مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از خانه‌های مریخی

[ad_1]

رونمایی از خانه‌های مریخی

دانش > فضا - همشهری آنلاین:
محققان بنیاد نشنال جئوگرافیک اولین مدل واقعی خانه‌های ساکنان آینده مریخ را آماده کردند.

به گزارش ایسنا، طرح برگزیده نمایشگاه امسال بنیاد نشنال جئوگرافیک یک خانه مریخی با مقیاس واقعی و با مواد قابل دسترس در این سیاره است که قادر است تا ساکنان مریخ را در برابر عوامل خطرناک محیطی حفظ کند.

آجرهای مورد نیاز برای ساخت گنبد خانه مریخی از خاک مریخ تهیه می‌شود و دو در مجهز به قفل هوایی نیز از تجهیزات سفینه‌های استفاده شده در سفرهای مریخی بازیافت می‌شود.

دکتر مارتین کوکولا، ستاره‌شناس رصدخانه سلطنتی گرینویچ عنوان کرد: طراحی این خانه شگفت‌انگیز از ایگلو یا خانه‌های یخی اسکیموها الهام گرفته شده است. ایده اصلی ساخت این خانه استفاده حداکثری از مواد موجود در مریخ برای ساخت پناهگاه برای ساکنان این سیاره خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با استفاده از مواد موجود در مریخ دیگر نیازی به حمل تجهیزات اضافی برای ساخت پناهگاه از زمین نیست، بنابر این هزینه سفر به سیاره سرخ به مراتب کاهش می‌یابد.

درون خانه‌ مریخی امکان پرورش گیاهان برای تامین غذا و اکسیژن وجود دارد. پرورش گیاهان همچنین در مطلوب‌تر کردن محیط زندگی تاثیر شایانی خواهند داشت.

درون سقف گنبدی پناهگاه مریخی، تمام امکانات موجود برای ماموریت دو ساله مریخ‌نوردان وجود دارد. این امکانات شامل تلویزیون و نمایشگر ساعت مریخی است، همچنین برای تولید ابزار یا ادوات احتمالی از چاپگرهای سه‌بعدی در هر پناهگاه استفاده خواهد شد.

تامین امکانات ضروری برای زندگی مثل اکسیژن و آب توسط ایستگاه‌های موجود در تونل‌های زیرزمینی انجام خواهد شد و مجموعه خانه‌های مریخی در این طرح به صورت کلونی از طریق تونل با یکدیگر در ارتباط خواهند بود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

رونمایی از لباس جدید ایرانی ها در المپیک عکس …رونماییلباسجدیدایرانیهادر این قسمت با لباس جدید ایرانی ها در المپیک آشنا شویدسرانجام از لباس های جدید کاروان اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …محققان ایتالیایی ربات‌ چهارپایی را با الهام از ساختار بدن حیوانات طراحی کرده‌اند که اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی … صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان به همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای …سرقتِ درخت کریسمس از فروشگاه توسط سگ آبی استفاده از قلاده سگ برای حفاظت از آن در زمان تبیان استان قم خانه♦مؤسسات قرآنی مؤسسات تحت نظارت خانه های قرآنی استان چرخه تأسیس خانه و مؤسسه مجله اینترنتی برترین ها پورتال خبری و سبک …اخبار روز، اخبار ورزشی، سبک زندگی، چهره ها، گردشگری، آشپزی، سلامت، دکوراسیون، فرهنگ رونمایی از خانه‌های مریخیعکس خانه سایت خوان رونمایی از خانه‌های خواهد شد و مجموعه خانه‌های مریخی در این طرح به رونمایی از خانه‌های مریخی عکس رونمایی از خانه‌های از ایگلو یا خانه‌های یخی و مجموعه خانه‌های مریخی در این رونمایی از خانه‌های مریخی رونمایی از خانه‌های مریخیتصاویر رونمایی از خانه‌های مریخیتصاویر رونمایی از خانه‌های مریخیتصاویر رونمایی از خانه‌های مریخی خانه‌های رونمایی از خانه‌های مریخی خانه‌های رونمایی از خانه‌های مریخی خانه‌های رونمایی از خانه‌های مریخی تصاویر رونمایی از خانه‌های مریخی تصاویر رونمایی از خانه‌های مریخی تصاویر رونمایی از خانه‌های مریخی رونمایی از خانه های مریخی آجرهای مورد نیاز برای ساخت گنبد خانه مریخی از خاک مشاهده متن کامل رونمایی از خانه های رونمایی از خانه‌های مریخی تصاویر رونمایی از خانه‌های آجرهای مورد نیاز برای ساخت گنبد خانه مریخی از خاک مریخ تهیه می همشهری آنلایننسخه چاپیرونمایی از خانه‌های مریخی رونمایی از خانه‌های آجرهای مورد نیاز برای ساخت گنبد خانه مریخی از خاک مریخ تهیه می‌شود رونمایی از خانه‌های مریخی مبتکران اخبار خانه آشنایی رشته‌های علوم انسانی و معارف رونمایی از خانه‌های مریخی فیلم رونمایی از خانه های مریخی فیلمرونماییاز مذاکره برای خرید جنگنده‌های رونمایی از خانه های مریخی رونمایی از خانه های طراحی خانه های مریخی با استفاده از مواد موجود در سیاره سرخ طراحیخانههای اولین مدل فیزیکی خانه های مریخی رونمایی جئوگرافیک از اولین مدل فیزیکی خانه های مریخی رونمایی از خانه‌های مریخی عکس علم و فناوری فناوری رونمایی از خانه‌های از خانه‌های مریخی انگیز از ایگلو یا خانه‌های یخی عکس رونمایی از خانه‌های ساکنان آینده مریخ اخبار شیروان عکس رونمایی از خانه‌های آجرهای مورد نیاز برای ساخت گنبد خانه مریخی از خاک مریخ تهیه عکس هایی از خانه های زیبا عکس از خانه های روستایی عکس از خانه های دوبلکس عکس از خانه های عجیب جهان عکس از خانه های ویلایی عکس از خانه های تهران عکس از خانه های غرب تهران



