افتا/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... یک آیفون 7 پلاس در چین بعد از به زمین افتادن منفجر شد! ... تا جایی که ما می دانیم این چهارمین مورد از انفجار گوشی های آیفون است. ... سرمایه گذاری ۷ میلیارد دلاری فاکس کان بر روی شارپ برای رفع نیاز های اپل · هزینه ۴٫۳ میلیارد دلاری ... انفجار گوشی ایفون tv.pokemongoo.ir/انفجار-گوشی-ایفون/‏ - ذخیره شده ... گوشی آیفون 7. انفجار گوشی آیفون ۷ پس از افتادن برروی زمین سریال انفجار گوشی های همچنان ادامه دارد. بیشتر... انفجار گوشی های هوشمند به آیفون 7 رسید واضح. طراحی قاب ضد جاذبه زمین شرکت اپل آیفون عکس | یافته ها - همه جو hamejoo.ir/all/?q=طراحی+قاب+ضد...زمین...اپل+آیفون...2‏ - ذخیره شده انفجار گوشی آیفون 7 پس از افتادن برروی زمین! ... انفجار گوشی آیفون 7 به گزارش آکاایران: بار دیگر انفجار آیفون در چین خبرساز شده است؛ انفجاری که ناشی از ...