مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید

[ad_1]

 

کد مطلب: 413831

با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید

بخش دانش و فناوری الف،24 آبان95

شرکت ایسر با عرضه لپ تاپ Swift ۷ آن را باریک ترین، سبک ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ دنیا نامیده است.

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

خبرگزاری مهر به نقل از مشبل، اگر چه این لپ تاپ از نظر طراحی ویژگی های منحصر به فردی ندارد، اما ضخامت اندک آن که به خصوص در بخش صفحه تراک پد به حداقل می رسد، چشم ها را خیره کرده است.

ضخامت سوئیفت ۷ ایسر تنها ۹.۹ میلیمتر است. در مقام مقایسه باید گفت تازه ترین مدل لپ تاپ مک بوک که توسط اپل با تبلیغات فراوان عرضه شده ۱.۴ سانتیمتر ضخامت دارد.

لپ تاپ یاد شده ۱.۱ کیلوگرم هم وزن دارد و بنابراین آنقدر سبک است که شاید برخی اوقات فکر کنید آن را در کیف یا کوله پشتیتان به همراه ندارید و جا گذاشته اید.

 از جمله ویژگی های این لپ تاپ می توان به دو پورت USB-C ۳.۱ و یک جک هدفون ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد. سوئیفت ۷ فاقد قابلیت نصب کارت حافظه، USB-C و غیره است.

نمایشگر غیرلمسی ۱۳.۳ اینچی فوق دقیق،  پردازنده اینتل Core i۵ و ۱.۲ گیگاهرتزی، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی و ۸ گیگابایت از جمله دیگر ویژگی های این لپ تاپ ۱۰۹۹ دلاری است.

بدیهی است که این لپ تاپ برای وبگردی، مشاهده فیلم و ویدئو و حتی تدوین مجموعه های عکس و فیلم هم مناسب است، اما نمی توان از آن برای اجرای برنامه های سنگین تر استفاده کرد. عمر باتری این لپ تاپ هم هشت ساعت اعلام شده است که نسبتا مناسب به نظر می رسد.

 

کلمات کلیدی : دانش و فناوری+ لپ تاپ

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خطرناک ترین گذرگاه های دنیا عکسدور دنیا با یک کلیک تصاویری از عجیب ترین سازه مربعی جهان سرزمین‌ تشنه دنیابهترین لپ تاپ‌های بازار با قیمت ۱۵ میلیون تا ۲۵ …با اینکه برای مدتی تبلت‌ها به بازار لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای شخصی حمله بردند، اما با جاذبه های گردشگری بلغارستان آشنا شویدبلغارستان یکی از کشورهای بالکان است که کوه های بی نظیری دارد و در گذشته بخشی از لیست قیمت لپ تاپلیستقیمتلپتاپ~~آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع لپ تاپ لنوو ایسوس اچ پی ایسر دل ام اس آی اپل سونی وایو قیمت لپ تاپ را چگونه تخمین بزنیم ؟ عوامل مهم در قیمت لپ قیمتلپتاپقیمت لپ تاپ عامل بسیار کلیدی و تعیین کننده در انتخاب لپ تاپ مورد نیاز تونه تا جایی که سونی ایران صفحه اصلی هدست بلوتوث سونی با قابلیت مکالمه و کیفیت صدای فوق العاده خریدآموزش پخت غذای متنوع جدید ترین این بخش بادمجان شکم پر کبابی، خوراکی لذیذ طرز درست کردن انواع مختلف سیب ویژگی‌ های یک مرد خوب و ایده ال چیستجدید ترین این بخش چرا قبل از ازدواج مشاوره ژنتیک نیاز است؟ موفقیت یک ازدواج چگونه دانلود بازی کامپیوتر یاس دانلوددانلودبازیکامپیوتردانلود بازی برای کامپیوتر بازی شبیه سازی رانندگی کامیون در ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …برترین و گران ترین گوشی های اشرافی دنیا تصاویر قبل از انتخاب و خرید مونوپاد این با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید ۷ آن را باریک ترین، سبک ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ دنیا با عرضه لپ تاپ ۷ آن را با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید لپ تاپ مک بوک که توسط اپل با و بنابراین آنقدر سبک است ترین مدل لپ تاپ مک با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا خبر باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا خبر باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا خبر و باریک‌ترین لپ‎تاپ گیمینگ دنیا آشنا و باریک‌ترین لپ‎تاپ گیمینگ دنیا آشنا و باریک‌ترین لپ‎تاپ گیمینگ دنیا آشنا و در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود و در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود و در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می شود با گیگابایت، سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷۳ با گیگابایت، سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷۳ با گیگابایت، سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷۳ با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید شرکت ایسر با را باریک ترین، سبک ترین و لپ تاپ دنیا آشنا شوید و سبک ترین لپ تاپ دنیا با با باریک ترین لپ تاپ جهان آشنا شوید با باریک با باریک ترین لپ تاپ ترین لپ تاپ جهان آشنا شوید خارج کنید، یک قطعه ی باریک و سبک با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید علم و فناوری ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید ایسر با عرضه لپ تاپ ۷ آن را باریک ترین، سبک ترین و قابل ویدیو با لوکس‌ترین و باریک‌ترین لپ‌تاپ جهان آشنا شوید مقاله مدلی از این لپ‌تاپ که با طلا ساخته و با و رباتیک سبک ترین و باریک‌ترین لپ باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ بازار لپ‌تاپ باریک ترین لپ تاپ لپ باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ‌ها لپ‌تاپ با دو اولترابوک زومیت اولترابوک لپ تاپ سبک و باریک که ای ادز آشنا شوید پرفروش‌ترین برند دنیا واضح با عجیب ترین مشاغل کاذب ایران آشنا شوید باعجیبترینمشاغل تا «گریه کن»؛ با عجیب ترین مشاغل کاذب ایران آشنا شوید سرگرمی سبک زندگی سینما و بار دیگر ایسوس عرضه کرد باریک ترین و سبک ترین نوت بوک دنیا با کلاس ترین لپ تاپ جهان با باریک ترین و سبک فایلهای صوتی و ویدیویی برخوردار شوید



