مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر

[ad_1]

 

رفتارهایی که تکرارشان به مرور زمان باعث ایجاد کینه بین زوجین می شود

عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷

 

نفرت همسران

 

نفرت همسران

 

هیچ کدام از دختر و پسرهایی که با یکدیگر ازدواج کرده اند؛ هرگز تصور نمی کردند روزی برسد که حتی چشم دیدن یکدیگر را نداشته باشند یا به عبارتی دیگر بگویند: «از همسرم متنفر شدم.» نداشتن آگاهی لازم از شیوه برخورد با همسر و نداشتن شناخت کافی از شخصیت یکدیگر، باعث بروز مشکلاتی در زندگی زناشویی می شود و اگر برای حل آن چاره ای اندیشیده نشود، به نفرت از هم می رسد.

کینه و نفرت دقیقا چیست!؟

 کینه و نفرت یک حس در وجود هر شخصی است که از رنجش به وجود می آید و باعث شکل گیری احساس بد می شود. در حقیقت یک نقص است و باعث دور شدن زندگی از مسیر سالم و درست می شود. همیشه این پرسش بین زوجین وجود داردکه جنس مقابلشان از چه ویژگی هایی خوشش می آید و از چه خصوصیاتی بدش می آید؟
در این مطلب سعی می کنیم شما را با رفتارهایی آشنا کنیم که تکرارشان به مرور زمان، باعث ایجاد کینه و نفرت بین زن و شوهر می شود.
آقایان بخوانند، عوامل متنفر شدن زنان از شوهرشان
برخی رفتارهای مردان، محبت و علاقه را از زندگی مشترک فراری می دهد و موجب شکل گیری احساسات منفی در خانم شان می شود. رفتارهایی از قبیل:
* سلطه گر و دیکتاتور بودن مرد که به شکل خودخواهانه و بدون در نظر گرفتن همسر، همیشه خواسته های شخصی خود را عملی می کند.
* متعهد نبودن مرد نسبت به قول ها و تعهداتی که می دهد.
* مردی که به ظاهر خود نمی رسد و در برابر همسر خود مرتب و آراسته نیست.
* رفیق بازی شوهر و این که ارتباط با دوستان را به همسرش ترجیح دهد.
* شوهری که دست بزن دارد و همسرش را کتک می زند.
* بی مسئولیتی که شوهر در برابر زندگی دارد.
* شوهری که خیانت می کند و با زنان دیگر ارتباط هایی بیرون از ازدواج دارد.
* شوهری که تنبل است و به طور جدی به اشتغال نمی پردازد.
* مردی که به شدت به خانواده اولیه اش وابسته است و دهن‌بین است.
* مردی که فحاش و بد دهن است.
 

عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر

خانم ها بخوانند، عوامل متنفر شدن مردان از زنان شان
در زندگی زناشویی، گاهی مردان نارضایتی های جدی ابراز می کنند و زن خواسته یا ناخواسته رفتارهایی را انجام می دهد که احساس بد و منفی در رابطه ایجاد می کند، مانند:
* زنانی که اعتماد به نفس پایینی دارند و اصلا خودشان را قبول ندارند.
* زن هایی که تمایل شدیدی برای تغییر دادن شوهرشان دارند. خیلی از زن ها با این تصور ازدواج می کنند که شخصیت شوهر خود را عوض خواهند کرد. برای مرد هیچ چیز بدتر از این نیست که زن زندگی اش خصوصیات او را نپذیرد.
* حسادت خانم ها وقتی تا جایی پیش برود که روابط مرد با اجتماع اطرافش را دچار مشکل کند.
* زن هایی که بیش از حد وابسته هستند. در این شرایط مرد احساس می کند که در روابط خود اسیر شده است، هر کاری که از دستش برمی آید انجام می دهد تا آزادی خود را دوباره به دست بیاورد.
* زن هایی که فکر می کنند همه چیز را می دانند و به اصطلاح خود را دانای کل جلوه می دهند.
* زنانی که در ابتدای ازدواج سعی می کنند به جای شوهر تصمیم بگیرند و انتخاب کنند. اشکالی ندارد که بعد از گذشت چند سال از یک رابطه که زن می داند شوهرش چه چیزهایی می خواهد و دوست دارد، به جای او انتخاب کند اما مطمئنا این کار در ابتدای رابطه هرگز مورد پسند شوهر نیست.
* زنانی که خصوصیات زنانه ندارند. از دید آقایان، زن در هر مقام و منصبی که باشد باید زنانگی و ظرافت خود را حفظ کند (مثل طرز لباس پوشیدن، صحبت کردن و ...) و این تنها چیزی است که مردان را وادار به تحسین خانم ها می کند.
* زنانی که به شدت مادی گرا هستند. برای بیشتر آقایان این که زنی فقط به دنبال خرید، آخرین مدل لباس یا مسافرت های تفریحی و... باشد، به هیچ عنوان جذاب نیست.
* زنانی که به شدت سعی می کنند شوهر را تحت کنترل خود بیاورند.
* زنانی که تا حد امکان سعی می کنند به مسائل نگاه منطقی و عقلانی نداشته باشند و فقط تحت تاثیر احساسات، گریه کردن و ... با مسائل رو به رو می شوند.
* زنانی که به شدت مستقل هستند و این استقلال را دائم به رخ شوهر می کشند و اظهار می کنند که بدون کمک شوهر می توانند تمام زندگی خود را اداره کنند.
* زنانی که به لحاظ جنسی ، بسیار ضعیف یا مغرور هستند.
*زنانی که اهل چشم و هم چشمی و رقابت با زنان دیگر فامیل یا دوست، زندگی خود را تنظیم می کنند.