لینک منبع :رونمایی از خانه‌های مریخی

تصاویر برای رونمایی از خانه‌های مریخی رونمایی از خانه‌های مریخی+تصاویر - ایسنا www.isna.ir/news/.../رونمایی-از-خانه-های-مریخی-تصاویر‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا و به نقل از نیواطلس، طرح برگزیده نمایشگاه امسال بنیاد نشنال جئوگرافیک یک خانه مریخی با مقیاس واقعی و با مواد قابل دسترس در ... رونمایی از خانه‌های مریخی (+عکس) - عصر ایران www.asriran.com/fa/news/505190/رونمایی-از-خانه‌های-مریخی-عکس‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا؛ طرح برگزیده نمایشگاه امسال بنیاد نشنال جئوگرافیک یک خانه مریخی با مقیاس واقعی و با مواد قابل دسترس در این سیاره است که ... ویدیو-خانه های مریخی رونمایی شدند- دلتا - فروش، رهن و اجاره آپارتمان www.delta.ir/ارومیه/مطالب-عمومی/59049/خانه-های-مریخی-رونمایی-شدند‏ 19 نوامبر 2016 ... محققان نخستین مدل خانه های ساکنان آینده مریخ را آماده کردند. فیلم / رونمایی از خانه های مریخی - اصلاحات نیوز www.eslahatnews.com/59253/فیلم-رونمایی-از-خانه-های-مریخی.html‏ 24 نوامبر 2016 ... بنیاد شهید: ۳۰ درصد زنان و ۱۹ درصد مردان اختلال روانی دارند/ اختلال عصبی ۴۱ هزار جانباز جنگ. 6 ۵:۱۲ دیروز. سرلشکر باقری: تشکیل «بسیج جهان ... رونمایی از خانه‌های مریخی - تمام عیار پورتال جامع سرگرمی tamamayar.com/رونمایی-از-خانه‌های-مریخی.html‏ - ذخیره شده محققان بنیاد نشنال جئوگرافیک اولین مدل واقعی خانه‌های ساکنان آینده مریخ را آماده کردند.به گزارش ایسنا ، این خانه مریخی با مقیاس واقعی و مواد قابل دسترس در این سیاره ... رونمایی از خانه‌های مریخی (+عکس) www.akhbarjo.ir/67545/رونمایی-از-خانه‌های-مریخی-(عکس).html‏ رونمایی از خانه‌های مریخی (+عکس) ... غول پیکر (فیلم) کتاب‌های آموزشی ساخت بمب در انگلیس +عکس · رونمایی از خانه‌های مریخی (+عکس), مریخی,رونمایی,(+عکس),خانه‌های,از, رونمایی از خانه های مریخی - شبکه اینترنتی آفتاب - تی نیوز tnews.ir/news/dc9974169345.html‏ به گزارش ایسنا، طرح برگزیده نمایشگاه امسال بنیاد نشنال جئوگرافیک یک خانه مریخی با مقیاس واقعی و با مواد قابل دسترس در این سیاره است که قادر است تا ساکنان ... رونمایی از خانه های مریخی+تصاویر | محققان بنیاد نشنال - قطره www.ghatreh.com/news/nn34569047/رونمایی-خانه-های-مریخی-تصاویر‏ 12 نوامبر 2016 ... محققان بنیاد نشنال جئوگرافیک اولین مدل واقعی خانه های ساکنان آینده مریخ را آماده کردند. -کلید واژه ها: نشنال جئ. رونمایی از خانه‌های مریخی | همشهری آنلاین vista.ir/net/1425002‏ 13 نوامبر 2016 ... به گزارش ایسنا، طرح برگزیده نمایشگاه امسال بنیاد نشنال جئوگرافیک یک خانه مریخی با مقیاس واقعی و با مواد قابل دسترس در این سیاره است که ...