مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

انفجار گوشی های هوشمند به آیفون 7 رسید

[ad_1]

 

کد مطلب: 413754

انفجار گوشی های هوشمند به آیفون 7 رسید

بخش دانش و فناوری الف،24 آبان95

پس از انفجار مرموز ده‌ها باتری گوشی نوت 7 سامسونگ، حالا یک گوشی آیفون 7 پلاس پس از زمین خوردن منفجر شده است.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۱

 ایندیا، پس از اصابت گوشی یاد شده به زمین ابتدا دودی از آن متصاعد شده، نمایشگرش به طور کامل از بدنه جدا شده و سپس خود گوشی به شدت منفجر شده است.
 
انفجار این گوشی در استان یونان چین اتفاق افتاده و پس از زمین خوردن اتفاقی گوشی باتری آن هم آتش گرفته است. شدت انفجار این گوشی آیفون 7 پلاس به حدی بوده که به هیچ عنوان نمی توان آن را تعمیر کرد.
 
این اولین بار نیست که خبری در مورد انفجار گوشی های آیفون جدید اپل شنیده می شود. چندی قبل یک مرد استرالیایی که گوشی آیفون 7 خود را در جیب شلوارش در خودروی خود جا گذاشته بود بعد از بازگشت متوجه خروج دود از خودروی خود شد. وی پس از باز کردن در متوجه شد که آتش گرفتن آیفون 7 لباس های وی را سوزانده  و به خودروی وی نیز آسیب زده است. آیفون 7 نیز در میان لباس های این فرد ذوب شده بود.
 
کارشناسان هشدار می دهند که در صورت تداوم رویدادهایی از این دست حسن شهرت و اعتبار اپل نیز به اندازه سامسونگ آسیب خواهد دید و لذا این شرکت هم باید به سرعت در این زمینه واکنش منطقی از خود نشان دهد.
منبع: فارس

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ آیفون 7

 

نظراتی که به تعمیق و گسترش بحث کمک کنند، پس از مدت کوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت دیگر بینندگان قرار می گیرد. نظرات حاوی توهین، افترا، تهمت و نیش به دیگران منتشر نمی شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اپل آیفون زومیتآیفون گوشی جدید اپل در دو نسخه‌ی و به همراه دوربین دوگانه، پردازنده‌ی عرضه گلکسی نوت به دلیل گزارش‌های انفجار گوشی …طبق اخبار جدید، سامسونگ الکترونیکز ارسال گلکسی نوت به اپراتورهای مختلف کره جنوبی را واکنش های خنده دار به انفجار گلکسی نوت واکنشهایخندهداربهورود گوشی‌ های سامسونگ گلکسی نوت به بازار سر و صدای بسیاری به پا کرد و معرفی بهترین گوشی های هوشمند زیر هزار تومان …مقالاتگجت هاموبایلمعرفی و مقایسه بهترین گوشی های هوشمند زیر ۸۰۰ هزار تومانرنگ های رسمی آیفون و آیفون پلاس تکراشرکت هااپلدر ابتدا و در سال ۲۰۰۷، سری فوق العاده گوشی های هوشمند اپل، آیفون به جهانیان معرفی شد ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …رزیدنت اویل ؛ بازگشت به ریشه های ترس فعال کردن تایید هویت دو مرحله ای در تلگرامدانلود رایگان نرم افزاردانلود رایگان نرم افزار،بازیکتابآموزش،فیلم نرم افزار و بازی های موبایل همه با لینک بیگ بنگ یا انفجار بزرگ چیست؟ گجت نیوزنظریه بیگ بنگ مهبانگ یا انفجار بزرگ ، یک مدل کیهان شناسی است که تاکنون از دیدگاه پی سی دانلود نرم افزار، فیلم، بازی، کتاب، آموزش و …آرشیو کامل ساله مجلات نشنال جئوگرافیک به همراه مستند رازهای تایتانیک تومان خریدآخرین اخبار،آموزش ، نرم افزار و بازی دنیای اپل حتما حس تکراری بودن گوشی و یکنواخت بودن آن تا به حال به شما هم زیاد دست داده است سریال انفجار گوشی های هوشمند به آیفون رسید سیتنا سریال انفجار گوشی های هوشمند به آیفون رسید گوشی آیفون پلاس به انفجار گوشی های آیفون انفجار گوشی های هوشمند به آیفون رسید واضح انفجارگوشیهای انفجار گوشی های هوشمند به آیفون رسید پس از انفجار مرموز از اصابت گوشی یاد شده به زمین ایتنا سریال انفجار گوشی‌های هوشمند به آیفون رسید سریال انفجار گوشی‌های هوشمند به آیفون رسید های هوشمند به آیفون یک گوشی آیفون ۷ انفجار گوشی های هوشمند به آیفون رسید آیفون هم در حین فیلمبرداری منفجر شد آیفون هم در حین فیلمبرداری منفجر شد آیفون هم در حین فیلمبرداری منفجر شد آیفون سریع‌ترین گوشی سال شد آیفون سریع‌ترین گوشی سال شد آیفون سریع‌ترین گوشی سال شد گوشی‌های آیفون و آیفون پلاس به گوشی‌های آیفون و آیفون پلاس به گوشی‌های آیفون و آیفون پلاس به انفجار گوشی های هوشمند به آیفون رسید انفجار گوشی های هوشمند به آیفون رسید خبر فارسی انفجار گوشی های هوشمند به آیفون رسید از بدنه جدا شده و سپس خود گوشی به شدت های دیگر انفجار گوشی های سامسونگ ؛ این بار نوبت به رسید علموفناوریانفجار آپدیت اندروید نوقا به گوشی های گوشی انفجار آیفون به بازار گوشی های هوشمند سریال انفجار گوشی‌های هوشمند به آیفون رسید رسید آیفون به هوشمند گوشی این اولین بار نیست که خبری در مورد انفجار گوشی‌های آیفون جدید سیتنا سریال انفجار گوشی های هوشمند به آیفون رسید صاحب‌خبر سریالانفجار پس از انفجار مرموز ده‌ها باتری گوشی نوت سامسونگ، حالا یک گوشی آیفون پلاس پرونده‌های نوبت به انفجار آیفون رسید؟ نوبت به انفجار آیفون رسید؟ دیگری از انفجار آیفون منتشر نشود گوشی های دنیا رو واضح تعداد شهدای انفجار عراق به تن رسید تعدادشهدایانفجار تعداد شهدای انفجار عراق به تن رسید طی انفجار یک خودروی اعتیاد به دیدن صحنه های برچسب ها گوشی آیفون گوشی آیفون انفجار گوشی های هوشمند به آیفون انفجار گوشی آیفون پس چند پسر به گوشی آیفون به