 

مرجع : روزنامه خراسان

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

همسرداری،آیین همسرداری ،ناگفته های مسایل زناشویی …نوزاد خود را قبل از به دنیا آمدن ببینید زندگی زناشویی خود را با گذشت زمان گرم و تازه دانستنی های زناشویی،زندگی مشترک،بهترین …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت مشهد هر آسیب شناسی خانواده،نقش خانواده در تربیت فرد ، …علل ناپایداری ازدواج آسیب شناسی خانواده قسمت دوم از جمله عواملی که سلامت خانواده را الف چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟در زندگی زناشویی برای یک زن هیچ‌چیز سخت‌تر و دردناک‌تر از این نیست که بفهمد مرد میگنا از خیانت همسرتان جلو گیری کنیدمن خیلی می ترسم همسرم خیلی دچار خود شیفتگی ست دقیقا همینطور که نوشته اید و همیشه از وظایف شوهر نسبت به زن سرپرستی خداوند حکیم در قرآن کریم می فرمایند الرّجالُ قوامون علی النساء مردان میگنا مردها را بهتر بشناسید روان شناسی مردانموضوع را با وسیله ای توجیه کنند در مواقع مشاهده ناتوانی و اشتباه در مردان بهتر است چگونه رابطه جنسی دهانی داشته باشیم خاتون آنلاینزنی که فقط از راه تحریک کلیتوریس به ارگاسم میرسد نه تنها سرد مزاج نیست بلکه گاهی ممکن راه زندگی مهارتهای اجتماعی و ارتباط با دیگرانمهارتهای اجتماعی و ارتباط با دیگران انسان ، موجودی اجتماعی است که ارتباط و انس با بدبینی و جلو گیری از آن برای پیشگیری از جو بدبینی در زندگی زناشویی چکار باید کرد ؟ راه پیشگیری بهتر از درمان اصلاح انلاین – عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر خانم ها بخوانند، عوامل متنفر شدن مردان از زنان عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر اهدای بیش از جلد کتاب به مناطق محروم و سادات همسران شهدای مدافع حرم همسرانشهدایمدافعحرم عوامل متنفر شدن همسران از عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر نقش همسران در حجاب و عفاف یکدیگر حجاب برتر متن گرم تر شدن روابط همسران همسران یکی از عوامل ممکن است از آنها متنفر ‫همسران ‬ ‎همسران‎ پس از بوسه از عوامل موثر و از روشهایی که زن متنفر است نقش همسران در حجاب و عفاف یکدیگر میزان علاقه ی همسران به یکدیگر همسران یکی از عوامل است از آنها متنفر دلایل بروز دلزدگی همسران از یکدیگر پادشاه ایرانی دلایلبروز دلایل بروز دلزدگی همسران از یکدیگر شدن از همسر معمولا آموزان از معلم خود متنفر دلایل خیانت در زن و شوهرهای ایرانی و بی وفایی همسران به یکدیگر که یکی از همسران به صورت رها شدن از این استرس همسران شهدای مدافع حرم همسرانشهدایمدافعحرم تقدیر از همسران جانبازان بدبینی همسران به یکدیگر عوامل متنفر شدن همسران از همسران خانواده سلامت نیوز خانواده همسران سلامت نیوز عواملمتنفرشدنهمسران شدن همسران از یکدیگر