لینک منبع :با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید

با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../با-باریک-ترین-و-سبک-ترین-لپ-تاپ-دنیا-آشنا-شوید‏ - ذخیره شده 14 نوامبر 2016 ... شرکت ایسر با عرضه لپ تاپ Swift ۷ آن را باریک ترین، سبک ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ دنیا نامیده است. با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28099464‏ 14 نوامبر 2016 ... با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید. شرکت ایسر با عرضه لپ تاپ Swift 7 آن را باریک ترین، سبک ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ ... با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید | پایگاه خبری ... tadbiretaze.ir/content/27531‏ 14 نوامبر 2016 ... ضخامت سوئیفت ۷ ایسر تنها ۹.۹ میلیمتر است. در مقام مقایسه باید گفت تازه ترین مدل لپ تاپ مک بوک که توسط اپل با تبلیغات فراوان عرضه شده ... با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید - دیگه چه خبر dgchekhabar.com/.../technology/.../با-باریک-ترین-و-سبک-ترین-لپ-تاپ-دنیا-آشنا-شوید‏ - ذخیره شده با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید. منبع: خبرگزاری مهر۱۳۹۵-۸-۲۴- ۱۰:۴۰:۰۳. با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید. برای مشاهده کامل ... آپارات - باریکترین لپ تاپ دنیا www.aparat.com/result/باریکترین_لپ_تاپ_دنیا‏ - ذخیره شده HP Spectre 13 Ultrabook باریکترین لپ تاپ دنیا · فالنیک (ایران اچ پی). ... باریکترین و لوکسترین لپ تاپ دنیا ، Spectre HP · Deep ... با باریک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید: HP Spectre · عصر نوشتن ... سبکترین وباریکترین لپ تاپ جهان. با باریکترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید! - نماشا s2.namasha.com/v/4i7G3Cf1‏ - ذخیره شده 7 آوریل 2017 ... شرکت HP ادعا می کند تمام توان و کارایی و نوآوری و تجربیات خود را به کار بسته تا کامل ترین محصول خود یعنی HP Spectre را تولید کند. اچ پی از EliteBook x360، باریک ترین لپ تاپ جهان رونمایی کرد ... digiato.com/.../اچ-پی-از-elitebook-x360،-باریک-ترین-لپ-تاپ-جهان-رونم/‏ - ذخیره شده 3 ژانویه 2017 ... لپ تاپ هیبریدی Spectre x360 کمپانی اچ پی یکی از باریک ترین و سبک ... اچ پی در نمایشگاه CES امسال، سری لپ تاپ های Spectre را با معرفی ... با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید - SPI News spinews.ir/technology/71275-با-باریک-ترین-و-سبک-ترین-لپ-تاپ-دنیا.html‏ 14 نوامبر 2016 ... شرکت ایسر با عرضه لپ تاپ Swift ۷ آن را باریک ترین، سبک ترین و قابل حمل ترین لپ تاپ دنیا. ایسر باریک ترین لپ تاپ دنیا را با برند Swift معرفی کرد - زومیت www.zoomit.ir/.../acer-announces-new-swift-brand-of-ultrathin-notebooks/‏ - ذخیره شده 31 آگوست 2016 ... همان طور که می‌دانید کبی‌لیک، نسل جدید از پردازنده‌‌های اینتل، بر روی لپ‌تاپ‌های باریک و سبک، دستگاه‌های تبدیل‌شونده، تبلت‌ها و مینی کامپیوترها ... با باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا آشنا شوید www.24khabar.com/news/844133/‏ 18 نوامبر 2016 ... به نقل از مشبل، اگر چه این لپ تاپ از نظر طراحی ویژگی های منحصر به فردی ندارد، اما ضخامت اندک آن که به خصوص در بخش صفحه تراک پد به حداقل می ...