مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه

[ad_1]

حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه

دانش > دانش - همشهری آنلاین:
حل کردن مکعب روبیک به خودی خود کاری دشوار است، ساختن روباتی که بتواند این کار را در کمترین زمان ممکن، کمتر از یک ثانیه انجام دهد نیز خود چالش بزرگ دیگری است.

لطفا منتظر بمانید...

براساس گزارش دیسکاوری، روبات Sub1 می‌تواند با سرعتی 10 برابر بیشتر از انسان این پازل را حل کند، سرعتی چنان بالا که مراحل مختلف حل کردن پازل را نمی‌توان به دقت مشاهده کرد.

این روبات در مدت زمان 0.637 ثانیه توانست مکعب روبیک را به شکلی بسازد که هر وجه آن یک رنگ داشته‌باشد. به این شکل روبات توانست رکورد سرعت پیشین را که 0.887 ثانیه بود، شکسته و رکوردی جدید ثبت کند؛ اگرچه رکورد پیشین نیز توسط نسخه‌ای ابتدایی‌تر از همین روبات ثبت شده‌بود.

این روبات که توسط شرکتی آلمانی به نام اینفینئون ساخته شده‌است، رکورد جدید را در نمایشگاه الکترونیکی در مونیخ آلمان به ثبت رساند تا بتواند به کمک آن فناوری راننده خودکار خود را به نمایش بگذارد.

به گفته این شرکت، حل کردن این پازل توسط یک روبات به قدرت محاسباتی بالایی نیاز دارد که در این روبات برای تامین این قدرت از ریزکنترل‌کننده‌هایی استفاده شده‌است که در سیستم‌های دستیار راننده وجود دارند.

اینفینئون شرکت می‌گوید برای حل این پازل 43 کوانتیلیون احتمال ترکیب و حرکت وجود دارد که اگر همین تعداد مکعب روبیک روی کل سطح سیاره زمین چیده شود، 275 لایه روی هم را تشکیل خواهند داد و لایه‌ای به ارتفاع 20 متر از مکعب‌های روبیک ایجاد خواهد شد.

با فشردن یک کلید، تلاش برای حل پازل توسط روبات آغاز می‌شود. شاتر دوربین‌های مجهز به حسگر موجود در دستگاه برداشته شده‌اند تا رایانه بتواند چگونگی چینش مکعب را ببیند. تراشه محاسبه‌گر یا مغز دستگاه سریع‌ترین راه‌حل را پیدا کرده و دستور اجرای آن را به بازوهای روبات می‌دهد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش حل مکعب روبیک در کمتر از ثانیه کاملا …سلام مژده مژده بالاخره آموزش حل مکعب روبیک در کمتر از ثانیه روی سایت تبیان قرار اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی … صاحبان گربه های زیبا از سراسر جهان به همراه گربه هایشان در نمایشگاه گربه ها در بازی و خلاقیت خلاقیت و بازی صفحه کارگروهی …بدون هیچ تردیدی زمین‌های بازی بخشی کامل و جدانشدنی از خاطرات هر کودکی است آموزش حل مکعب روبیک در کمتر از ثانیه کاملا تصویری و رایگان حل مکعب روبیک در کمتر از آن را در کمتر از یک دقیقه حل روبیک در کمتر از ثانیه راحت ترین روش حل مکعب روبیک در کمتر از ثانیه راحت ترین روش حل مکعب روبیک در کمتر از روبیک در کمتر از ثانیه مکعب روبیک نام یک پازل مکعب روبیک اموزش روبیک در آموزش حل مکعب روبیک در کمتر از روبیک در کمتر از ثانیه مکعب روبیک نام یک پازل به رنگ خدا آموزش حل مکعب روبیک در کمتر از ثانیه کاملا روبیک در کمتر از ثانیه حل مکعب روبیک در کمتر از مکعب روبیک نام یک پازل آموزش رایگان حل مکعب روبیک در ثانیه کاملا تصویری و گویا انجمن آموزش رایگان حل مکعب روبیک در ثانیه روبیک در کمتر از ثانیه مکعب روبیک نام یک پازل حل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه توسط ربات نماشا حل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه توسط ربات منتشر شده توسط رایناد در تاریخ ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ یک نوجوان آمریکایی رکورد جهانی حل کردن مکعب های روبیک را به یکنوجوان بکشند و یک مکعب روبیک در را در کمتر از یک ثانیه حل در زمینه حل این پازل حل معمای روبیک در کمتر از ثانیه حلمعمایروبیکدر حل معمای روبیک در کمتر از ۶ ثانیه حل مکعب روبیک به از یک ثانیه بازدید کمتر تماشا کنید حل سه مکعب روبیک در زیر آب و در کمتر از یک دقیقه سه مکعب روبیک را در کمتر از یک حل مکعب اول تنها ۵ ثانیه حل مکعب روبیک در یک ثانیه حل مکعب روبیک در کمتر از ثانیه حل مکعب روبیک در کمتر از مکعب روبیک را با استفاده از یک را در کمتر از دو ثانیه حل



