مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن

[ad_1]

امسال فراری همایش بین‌المللی را در ژاپن برگزار کرد که در پی آن انواع سوپر اسپرت‌های فراری در این همایش حضور داشتند.

این رویداد در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ نوامبر برگزار می‌شود و فراری جشن ۵۰ سالگی حضور خود در سرزمین آفتاب تابان و صد و پنجاهمین سال ارتباط تجاری بین دو کشور را جشن گرفته است.

این گردهمایی در شهر کیوتو، پایتخت سابق امپراتوری ژاپن برگزار شد. گردهمایی بین‌المللی امسال، حضور بیش از ۷۰ نمونه سوپر اسپرت فراری توسط مشتریانی در بیش از ۲۴ کشور را در این مکان به ارمغان آورد.

لیست خودروهای حاضر در این گردهمایی بسیار قابل‌توجه است و شامل سوپر اسپرت‌های گذشته‌، حال و ابرخودروهایی از جمله F40، انزو، 599 GTB، نسخه‌ی محدود F12TDF و لافراری می‌شود.

فراری

روز اول این گردهمایی از یک هتل ۵ ستاره در منطقه کانسای شهر کیوتو شروع شد و با رانندگی به سمت جزیره آواجی  و حرکت به سمت پل آکاشی Kaikyo در روز دوم ادامه پیدا کرد.در ادامه مهمان‌ها در پیست Central Circuit به رانندگی ادامه دادند و در پایان روز دوم  مشغول تماشای مناظر طبیعی ساسایاما شدند.

در روز سوم، این گروه از اطراف دریاچه بیوا در استان شیگا به سمت Hieizan Enryaku-ji حرکت و در قلعه Hikone توقف کردند. در روز چهارم و نهایی شاهد این بودیم که گروه به سمت جنوب حرکت کرد . اعضای گروه با توقف در معبد Tōdai-ji به گردش در  پایتخت باستانی نارا پرداختند که باقی‌مانده‌ای از کاخ سلطنتی Heijo و قله کوه Wakakusa در آنجا قرار دارد. علاوه بر این، آن‌ها با عبور از Midosuji با توقف در این قلعه از اوزاکا نیز بازدید کردند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پول نیوز دلار تومانی؛ زمینه‌ساز تصویب نرخ تسعیر بودجه بازده نیروگاهی در ایران؛ کمتر از بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب مشخصات کلی هیوندای ولاستر شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی … صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان به همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن زومیت گردهمایی بیش از سوپر اسپرت فراری از کشور جهان در ژاپن بیش از سوپر اسپرت فراری از گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن – اجاره خودرو اخبار خودرو سوپر اسپرت فراری در ژاپن گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در فراری آشنا شوید اروند پلاکاروند پلاک فراری آشنا شوید اروند پلاکاروند پلاک فراری آشنا شوید اروند پلاکاروند پلاک بزرگترین خرس جهان توسط این مرد شکار شد بزرگترین خرس جهان توسط این مرد شکار شد بزرگترین خرس جهان توسط این مرد شکار شد کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن پرشین خودرو بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن گردهم آمدند بیشاز در ژاپن برگزار کرد که در پی آن انواع سوپر اسپرت‌های فراری در بیش از ۷۰ سوپر اسپرت زومیت گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در برای بازار ژاپن گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت کشف تمساح پوز بلند در ملک مسکونی عکس کشفتمساح گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در گردهمایی مداحان و هیاتهای مذهبی رامیان تصاویر گردهمایی گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن گردهمایی از یک در این هفته بیش از دوبازیگر زن ایرانی فراری دوبازیگرزنایرانی گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در این گردهمایی در زندانی بیش هزار نظامی در استفاده از ویدیو چک برای تضمین سلامت فوتبالیست ها خبر گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر آئودی در خودروهای خود از چراغ استفاده از ویدیو چک سوپر گل رونالدو به اسپورتینگ گل رونالدو به اسپرتینگ لیسپو گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر در ژاپن برگزار کرد که در پی آن انواع سوپر اسپرت‌های فراری در عکس‌های جدید ناسا از سیاره مریخ ناساازسیارهمریخ گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در



لینک منبع :گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن

گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن - زومیت www.zoomit.ir/2016/11/13/.../ferrari-international-cavalcade/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... این گردهمایی در شهر کیوتو، پایتخت سابق امپراتوری ژاپن برگزار شد. گردهمایی بین‌المللی امسال، حضور بیش از ۷۰ نمونه سوپر اسپرت فراری توسط ... تصاویر برای گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن - تکنومون technomon.com/.../گردهمایی-بیش-از-۷۰-سوپر-اسپرت-فراری-در-ژاپن‏ 14 نوامبر 2016 ... گردهمایی بیش از 70 سوپر اسپرت فراری از 24 کشور جهان در ژاپن که در آن انواع سوپراسپرت های گذشته، حال و هایپرکار ها حضور داشتند. - گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../گردهمایی-بیش-از-۷۰-سوپر-اسپرت-فراری-در-ژاپن‏ - ذخیره شده گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن. منبع: خبرگزاری زومیت۱۳۹۵-۸-۲۴- ۰۹:۱۵:۰۵. گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن. برای مشاهده کامل خبر در ... گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن - اخبار جدید لحظه ای ... akhbartop.com/54458/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... این گردهمایی در شهر کیوتو، پایتخت سابق امپراتوری ژاپن برگزار شد. گردهمایی بین‌المللی امسال، حضور بیش از ۷۰ نمونه سوپر اسپرت فراری توسط ... گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن - دیجیتال سلام hi01.ir/گردهمایی-بیش-از-۷۰-سوپر-اسپرت-فراری-در-ژ/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... این گردهمایی در شهر کیوتو، پایتخت سابق امپراتوری ژاپن برگزار شد. گردهمایی بین‌المللی امسال، حضور بیش از ۷۰ نمونه سوپر اسپرت فراری توسط ... گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/گردهمایی-بیش-از-۷۰-سوپر-اسپرت-فراری-در-ژ/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... این گردهمایی در شهر کیوتو، پایتخت سابق امپراتوری ژاپن برگزار شد. گردهمایی بین‌المللی امسال، حضور بیش از ۷۰ نمونه سوپر اسپرت فراری توسط ... سایت عنوان | گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن www.onvan.com/232722/گردهمایی-بیش-از-۷۰-سوپر-اسپرت-فراری-در-ژ/‏ 14 نوامبر 2016 ... این گردهمایی در شهر کیوتو، پایتخت سابق امپراتوری ژاپن برگزار شد. گردهمایی بین‌المللی امسال، حضور بیش از ۷۰ نمونه سوپر اسپرت فراری توسط ... گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن keshavarzejavan.ir/blog/.../گردهمایی-بیش-از-۷۰-سوپر-اسپرت-فراری-در-ژ/‏ 14 نوامبر 2016 ... کشاورزنیوز(گروه وب گردی): به گزارش گروه فضای مجازی کشاورزنیوز به نقل از زومیت، این رویداد در تاریخ ۱۰ الی ۱۴ نوامبر برگزار می‌شود و فراری ... دی خرید مگ: گردهمایی بیش از ۷۰ سوپر اسپرت فراری در ژاپن – دیجی ... goodha.ir/دی-خرید-مگ-گردهمایی-بیش-از-۷۰-سوپر-اسپر/‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... امسال فراری همایش بین‌المللی را در ژاپن برگزار کرد که در پی آن انواع سوپر اسپرت‌های فراری در این همایش حضور داشتند. دی خرید مگ. تهیه شده توسط ...