لینک منبع :عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر

تصاویر برای عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر - همسران - خانواده - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../-عوامل-متنفر-شدن-همسران-از-یکدیگر‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... هیچ کدام از دختر و پسرهایی که با یکدیگر ازدواج کرده اند؛ هرگز تصور نمی کردند روزی برسد که ... آقایان بخوانند، عوامل متنفر شدن زنان از شوهرشان عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر - سلامت نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28101009‏ 14 نوامبر 2016 ... عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر. سلامت نیوز-*فریبا البرز: هیچ کدام از دختر و پسرهایی که با یکدیگر ازدواج کرده اند؛ هرگز تصور نمی کردند روزی ... عوامل متنفر شدن زن و شوهر از یکدیگر midanam.com/tag/عوامل-متنفر-شدن-زن-و-شوهر-از-یکدیگر‏ چه عواملی باعث ایجاد تنفر همسران از یکدیگر میشودهیچ کدام از دختر و پسرهایی که با یکدیگر ازدواج کرده اند؛ هرگز تصور نمی کردند روزی برسد که حتی چشم دیدن ... دلایل تنفر زنان از شوهر چیست؟ - نمناک namnak.com/تنفر-زنان-از-شوهر.p21504‏ - ذخیره شده رتبه: ۴٫۳ - ۲۰۷ نقد تنفر زنان از شوهر و علت تنفر از همسر و نفرت داشتن و علت تنفر از شوهر و عدم جذابیت ... کسی قرار بگیرند و با کسی بمانند که از متعهد شدن می ترسد متنفر هستند. عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر - مکس لاین maxline.ir/عوامل-متنفر-شدن-همسران-از-یکدیگر/‏ - ذخیره شده همسران. عوامل متنفر شدن همسران از یکدیگر. 23 ساعت ago. 100 تعداد بازدید ها. Untitled-6. منبع : سلامت نیوز. اشتراک‌گذاری این: برای به اشتراک گذاشتن در توییتر ... روان - تنفر از همسر www.ravvan.com/fa/question/11407/تنفر-از-همسر‏ - ذخیره شده - مشابه 15 ا کتبر 2013 ... سابقه مراجعه به روانشناس ، دلیل مراجعه، نوع درمان و نتیجه: خیر ... با توجه به وجود دخترم که 3 ساله است نمی توانم به جدایی فکر کنم اما به شدت از او متنفر و بیزارم. ... تعهد به یکدیگر یعنی وفاداری در همه زمینه‌ها و احساس مسوولیت نسبت به همسر، ... در صورت متزلزل شدن هر یک از این اجزا یا همه آنها، روابط بین زن و شوهر رو به ... دلایل مهمی که مردان شما را ترک می‌کنند - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../دلایل-مهمی-که-مردان-شما-را-ترک-می‌کنند‏ - ذخیره شده - مشابه بعد از اتمام یک ارتباط رمانتیک و نزدیک، همه آدم‌ها احساس قربانی شدن دارند و حتی یک لحظه هم به ... مردان از گریه کردن زنان بیزارند، به خصوص زنانی که حتی در ساده‌ترین و ...... من إز هرچی زنه متنفر شدم شب و روز برأی زندگیم زحمت میکشم ولی زن بی ارزش و بی ... عوامل ایجاد اختلاف بین زن و شوهر ch3.ir/index.php?option=com_content&view...‏ - ذخیره شده - مشابه اگر همسر شما بطور معمولی و متعارف دارد با خانواده اش توجه می کند ، شما نباید .... خلاصه ای در مورد دخالت های بیجای خانواده ها و عوامل ایجاد اختلاف بین زن و شوهر بفرمایید . ..... خانمها از مردی که به مادرش وابسته است متنفر هستند زیرا وقتی زن می خواهد ازدواج ... حقوق زن متنفر از شوهر / طلاق حق مرد یا زن؟ - نوگرا eslahe.com/.../حقوق-زن-متنفر-از-شوهر-طلاق-حق-مرد-یا-زن؟‏ - ذخیره شده - مشابه هنگامی که زن از شوهر متنفر است و بغض و کینه ی مردش را در دل دارد، باز اسلام زن را مکلف می کند ... «زنان را جز به سبب اخلاق بسیار بدشان طلاق ندهید.» .... ضرری است که در اثر طولانی شدن عده متوجه زن می شودغ ولی خلع به دلیل دفع ضرری است که برای بد ...