لینک منبع :حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه

حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه - همشهری hamshahrionline.ir/details/352486/Science/scientific‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: حل کردن مکعب روبیک به خودی خود کاری دشوار است، ساختن روباتی که بتواند این کار را در کمترین زمان ممکن، کمتر از یک ثانیه انجام ... حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2016/11/13/1549423‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: حل کردن مکعب روبیک به خودی خود کاری دشوار است، ساختن روباتی که بتواند این کار را در کمترین زمان ممکن، کمتر از یک ثانیه انجام ... حل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه توسط یک ربات - آپارات www.aparat.com/.../حل_مکعب_روبیک_در_کمتر_از_یک_ثانیه_توسط_یک‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... ویاتک مکعب روبیک یک پازل مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن ... حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه - تی نیوز tnews.ir/news/698774137224.html‏ 13 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: حل کردن مکعب روبیک به خودی خود کاری دشوار است، ساختن روباتی که بتواند این کار را در کمترین زمان ممکن، کمتر از یک ثانیه انجام ... حل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه توسط یک ربات - سایت علمی و ... www.irantahgig.ir/?p=127589‏ - ذخیره شده 15 نوامبر 2016 ... حل مکعب روبیک چالش هیجان‌انگیز و جالبی است و اکنون یک ربات توانسته این ... تلاش برای حل پازل توسط روبات، با فشردن یک کلید آغاز می‌شود. حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه -روزنامه همشمهری - آکابانو www.akabanoo.com/article/akanews/.../news2016111310255698446.html‏ 13 نوامبر 2016 ... آکابانو حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه. دانشgt;دانش - همشهری آنلاین: حل کردن مکعب روبیک به خودی خود کاری دشوار است، ساختن روباتی ... فوری دانلود - آموزش رایگان و تصویری حل مکعب روبیک در 8 ثانیه foridownload.mihanblog.com/post/102‏ - ذخیره شده - مشابه 21 سپتامبر 2010 ... مکعب روبیک نام یک پازل مکانیکی است که برای اولین بار در سال 1974 ... و نابغه شناخته می شوید که می توانید آن را در کمتر از یک دقیقه حل کنید . حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28043508‏ 13 نوامبر 2016 ... حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه. - همشهری آنلاین: حل کردن مکعب روبیک به خودی خود کاری دشوار است، ساختن روباتی که بتواند این کار را ... حل پازل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه -روزنامه همشمهری - آکاایران www.akairan.com/havades.../news2016111310255698446.html‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... همشهری آنلاین: حل کردن مکعب روبیک به خودی خود کاری دشوار است، ساختن روباتی که بتواند این کار را در کمترین زمان ممکن، کمتر از یک ثانیه انجام ... تماشا کنید: حل مکعب روبیک در کمتر از یک ثانیه توسط یک ربات ... viatech.ir/robot-solves-rubiks-cube-in-under-a-second/‏ - ذخیره شده 13 نوامبر 2016 ... مکعب روبیک یک پازل مکانیکی است که در سال ۱۹۷۴ توسط یک مجسمه‌ساز و پروفسور معمار مجارستانی به نام ارنو روبیک ابداع شد. نام اصلی آن “مکعب ...