لینک منبع :انفجار گوشی های هوشمند به آیفون 7 رسید

دنیای موبایل و کامپیوتر سریال انفجار گوشی های هوشمند به آیفون 7 رسید www.farsnews.com/13950824000487‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... پس از انفجار مرموز ده‌ها باتری گوشی نوت 7 سامسونگ، حالا یک گوشی آیفون 7 پلاس پس از زمین خوردن منفجر شده است. تصاویر برای انفجار گوشی های هوشمند به آیفون 7 رسید سریال انفجار گوشی های هوشمند به آیفون 7 رسید - اقتصاد آنلاین | خبر ... khabarfarsi.com/u/28134572‏ 14 نوامبر 2016 ... سریال انفجار گوشی های هوشمند به آیفون 7 رسید. پس از انفجار مرموز ده ها باتری گوشی نوت 7 سامسونگ، حالا یک گوشی آیفون 7 پلاس پس از زمین ... سریال انفجار گوشی‌های هوشمند به آیفون 7 رسید - متین - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/147919542087310‏ سریال انفجار گوشی‌های هوشمند به آیفون 7 رسید. متین - پس از خرابکاری‌های گلکسی نوت 7،‌این‌بار آیفون حادثه آفرید. 25 آبان 1395. منتشرشده در اخبار فناوری اطلاعات. انفجار آیفون 7 پلاس در چین ؛ آیا نوبت به اپل رسیده است؟ - گجت نیوز gadgetnews.ir/.../انفجار-آیفون-7-پلاس-در-چین-آیا-نوبت-به-ا/‏ - ذخیره شده 12 نوامبر 2016 ... انفجار آیفون 7 پلاس در چین ؛ آیا پس از سامسونگ، نوبت به اپل رسیده است؟ ... چند وقتی بود که خبری از انفجار گوشی‌های هوشمند به جز برند سامسونگ ... سریال انفجار گوشی‌های هوشمند به آیفون 7 رسید - داده پرداز رایانه متین matin.co/.../سریال-انفجار-گوشی‌های-هوشمند-به-آیفون-7-رسید.html‏ - ذخیره شده سریال انفجار گوشی‌های هوشمند به آیفون 7 رسید. متین - پس از خرابکاری‌های گلکسی نوت 7،‌این‌بار آیفون حادثه آفرید. 25 آبان 1395. منتشرشده در اخبار فناوری اطلاعات. سریال انفجار گوشی‌های هوشمند به آیفون 7 رسید - بازار خبر www.news-bazar.com/.../سریال-انفجار-گوشی-های-هوشمند-به-آیفون-7-رسید‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... پس از انفجار مرموز ده‌ها باتری گوشی نوت ۷ سامسونگ، حالا یک گوشی آیفون ۷ پلاس پس از زمین خوردن منفجر شده است.به گزارش ایتنا از فارس، پس از ... انفجار گوشی های هوشمند به آیفون 7 رسید - مفیدستان mofidestan.ir/انفجار-گوشی-های-هوشمند-به-آیفون-7-رسید/‏ - ذخیره شده انفجار گوشی های هوشمند به آیفون ۷ رسید. بخش دانش و فناوری الف،۲۴ آبان۹۵. پس از انفجار مرموز ده‌ها باتری گوشی نوت ۷ سامسونگ، حالا یک گوشی آیفون ۷ پلاس پس از ... تک شات | داستان انفجار گوشی‌های هوشمند این بار به آیفون 6 پلاس رسید techshot.ir/mobile/100874‏ - ذخیره شده 3 ا کتبر 2016 ... بیش از یک ماه است که هر روز گزارش‌های مختلفی درباره انفجار گوشی های گلکسی نوت 7 سامسونگ می‌خوانیم. دلیل انفجار این گوشی‌ها وجود مشکل در ... بعد از سامسونگ نوبت به اپل رسید؛ آیفون 7 هم منفجر شد - دیجیاتو digiato.com/article/2016/09/.../سامسونگ-اپل-انفجار-آیفون-7/‏ - ذخیره شده 30 سپتامبر 2016 ... نوت 7 های سامسونگ هنگام شارژ آتش می گرفتند اما کاربری به نام ... به انفجار باتری گلکسی نوت 7، درست هنگام معرفی و عرضه آیفون های جدید اپل ... Phone Arena ... نگاهی نزدیک به تلفن هوشمند لومیا ۶۵۰ از مایکروسافت [تماشا کنید] ...