مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت

[ad_1]

 

کد مطلب: 413345

ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت

بخش دانش و فناوری الف،23 آبان95

ویدئویی که اخیراً منتشرشده نشان می‌دهد ساعت هوشمندی که قرار بود نوکیا عرضه کند، فراتر از یک ساعت در زمان خود بوده است.

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۳

 خبرآنلاین، نوکیا مونراکر / Nokia Moonraker که منتظر چراغ سبز مایکروسافت برای ورود به بازار بوده درواقع ساعت هوشمندی است که میس کال را نشان می‌دهد، پیام‌های دریافتی را نمایش می‌دهد، پست‌های فیس بوکی را به معرض تماشا گذاشته و قدم‌ها را می‌شمارد.

این ساعت که در رنج لومیا تعریف شده بود، زمانی که نوکیا معامله شد، در بین تصمیم مدیران دست‌به‌دست شده و هرگز به بازار نیامد و اگر زمان خود می‌آمد، ممکن بود ساعت‌های هوشمند را دگرگون کند.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ نوکیا

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

عکس هایی که دنیا را تکان دادند بخش اولتکاندهندهترینعکسهای۱۶ آذر ۹۵ ساعت ۲۱۵۵ لکسوس آی اس با پوششی از ۴۲ هزار ال ای دی؛ رقص پرتوهای نور بر روی پول نیوز رقابت جالبی میان شهرها و مخصوصا کلان شهرهای چین ایجاد شده تا هر کدام بتوانند خود را علم، مهارت و فن آوری قاشق هوشمند ویژه معلولینتصاویر آیا موجودات فرازمینی هرم قطب جنوب را ساخته‌اند؟ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …خواب در بیداری؛ مساله واقعیت مجازی توکافلش فلش مموری که در سگک کمربند قرار میگیرد موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ آموزش غیرفعال کردن اس ام اس های تبلیغاتی همراه اولآیا شما هم جز آن دسته از افراد هستید که از اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول کلافه شده اید؟دانلود رایگان نرم افزار آموزش سیم ساختمان ترانسفورماتور ترانسفورماتورها را با توجه به کاربرد و خصوصیات آنها به سه نسخه پشتیبان یا بک آپ چیست؟روش های پشتیبان گیری از اطلاعات به طور کلی شما با سه روش تهیه پشتیبان روبرو هستید که اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که جدیدترین قیمت روز انواع گوشی موبایل در بازار ایران قیمتروزانواعگوشیموبایل گیگابایت ۱۶ گیگابایت ۱۳ ۳۱۰۰ ۸۹۵۰۰۰ بدون گارانتی ۷۲۰ هشت هسته ای ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت عکس ساعت هوشمند نوکیا که مشاهده متن کامل ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت الف ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت دهد ساعت هوشمندی که قرار که مایکروسافت آن را کشت که قرار بود نوکیا عرضه ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را خانه مجلل مورینیو چه شکلی است؟ عکس خانه مجلل مورینیو چه شکلی است؟ عکس خانه مجلل مورینیو چه شکلی است؟ عکس ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت ساعت هوشمندی ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت ساعت هوشمندی که میس کال را نشان می دهد، پیام های ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت عکس هوشمندی که قرار بود نوکیا عرضه کند، فراتر از یک ساعت در که مایکروسافت آن را کشت ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت عکس ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت عکس ساعت هوشمند نوکیا که ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت عکس ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت برای ورود به بازار بوده درواقع ساعت هوشمندی است که میس ساعت هوشمند نوکیا مایکروسافت آن را کشت ع ساعتهوشمندنوکیا ساعت هوشمند نوکیا مایکروسافت آن را کشت ساعت هوشمند نوکیا را در اختیار دارد که ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت عکس که قرار بود نوکیا عرضه سبز مایکروسافت برای ممکن بود ساعت های هوشمند را ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت علم و فناوری نوکیا که مایکروسافت آن را کشت نوکیا که مایکروسافت آن بود ساعت‌های هوشمند را ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت عکس پارس تلکس خبرآنلاین ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت عکس ویدئویی که اخیراً منتشرشده نشان



لینک منبع :ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت

تصاویر برای ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت فیسیت: - چهره و اخبار ... https://faceit.ir/.../ساعت-هوشمند-نوکیا-که-مایکروسافت-آن-را-کشت‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، نوکیا مونراکر / Nokia Moonraker که منتظر چراغ سبز مایکروسافت برای ورود به بازار بوده درواقع ساعت هوشمندی است که میس ... ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت / عکس - بولتن نیوز www.bultannews.com/.../ساعت-هوشمند-نوکیا-که-مایکروسافت-آن-را-کشت-عکس‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... گروه فناوری: نوکیا مونراکر / Nokia Moonraker که منتظر چراغ سبز مایکروسافت برای ورود به بازار بوده درواقع ساعت هوشمندی است که میس کال را ... ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت - تبیان article.tebyan.net/.../ساعت-هوشمند-نوکیا-که-مایکروسافت-آن-را-کشت‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... نوکیا مونراکر / Nokia Moonraker که منتظر چراغ سبز مایکروسافت برای ورود به بازار بوده درواقع ساعت هوشمندی است که میس کال را نشان می دهد. ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت / عکس - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/(X(1)S(11))/detail/600346/ict/hardware‏ 13 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، نوکیا مونراکر / Nokia Moonraker که منتظر چراغ سبز مایکروسافت برای ورود به بازار بوده درواقع ساعت هوشمندی است که میس ... ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت / عکس | آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/13/1549146‏ 13 نوامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، نوکیا مونراکر / Nokia Moonraker که منتظر چراغ سبز مایکروسافت برای ورود به بازار بوده درواقع ساعت هوشمندی است که میس ... ایتنا - ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت itna.ir/fa/doc/news/46451/ساعت-هوشمند-نوکیا-مایکروسافت-کشت‏ 14 نوامبر 2016 ... ایتنا - ساعت هوشمندی که میس‌کال را نشان می‌دهد، پیام‌های دریافتی را نمایش می‌دهد، پست‌های فیس‌بوکی را به معرض تماشا گذاشته و قدم‌ها را می‌شمارد. الف - ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت alef.ir/vdchkxnkm23nzxd.tft2.html?41txt‏ 13 نوامبر 2016 ... خبرآنلاین، نوکیا مونراکر / Nokia Moonraker که منتظر چراغ سبز مایکروسافت برای ورود به بازار بوده درواقع ساعت هوشمندی است که میس کال را نشان ... ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت / عکس - تی نیوز tnews.ir/news/22e574122556.html‏ 13 نوامبر 2016 ... ویدئویی که اخیراً منتشرشده نشان می دهد ساعت هوشمندی که قرار بود نوکیا عرضه کند، فراتر از یک ساعت در زمان خود بوده است. جی نیوز - ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت عکس jnews.jamaran.ir/news/id/1613006‏ 13 نوامبر 2016 ... ساعت هوشمند نوکیا که مایکروسافت آن را کشت عکس. گردآوری جی نیوز : نوکیا مونراکر / Nokia Moonraker که منتظر چراغ سبز مایکروسافت برای ...